KHL-valmentaja vaatii suomalaisjääkiekkoilijaa maksamaan takaisin Venäjän tienestinsä

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

KHL-valmentaja vaatii suomalaisjääkiekkoilijaa maksamaan takaisin Venäjän tienestinsä

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Kasakka vie kaiken. Kamenski Venäjän ykkösketjussa itsensä Putinin kanssa. Kuva ottelusta vuodelta 2019.

https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/30 ... 7a9b3e5cae

Venäjältä jyrähdys Suomeen palanneelle Teemu Pulkkiselle: ”Anna kaikki takaisin”
KHL-pomo Valeri Kamenski esittää kovaa kritiikkiä Kiekko-Vantaan riveihin siirtyneelle hyökkääjälle.

Putin_Kamenski_2019.jpg
Putin_Kamenski_2019.jpg (98.26 KiB) Katsottu 2461 kertaa

Kun muut suomalaispelaajat jättivät idän kiekkoliiga KHL:n Venäjän rynnittyä voimalla Ukrainaan helmikuussa 2022, päätti Teemu Pulkkinen jäädä ainoana suomalaisjääkiekkoilijana Venäjälle.

Nyt Pulkkinen on palannut Suomeen. Hän pelaa ensi kaudella Mestistä Kiekko-Vantaassa kohun saattelemana.

Pulkkinen kertoi heti K-Vantaan julkaistua hankinnan, että hän katuu vääriä valintojaan.

KHL:n varapuheenjohtaja, ex-kiekkoilija Valeri Kamenski pani merkille 33-vuotiaan hyökkääjän puheet.

– Jos Pulkkinen kerran katuu valintojaan, niin sittenhän hänen pitäisi palauttaa ne rahat, jotka hän täällä tienasi. Jos siis katumus on täysin aitoa, Kamenski jyrähti venäläisen Match TV:n mukaan.

Pulkkinen jatkoi kauden 2021–22 loppuun Traktor Tšeljabinskissa, ja pelasi seurassa vielä seuraavalla kaudella.

KHL-ura jatkui vielä Kiinassa Kunlunissa yhden kauden verran.

– Jos hänellä on jotain meitä vastaan, niin silloin tietenkin osoitetaan se palauttamalla rahat, Kamenski jatkoi.

---

Pulkkinen kertoi hiljattain, että päätös jäädä Venäjälle oli täysin hänen oma ratkaisunsa, ja että raha oli suurin motivaattori. Hän sai omien sanojensa mukaan siirrettyä kaikki rahansa Suomeen.

Kamenski puhisi Match TV:lle Pulkkisen tekopyhyydestä.

– Todella outoa käytöstä viettää täällä aikansa, saada palkkaa ja lähteä sitten lipettiin, minkä jälkeen sanoo, että kaduttaa. Anna kaikki takaisin sitten.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
claw
Martin Beck

Re: KHL-valmentaja vaatii suomalaisjääkiekkoilijaa maksamaan takaisin Venäjän tienestinsä

Viesti Kirjoittaja claw »

Harmittaa todeta tämä, mutta ryssä on kyllä tuossa asiassa oikeassa.
Paikalla
viivahattu
Watson itse

Re: KHL-valmentaja vaatii suomalaisjääkiekkoilijaa maksamaan takaisin Venäjän tienestinsä

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Vitut se Pulkkinen edes oikeasti kadu mitään. Tai jos katuu, niin kyllä se tunne loppuu siihen paikkaan, kun vilkaisee pankkitilin saldoa. Dollareissahan tuolla ulkomaalaisille taidettiin maksaa, joten ei ollut edes sitä ongelmaa, että olisi pitänyt paskapaperiksi muuttuneiden ruplien kanssa puljata.
strömmingen
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja strömmingen »

Mut se on käynyt terapiassa ja nyt sillä on arvomaailma ihan eri. Mulla olis eri arvomaailma ilman terapiaakin jos olisin tienannut miljoonia.
LENI

Viesti Kirjoittaja LENI »

Ei se kadu mitään, niinkun en mäkään

SLAVA RUSSIA
Keplotteleva konna
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

claw kirjoitti: To Elo 14, 2025 4:50 pm Harmittaa todeta tämä, mutta ryssä on kyllä tuossa asiassa oikeassa.
Kuinka niin? Pitääkö liksat maksaa takaisin aina, kun kertoo aiemman työpaikkavalintansa olleen virhe?
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Paikalla
viivahattu
Watson itse

Keplotteleva konna kirjoitti: To Elo 14, 2025 6:31 pm
claw kirjoitti: To Elo 14, 2025 4:50 pm Harmittaa todeta tämä, mutta ryssä on kyllä tuossa asiassa oikeassa.
Kuinka niin? Pitääkö liksat maksaa takaisin aina, kun kertoo aiemman työpaikkavalintansa olleen virhe?
Samalla logiikalla myös Pulkkisen edustamien seurojen tilastoista tulisi poistaa hänen tekemänsä tehopisteet ja muut pelisuoritteet, sekä takavarikoida taloudelliset hyödyt, joita Pulkkisen peliesitykset ovat seuroille tuoneet. Eivät ne seurat hyväntekeväisyydestä pelaajille palkkaa maksa, vaan siksi että jääkiekkopelien järjestäminen on niiden bisnestä, ja sitä bisnestä tehdään pelaajien urheilusuorituksilla. Mutta eihän ryssä tällaiseen loogiseen eheyteen ja älylliseen rehellisyyteen kykene.
T.T.
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja T.T. »

