Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
-
Kotipeikko
- Remington Steele
Pakko vastata. Olen! Ja sen takia aamulla hypännyt parvekkeelta alas Jakomäessä.Ingrid kirjoitti:Nukuin koko päivän, ei väsytä yhtään!(nimim. en ole ennenkään koneen ääreen nukahtanut).
Oletko löytänyt epämiellyttäviä petikavereita vierestäsi/altasi/päältäsi jne. aamulla? Jos kyllä, mitä?
edit: muotoiltu "järkevämmäksi"
Ei niin traagiista, kuin miltä kuullostaa. Ovi oli takalukossa, avaimia ei löytynyt ja oli vaan pakko päästä pois klo 07:00. No, oli se aika kauhea näky, onneksi vain 2. kerros ja nurmikko alla. Ja vuosi oli ehkä 93-94.
Tebarille aamukahville ja sitten taksilla kotiin.
Laitetaan sama seuraavalle.
A man's got to do what a man's got to do.
Joo, olen ja pakenin ovesta.Kokki kirjoitti:Pakko vastata. Olen! Ja sen takia aamulla hypännyt parvekkeelta alas Jakomäessä.Ingrid kirjoitti:Nukuin koko päivän, ei väsytä yhtään!(nimim. en ole ennenkään koneen ääreen nukahtanut).
Oletko löytänyt epämiellyttäviä petikavereita vierestäsi/altasi/päältäsi jne. aamulla? Jos kyllä, mitä?
edit: muotoiltu "järkevämmäksi"
Ei niin traagiista, kuin miltä kuullostaa. Ovi oli takalukossa, avaimia ei löytynyt ja oli vaan pakko päästä pois klo 07:00. No, oli se aika kauhea näky, onneksi vain 2. kerros ja nurmikko alla. Ja vuosi oli ehkä 93-94.
Tebarille aamukahville ja sitten taksilla kotiin.
Laitetaan sama seuraavalle.
(Kokki, oli pakko hieman räjähdellä nauruun, mutta ei se ole leikin asia lapset.)
Paras chilisoossi?
Paskanen tukka
Perunasosekeitto ja lämpimiä voileipiä? Vaihtoehtoisesti ihan vaan liha- tai kasvisliemi ja lämppäreitä.
(Lisää vinkkejäkin löytyy mutta minfosta puuttuu oma keittokirja)
Kiinnostaako sinua juuri nyt joku aivan erityinen rikostapaus? Mikä?
(Lisää vinkkejäkin löytyy mutta minfosta puuttuu oma keittokirja)
Kiinnostaako sinua juuri nyt joku aivan erityinen rikostapaus? Mikä?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...