Alfa-PVP pahentanut huumausainetilannetta Helsingissä

Huumausainerikoksille oma ketju.
Samoin yleinen huumausainekeskustelu tänne.
RL11/6
Watson itse

Re: Alfa-PVP pahentanut huumausainetilannetta Helsingissä

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Confusius kirjoitti: To Elo 28, 2025 9:31 pm
RL11/6 kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:55 pm
matlockb kirjoitti: To Elo 28, 2025 7:17 pm Noin 15 - 20 vuotta sitten lääkärikunta julisti kaikessa hiljaisuudessa bentsodiatsepiinit pannaan.
Höpöhöpö. Lääkäreillä ei ole bentsovastaisuuden kanssa mitään tekemistä. Sen aloitti Fimea noin 10 vuotta sitten. Käsky on tullut jostakin ylempää. Lääkärikunta itse asiassa kirjoittaisi bentsoreseptejä aivan mielellään, mutta vain harva uskaltaa niitä puolustaa niin kuin Matti Huttunen.

https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uut ... uhistella/

Bentsodiatsepiineja ei pidä kauhistella
Huomattava osa bentsodiatsepiinien käyttöön kohdistuvista peloista on joko vääristyneitä tai karkeasti ylimitoitettuja, kirjoittaa professori Matti O. Huttunen.

Arvostetut psykiatrit Carl Salzman ja Richard Shader ilmaisivat äskettäin huolensa bentsodiatsepiinien käyttöön kohdistuvasta kohtuuttomasta paheksunnasta. Sama kauhistelu uhkaa myös Suomessa ahdistuneisuudesta ja unettomuudesta kärsivien potilaiden asiallista hoitoa. Useat psykiatrit ovat kertoneet potilas­tilanteista; lääkäri on lopettanut potilaan vuosikausia käyttämän ja hyvin toimineen bentsodiatsepiinilääkityksen ilman minkäänlaista ­annostitrausta.

Bentsodiatsepiineihin kohdistuva kauhu on joskus saanut lähes absurdeja piirteitä. Täysin muistamattoman Alzheimer-potilaan rauhoittava bentsodiatsepiini lopetetaan, koska lääke heikentää muistitoimintoja. Hyvin toiminut bentsodiatsepiini korvataan kahden eri masennuslääkkeen ja yhden psykoosilääkkeen suuri­annoksisella yhdistelmällä. Äitinsä hautajaisia jännittävälle tyttärelle ei kirjoiteta kymmentäkään tablettia tematsepaamia, koska se on niin ”koukuttava”.

Tämä olisi ymmärrettävää, jos perusteena olisivat tosiasiat. Huomattava osa peloista on kuitenkin joko vääristyneitä tai karkeasti ylimitoitettuja.
Harmi, kun noin fiksu jätkä ajaa alkoholin ja nappien asemaa Suomessa. Ettei motivaationa olisi raha ja kontrolli.
Artikkelissa ei mainittu alkoholia, eikä ajettu asemaa, vaan korostettiin turhaa bentsojen demonisointia. Bentsot ovat olleet lääkkeinä yli 50 vuotta täysin korvaamattomina. Bentsojen korvaaminen psykoosilääkkeillä tulee vaikuttamaan degeneroivasti suomalaisten genomiin.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Confusius
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Confusius »

RL11/6 kirjoitti: To Elo 28, 2025 10:13 pm
Confusius kirjoitti: To Elo 28, 2025 9:31 pm
RL11/6 kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:55 pm

Höpöhöpö. Lääkäreillä ei ole bentsovastaisuuden kanssa mitään tekemistä. Sen aloitti Fimea noin 10 vuotta sitten. Käsky on tullut jostakin ylempää. Lääkärikunta itse asiassa kirjoittaisi bentsoreseptejä aivan mielellään, mutta vain harva uskaltaa niitä puolustaa niin kuin Matti Huttunen.

https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uut ... uhistella/

Bentsodiatsepiineja ei pidä kauhistella
Huomattava osa bentsodiatsepiinien käyttöön kohdistuvista peloista on joko vääristyneitä tai karkeasti ylimitoitettuja, kirjoittaa professori Matti O. Huttunen.