Pitää, jos kehuskelet julkisesti katuvasi päätöstä jatkaa pelaamista rahan takii, samalla kun muut ovat jo aikapäiviä sitten poistuneet areenoilta moraalisista syistä. Vittuako sitä alkaa hyveposeeraamaan, jos ei ole valmis luopumaan rahoistaan. Luopuivathan ne muutkin jättämällä venäläiset rahaseurat.
-Miksi etiopialaisella lapsella on niin iso maha ja laihat kädet?
-Liian paljon ruokaa, liian vähän duunia
Paikalla
viivahattu
Watson itse

T.T. kirjoitti: Pe Elo 15, 2025 8:56 pm
Pitää, jos kehuskelet julkisesti katuvasi päätöstä jatkaa pelaamista rahan takii, samalla kun muut ovat jo aikapäiviä sitten poistuneet areenoilta moraalisista syistä. Vittuako sitä alkaa hyveposeeraamaan, jos ei ole valmis luopumaan rahoistaan. Luopuivathan ne muutkin jättämällä venäläiset rahaseurat.
Minulla on ollut muutamakin paska työnantaja, joille työskentelemistä en enää edes harkitsisi. Tarkoittaako tämä, että minun pitää palauttaa niiden palveluksessa tienaamani rahat, vai olisivatko ne kuitenkin sopimuksen mukainen korvaus työstä, jonka olen jo tehnyt?

Pulkkinen ei todellisuudessa kadu yhtään mitään, vaan naureskelee varmaan tälläkin hetkellä partaansa tilinsä saldoa miettiessään. Tuo katumuslässytys on teatteria, jolla yritetään tyynnytellä suomalaista jääkiekkoväkeä. Ura on jo loppupuolellaan, mutta viimeiset eurot se haluaa vielä jostain tiristää. Sen takia se "katuu" Venäjällä pelaamista Ukrainan sodan alkamisen jälkeen, ei mistään muusta syystä.
T.T.
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja T.T. »

viivahattu kirjoitti: Pe Elo 15, 2025 9:07 pm
Minulla on ollut muutamakin paska työnantaja, joille työskentelemistä en enää edes harkitsisi. Tarkoittaako tämä, että minun pitää palauttaa niiden palveluksessa tienaamani rahat, vai olisivatko ne kuitenkin sopimuksen mukainen korvaus työstä, jonka olen jo tehnyt?

Pulkkinen ei todellisuudessa kadu yhtään mitään, vaan naureskelee varmaan tälläkin hetkellä partaansa tilinsä saldoa miettiessään. Tuo katumuslässytys on teatteria, jolla yritetään tyynnytellä suomalaista jääkiekkoväkeä. Ura on jo loppupuolellaan, mutta viimeiset eurot se haluaa vielä jostain tiristää. Sen takia se "katuu" Venäjällä pelaamista Ukrainan sodan alkamisen jälkeen, ei mistään muusta syystä.
No jos sä julkisesti alat huutelemaan, että kadut koko paskaa ja oot oikeesti sitä mieltä, niin palautat rahat. Alat nyt sekoittamaan asioita. Toisaalta kyselet pitäiskö sun palauttaa rahat ja heti perään selität ettei Pulkkinen _oikeasti_ kadu mitään. Sitähän tässä koitan sulle sitä selittää. Että jos oikeasti kadut, palautat. Jos vaan lässytät mediassa lämpimikses, ni et palauta.
-Miksi etiopialaisella lapsella on niin iso maha ja laihat kädet?
-Liian paljon ruokaa, liian vähän duunia
Keplotteleva konna
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

Jaa, mä oon eri mieltä. Teki duuninsa ja sai palkkansa, vaikka muuten en miehen valintoja arvosta pätkääkään.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Paikalla
viivahattu
Watson itse

T.T. kirjoitti: Pe Elo 15, 2025 9:46 pm
viivahattu kirjoitti: Pe Elo 15, 2025 9:07 pm

No jos sä julkisesti alat huutelemaan, että kadut koko paskaa ja oot oikeesti sitä mieltä, niin palautat rahat. Alat nyt sekoittamaan asioita. Toisaalta kyselet pitäiskö sun palauttaa rahat ja heti perään selität ettei Pulkkinen _oikeasti_ kadu mitään. Sitähän tässä koitan sulle sitä selittää. Että jos oikeasti kadut, palautat. Jos vaan lässytät mediassa lämpimikses, ni et palauta.

No vitut palauta jo tehdystä työstä palkkana saatuja rahoja, vaikka kuinka kaduttaisi jälkeenpäin kyseisen työnantajan palveluksessa oleminen. Oletko sinä ihan järjiltäsi? Niillä rahoilla on maksettu laskut, asuminen, ruuat, pelit ja vehkeet sen työsuhteen aikana. Palauttaako työnantaja sitten minulle sen ajan, jonka olen siellä ollut? :D
Vastaa Viestiin