Nils on syyllinen ja sillä sipuli !
- LexVeritas
- Frank Columbo
Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !
Gustafssonin ei tosiaankaan tiedetä käyttäytyneen humalassa koskaan aggressiivisesti ja riidanhaluisesti, ei myöskään Anneli Auerin.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Nigga please.LexVeritas kirjoitti: Ti Elo 05, 2025 10:54 am Gustafssonin ei tosiaankaan tiedetä käyttäytyneen humalassa koskaan aggressiivisesti ja riidanhaluisesti, ei myöskään Anneli Auerin.
No Annelin ei kyllä tiedetä juuri muutenkaan tehneen elämässään muuta kuin hengittäneen, olleen rauhallinen ja ulostaneen neljä kertaa etukautta.
Nissen osalta viestisi on provo.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
- LexVeritas
- Frank Columbo
Viestini ei ollut provo miltään osin. Mikäli tiedät Gustafssonin käyttäytyneen humalassa aggressiivisesti ja riidanhaluisesti jossain tilanteessa, niin ole hyvä ja kerro kaikille, mikä se sellainen tilanne on ollut, ja mistä olet saanut sen tietoosi.Quorthon kirjoitti: To Elo 07, 2025 11:32 amNigga please.LexVeritas kirjoitti: Ti Elo 05, 2025 10:54 am Gustafssonin ei tosiaankaan tiedetä käyttäytyneen humalassa koskaan aggressiivisesti ja riidanhaluisesti, ei myöskään Anneli Auerin.
No Annelin ei kyllä tiedetä juuri muutenkaan tehneen elämässään muuta kuin hengittäneen, olleen rauhallinen ja ulostaneen neljä kertaa etukautta.
Nissen osalta viestisi on provo.
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Nisse on kysellyt erän ottamista vesiselvänä.
Mitä te dorkat dorkailette?
- LexVeritas
- Frank Columbo
Näin on todistaja Antti Peltola tosiaan väittänyt Gustafssonin häneltä kyselleen... Tosin kontekstissa ei ole avattu Gustafssonin mahdollista selvyyttä tai päihtyneisyyttä.
Olen antanut itseni ymmärtää, että Gustafssonin väitetyssä kyselyssä oli kyse jonkinlaisesta GeeBee-imitaatiosta.

Nyrkkeilyn raskaansarjan Euroopan mestari, ensimmäinen suomalainen ammattinyrkkeilijä Gunnar Bärlund
Nisse on lyönyt vanhaa miestä jolla oli lyöntihetkellä muistaakseni vielä tupakka suussa (muistellen tätä naureskellen poliisille), sanonut tapahtuneen jälkeen hermojen menneen todella vähästä, riehunut kännissä Klaukkalan Kallioluolassa Pauli Pirisen ollessa paikalla joskus 70-luvulla, sanonut ettei tansseihin voinut mennä ellei ollut kossupulloa alla, ja mitäs näitä nyt vielä on...LexVeritas kirjoitti: Pe Elo 08, 2025 12:09 pmNäin on todistaja Antti Peltola tosiaan väittänyt Gustafssonin häneltä kyselleen... Tosin kontekstissa ei ole avattu Gustafssonin mahdollista selvyyttä tai päihtyneisyyttä.
Olen antanut itseni ymmärtää, että Gustafssonin väitetyssä kyselyssä oli kyse jonkinlaisesta GeeBee-imitaatiosta.
Nyrkkeilyn raskaansarjan Euroopan mestari, ensimmäinen suomalainen ammattinyrkkeilijä Gunnar Bärlund
GeeBee ei ollut vain ensimmäinen ammattilainen, vaan taitaa yhä jopa olla paras sellainen suomesta. Parhaimmillaan Joe Louisin 2. haastajana The Ringin listalla. Mäki ja Ask seuraavina, sitten taitaa tulla jo Helenius ja Asikainen.