Arvostetut psykiatrit Carl Salzman ja Richard Shader ilmaisivat äskettäin huolensa bentsodiatsepiinien käyttöön kohdistuvasta kohtuuttomasta paheksunnasta. Sama kauhistelu uhkaa myös Suomessa ahdistuneisuudesta ja unettomuudesta kärsivien potilaiden asiallista hoitoa. Useat psykiatrit ovat kertoneet potilas­tilanteista; lääkäri on lopettanut potilaan vuosikausia käyttämän ja hyvin toimineen bentsodiatsepiinilääkityksen ilman minkäänlaista ­annostitrausta.

Bentsodiatsepiineihin kohdistuva kauhu on joskus saanut lähes absurdeja piirteitä. Täysin muistamattoman Alzheimer-potilaan rauhoittava bentsodiatsepiini lopetetaan, koska lääke heikentää muistitoimintoja. Hyvin toiminut bentsodiatsepiini korvataan kahden eri masennuslääkkeen ja yhden psykoosilääkkeen suuri­annoksisella yhdistelmällä. Äitinsä hautajaisia jännittävälle tyttärelle ei kirjoiteta kymmentäkään tablettia tematsepaamia, koska se on niin ”koukuttava”.

Tämä olisi ymmärrettävää, jos perusteena olisivat tosiasiat. Huomattava osa peloista on kuitenkin joko vääristyneitä tai karkeasti ylimitoitettuja.
Harmi, kun noin fiksu jätkä ajaa alkoholin ja nappien asemaa Suomessa. Ettei motivaationa olisi raha ja kontrolli.
Artikkelissa ei mainittu alkoholia, eikä ajettu asemaa, vaan korostettiin turhaa bentsojen demonisointia. Bentsot ovat olleet lääkkeinä yli 50 vuotta täysin korvaamattomina. Bentsojen korvaaminen psykoosilääkkeillä tulee vaikuttamaan degeneroivasti suomalaisten genomiin.
Puhuinkin sinusta enkä mistää bentsolekurista. Eiköhän jokainen joka on kokeillut eri lääkkeitä, päihteitä ja luonnontuotteita ymmärrä että paras lääke univaivoihin on lihastreeni, venyttely, terveellinen ruokavalio, ei liian myöhään illalla syöminen, elektrolyytit/nesteytys ja/tai kannabisöljy.

Bentsot on addiktoivia, mutta jos niillä saa ahdistuksen pois ja pystyy toimimaan yhteiskunnassa niin kai se on sitten pienempi paha kuin ssri lääkitys, mutta alkoholin kulutuskulttuuri ja bentsot ei taida sopia oikeen hyvin yhteen. Se, että lääkitys katkaistaan äkkiä sopii hyvin akselerationismiin, mitä kumisilmäkin kuvailee yhteiskunnassa tässä ketjussa.

Hyvä, että kuitenkin suomalaisten genomin varjelu on teikäläiselle prioriteetti. Itse olen aina neuvonut ihmisiä, jotka kärsivät masennuksesta harrastamaan liikuntaa ja käymään kävelyillä, sekä kieltäytyä nappilääkinnästä. Muutama on kuunnellu eikä ne oo itteensä tappanu tai muille aiheuttanu vahinkoa.

Edelleen kuulutan rahoitusta psilosybiinin tutkimukselle aivojen ja hormonitasapainon eheyttämisessä, ja THC, CBD lääkkeiden jalostusta tuotantoa ja vientiä Suomessa.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Confusius kirjoitti: To Elo 28, 2025 10:37 pm Edelleen kuulutan rahoitusta psilosybiinin tutkimukselle
Psykedeelitutkimusta on tehty Suomessa jo 60-luvulta lähtien joskin suurilta osin salassa. Viittaan tällä Niuvanniemen mielisairaalan ja Helsingin yliopiston MK-ULTRA -pohjaiseen rahoitukseen. Yksityisiltä erityisen hintavilta klinikoilta on saanut jo vuosikymmeniä psykedeelihoitoja, eli lääketieteellisemmin ilmaistuna fenyylietyyliamiiniterapiaa. Nämä hoidot kustantavat niin paljon, ettei ylemmällä keskiluokalla ole niihin asiaa, eikä heitä edes kelpuuteta asiakkaiksi. Poikkeus on tehty erään jo nyttemmin menehtyneen kansantaiteilijan kohdalla, jolla oli paljon lsd- ja ufokokemustaustaa.

