lamb & lynx

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Rezah kirjoitti:
Sami kirjoitti:Sinä et taas ymmärrä mistään mitään. Jos minun lapseni toisi kotio somalin tai jonkun mannen niin voin sanoa, että en vastaisi seurauksista. Ja lapsi saisi selkään kunnolla ja olisi kesäloman kotona. 8)

Sulla ei ilmeisesti ole lapsia :lol:
Tuomioistuin pani Samin viikoksi Käytöskouluun...

Kuikahan Prussian Bluen Ruotsin-keikka meni?? Lauantainahan oli se Nordiska Festivalen-häppeninki.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

miten se ihonväri tai suku vaikuttaa siihen millainen ihminen on? jos rakastuu ihmiseen, tuskin ajattelee onko se "manne" tai somali, siihen vaan rakastuu. joo, kuulostaa varmaan lattealta ja kliseeltä, mutta tätä mieltä olen.

olisi kyllä mielenkiintoista tietää kuinka duon keikka meni ja pääsikö ne loppupelissä perille.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Spider kirjoitti:
Aariel kirjoitti:
Agathon kirjoitti: Näinpä juuri. Sitten kun itse saan lapsia, en kasta niitä mihinkään.. Saavat sitten itse päättää mitä haluavat tehdä. Minutkin on kyllä kastettu (siihen aikaan olisi tainnut olla aika epänormaalia, jos ei olisi) ja kävin rippikoulun omasta tahdosta ja sen jälkeen erosinkin kirkosta.. Hieman ot, mutta siltikin :)
Mutta onhan sinulla siinä tapauksessa jätetty mahdollisuus omallekin mielipiteelle. :wink:

Minun mielestäni kaste ei sinällään ole aivopesua, aion kastaa omatkin lapseni vaikken itse ole uskovainen. Mielestäni on helpompi erota kirkosta kuin liittyä siihen aikuiskasteen ja -konfirmaation kautta. Sitäpaitsi rippileiri oli ihan hauska kokemus. :P Ajattelen kasteen ikäänkuin vanhempien "lahjana" lapselle. Siitä lahjasta voi sitten aikuisikään päästyä luopua tai pitää kiinni.
Lapsikaste on pakkokaste, kastetaan jonkun tietyn jumalan/uskonnon nimeen ilman lupaa ja se on väärin. Ajattelisitko noin jos sinut olisi väkisin kastettu vaikkapa satanismiin? On aika nihkeää antaa "lahjaksi" väkisinkaste, yksi syy omalla kohdalla on juuri tuo miksi en ole omien vanhempien kanssa missään tekemissä. Eikä lapselle kyllä todellakaan jätä sijaa mielipiteelle, kaikki tuommoinen systemaattinen ja valtion hyväksymä aivopesu vaikuttaa mielipiteisiin, mitenhän kävisi kirkon jäsen määrien (jotka muutenkin kyllä laskevat jatkuvasti), jos lapsikaste julistettaisiin laittomaksi :)
ubuntus
Remington Steele
Viestit: 217
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 8:47 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja ubuntus »

Sami kirjoitti:Sinä et taas ymmärrä mistään mitään. Jos minun lapseni toisi kotio somalin tai jonkun mannen niin voin sanoa, että en vastaisi seurauksista. Ja lapsi saisi selkään kunnolla ja olisi kesäloman kotona. 8)
Way to go... Tapauksia nähneenä voisin arvata mitä lapsellesi tulee käymään. Tätä mieltä olivat myös monien kaverieni isät, hyvin ei ole monelle käynyt. Lienekkö sitten kasvatuksesta johtuvaa?
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Parhaillaan menossa dokkari Lambista ja Lynxista.
Tirskis
Neuvoja-Jack
Viestit: 573
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 5:49 pm
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Olin katsonut eilen sen dokkarin (vain loppu), minusta tytöt ovat aivan normaaleja, vain äiti aivopesee ne lapset. He ovat jo kuitenkin teini-iässä ja pian he tajuavat että äidin maailmakatsomus on väärä, ja ihmiset ovat tasa-arvoiset. Kun toimittaja oli puhunut tyttöjen kanssa- he sanoivat, että eivät ole vihaiset mustille, eikä muille, jotka eivät ole natsit. Tytöt eivät ole mitään natseja, vain oman äidin uhreja.
Siellä kerrottiin että se nainen, tyttöjen äidin on niin vihainen mustille, koska joku musta mies oli raiskanut häntä vuosia sitten, kun lapset eivät oleet vielä syntyneet- sen jälkeen tuosta äidistä tuli niin "natsi".
Minä kuitenkin olin ensiksi ykkösellä katsonut Hiljaisen todistajan /Silent witness/ ja vasta sitten katsonut dokkarin Lynx ja Lamb.ista loppu. Mutta olin lukenut heistä jo kauan sitten, vielä kun he olivat pienet. Olitteko nähneet sen dokkarin?
chiller
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: Ke Touko 21, 2008 4:37 pm

