Pieni liekki kirjoitti: Pe Elo 29, 2025 1:27 pm
MrEhtivä kirjoitti: Pe Elo 29, 2025 12:47 pm
Maailmassa on useita väkivaltatekoja, murhia etc. Ystävät ja perheenjäsenet ovat täysin yllättyneitä kuin tämä pystyi murhaamaan.
Ihmisen mieli on erikoinen, sitä ei voi lukea tai ennustaa mitä siellä tapahtuu. Useat asiat tulevat henkilölle itsellekin yllätyksenä.
En tiedä, millaisessa ystävä- tai perheyhteisössä elät, mutta ainakin itse elän sellaisten ihmisten ympäröimänä, että toisiin kohdistuvat väkivallanteot ovat erittäin harvinaisia. Enemmän on tuttavapiiristä tullut tietoon itsemurhia kuin toisiin kohdistuneita väkivallantekoja. En edes tiedä, onko yksikään tiedossani olevista itsemurhista tullut suurena yllätyksenä, kun on tiedostanut tapausten taustat. Masennus ja sairaudet ajavat ihmisiä peruuttamattomiin tekoihin.
MrEhtivä kirjoitti: Pe Elo 29, 2025 12:47 pm
Jos on Annelin tuntenut tai tiennyt, ei tarkoita etteikö Anneli olisi vähintään voinut sekaantua jotenkin miehensä Jukan murhaan.
En ymmärrä, miksi sorrut levittämään Anneliin kohdistuvia syyllistäviä huhuja, kun et selkeästi häntä tunne etkä ole hänen kanssaan missään tekemisissä. Veikkaan, että jos oikea Ulvilan tappaja joutuu joskus oikeuden eteen, niin kenellekään ei tule hänen tekonsa yllätyksenä. Veikkaan, että useampi henkilö tulee toteamaan, olisihan minun tämä pitänyt tietää, miksi en tullut tätä asiaa ajatelleeksi. Sanoisin, että yllätyksenä tulisi se, jos tämä kyseinen henkilö olisi pystynyt elämään rikoksetonta elämää eikä olisi herkästi kiihtyvä henkilö.
Minä en levitä mitään huhuja! Esitän mielestäni ihan varteenotettavia mahdollisuuksia ja perustelen miksi uskon tai näin ajattelen.
Olen aiemmin jo maininnut... yleensä suurimman yllätyksen kokee väkivaltatapauksessa, ne ihmiset jotka uskoivat tuntevan tekijän joka yllättäen teki tekonsa.
Minua ei yllätä tässä murhatapauksessa mikään, olen niin avarakatseisesti sitä "tutkinut" Edelleen huppis VS Anneli teoria auki enkä ole lukinnut ketään tekijäksi.
-Epäilyttäviä henkilöitä on tiedossa + tekijä voi silti olla joku niiden ulkopuolelta.
Mikään tieto ei kuitenkaan ole Annelia voinut poistaa epäilysten joukosta. Olen itsekin lähes vakuuttunut että Anneli on sekaantunut murhaan jotenkin.
-Tietäen tai tahtomattaan, eikä ole kaikkea Poliisille kertonut.
Ymmärrän myös Annelin tuntevat ihmiset eivät ainakaan julkisesti halua uskoa Annelista pahaa.
-Tämä ei kuitenkaan ole mikään fakta todiste, etteikö Anneli voisi olla vähintään jotenkin sekaantunut Jukan murhaan.
"kun seisoo tarpeeksi lähellä, ei sitä näe"