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
- LexVeritas
- Frank Columbo
🠅
Korjaukset virheellisiin väittämiin:
Gustafsson tönäisi suutaan soittaneen Alvi Rombergin ojaan, ei lyönyt häntä. Romberg itse kertoi myöhemmin tönäisyn olleen oikeutettu.
Pirinen ei ollut varma, oliko eräänä iltana Bodomin murhien jälkeen Kallioluolassa "ei mitenkään erityisellä tavalla räyhännyt" mies Gustafsson.
Gustafsson tönäisi suutaan soittaneen Alvi Rombergin ojaan, ei lyönyt häntä. Romberg itse kertoi myöhemmin tönäisyn olleen oikeutettu.
Pirinen ei ollut varma, oliko eräänä iltana Bodomin murhien jälkeen Kallioluolassa "ei mitenkään erityisellä tavalla räyhännyt" mies Gustafsson.
- Ross Sullivan
" Romberg itse kertoi myöhemmin tönäisyn olleen oikeutettu."LexVeritas kirjoitti: Su Elo 10, 2025 12:40 pm 🠅
Tästä on jäänyt ja jää lähde uupumaan.
- LexVeritas
- Frank Columbo
🠅
Olen tainnut aiemminkin todeta, että Romberg-tönäisy löytynee esitutkintapöytäkirjasta (jota et ole lukenut).
Puheet Gustafssonin "tunnetusta väkivaltaisuudesta ja riidanhalusta humalassa" ovat puutaheinää. Hänen ei tiedetä käyttäytyneen väkivaltaisesti ja riidanhaluisesti humalassa. Gustafsson on tapellut kerran tai kaksi Peltoloiden kanssa, hui.
Olen tainnut aiemminkin todeta, että Romberg-tönäisy löytynee esitutkintapöytäkirjasta (jota et ole lukenut).
Puheet Gustafssonin "tunnetusta väkivaltaisuudesta ja riidanhalusta humalassa" ovat puutaheinää. Hänen ei tiedetä käyttäytyneen väkivaltaisesti ja riidanhaluisesti humalassa. Gustafsson on tapellut kerran tai kaksi Peltoloiden kanssa, hui.
- Ross Sullivan
Et siis tiedä löytyykö kohta esitutkintapöytäkirjasta, mutta viittaat siihen lähteenä.LexVeritas kirjoitti: Su Elo 10, 2025 8:19 pm 🠅
- Ross Sullivan
"Ikätoverit kuvailevat todistajanlausunnoissaan Nils Gustafssonia luonteeltaan kiivaaksi nokkamieheksi. Kertomuksien mukaan hän oli "tiukka sanomaan mielipiteensä". Painia harrastanutta Seppo Boismania taas kuvaillaan rauhalliseksi.
"Nisse oli aina riitaa haastava. Aina tavattaessa Nisse esiintyi aggressiivisesti - hän otti sellaisen nyrkkeilyasennon ja hoki 'Otetaanko erä, otetaanko erä'. Näin Nisse käyttäytyi selvänä. En nähnyt, miten hänen käytöksensä muuttui humalassa", eräs todistaja kertoo.
Kuukautta ennen murhia Gustafsson oli myös lyönyt erästä poliisin todistajana kuulemaa "yllättäen ja aiheettomasti nyrkillä silmään".
Keskusrikospoliisin esitutkintapöytäkirjan mukaan Gustafsson on kuulusteluissa kuvannut itseään rauhalliseksi ja tappeluita välttäväksi.
Hän on kuitenkin itse kertonut saaneensa käteensä rystysvamman tapeltuaan ennen Bodominjärven tapahtumia keväällä 1959. Myös murhien jälkeen syksyllä 1960 hän on kertonut tapelleensa ja muun muassa lyöneensä naapuriaan."
https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000004328109.html
Nisse ei ole itse kiistänyt väkivaltaisuuttaan.
