Seksuaalista väkivaltaa Julkkisselviytyjät 2016 (Mira Luoti)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Karvainenkaveri

Re: Seksuaalista väkivaltaa Julkkisselviytyjät 2016 (Mira Luoti jai Makwar Amirkhani)

Viesti Kirjoittaja Karvainenkaveri »

Ross Sullivan kirjoitti: Ma Elo 25, 2025 5:36 pm
Karvainenkaveri kirjoitti: Ma Elo 25, 2025 1:41 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Elo 25, 2025 1:08 pm Onko tästä huonosta kohtelusta mitään näyttöä? Siis sellaista ihan oikeaa kovaa näyttöä, eikä kaiken maailman pyrkyrijulkkisten tarinoita?
Juu, ei ole. Makwan on kunnon herrasmies. Vaikka Mira Luoti ja tuotanto väittää aivan muuta. Edellisellä sivulla tästä herramiehestä on myös minun laittama video, jossa saattaa olla vähän osviittaa tän äijän käytöksestä naisia kohtaan.
Miksi minun pitäisi käyttää 48 minuuttia asian selvittämiseen? Missä kohtaa haastattelua Makwan kertoo sopimattomuuksista?
No, jos kerran aihe kiinnostaa, niin koitahan kuule sitten jaksaa kuunnella ja etsiä ihan omin kätösin sen haastattelun aloituskohta. Avaimet on nyt annettu suoraan käsiin.

Voit tietysti sitten täällä kommentoida tietenkin kuuntelematta, tajuamatta, tai jos ei oikein englanti suju. Sille mä en sitten mahda mitään.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Re: Seksuaalista väkivaltaa Julkkisselviytyjät 2016 (Mira Luoti jai Makwar Amirkhani)

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Karvainenkaveri kirjoitti: Ma Elo 25, 2025 5:46 pm
Karvainenkaveri kirjoitti: Ma Elo 25, 2025 1:41 pm

Juu, ei ole. Makwan on kunnon herrasmies. Vaikka Mira Luoti ja tuotanto väittää aivan muuta. Edellisellä sivulla tästä herramiehestä on myös minun laittama video, jossa saattaa olla vähän osviittaa tän äijän käytöksestä naisia kohtaan.
Miksi minun pitäisi käyttää 48 minuuttia asian selvittämiseen? Missä kohtaa haastattelua Makwan kertoo sopimattomuuksista?
No, jos kerran aihe kiinnostaa, niin koitahan kuule sitten jaksaa kuunnella ja etsiä ihan omin kätösin sen haastattelun aloituskohta. Avaimet on nyt annettu suoraan käsiin.

Voit tietysti sitten täällä kommentoida tietenkin kuuntelematta, tajuamatta, tai jos ei oikein englanti suju. Sille mä en sitten mahda mitään.
Ei se nyt niin mene, että todisteet ovat tasoa "etsi itse". Väitteen esittäjällä on todistustaakka. Voin minäkin linkittää tähän vaikka kolmen tunnin Youtube-haastattelun ja väittää siinä sanotun kaikenlaista.

Ehkä joillekin on vaikea käsittää, että osalla ihmisistä on elämässään muutakin kuin Minfo.
Mitä te dorkat dorkailette?
Rubiskreebeli
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Rubiskreebeli »

Tämä on kyllä jännä juttu nykymaailmassa kun porukka voidaan haukkua lyttyyn julkisesti, heittää heidän uransa roskiin ja antaa tuomioita vaikka tosiasiassa tilanne on se, ettei ole mitään todisteita tai näyttöä siitä, että mitään seksuaalista väkivaltaa olisi tapahtunut. On vain yhden ihmisen kertomus eikä siinäkään mennä minkäänlaisiin yksityiskohtiin. Itse asiassa ei kerrota yhtään mitään siitä mitä on tapahtunut.

Ei kukaan järkevä ihminen näillä "tiedoilla" ala vauhkoamaan ja jakelemaan rangaistuksia. Onhan se toki ihan todennäköistä, että jotain on tapahtunut, mutta itse en olisi kamalan yllättynyt jos kyseessä olisi joku huomattavasti pienempi juttu mitä "seksuaalinen väkivalta" saattaa ensimmäisenä tuoda mieleen. Voi toki olla toisinkin. Loisi se kuitenkin uskoa ihmisiin jos ei aina tarvitsisi lukea näitä talikot pystyssä kirjoituksia kun joku väittää jonkun julkkiksen tehneen jotain.
Karvainenkaveri

Viesti Kirjoittaja Karvainenkaveri »

Ross Sullivan kirjoitti: Ma Elo 25, 2025 5:50 pm

Ei se nyt niin mene, että todisteet ovat tasoa "etsi itse". Väitteen esittäjällä on todistustaakka. Voin minäkin linkittää tähän vaikka kolmen tunnin Youtube-haastattelun ja väittää siinä sanotun kaikenlaista.

