Voit kuitenkin katsoa Mikkelin kaupungin sivuilta, onko siellä eniten vihreitä ja vassareita näitä päätöksiä runnomassa, vai jotain muita. Siellä on keskusta, kokkarit, ja SDP kärjessä. Noita muita on marginaalisen vähän.Ifigeneia kirjoitti: La Elo 16, 2025 10:05 amVitutti niin se turvisten maahanänky, että äänestin kerran Laura Huhtasaarta ihan protestiksi. Muutoin olen äänestänyt vuosien varrella SDP:n, Vasemmiston ja Vihreiden edustajia. Olen Ylen vaalikoneessa katsonut että kuka on eniten samaa mieltä kanssani, ja äänestänyt häntä JOS ei ole Kokoomuksen, Keskustan, Krissejen tai Svenskien jäsen. Jaa, tulipas kerran äänestettyä kokoomuslaistakin, kun äänestin Stubbia (katsoin pienemmäksi pahaksi kahdesta pahasta). Eli se on ihan siitä ollut kiinni että onko joku yksittäinen tyyppi "minun asiallani" vai ei. Enemmän olen jättänyt äänestämättä kuin äänestänyt, tai se on ihan 50/60.Karhere kirjoitti: Pe Elo 15, 2025 9:18 pmMiten tähänkin saada katkeriren ihmisten persuvihaa. Mikkelissä ei ole persuvaltaa, silti nämä luuserit vihaavat persuja. Vihreät ja vassarit ovat suomalaisvihaajia, jotka haluavat tänne lisää loisivia matuja tekemään rikoksia.Ifigeneia kirjoitti: Pe Elo 15, 2025 9:38 am Milloin on persut ymmärtäneet yhtään mitään kenenkään köyhän ahdingosta? Kun eläkkeensaajan asumistukia aiottiin rukata oikein roimalla kädellä pienempään päin, persut olivat hurranneet eduskunnassa asian johdosta. Kovin hauskaa tämä saksien heiluttelukin on heille ollut. Kuka heitä edes äänestää? Vaikka olisi miten maahanmuuttovastainen (lue: maahanÄNKYvastainen), niin onko pakko vihata myös kantiksia joilla elämä syystä tai toisesta ei nyt ole mennyt sillä tavalla että rahaa on vaikka perse sillä pyyhkiä?
En nyt sanoisi että vihaisin ketään, mutta Keskusta ilmeisesti haluaa tuhota luonnon, ja Kokoomus ei ole koskaan ollut muiden kuin riistäjäporvarien asialla. Persut ovat olleet pettymys.
Kai sitä äänestäisi vaikka Kukkuvien Käkien Puoluetta, jos tämä oikeasti olisi vähäväkisten puolella.
https://mikkeli.fi/paatoksenteko/kaupunginvaltuusto/