Psilosybiinia käytetäänkin jo alkoholismiin ja se tulee lähivuosina korvaamaan ylikalliin kuntien määrärahojen rahastamiseen perustuvan kuntoutuksen. Lääketieteellinen terapia-annostus on noin 5-15 mg puhdasta psilosybiinia kapselimuodossa. Itse kasvatettuna psilosybiinisienet ovat jokseenkin munuaisia rasittavia, mutta ei niin paljoa, etteikö niitä voisi kohtuudella ottaa esim. 1-3 kk välein.

https://yle.fi/a/74-20068646

Kouvolassa tutkitaan, löytyisikö psykedeeleistä apua alkoholiriippuvuuteen
A-klinikan Kouvolan yksikkö ottaa osaa tutkimukseen, jossa koehenkilöille annetaan sienissäkin esiintyvää psilosybiiniä.

Kouvolan A-klinikka on mukana tutkimuksessa, jossa selvitetään, voisiko psykedeelisistä aineista saada apua alkoholiriippuvuuden hoitoon.

Tutkimuksessa alkoholiriippuvaisille koehenkilöille annetaan psilosybiiniä, joka on esimerkiksi joissain sienilajeissa esiintyvä psykedeelinen aine. Tutkimuksessa käytetään erityispuhdistettua synteettistä psilosybiiniä.

– Aine avaa riittävässä määrin porttia ihmisen alitajuntaan, jolloin syvempien tunnetilojen ja traumojen käsittely tulee helpommaksi, sanoo A-klinikka oy:n lääketieteellinen johtaja Ulriika Sundell.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Confusius kirjoitti: To Elo 28, 2025 7:36 pm
Kumisilmä kirjoitti: To Elo 28, 2025 6:24 pm vituttaa vaan kyttien härski valehtelu ku sekä käyttäjät että käyttäjien kanssa työtä tekevät varoitettiin peukusta silon käyttöhuone keskustelun ja aloitteen aikaan,meidän puheet ohitettiin ja nyt on sit muka yllätys kriisi päällä.
poliisi oli jopa kieltänyt tiettyjä medioita puhumasta käyttöhuoneista koska se muka antaa liian positiivisen kuvan koko ilmiöstä nimeltä huumeongelma.poliisi käy ihan yksin huume sotaansa ja sitä se ei edes halua voittaa vaan juurikin pitää se nippanappa hallinnassa ja rahoitus lue lisää päälikkö virkoja massit taskussa.kuuntele vaikka aarnion entistä alaista Mibiä se kertoo sulle samat asiat kyllä.
Kai olet tietoinen, että hallituskaudella 2021-22 tehtiin suurimmat amfetamiinin takavarikot Suomessa. Vihreät sisäministerit. Ei kannata hirveästi vihata poliiseja, kun poliittinen valtakoneisto koostuu ihmisistä, jotka palvovat kaikkea muuta kuin Suomen etua. Toiset sanoo, että kamat lailliseks ja toiset haluaa, että ssri lääkitystä naamaan tai itsemurhakammioon. Koita nyt poliisina sitten tehä jotain järkeviä päätöksiä kun eduskunta koostuu downsyndrooma lapsista. :lol:

Silti huvittaa, että kamakaupoilla tunnustat kansallisen laatumeriitin, mutta pitää olla natseja vetämässä turpaan keskustassa. :mrgreen:
yksittäisistä syistä nykyiseen peukku tilanteeseen suurin on kotimaisten markettien sulkeminen.
jengi siirty archetypeen joka svedu market ja sehän kaatu kusetukseen kohtuu nopeesti.sen jälkeen ei oo ollu luotettavaa suomesta suomeen markettia. jos ja kun market taas avautuu ni ei jengi mee kurviin ostaa peukkua ku 10 kertaa halvemmalla saa laadukasta pirii ja metaa.
kuka vittu lussuttaa jotain letkua spurgu ringissä jos voi piikittää laatua ja kulkea svääreissä :lol:

