Helsinkiläinen Riina Mäkinen, 19 v. katosi 10.5.2017 Loviisan Gammelbyssä
-
Touhupuntti
- Rico Tubbs
Re: 19-vuotias Riina Mäkinen - kadonnut Loviisan Gammelbyssä 5/2017
https://maps.app.goo.gl/NbdEAXsrnQq5buZg8?g_st=ac
Tapahtuman seuraavat vaiheet myös taltioituneet Google auton jatkaessa kuvion ottoa sarjana edetessään suoralla. Möykyn luo nousee valkohupparinen mies ja milli milliltä nuolella edetessä näkyy kun tuo hupparimies etenee ylöspäin ja möykyn paikka on vaihtunut ylemmäs
Ja kun menee tapahtumakulkua eteenpäin eli nuolesta vasemmalle on tumma figuuri tien laidassa mustassa ja vaaleassa. 2017 ja 2022 kuvia sekaisin tuolta osuudesta, joten tuossa 2017 kuvassa näkyy: https://maps.app.goo.gl/VXQdwG1c8MmUTwsK8?g_st=ac
Tapahtuman seuraavat vaiheet myös taltioituneet Google auton jatkaessa kuvion ottoa sarjana edetessään suoralla. Möykyn luo nousee valkohupparinen mies ja milli milliltä nuolella edetessä näkyy kun tuo hupparimies etenee ylöspäin ja möykyn paikka on vaihtunut ylemmäs
Ja kun menee tapahtumakulkua eteenpäin eli nuolesta vasemmalle on tumma figuuri tien laidassa mustassa ja vaaleassa. 2017 ja 2022 kuvia sekaisin tuolta osuudesta, joten tuossa 2017 kuvassa näkyy: https://maps.app.goo.gl/VXQdwG1c8MmUTwsK8?g_st=ac
- Liitteet
-
- IMG_20250806_012648.jpg (242.84 KiB) Katsottu 2205 kertaa
-
- IMG_20250806_011638.jpg (167.38 KiB) Katsottu 2211 kertaa
-
Touhupuntti
- Rico Tubbs
Innostuin noista 2017 kuvista ja lisään vielä pari. Google auton edetessä näyttäisi joku kuin kiipeävän aidan yli aiempien kuvien alueella https://maps.app.goo.gl/ZUUh6SaHzj9XHisA7?g_st=ac
Seuraavassa kuvassa Google auton edettyä suoraa on päässyt jo hirviaidan ylitse(?).
Seuraavassa kuvassa Google auton edettyä suoraa on päässyt jo hirviaidan ylitse(?).
- Liitteet
-
- IMG_20250806_234100.jpg (198.08 KiB) Katsottu 2003 kertaa
-
- IMG_20250806_233845.jpg (183.07 KiB) Katsottu 2003 kertaa
-
sikakyösti
- Neuvoja-Jack
Luulin ensin nähneeni kuvissa Himalajalta karanneen lumimies Jetin, mutta sitten tajusin että nuo kuvat on otettu huhtikuussa 2009.
-
Touhupuntti
- Rico Tubbs
Mistä sä tuon tiedon vuodesta 2009 saat? Google Maps auto kuvasi tuolloin katomisajankohtana ja noissa on 2017 merkintä. Toki on kuvattu useammin sen jälkeenkin kun näkyy välillä tuoreampia klippejä välissä. Oliko googlemaps autoa 2009. Ainakin sillan vieressä olevan 2017 otetun kuvan kohdalta FB Missä Riina Mäkinen ?- ryhmässä olisi sanotun löytyneen jotain Riinan tavaraa.sikakyösti kirjoitti: To Elo 07, 2025 3:10 am Luulin ensin nähneeni kuvissa Himalajalta karanneen lumimies Jetin, mutta sitten tajusin että nuo kuvat on otettu huhtikuussa 2009.
Mielenkiinnosta siis kysyn onko tossa mapsissa jotain mitä en tajua
Eli, joku olisi pistänyt Riinan hengiltä, ja sitten mietttinyt että mihinkäs mä nyt tän ruumiin jemmaan... hei mä roudaan sen tohon kallioleikkaukseen tuonhon seudun vilkkaimman tien pientareelle, niin kukaan ei näe mua eikä ikinä löydä ruumista siitä, ellei vaan joku googlen kuvausauto satu ajamaan ohi...
ok
-
Touhupuntti
- Rico Tubbs
"Piilotan aseen ABC:lle ja varastan karkkia". Ei ole ollut muutenkaan mikään penaalin terävin kynä alueella pyörimässä. Sitäpaitsi tuo tie menee mahdollisesti sinne levähdysaluueelle mistä liftannut kyydin.damfin kirjoitti: To Elo 07, 2025 7:01 am Eli, joku olisi pistänyt Riinan hengiltä, ja sitten mietttinyt että mihinkäs mä nyt tän ruumiin jemmaan... hei mä roudaan sen tohon kallioleikkaukseen tuonhon seudun vilkkaimman tien pientareelle, niin kukaan ei näe mua eikä ikinä löydä ruumista siitä, ellei vaan joku googlen kuvausauto satu ajamaan ohi...ok
Eihän sitä tiedä mikä on totta tapahtumakulussa, onko tuo kaikki mahdollisesti kuvissa näkyvä ennen vai jälkeen autopalon ja kaikki olisi tuossa vaiheessa elossa.
