Onko ketsku kusipää idiootti?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Onko kestku kusipää idiootti?

On, aivan täysi ääliö
48
49%
Ei, sehän on ihan fiksu tyyppi
49
51%

Ääniä yhteensä: 97

ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

esmes- kirjoitti:
Bleddyn kirjoitti:
rapier kirjoitti:Marsut ruuaksi. :D
Menkää nyt jo itteenne. Perkele notta mua riepoo nuo paistipuheet. Siinä on toisen ihmisen lemmikki eikä mikään saatanan paisti! Käytöstavat pitäisi olla jokaisella hallussa, vaikka muuten typerä olisikin. :evil:
samaa mieltä bleddyn kanssa. auta armias ku täällä joku alkais puhua kanssakeskustelijoiden lapsista samaan tyyliin. kyllä itsekin kutsun omia lemmikkejäni "paisteiksi", mut se on vähän sama ku tummaihoiset käyttää neekeri-sanaa -jonkun toisen käyttämänä se ei kuulosta enää niin vitsiltä.
Niin no se on se valitettava tosiasia, että useiden ihmisten mielestä eläimet eivät ole minkään arvoisia. Ihmiset nostaa itsensä suhteessa eläimiin joksikin ylijumaliksi vaikka peruslähtökohtana olisi hyvä olla se, että kaikki elämä on arvokasta. Olen lihansyöjä enkä laisinkaan mikään eläinoikeusaktivisti mutta hyvät olot tulisi olla eläimellä vaikka sen elämä olis lyhytkin.

Toki pitää ymmärtää ihmisen ja eläimen ero mutta kyllä eläimiäkin voi täysipainoisesti rakastaa ELÄIMENÄ eikä korottaa sitä miksikään muuksi. Anoppi on kans tollainen raivostuttava eläintenhalveksija eikä ymmärrä miksi vaikka kesyrotan kuolema on todella rankkaa. Kyllä eläimiinkin muodostuu kiintymyssuhde vaikka se onkin aivan erilainen kun ihmiseen muodostuva. Mutta kaikille lemmikit ei sovi, toiset ei ikinä sillä lailla kiinny/halua kiintyä niihin. Tai sitten moni ajattelee, että koira ja kissa on ne ainoat "järkevät" lemmikit ja jokaisella on tietysti oikeus mielipiteeseensä. Mä tykkään kaneista, rotista, hamstereista, koirasta, kissoista ja marsuista :)
ketsku
Christopher Lorenzo

rapier kirjoitti:Ketsku on persereikä.
Haiseva paskarööri. :D
Kiitos :D
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

ketsku kirjoitti: Kipulääkkeistä vahvimmatkaan eivät aiheuta noiden kanssa tappavaa yhteisvaikutusta joten Mia on ottanut niitä yliannostuksen hyvin todennäköisesti :( Siitä mä olen ihan varma, että tyttö on tiennyt kyllä mitä tekee.
Chopper kirjoitti:Tramal on vahva kipulääke ja voi aiheuttaa tappavan yhteisvaikutuksen.
ketsku kirjoitti: Okei. Sinä nyt taas kerran tiedät paremmin tämänkin asian joten laitahan tulemaan faktaa sitten. Kerro minulle se mekanismi ja tupakasta vieroituslääke jonka kanssa OIKEALLA annostuksella otetut tramal ja tupakkalääke aiheuttavat tappavan yhteisvaikutuksen? Liikaa otettuna nuo tappavatkin mutta eivät oikealla annostuksella otettuna paitsi kun sinä kerran tiedät asian niin kerro minullekin? Tälleen farmaseuttina kiinnostaa kovast kuulla vastauksesi!
ZYBAN Seuraavat lääkkeet voivat lisätä vaaraa saada kouristuksia haittavaikutuksena: depressiolääkkeet
(esim. fluoksetiini, sitalopraami, paroksetiini ja amitriptyliini), muihin syihin käytetyt psykiatriset
lääkkeet (esim. klotsapiini, risperidoni, tioridatsiini ja olantsapiini), malarialääkkeet, väsyttävät
antihistamiinit, teofylliini (jota käytetään astman hoidossa), steroideja sisältävät tabletit tai pistokset
(kuten prednisoloni), kipulääke tramadoli, kinoloniryhmän antibiootit (esim. siprofloksasiini),
laihdutuslääkkeet ja stimulantit.

Toivottavasti sinä nyt farmaseuttina tiedät tämän jatkossakin että normaalilla annostuksellakin voi olla vaaraa ja miten pahana se tulee kellekkin ihmiselle et edes sinä voi sitä ennustaa.
ketsku kirjoitti:
Chopper kirjoitti:
ketsku kirjoitti:Tarkoitan sitä kun tietyt ihmiset täällä vänkkäävät ja känkkäävät aina vastaan kun jotain kirjoitan ja nämä ihmiset olen niputtanut sellaiseen "klaaniin" jotka aina jänkkäävät joskus hatarin perusteinkin. Pääasia tuntuu olevan ärsyttäminen tai provosoiminen.
Jos on sun kanssa erimieltä asioista niin sekö on sinun ärsyttämistä?Tässä tapauksessa jo varmaan kiusaamista.
No jos esim. sinä olet kanssani eri mieltä niin et ilmaise sitä asiallisesti vaan vittuillen ja provosoiden. Tiedät sen kyllä itsekin. Kyllähän sun tarkoituksesi on ärsyttääkin eikä vaan keskustella itse asiasta.
Tuossa ketjussakaan en vittuillu yhtään,olin vain kanssasi erimieltä ja kyseenalaistin sun mielipiteet.Kuka nyt pitää mitäkin vittuiluna.En valitettavasti osaa käsitellä sua silkkihanskoin ja kertoa omia mielipiteitäni sinua miellyttäen.
ketsku kirjoitti: Sen sijaan sulta puuttuu kokonaan taito myöntää olevasi väärässä.
Missä kohtaa pitää myöntää olevansa väärässä? Jos on ERIMIELTÄ asioista niin silloin ei ole oikeaa ja väärää,vain mielipiteitä.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
ketsku
Christopher Lorenzo