tosiaan 2013 peukku rantautu kirkkonummelle ja lyhyessä ajassa kaikki sitä enempi vetäneet oli joko suljetulla tai sairaalassa.
minäkin vedin suoraan tehtaalta kiinasta kotiin kannettua 100 prossasen puhdasta hihaan.mulla mitään hajua koko aineesta ja tyyppi ketä sitä tarjos yhtä ummikko.sen kämpän valtas joku toinen kundi kavereineen ja ku kävin kylässä ni se veti perseestään puhdasta peukkua pussillisen aivan avoimesti tuskin oli kaupan hedelmä pussia kummosempi joku naru vaan riippu hanurista ja itse pussi anaalissa.ne lähti linnaan.frendi suljetulle.minä teholle kuten mun myyjäkin ja yks frendi kulki puoli metrinen risti kaulassa saarnaamassa saatanan vaaroista.psykoosi varma jos 0,1 puolikkaasta vetää 24 tunnin nousut ni annostele siinä sit.
olin kirkunut olin 20 tuntia putkeen ni naapurit soitti apua heräsin jorvin teholta ja ei muuta ku lisää vetämään.käsi reiden kokoiseks paisu kuukauden päästä enkä jaksanut sitä enää nostaa ni taas jorviin ja oli kuolio jo ranteesta hauiksen yli siinä vaiheessa.
ihonsiirto teki siitä edes jotenkin siedettävän ja nykyään se lähinnä tuo mieleen palovamman.

ton vikan vedon jälkeen menikin sit 7 vuotta täysin ilman aineita ku sain kuuluisan kumiluodin simmuun 6.12 2015 ni takana jo kaks vuotta kuivilla.siksi ja vaan siksi lässytän peukusta ja käyttöhuoneista koska en halua saati kestä ajatusta et se jäte huume tuhoaa ja raatelee tuolla sekakäyttäjät parissa viikossa lataamoon tai hautaan.itse en kyseiseen aineeseen koske vaikka ilmaseks sais tai no ilmanen toki aina ilmainen :oops:

niin toi puhdas suoraan kiinasta tsekin kautta postin kotiin kuljetuksella ja sitä tuli 20 grammaa.olin henkisenä tukena tilaajan pyynnöstä ku pelkäs pysty ryöstöä huumevelkojen takia.
Antifa Free Palestina
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Viitaten vielä tuohon RL11/6 viestiin, syytä lukea myös niin ikään LKT Huttusen kirjoitus vuodelta 2021 "Bentsodiatsepiinit toimivat ja niitä saa käyttää"
...
Jos suurikin lääkeannos pysyy vakaana, oireet
kurissa, toimintakyky hyvänä eikä merkittäviä
haittavaikutuksia ilmene, kyse on sairauden
hoidosta. Ei väärinkäytöstä.
Jos hankalasta unettomuudesta vuosikausia
kärsinyt potilas kokee nukkuvansa hyvin saadessaan 60 mg sic-annoksia tematsepaamia,
miksi hänet pitäisi pakottaa käyttämään suuria
annoksia off-label-ketiapiinia haittoineen?
...
Matti O. Huttunen
https://helda.helsinki.fi/server/api/co ... e4/content

Ja pahoittelut, että meni hieman ot:n puolelle otsikkoon nähden, mutta kun näitä bentsofobiasta kärsiviä löytyy täältäkin, niin syytä hieman sitä (edes yrittää) lievittää.

Minulle kun on kaksi ihan eri asiaa ja täysin ok (eikä se minua edes kiinnosta), jos joku ottaa seurassani asianmukaisesti hänelle määrätyn Diapamin kuin että joku kaivaa pumput, piikit, jauhopussit (peukut) ym. tarpeet esille (selvennyksenä todettakoon, ettei tuttavapiiriini kyllä kyseisiä ihmisiä kuulu). Sellainen kun taas on minulle kaikkea muuta kuin ok!