Ehkä joillekin on vaikea käsittää, että osalla ihmisistä on elämässään muutakin kuin Minfo.
Mä laitoin linkin. Siitä on aika helvetin helppoa etsiä se Makwanin haastattelun aloituskohta, jos ei ole täysi tukari. Näköjään sä kuitenkin täällä notkut. Jos ei osaa, niin ei mahda sitten mitään.

Pitääkö tulla vielä pyyhkimään?

Btw: Ei siinä väitetä mitään. Toi Mamu/Maku puhuu siinä aivan itse ja kertoo tätä paskaa. Herää pahvi!
Keplotteleva konna
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

Ross Sullivan kirjoitti: Ma Elo 25, 2025 5:34 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Elo 25, 2025 1:32 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Elo 25, 2025 1:08 pm Onko tästä huonosta kohtelusta mitään näyttöä? Siis sellaista ihan oikeaa kovaa näyttöä, eikä kaiken maailman pyrkyrijulkkisten tarinoita?
No ainakin se näyttö, että asiaa on yritetty rahalla sovitella. Voihan se toki olla, että maksoivat täysin vastikkeetta.
En itse usko, että olisivat maksaneet täysin vastikkeet. Ovat helpostikin voineet maksaa esim. sillä perusteella, että Luodille on tullut paha mieli ja metsässä oleminen on aiheuttamut lisämielipahaa.
Eli meinaat, että maksoivat mielipahasta, jolle ei ollut mitään erityistä syytä, ainoastaan metsässä oleminen.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Keplotteleva konna
Perry Mason

Ross Sullivan kirjoitti: Ma Elo 25, 2025 5:38 pm Mielestäni Mira Luoti yrittää uhriutua kyseisellä dokumentilla ja vetoaa muun muassa melkein 10 vuotta vanhoihin tapahtumiin, mikä lienee huomiohuoraamisen Suomen ennätys.
Tästä olen osin samaa mieltä. Luodin tekemisillä on mielestäni selkeä tarkoitusperä.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Keplotteleva konna
Perry Mason

Rubiskreebeli kirjoitti: Ma Elo 25, 2025 5:53 pm On vain yhden ihmisen kertomus eikä siinäkään mennä minkäänlaisiin yksityiskohtiin. Itse asiassa ei kerrota yhtään mitään siitä mitä on tapahtunut.
No onhan tuossa aika moni ottanut kantaa ählyn käyttäytymiseen kuvauksissa, Miran reagointi tapahtuneeseen jo silloin kuvauksissa ja tuotantoyhtiön sovittelu-/lahjontayritys.
Vasikkahattu
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Vasikkahattu »

Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Elo 25, 2025 6:12 pm Eli meinaat, että maksoivat mielipahasta, jolle ei ollut mitään erityistä syytä, ainoastaan metsässä oleminen.
Sinänsä tapaukseen ottamatta kantaa, mutta ainakaan minulle ei moinen 1500€ ole mikään erityisen mainittava summa, vaikken mikään rahamies olekaan. Jos hiljaiseksi yritettäisiin maksaa, niin kuvittelisi korvauksen jossain vakavassa seksuaaliväkivalta tilanteessa olevan suurempi.
Ross Sullivan

Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Elo 25, 2025 6:12 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Elo 25, 2025 5:34 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Elo 25, 2025 1:32 pm
No ainakin se näyttö, että asiaa on yritetty rahalla sovitella. Voihan se toki olla, että maksoivat täysin vastikkeetta.
En itse usko, että olisivat maksaneet täysin vastikkeet. Ovat helpostikin voineet maksaa esim. sillä perusteella, että Luodille on tullut paha mieli ja metsässä oleminen on aiheuttamut lisämielipahaa.
Eli meinaat, että maksoivat mielipahasta, jolle ei ollut mitään erityistä syytä, ainoastaan metsässä oleminen.
En sanoisi, että ei olisi ollut mitään erityistä syytä. Syy/peruste ei kuitenkaan ole varmentanut.
Ross Sullivan

Rubiskreebeli kirjoitti: Ma Elo 25, 2025 5:53 pm Tämä on kyllä jännä juttu nykymaailmassa kun porukka voidaan haukkua lyttyyn julkisesti, heittää heidän uransa roskiin ja antaa tuomioita vaikka tosiasiassa tilanne on se, ettei ole mitään todisteita tai näyttöä siitä, että mitään seksuaalista väkivaltaa olisi tapahtunut. On vain yhden ihmisen kertomus eikä siinäkään mennä minkäänlaisiin yksityiskohtiin. Itse asiassa ei kerrota yhtään mitään siitä mitä on tapahtunut.

