vielä päivällä kerroit itse että syytetty löi uhria lasilla päähän, sitten uhri alkoi kuristamaan syytettyä ja siinä vaiheessa löi saksilla kaulaan.U G-K kirjoitti: Pe Elo 29, 2025 6:33 pmPahoinpitely tapahtui minuutteja ennen henkirikosta. Syytetty yritti päästä raiskaria karkuun jo kauan ennen henkirikoksen tapahtumaa. Raiskari löi syytetyn pään pöydänkulmaan, sekä heitti hänet maahan joka poisti syytetyn olkapään paikoltaan. Mies oli syytetyn päällä ja syytetty nappasi lähimmän objektin (sakset) joilla huitoi sokeasti raiskaria päin, osuen vahingossa kaula valtimoon.Vieno neito kirjoitti: Pe Elo 29, 2025 6:25 pmOliko väitetty pahoinpitely tapahtunut samassa yhteydessä kuin henkirikos vai joskus aiemmin? Mikä oli väitetyn pahoinpitelyn motiivina?U G-K kirjoitti: Pe Elo 29, 2025 5:24 pm Raiskarilla ja syytetyllä ei ollut minkäänlaista menneisyyttä, sekä raiskari oli pahoinpidellyt vakavasti syytetyn ennen tapahtumaa.
Olen sukua syytetylle.
Selvästi sä et tiedä mitä on tapahtunut, mut haluat kovasti vierittää syytä tältä sun kaveris hartioilta pois, mut usko mua, ainoa mitä sä näillä päästäsi keksityillä tapahtumakuvauksilla saat aikaan on hallaa sille syytetylle, koska poliisi kyllä seuraa tätä keskustelua ja se että sä keksit päästäsi asioita ja esität olevasi lähipiiriä, saa poliisin vain ajattelemaan että syytetty on kertonut sulle asioista eri tavalla kuin heille.
En tajua miskei syytetyn asianajaja ole tässä vaiheessa jo kertonut näille vammaisille että turpa kiinni, tämä olisi ensimmäinen asia mitä itse sanoisin näille "sukulaisille", että älkää kirjoitelko fantasioita, tosiasioita tai mitään siltä väliltä nettifoorumeille. Helvetti mitä sakkia