Ehkä palstan lääkäri RL11/6 voisi soveltaa psykiatrian ja psykogeriatrian erikoislääkäri Olli Siipolan sanoin;

HS 1.5.2022 Erikoislääkäri Olli Siipola 1945 - 2022
...
Kritiikissään hän väitti ahdistus-, masennus- ja paniikkihäiriöpotilaiden hoidon olevan ulkoistetun hyvinvointivaltiossa Kallion katukauppaan, viitaten, etteivät lääkärit uskalla viranomaisten pelossa määrätä toimivia lääkkeitä.
...
Saivatpa lääkkeisiin kielteisesti suhtautuneet kollegatkin sanansäilästä Siipolalta, joka ehdotti lääkäreiden ”bentsodiatsepiinifobian” hoitoon juuri näitä lääkkeitä.
...
Eerikki Pekkarinen
Kirjoittaja on Olli Siipolan ystävä.
https://www.hs.fi/muistot/art-2000008771796.html
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

kyllä se aika kylmältä tuntuu ettei nopeiden kuten pirin käyttäjät saa rauhoittavia reseptillä ku kuitenkin psyykosin vaara helvetin suuri ja siinä kunnossa valvominen just johtaa kohtuuttomiin väkivalta tekoihin.
opettele käyttämään tai ole käyttämättä mulle sanottiin joskus ysärin alussa ku yritin ihan käytön alussa hakea apua.helposti valvo +10 päivää putkeen ku yikierroksilla ei vaan uni tuu.siinä mun mielestä riskeerataan jo liikaa ihan muidenkin turvallisuutta ku itse käyttäjän.
kerran sain mirzapamit ne lasten rauhoittavat siinäpä se sit olikin.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

niin ksanoleista sen verran et pimeellä puolen nettiä oli suomi skene niminen palsta missä sit stadin yliopiston tutkimukseen sai lähettää mitä vaan douppia ideana et ne testaa ja kertoo mitä se sisältää.ihan pieni muru siis riitti ja nimimerkillä asioitiin.
muistan just ton ksanol kohdan 11 näytettä tuliksanoleista mitä kaikki väitti laimeeks paskaks ja feikiks ni jokainen näyte just sitä mitä pitikin.ei jatkettua ei ryssän paskaa vaan aitoa tuotetta.

tässä poliisin versio samoista ksanoleista mitkä yliopisto testas puhtaaks.

"Helsingin poliisi törmää kaduilla päivittäin aineeseen, jota käyttävät jopa alakoululaiset – nuorten huumekuolemat ovat hälyttävässä nousussa
"Loleinakin" tunnetut Ksalol-tabletit eivät välttämättä ole sitä, mitä käyttäjä luulee. Muun muassa Itä-Euroopasta on kulkeutunut Suomeen väärennettyjä Ksalol-pakkauksia, joihin kohdistuu ajoittain myös fentanyyliepäilyjä."

huomaatteko kaavan poliisi tietoisesti puhuu viru vodkasta joka sokeuttaa tai fentanyyli ksanoleista.kuka idiootti tunkee arvokasta fentanyyliä euron nappulaan :lol:
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Kumisilmä kirjoitti: Pe Elo 29, 2025 5:44 am niin ksanoleista sen verran et pimeellä puolen nettiä oli suomi skene niminen palsta missä sit stadin yliopiston tutkimukseen sai lähettää mitä vaan douppia ideana et ne testaa ja kertoo mitä se sisältää.ihan pieni muru siis riitti ja nimimerkillä asioitiin.
muistan just ton ksanol kohdan 11 näytettä tuliksanoleista mitä kaikki väitti laimeeks paskaks ja feikiks ni jokainen näyte just sitä mitä pitikin.ei jatkettua ei ryssän paskaa vaan aitoa tuotetta.

tässä poliisin versio samoista ksanoleista mitkä yliopisto testas puhtaaks.

