Ei siitä ole sellaiseen, se on niin säälittävä ressukka, että antifa, varisverkko, elokapinalaiset ja muut äärivassarit häpeävät sen toilauksia ja typeryyttä.lonesjucca kirjoitti: Su Heinä 27, 2025 3:13 pm Jari herkkäsilmä vois lopettaa päihteilyn ja kasvaa aikuseksi. Lähdet johtamaan Suomen vastarintajoukkoja sitten.
Kumisilmä
Re: Kumisilmä
Tässä on nyt hyvä hetki erottaa mun edustama äärivasemmisto suomen vasemmistoliitosta joka euroopankin mittareilla maltillinen lähempänä demareita oleva puolue.itse erosin ku anna kontula sanoi että natseille pitää antaa anteeksi ja että vasemmistolla on tärkeämpiäkin asioita ku tapella uus natsien kanssa.mut on kaikki vasemmiston hyve feikki vasurit honkasalosta alkaen estänyt somessa ku avoimesti kannatan väkivaltaista toimintaa natseja vastaan.mulla on pysyvät bannit punk in finland palstalle jne...ei ne mulle naura ne vihaa mua yhtä paljon ku natseja en oo tarpeeksi sivistynyt vaan pelkkä katupoika joskin vanha sellainen.
Viimeksi muokannut Kumisilmä, Pe Elo 29, 2025 8:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Antifa Free Palestina
tässä mun vastapuoli Keskisarjan pikkuveli 50v Matti peräseinäjoelta aito true suomalainen semmonen maahanmuuttajaa kevyesti älykkäämpi kundi.Matti on ammatiltaan Teemun tapaan kirjailija Matin tunnetuin teos on Kärkkäisen tavaratalon vessaan kirjoittama sigi haili 

Antifa Free Palestina
Koomista miten piriä ~30 vuotta vetänyt (+ muita) vasemmistolainen katutappelija on älykkäämpi kuin 99,9% palstan rasisteista. Sipillä on ehkä aivot.
Ihan asiaahan sinä puhut Laku. Ehkä vähän kärkkäästi. Turha se on kenenkään huudella jolla ei ole kokemusta ja sinulla on selkeästi sydäntä. Älä kuitenkaan ota kaikkia maailman huolia itseesi.
Ihan asiaahan sinä puhut Laku. Ehkä vähän kärkkäästi. Turha se on kenenkään huudella jolla ei ole kokemusta ja sinulla on selkeästi sydäntä. Älä kuitenkaan ota kaikkia maailman huolia itseesi.
Knobster on puolustamassa puolustamassa säälittävää pelkuri aatetoveriaan kumisilmää, josta ei ole muuhun, kuin hakkamaan raudoitettua ruotsalaista äärioikestolaista, jos ei olisi raudoitettu, niin kumisilmä olisi paennut.Knobster kirjoitti: Pe Elo 29, 2025 9:39 pm Koomista miten piriä ~30 vuotta vetänyt (+ muita) vasemmistolainen katutappelija on älykkäämpi kuin 99,9% palstan rasisteista. Sipillä on ehkä aivot.
Miten helvetin tyhmä ja tietämätön tuo knobster on, näkee rasisteja kaikkialla, knobster on paljon tyhmpempi, kuin kukaan, ketä se vainoharhossaan luule rasistiksi. No tiedetään knobster on selvä Venäjän trolli, joka haluaa luoda sekasortoa ja vihaa suomalaisten välille Venäjän hyväksi. Pysy sillä Venäjällä putinisti.
Viimeksi muokannut Karhere, Pe Elo 29, 2025 11:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olipa mukavasti sanottuKnobster kirjoitti: Pe Elo 29, 2025 9:39 pm Koomista miten piriä ~30 vuotta vetänyt (+ muita) vasemmistolainen katutappelija on älykkäämpi kuin 99,9% palstan rasisteista. Sipillä on ehkä aivot.
Antifa Free Palestina
paennu ku ilmoitin etukäteen että tuun yksin pysäyttää sen marssin ja tein sen myös miks vitussa olisin sit lähtenyt karkuun ku koko jutun idea oli näyttää että natsit pysähtyy jos ne pistetään pysähtymään.partisaani esti mun kommentoinnin ku kävin niiltä kyselee et no pysähtykö marssi.tee sama perässä pysäytä ny vaikka 6 hengen marssi minä pysäytin 300 kuulapään marssin ja otin siitä myös vastuun.toi svedu pelle uskaltanu tulla edes käräjille jonne menin taas yksin ilman asianajajaa vastaamaan huutoni myös lain edessä ilman naamiointia niin ku esim odinit tekee oon aina toiminut ja sä höpötät karkuun juoksemisestaKarhere kirjoitti: Pe Elo 29, 2025 10:39 pmKnobster on puolustamassa on puolustamassa säälittävää pelkuri aatetoveriaan kumisilmää, josta ei ole muuhun, kuin hakkamaan raudoitettua ruotsalaista äärioikestolaista, jos ei olisi raudoitettu, niin kumisilmä olisi paennut.Knobster kirjoitti: Pe Elo 29, 2025 9:39 pm Koomista miten piriä ~30 vuotta vetänyt (+ muita) vasemmistolainen katutappelija on älykkäämpi kuin 99,9% palstan rasisteista. Sipillä on ehkä aivot.
Miten helvetin tyhmä ja tietämätön tuo knobster on, näkee rasisteja kaikkialla, knobster on paljon tyhmpempi, kuin kukaan, ketä se vainoharhossaan luule rasistiksi. No tiedetään knobster on selvä Venäjän trolli, joka haluaa luoda sekasortoa ja vihaa suomalaisten välille Venäjän hyväksi. Pysy sillä Venäjällä putinisti.
Antifa Free Palestina
sanoin vielä mitä vitussa ja twitterissä et tuun torniaisen teon kostamaan ni kytät viime hetkellä esti pojun marssin eivät antaneet koko paskan järjestäjän marssia vaan pitivät sen lähtöpaikalla turvassa kumisilmältä.
Viimeksi muokannut Kumisilmä, Pe Elo 29, 2025 11:39 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Antifa Free Palestina
tässä aate toverisi hommalla kommentoi tapausta tuoreeltaan

kuvat niin pieniä ni lue ite tosta alkaa kumisilmän osuus
https://hommaforum.org/index.php/topic,117749.90.html

kuvat niin pieniä ni lue ite tosta alkaa kumisilmän osuus
https://hommaforum.org/index.php/topic,117749.90.html
Viimeksi muokannut Kumisilmä, Pe Elo 29, 2025 11:15 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Antifa Free Palestina
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
sain pysyvät bannit sinne ku ihmettelin miks ovat sallinu pää kii laulajan ahdistella 10 vuotta naisia.
mä luulin et tää kumisilmä ketju on just semmonen missä voin vapaasti lässyttää paskaa.
Antifa Free Palestina
Sä oot itse väkivaltaisesti ryöstellyt porukkaa Helsingin kaduilla "punk vuosinsi" vuosikymmeniä. Mikä vitun hyvis sä olet olevinasi? Ylläpito vois poistaa tämän väkivaltaa lietsovan paskan täältäkin.Kumisilmä kirjoitti: Pe Elo 29, 2025 11:59 pmsain pysyvät bannit sinne ku ihmettelin miks ovat sallinu pää kii laulajan ahdistella 10 vuotta naisia.
mä luulin et tää kumisilmä ketju on just semmonen missä voin vapaasti lässyttää paskaa.
![]()
Mitä tällä tarkoitat?
Milloin lähdetään Iiro Viinasen kanssa dokaamaan porkkanamehulla lantrattua Leijonaviinaa?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.