"Nisse oli aina riitaa haastava. Aina tavattaessa Nisse esiintyi aggressiivisesti - hän otti sellaisen nyrkkeilyasennon ja hoki 'Otetaanko erä, otetaanko erä'. Näin Nisse käyttäytyi selvänä. En nähnyt, miten hänen käytöksensä muuttui humalassa", eräs todistaja kertoo.
Kuukautta ennen murhia Gustafsson oli myös lyönyt erästä poliisin todistajana kuulemaa "yllättäen ja aiheettomasti nyrkillä silmään".
Keskusrikospoliisin esitutkintapöytäkirjan mukaan Gustafsson on kuulusteluissa kuvannut itseään rauhalliseksi ja tappeluita välttäväksi.
Hän on kuitenkin itse kertonut saaneensa käteensä rystysvamman tapeltuaan ennen Bodominjärven tapahtumia keväällä 1959. Myös murhien jälkeen syksyllä 1960 hän on kertonut tapelleensa ja muun muassa lyöneensä naapuriaan."
Siirtyi kaduille ja kapakoihin matsaamaan, kun pelkäsi että jos ollaan liian hiljaisissa paikoissa liian pienessä seurueessa, niin aamulla pitää taas herätä darrassa ruumiskasasta ja miettiä mihin kenkiä ja kikkapihtejä kuskaisi.LexVeritas kirjoitti: Su Elo 10, 2025 8:19 pm 🠅
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
180cm ja painoa oli muistaakseni noilla kaikilla telttailijoilla todella niukasti pituuksiin nähden, Nisse jotain 65kg? Ja kokematon ryyppymies vielä 18-vuotiaana. Tuohon lisäksi pullo salmisaarta ja citrusta, ja joku orastava yritys saada pillua, joka päättyy tavalla joka loukkaa nuoren kylän kingin todellista tai kuviteltua alfa-statusta. Samalla kun Seppo piikkaa menemään. Kyllähän tuo ihan hyvä selitys tapahtumalle on. Realistisin ja varteenotettavin. Ja toki yllätyshyökkäys tunti-pari itse häädön jälkeen. Sitä ennen ehkä niemestä poisvievällä polulla loput viinat naamariin.Ross Sullivan kirjoitti: Su Elo 10, 2025 9:18 pm "Ikätoverit kuvailevat todistajanlausunnoissaan Nils Gustafssonia luonteeltaan kiivaaksi nokkamieheksi. Kertomuksien mukaan hän oli "tiukka sanomaan mielipiteensä". Painia harrastanutta Seppo Boismania taas kuvaillaan rauhalliseksi.
"Kun syyttäjä alkoi käräjäsalissa kuvailla Irmeli Björklundin vammoja, Gustafssonin leukapielet kiristyivät ja suu painui tiukaksi viivaksi."
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
- Ross Sullivan
"Kyllähän tuo ihan hyvä selitys tapahtumalle on. Realistisin ja varteenotettavin. Ja toki yllätyshyökkäys tunti-pari itse häädön jälkeen. Sitä ennen ehkä niemestä poisvievällä polulla loput viinat naamariin."Quorthon kirjoitti: Su Elo 10, 2025 9:25 pm180cm ja painoa oli muistaakseni noilla kaikilla telttailijoilla todella niukasti pituuksiin nähden, Nisse jotain 65kg? Ja kokematon ryyppymies vielä 18-vuotiaana. Tuohon lisäksi pullo salmisaarta ja citrusta, ja joku orastava yritys saada pillua, joka päättyy tavalla joka loukkaa nuoren kylän kingin todellista tai kuviteltua alfa-statusta. Samalla kun Seppo piikkaa menemään. Kyllähän tuo ihan hyvä selitys tapahtumalle on. Realistisin ja varteenotettavin. Ja toki yllätyshyökkäys tunti-pari itse häädön jälkeen. Sitä ennen ehkä niemestä poisvievällä polulla loput viinat naamariin.Ross Sullivan kirjoitti: Su Elo 10, 2025 9:18 pm "Ikätoverit kuvailevat todistajanlausunnoissaan Nils Gustafssonia luonteeltaan kiivaaksi nokkamieheksi. Kertomuksien mukaan hän oli "tiukka sanomaan mielipiteensä". Painia harrastanutta Seppo Boismania taas kuvaillaan rauhalliseksi.