"Helsingin poliisi törmää kaduilla päivittäin aineeseen, jota käyttävät jopa alakoululaiset – nuorten huumekuolemat ovat hälyttävässä nousussa
"Loleinakin" tunnetut Ksalol-tabletit eivät välttämättä ole sitä, mitä käyttäjä luulee. Muun muassa Itä-Euroopasta on kulkeutunut Suomeen väärennettyjä Ksalol-pakkauksia, joihin kohdistuu ajoittain myös fentanyyliepäilyjä."

huomaatteko kaavan poliisi tietoisesti puhuu viru vodkasta joka sokeuttaa tai fentanyyli ksanoleista.kuka idiootti tunkee arvokasta fentanyyliä euron nappulaan :lol:

totta vitussa viina+rauhoittavat tappaa ei siihen tarvitse fentanyyliä sotkea.pami+viina tappava yhdistelmä torsti koskisen ajoilta.
poliisi tarvii hysteriaa.
Antifa Free Palestina
Confusius
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Confusius »

matlockb kirjoitti: Pe Elo 29, 2025 4:50 am Viitaten vielä tuohon RL11/6 viestiin, syytä lukea myös niin ikään LKT Huttusen kirjoitus vuodelta 2021 "Bentsodiatsepiinit toimivat ja niitä saa käyttää"
...
Jos suurikin lääkeannos pysyy vakaana, oireet
kurissa, toimintakyky hyvänä eikä merkittäviä
haittavaikutuksia ilmene, kyse on sairauden
hoidosta. Ei väärinkäytöstä.
Jos hankalasta unettomuudesta vuosikausia
kärsinyt potilas kokee nukkuvansa hyvin saadessaan 60 mg sic-annoksia tematsepaamia,
miksi hänet pitäisi pakottaa käyttämään suuria
annoksia off-label-ketiapiinia haittoineen?
...
Matti O. Huttunen
https://helda.helsinki.fi/server/api/co ... e4/content

Ja pahoittelut, että meni hieman ot:n puolelle otsikkoon nähden, mutta kun näitä bentsofobiasta kärsiviä löytyy täältäkin, niin syytä hieman sitä (edes yrittää) lievittää.

Minulle kun on kaksi ihan eri asiaa ja täysin ok (eikä se minua edes kiinnosta), jos joku ottaa seurassani asianmukaisesti hänelle määrätyn Diapamin kuin että joku kaivaa pumput, piikit, jauhopussit (peukut) ym. tarpeet esille (selvennyksenä todettakoon, ettei tuttavapiiriini kyllä kyseisiä ihmisiä kuulu). Sellainen kun taas on minulle kaikkea muuta kuin ok!

Ehkä palstan lääkäri RL11/6 voisi soveltaa psykiatrian ja psykogeriatrian erikoislääkäri Olli Siipolan sanoin;

HS 1.5.2022 Erikoislääkäri Olli Siipola 1945 - 2022
...
Kritiikissään hän väitti ahdistus-, masennus- ja paniikkihäiriöpotilaiden hoidon olevan ulkoistetun hyvinvointivaltiossa Kallion katukauppaan, viitaten, etteivät lääkärit uskalla viranomaisten pelossa määrätä toimivia lääkkeitä.
...
Saivatpa lääkkeisiin kielteisesti suhtautuneet kollegatkin sanansäilästä Siipolalta, joka ehdotti lääkäreiden ”bentsodiatsepiinifobian” hoitoon juuri näitä lääkkeitä.
...
Eerikki Pekkarinen
Kirjoittaja on Olli Siipolan ystävä.
https://www.hs.fi/muistot/art-2000008771796.html
Ei mulla mitään fobiaa ole bentsoja kohtaan. Joskus nuorempana seurustelin yhden mt tapauksen kanssa joka niitä käytti. Hyvin sillä pysyy zombimoodissa sumussa niin, että pystyy kaupassa käymään ja hoitamaan arjen askareet vaikkei niistä sitte myöhemmin muista mitää. Muutaman vuoden kun oot sumussa niin tarvitkin jo 4 vuoden annostelun pienentämisen, että pääset aineesta eroon. Eli kun hoito kielletään on pakko hakea jostain jotain tilalle, koska fyysiset ja psyykkiset vierotusoireet on äkillisesti liian raskaat, kun aivot ei tuota enää luonnollisesti niitä mömmöjä mitä bentsot säätelee ja palautuu hiljalleen.

