teko tapahtui, taikka tekijät/uhri olivat kotoisin jostain parikkalan seudulta.
muistaakseni toinen miehistä sai elikautisen ja toinen lyhyemmän tuomion.
muistanko väärin vai puhuttiinko jutun yhteydessä saatanan palvonnasta
Samaa mieltä. Tiedän tämän tyypin, joka sai lyhyemmän tuomion. Olen näet kotoisin samalta paikkakunnalta, mutta nykyään asun muualla. Itse päätekijää en oikeastaan tiedä ja missä lienee. Kuulemma itse päätekijä oli oikeasti aivan hullu. Huhu kertoi, että huumeet hieman pehmensivät päätämonk kirjoitti:Kyseinen tapahtuma on jäänyt mieleeni, koska asuin tuolloin naapurikunnassa.
Ja hieman vartuttuani jouduin ottelemaan pariin kertaan tuon toisen "sankarin" kanssa.
Henkilökohtainen mielipiteeni =melko avuton/jälkeenjäänyt yksilö, koska ei ole normaalia että melkein 4kymppinen metsästää ylä-aste ikäisiä tyttöjä.
Kiitoksia Lihava! Jos joku muistaa/tietää tekijöiden nimet, niin sivustolle vaan, (mikäli nimet ovat siis aiemin jossain mediassa mainitut).Lihava kirjoitti:Alun perin pojilla oli suunnitelmana tehdä pohjoisessa muutama kioskiryöstö ja sen jälkeen mennä Ruotsiin tai Tanskaan, mutta jokin meni mönkään. Sen sijaan, Teija otettiin hengiltä.
Jos se on julkaistu jossain muussa mediassa aiemmin, niin mielestäni sen voi laittaa myös tänne lähde mainiten. Yleensä nimi löytyy tekoajankohdan Alibi-lehdistä, tuomioiden julkistamisen jälkeen sanomalehdistä, joskus satunnaisesti aikakauslehdistä ja monien sanomalehtien nettisivujen arkistosta.Lihava kirjoitti:Päätekijän nimi mulla saattaa olla tiedossa, tiedä sitten onko palstan sääntöjen mukaista sitä tänne laittaa?
Rikospoliisin mukana n:o 2, 1995Doctor Lecter kirjoitti: Jos se on julkaistu jossain muussa mediassa aiemmin, niin mielestäni sen voi laittaa myös tänne lähde mainiten.
Toisen hepun nimi on väärä. Oikea nimi on TonyLihava kirjoitti:Rikospoliisin mukana n:o 2, 1995Doctor Lecter kirjoitti: Jos se on julkaistu jossain muussa mediassa aiemmin, niin mielestäni sen voi laittaa myös tänne lähde mainiten.
Seppo Tapio Haimakka
nuoremman kaverin etunimi Marko, sukunimeä ei mainittu
.....ko. lehdestä löytyy myös päätekijän kuva oikeuden istunnosta.