Ei kukaan järkevä ihminen näillä "tiedoilla" ala vauhkoamaan ja jakelemaan rangaistuksia. Onhan se toki ihan todennäköistä, että jotain on tapahtunut, mutta itse en olisi kamalan yllättynyt jos kyseessä olisi joku huomattavasti pienempi juttu mitä "seksuaalinen väkivalta" saattaa ensimmäisenä tuoda mieleen. Voi toki olla toisinkin. Loisi se kuitenkin uskoa ihmisiin jos ei aina tarvitsisi lukea näitä talikot pystyssä kirjoituksia kun joku väittää jonkun julkkiksen tehneen jotain.
Ei ala ei. Sanoisin ja sanonkin, että Stalin 2.0 -meininkiä.
Ross Sullivan

Karvainenkaveri kirjoitti: Ma Elo 25, 2025 6:01 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Elo 25, 2025 5:50 pm

Mä laitoin linkin. Siitä on aika helvetin helppoa etsiä se Makwanin haastattelun aloituskohta, jos ei ole täysi tukari. Näköjään sä kuitenkin täällä notkut. Jos ei osaa, niin ei mahda sitten mitään.

Pitääkö tulla vielä pyyhkimään?

Btw: Ei siinä väitetä mitään. Toi Mamu/Maku puhuu siinä aivan itse ja kertoo tätä paskaa. Herää pahvi!
Jos ymmärtäisit lukemaasi, niin ymmärtäisit, että en ole väittänyt siinä väitetyn mitään.

Nyt sain kuunneltua loppuun, ja paskapuheeksihan nämäkin Karvainenkaverin väitteet osoittautuivat. Haastattelusta ei ilmene edes välillisesti mitään sellaista, että Maku olisi tehnyt mitään laitonta, tai edes moraalisesti epäilyttävää. Se ei tosin estäne sitä, että tietyt nikit jatkavat raivotautista älämölöään.
Hurjimus
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Kun AM on itsekkin kertonut, että aiheutti pelkoa yöllä ja Mira itkuisena poistui teltalta, jotainhan siellä on sattunut.
Lisäksi AM on pyytänyt anteeksi käytöstään, kuten myös ohjelmantekijät, kun eivät hoitaneet asiaa kunnolla.
Jollekkin " kovemmalle mimmille "tuollaiset tapaukset eivät olisi olleet merkittäviä, mutta yhdestä opettajastaan ehken jo traumatisoitunut Mira koki tuon uhkaavana.
Ehken tarkenpaa tietoa vielä saadaan, mitään oikeudellisia toimia tuskin tästä syntyy.
Immuhan väitti, että tämä oli vaan alkua, mitä tuleman pitää.
Ei vaan näytä sitä tulevan, ainakaan samantien.🤔
Kolme veljestä, joista kaksi on ollut epäiltynä raiskaudesta ja yksi tuomittu lapsen raiskauksesta.
Toisille vaan sattuu 🤔
Viimeksi muokannut Hurjimus, Ma Elo 25, 2025 6:53 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Taitaa Maku olla jo luovuttanut tuon 6.9. Theo-Ei-Leiki Ice Cage-matsin suhteen mikäli tätä videota on uskominen :)

https://www.facebook.com/share/r/162Xwbw5SJ/
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Haajamur
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Haajamur »

Kuumaperuna123 kirjoitti: Su Elo 24, 2025 8:37 am Uskon vahvasti että jotain vakavaa Miralle ohjelmassa tapahtui. Muistelen että tuolloin hänen lapsella todettiin vakava sairaus ja ei varmasti ole jaksanut taistella yhtään mistään muusta kuin siitä että lapsella on kaikki hyvin. Dokumentti toi varmasti asioita pintaan jos kerta käsittelee valtarakenteita, tai naisten asemaa julkisuudessa, viihdemaailmassa jne. Hämmästyttävää itselleni oli tuo palkkio. Saako noihin viihdeohjelmiin osallistujat noin pienet palkkiot. Jos 1500€ oli tuplattu/triplattu, niin on kyllä järkyttävän mitättömät palkkiot mitä saavat. Olen aina luullut että viihdeohjelmiin osallistujat saavat kymppitonneja. Eihän tuollaisiin kannata mennä kun työssä tienaa huomattavasti paremmin ja menettää palkat.
Juu kyllä nuo palkkiot kuulostaa todella pieniltä. luulisi että tuollanen iso tuotantoyhtiö maksaisi osallistujille isommat palkkiot.

Niin ja aiheeseen. Tää juttu kuulostaa oudolta, kun nyt vasta Mira on tullut julki asian kanssa. No ehkä tästä draamasta tulee vielä jatkoa ja lisää draamaa..
Tuo Amirkhani on ainaki päässy pois raiskaamis-porukoista urheilun kautta ja menestynyt siinä ihan ookoo. jos ei muuta positiivista tästä keksi.
Joskus se vaan naurattaa
i was fat nigger. not anymore.
Hurjimus
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Monella kamppailulajin huipulla on rikkonainen ja rikollinenkin nuoruus, mutta urheilun avulla ovat päässeet kuiville sieltä.
Osalla kyllä on läikehtinyt vielä urheilijanakin ja etenkin uran jälkeen, ellei muuta mukavaa keksi.

Mika Törrö on hieno esimerkki, kylläkin voimamies kilpailija.
Judo taisi pelastaa erään tietyn presidentinkin kaduilta.
Vastaa Viestiin