Faktaa kuitenkin on, ettei Riinaa ole löytynyt vielä.
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Missä kohtaa näitä vuonna 2009 otettuja kuvia näet hupparimiehen?Touhupuntti kirjoitti: Ke Elo 06, 2025 1:19 am https://maps.app.goo.gl/NbdEAXsrnQq5buZg8?g_st=ac
Mitä te dorkat dorkailette?
-
Touhupuntti
- Rico Tubbs
Nyt ymmärrän ja löysin ton 2009 valikon mutta mua hämää miksi näissä, esim tässä kuvakaappauksessa on kuitenkin itse kuvassa kahdessa kohtaa 2017 (keltaiset ympyrät) ja toisen värinen se kohta jossa sitä (mun silmin) sakkia on
- Liitteet
-
- IMG_20250807_112832.jpg (210.15 KiB) Katsottu 1864 kertaa
- Jazzermasser
- Andy Sipowich NYPD
Ei mitään merkitystä koko jutun kanssa tällä kuva skenelläTouhupuntti kirjoitti: To Elo 07, 2025 11:31 am Nyt ymmärrän ja löysin ton 2009 valikon mutta mua hämää miksi näissä, esim tässä kuvakaappauksessa on kuitenkin itse kuvassa kahdessa kohtaa 2017 (keltaiset ympyrät) ja toisen värinen se kohta jossa sitä (mun silmin) sakkia on
Aivan, eli mitä todennäköisemmin ruumista ei ole jätetty mihinkään maantien pientareelle tai kallioleikkauksen kivikkoon.Touhupuntti kirjoitti: To Elo 07, 2025 7:16 am Faktaa kuitenkin on, ettei Riinaa ole löytynyt vielä.
-
Touhupuntti
- Rico Tubbs
^
^
Niin kauan kuin Riinaa ei ole löytynyt voi jakaa näitä vaikkei sillä olis merkitystäkään. Ehkä jollekin on, tai on olematta.
Ja nuo kuvat näytti itselle ainakin et jos kuvien omiin päiväyksiin on luotto, on alueella ollut liikennettä ja eihän se ohiajavista autoista sinne kallion päälle näy muutenkaan. Aika selkeästi olin kirjoittavinani et möykky siirtyy kuvissa. Jos noista jollekin muille omiin tutkintoihin on jotain niin miksipä jättää jakamatta. Ainakin saman ajan kuvien perusteella tuota kautta oli tosiaan Missä Riina Mäkinen on?-ryhmässä todistetusti löydetty tapaukseen liittyvää tavaraa, niin miksi alue ei olisi merkityksellinen.
^
Niin kauan kuin Riinaa ei ole löytynyt voi jakaa näitä vaikkei sillä olis merkitystäkään. Ehkä jollekin on, tai on olematta.
Ja nuo kuvat näytti itselle ainakin et jos kuvien omiin päiväyksiin on luotto, on alueella ollut liikennettä ja eihän se ohiajavista autoista sinne kallion päälle näy muutenkaan. Aika selkeästi olin kirjoittavinani et möykky siirtyy kuvissa. Jos noista jollekin muille omiin tutkintoihin on jotain niin miksipä jättää jakamatta. Ainakin saman ajan kuvien perusteella tuota kautta oli tosiaan Missä Riina Mäkinen on?-ryhmässä todistetusti löydetty tapaukseen liittyvää tavaraa, niin miksi alue ei olisi merkityksellinen.
Jos joku noissa kuvissa autoja ja hupparimiehiä tai kropsuja näkee, niin kipinkapin optikolle. Nyt on näössä pahasti vikaa.
Sama. Oon suurentanut,kiristänyt silmiä,koittanut katsoa kaukaa ja läheltäTaavi kirjoitti: To Elo 07, 2025 9:51 pm Jos joku noissa kuvissa autoja ja hupparimiehiä tai kropsuja näkee, niin kipinkapin optikolle. Nyt on näössä pahasti vikaa.
Oli taas niin sekava selitys että pelkkä kuseminen kenkäkaappiin ei riittänyt. Täytyi vääntää paskatkin.
-
Ajatonkello
- Hetty Wainthropp
Sopis kuvioon että karkkivaras Pirivieteri Jarva jäisi verekseltään kiinni Googlen karttakameraan!! Onkohan metsä tsekattu läpi?
Kaksi mummoa meni marjaan
-
Ajatonkello
- Hetty Wainthropp
Naurakaa vaan, kiipeilevä kivi on aina yhtä hassu!
Kaksi mummoa meni marjaan