Viesti Kirjoittaja chiller »

Toisaalta, onko sekään sitten mitään muuta kuin aivopesua että kaikki "oikein ajattelevat" haukkuvat tyttöjen äidin hulluksi natsiksi ja arvostelevat tyttöjä kovin sanoin, olipa kyse sitten musiikista, aatteista tai vaatteista, joka johtaa siihen että tytöt taipuvat paineessa ja omaksuvat jälleen kerran valmiita ajatuksia...

Tosiasiahan on se, että harva meistä (kukaan?) on muodostanut edes osin omanlaisensa arvomaailman. Suurin osa hyväksyy vanhempien, opettajien, kaverien ja median sanoman totuutena. Ainut ero meissä näihin tyttöihin on siinä, että tyttöjen suurin vaikuttaja sattui edustamaan mielipiteissään vähemmistöä.

Kyllä ns. "äärioikeiston" mielipiteille löytyy nykyään aika karua ja tiukkaa faktapohjaista perustelua. Eri juttu sitten että kuinka älykästä on jauhaa Hitleristä ja pukeutua hakaristeihin. Vaikka kummallisen tabuja ovatkin, verrattuna muihin poliittisiin ikoneihin.
Sami kirjoitti:Sinä et taas ymmärrä mistään mitään. Jos minun lapseni toisi kotio somalin tai jonkun mannen niin voin sanoa, että en vastaisi seurauksista. Ja lapsi saisi selkään kunnolla ja olisi kesäloman kotona.
Itse aion lapseni kasvattaa niin ettei tuollaista pääse tapahtumaan. Jos kuitenkin näin kävisi, niin ennemmin yrittäisin puhua lapselle järkeä. Hylkääminen olisi aika äärimmäinen teko, kuten väkivaltakin. Mutta vaikea sanoa.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

täältä löytyy kyseinen louis therouxin dokkari, jos ei joku ole vielä nähnyt:
http://tv-links.cc/documentary/louis-th ... -nazis.htm
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Vähän aihetta sivuten;
Ku Klux Klan -alokas jänisti - ammuttiin kuoliaaksi
12.11.2008 09:09


Rasistisen äärijärjestön Ku Klux Klanin jäsenyysrituaaliin kutsuttu nainen ammuttiin kuoliaaksi sen jälkeen kun hän pyysi päästä pois tilaisuudesta, kertoi Louisianan poliisi Yhdysvalloissa tiistaina.

Nainen oli ilmeisesti tutustunut klaaniin internetin kautta. Hän oli matkustanut Louisianaan kotoaan Oklahomasta ottaakseen osaa järjestön uusien jäsenten hyväksymisrituaaliin. Tilaisuus pidettiin leirialueella Pearl Riverin varrella, noin 100 kilometrin päässä New Orleansista pohjoiseen.

Kesken kaiken nainen pyysi päästä tilaisuudesta pois. Sen jälkeen hänet ammuttiin, ja ruumis piilotettiin maastoon.

Poliisi on pidättänyt kahdeksan ihmistä epäiltynä osallisuudesta murhaan. Joukossa on klaaniosaston johtaja Raymond Foster, 44, joka saa syytteen toisen asteen murhasta. Seitsemälle muulle luetaan syyte oikeuden estämisestä.

Klaanilaisryhmä kutsuu itseään nimellä "Dixie Brotherhood".

- Ryhmän jäsenten älykkyystaso ei ole kovin vaikuttava, näin lievästi sanottuna, kuvasi paikallinen sheriffi Jack Strain.
Tämä ryhmittymä ilmeisesti elää ja voi edelleen hyvin.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

musta toi paikallisen sheriffin kommentti kertoo uusnatseista ja samaan kastiin luettavista hihhuleista kaiken tarpeellisen. vastenmielisiä....
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Vastaa Viestiin