Tekstistä paistaa aika vahvasti läpi täysi ymmärtämättömyys. Niinkuin kumisilmä sano niin addiktit käy hakemassa kurvista tavaraa millä saa pään sekaisin. Masentuneet ja ahdistuneet menee lääkärille hakemaan rauhoittavia, että uskaltaa mennä kauppaan ja töihin. Tämä isonvihan kaltainen roomankatolilainen tapa putsata pois käyttäjät ja syyllistää seksuaalirikosten uhreja on tehokas tapa vähentää kantaväestöä ja syyllistää uhreja.

Ei kukaan joka jotain loleja napsii vedä niitä muiden silmien edessä. Varmaan sinunkin lähipiirissä on paljon enemmän käyttäjiä kun tiedätkään jos tilastot Suomessa ovat edes lähellä totuutta.

Ja mitä siihen MK-Ultraan tulee RL kannattaa kattoa semmonen scifi sarja kun Max Headroom 90-luvulta. Siinä ekassa jaksossa saat ihan kaiken tarvittavan tiedon aiheesta, millä ne hoitaa sen nykyää. Ei tarvi käyttää LSD:tä ihmisten ohjailuun tai psykoosin aiheuttamiseen vaikka kommarit ja jenkit aina tykkää tuhota kognitiivisesti vastustajat, kun ei äly riitä. Psilosybiini lisää aivojen elastisuutta ja synteettisenä se ei tosin taida jakaa sitä evoluution mukana tuomaa tietoa sieltä maaperästä kun ne rihmastot möyrii pinnan alla tuhansia vuosia, mutta eiköhän se silti ole tehokas tapa hoitaa pois addiktioita kun aivot nuorenee ja pystyy luomaan uusia polkuja?
Svimba
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Svimba »

Iltalehdessä taas uus juttu peukusta, aiheuttaa kuulemma hirveetä panetusta.
Tietty maxumuurin takana, en pääse lukemaan.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
Schimanski
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Schimanski »

Kotimaisten kielten keskuksen valitsema kuukauden sana on peukku.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011459693.html
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

katos kytät vastas mulle toki lakonisesti mut kuitenkin.
Kuva
Antifa Free Palestina
LENI

Viesti Kirjoittaja LENI »

Kumisilmä kirjoitti: Pe Elo 29, 2025 5:32 am kyllä se aika kylmältä tuntuu ettei nopeiden kuten pirin käyttäjät saa rauhoittavia reseptillä ku kuitenkin psyykosin vaara helvetin suuri ja siinä kunnossa valvominen just johtaa kohtuuttomiin väkivalta tekoihin.
opettele käyttämään tai ole käyttämättä mulle sanottiin joskus ysärin alussa ku yritin ihan käytön alussa hakea apua.helposti valvo +10 päivää putkeen ku yikierroksilla ei vaan uni tuu.siinä mun mielestä riskeerataan jo liikaa ihan muidenkin turvallisuutta ku itse käyttäjän.
kerran sain mirzapamit ne lasten rauhoittavat siinäpä se sit olikin.
Ihme juttu, ite sain nuorena kun vedin piriä virolaiselta lääkäriltä 15mg dormicumia just mukamas uniongelmiin, en edes yrittäny nukkua, sanoin suoraan et hihotan piriä turhan tiuhaan enkä saa unta. Ite 9pvä pahimmillaan valveilla, ja usein koko viikon siltikin..

Kai mä aina myin osan dc..

En ollut esim ketipinorista sillon kuullut kun linnassa, siellähän se on perus unilääke. Yhden suven kun olin ni nukuin siitä n.6kk kun oli 800mg ketipinoria yöks, 4x200mg nopeevaikuttava. Sillä nukkuu hyvin. On vaan aamulla vittumainen kooma n.1-2h.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Eka kerta tämäkin ihme tuli koettua.
Kuva
Antifa Free Palestina
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Eilen törmäsin kylläkin juuri ja juuri Vantaan puolella arviolta parikymppiseen kaveriin, joka oli slaavikyykyssä kävelytien reunassa, silitteli maassa kasvavaa ruohotuppoa ja lauleskeli, että I have a way to work this out. Tuli kierrettyä vähän kauempaa. :D
Vastaa Viestiin