Suuri sotatilan äänestys on nyt auki

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Haluaisitko sotatilan Suomeen?

Äänestys on voimassa Ti Kesä 23, 2026 8:11 pm asti

A) öhöm, mulla on tota kaljaa niin em mä
2
67%
B) poliittisista syistä kyllä. Olen pilottitakkinen spede
0
Ei ääniä
C) poliittisista syistä kyllä. Olen transspede, joka voimaantuu poneista
0
Ei ääniä
D) tänne vaan. Käyn pelkuruudestaan tunnetun suomenajokoiran raivolla vihollisen kurkkuun kiinni
0
Ei ääniä
E) ei kiinnosta chino-housuisten poliitikkojen rahametkut, mutta voisin haluta päästä TAPPAMAAN
0
Ei ääniä
F) sota? Joo tota olen Maanpuolustusnaisten paikallisjäsen ja elän muutenkin ketiapiinin tähdittämässä fantasiamaailmassa
1
33%

Ääniä yhteensä: 3

RL11/6
Watson itse

Suuri sotatilan äänestys on nyt auki

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Sota. Onko parempaa poikkeustilannetta yhteiskunnassamme olemassa? Mitä sinä haluat sodalta ja oletko millä tavalla orientoitunut vastaanottamaan sodan juuri sellaisena, millaisena sinä sen haluat kokea?

Sota on jokaiselle omanlaisensa. Tasa-arvon ja tasapuolisuuden vuoksi kaikilla on oikeus sotaan, jopa lapsilla ja vanhuksilla. Siviiliväestön evakuointiin ei ole myöskään pakko suostua, eikä osallistua. Kotiin voi jäädä, vaikka se sijaitsee keskellä kriittistä sotatoimialueen taistelualueen tuhoamispistettä. Kotisohvalta voi olla paras näkymä rajuimmille pommien paukkeille ja hienoille öisille valojuovasarjoille, kun it-tuli kutomispuikottaa taivasta. Näin voi kokea 90-vuosikymmenen alun uudet vuodet uudestaan, jotka olivat oikeita sotaharjoituksia, toisin kuin jotkut vitun Freezing Winds -homoilut.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Barbie
Nikke Knatterton

Re: Suuri sotatilan äänestys on nyt auki

Viesti Kirjoittaja Barbie »

Odotan sotaa jotta pääsisin evakuoitumaan etelään valtion rahoilla.
Blow me.
aivoriihi
David Starsky

Re: Suuri sotatilan äänestys on nyt auki

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

*pltmtxtvp*tm
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Vastaa Viestiin