"Kun syyttäjä alkoi käräjäsalissa kuvailla Irmeli Björklundin vammoja, Gustafssonin leukapielet kiristyivät ja suu painui tiukaksi viivaksi."
Olen täysin samaa mieltä.
Lopulta tuossa on meinaan potentiaaliset vaihtoehdot aika vähissä, ellei ajatella että asialla on voinut olla kuka tahansa "mieleltään häiriintynyt metsien mies", joka vaan päättää listiä neljä randomisti, ja tekee muuten todella vakuuttavaa jälkeä, mutta jättää yhden oudosti henkiin todistamaan lyömällä tätä vaan pari kertaa naamaan. Ja sitten pöllii täysin turhia kamoja ja jonkun makkarapaketin?Ross Sullivan kirjoitti: Su Elo 10, 2025 9:43 pm"Kyllähän tuo ihan hyvä selitys tapahtumalle on. Realistisin ja varteenotettavin. Ja toki yllätyshyökkäys tunti-pari itse häädön jälkeen. Sitä ennen ehkä niemestä poisvievällä polulla loput viinat naamariin."Quorthon kirjoitti: Su Elo 10, 2025 9:25 pm180cm ja painoa oli muistaakseni noilla kaikilla telttailijoilla todella niukasti pituuksiin nähden, Nisse jotain 65kg? Ja kokematon ryyppymies vielä 18-vuotiaana. Tuohon lisäksi pullo salmisaarta ja citrusta, ja joku orastava yritys saada pillua, joka päättyy tavalla joka loukkaa nuoren kylän kingin todellista tai kuviteltua alfa-statusta. Samalla kun Seppo piikkaa menemään. Kyllähän tuo ihan hyvä selitys tapahtumalle on. Realistisin ja varteenotettavin. Ja toki yllätyshyökkäys tunti-pari itse häädön jälkeen. Sitä ennen ehkä niemestä poisvievällä polulla loput viinat naamariin.Ross Sullivan kirjoitti: Su Elo 10, 2025 9:18 pm "Ikätoverit kuvailevat todistajanlausunnoissaan Nils Gustafssonia luonteeltaan kiivaaksi nokkamieheksi. Kertomuksien mukaan hän oli "tiukka sanomaan mielipiteensä". Painia harrastanutta Seppo Boismania taas kuvaillaan rauhalliseksi.
Olen täysin samaa mieltä.
Tiettävästi seurueella ei edes ollut mitään todellisia varteenotettavia vihamiehiä, eikä mitkään intissä samaan aikaan olleet kilpakosijat olisi teltan sijaintia edes tienneet. On myös aika kaukaa haettua ajatella jonkun omistushaluisen isäpuolen hiipivän yöllä listimään koko seuruetta. Gyllström oli muutenkin sen verran vihattu, että jos hänessä olisi ollut ainesta tekijäksi, olisi varmaan mielellään heitetty häkkiin.
Ja nämä saunamökin miehet ja karjakkotransut ovat epätoivoisia yrityksiä, jotka saa hädin tuskin sijoitettua samoille seuduille samoihin aikoihin, mutta muuta potentiaalia heissä ei ole. Assman on vaimonhakkaaja-juoppo joka rakastui ajatukseen siitä, että saisi olla mystinen hahmo suomen rikoshistoriassa, kun muuten on vaan häntäheikki jolle maistuu märkä.
Tossahan on nimenomaan lähdetty reissulle, jossa saa olla omissa oloissaan, vetää viinaa ja muhinoida aivan rauhassa, joten tekijää ei tarvitse kaukaa hakea.
Viimeksi muokannut Quorthon, Su Elo 10, 2025 9:59 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser