Punkkaritytön surma Tampereella 1993

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Emppii-
Alokas

Re: Punkkaritytön surma Tampereella 1993

Viesti Kirjoittaja Emppii- »

Onko kukaan tilannu tästä pöytäkirjoja?
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Emppii- kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 9:21 pm Onko kukaan tilannu tästä pöytäkirjoja?
Tämän viestin lopussa: https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 3#p1670193
Orange
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Orange »

Dongding kirjoitti: Ti Marras 21, 2023 7:59 pm Tiedän tämän turhaksi ja monille varmasti negatiivisia tunteita aiheuttavaksi avautumistasi, mutta olen koko aikuiselämäni ollut avoin menneisyydestäni, käsitellyt menneet tapahtumat ja jatkanut eteenpäin.
Kuules Hena, minua ei ainakaan kiinnosta paskan vertaa miten SINÄ olet käsitellyt menneet tapahtumat. Fakta on myös se, että jokainen joka menneisyytesi tietää ja silti on kanssasi tekemisissä, on vitun pipi päästään. Tämähän oli aivan vitun uskomaton narsistinen ulina. Hyi helvetti.
tutkijax
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja tutkijax »

Ihmetyttää tosiaan miten joku voi olla tämän ihmisjätteen kanssa tekemisissä, tällainen ei ansaitsisi minkäänlaista uutta mahdollisuutta.
Janedoe
Alokas

Viesti Kirjoittaja Janedoe »

Onko löytöpaikka kalervonpuiston vieressä? Olen paljon miettinyt tätä henkirikosta, asun aivan lähellä ja ulkoillessa mietin missähän kohtaa tapahtumapaikka on. Aikanaan asuin armonkalliolla ja ullakolla varastossa oli tekijän ja jonkun tytön kirjeenvaihtoa tekijän ollessa vankilassa.
Vastaa Viestiin