Chopper kirjoitti:
ketsku kirjoitti: Kipulääkkeistä vahvimmatkaan eivät aiheuta noiden kanssa tappavaa yhteisvaikutusta joten Mia on ottanut niitä yliannostuksen hyvin todennäköisesti :( Siitä mä olen ihan varma, että tyttö on tiennyt kyllä mitä tekee.
Chopper kirjoitti:Tramal on vahva kipulääke ja voi aiheuttaa tappavan yhteisvaikutuksen.
ketsku kirjoitti: Okei. Sinä nyt taas kerran tiedät paremmin tämänkin asian joten laitahan tulemaan faktaa sitten. Kerro minulle se mekanismi ja tupakasta vieroituslääke jonka kanssa OIKEALLA annostuksella otetut tramal ja tupakkalääke aiheuttavat tappavan yhteisvaikutuksen? Liikaa otettuna nuo tappavatkin mutta eivät oikealla annostuksella otettuna paitsi kun sinä kerran tiedät asian niin kerro minullekin? Tälleen farmaseuttina kiinnostaa kovast kuulla vastauksesi!
ZYBAN Seuraavat lääkkeet voivat lisätä vaaraa saada kouristuksia haittavaikutuksena: depressiolääkkeet
(esim. fluoksetiini, sitalopraami, paroksetiini ja amitriptyliini), muihin syihin käytetyt psykiatriset
lääkkeet (esim. klotsapiini, risperidoni, tioridatsiini ja olantsapiini), malarialääkkeet, väsyttävät
antihistamiinit, teofylliini (jota käytetään astman hoidossa), steroideja sisältävät tabletit tai pistokset
(kuten prednisoloni), kipulääke tramadoli, kinoloniryhmän antibiootit (esim. siprofloksasiini),
laihdutuslääkkeet ja stimulantit.

Toivottavasti sinä nyt farmaseuttina tiedät tämän jatkossakin että normaalilla annostuksellakin voi olla vaaraa ja miten pahana se tulee kellekkin ihmiselle et edes sinä voi sitä ennustaa.
Haha, hehe, hoho! Minä kuule farmaseuttina nyt kerron sinulle, että mahdollinen kouristusta lisäävä riski ei ole tappanut Miaa vaan yliannostus. JOS Mia olisi kuollut siihen, että oikein otettuna zyban ja tramadoli aiheuttivat hänelle tappavan kouristuksen niin zyban OLISI VEDETTY SAMANTIEN MARKKINOILTA ja asiasta olisi noussut hirveä kohu! Lääkärin olisi LAIN MUKAAN pitänyt tehdä samantien asiasta VAKAVA HAITTAVAIKUTUS- ilmoitus eikä lääkettä enää markkinoilla todellakaan olisi. Lisäksi oikella annostuksella kumpikaan lääke ei jää elimistöön kovin pitkäksi aikaa ja johan se Mian äitikin siinä kertoi, että lääkeainetta löytyi paljon. Voit siis olla 100% VARMA SIITÄ, että oikein otettuna noiden kahden lääkkeen yhteisvaikutus ei ole tappanut kyseistä laulajatyttöä.
ketsku kirjoitti:
Chopper kirjoitti: No jos esim. sinä olet kanssani eri mieltä niin et ilmaise sitä asiallisesti vaan vittuillen ja provosoiden. Tiedät sen kyllä itsekin. Kyllähän sun tarkoituksesi on ärsyttääkin eikä vaan keskustella itse asiasta.
Tuossa ketjussakaan en vittuillu yhtään,olin vain kanssasi erimieltä ja kyseenalaistin sun mielipiteet.Kuka nyt pitää mitäkin vittuiluna.En valitettavasti osaa käsitellä sua silkkihanskoin ja kertoa omia mielipiteitäni sinua miellyttäen.
Jaah. Kohteletko aina tuolla tavalla ihmisiä jotka on kanssasi eri mieltä?
ketsku kirjoitti: Sen sijaan sulta puuttuu kokonaan taito myöntää olevasi väärässä.
Missä kohtaa pitää myöntää olevansa väärässä? Jos on ERIMIELTÄ asioista niin silloin ei ole oikeaa ja väärää,vain mielipiteitä.
1. Sinä olit väärässä väittäessäsi, että lautapelaaminen on sitä ja tätä. Se ei ole mielipidekysymys vaan lautapeliharrastajissa on enemmän miehiä kun naisia, se on fakta. Silti et koskaan myöntänyt olleesi väärässä.

2. Sinä väität, että tiedät paremmin voiko zyban ja tramal aiheuttaa oikein otettuna kuoleman vaikka ihan selkeästi sulla ei käsitystä asiasta ole. Käsitystä siitä miksi zyban lisää kouristusriskiä ja KUINKA VAKAVA riski tosiasiassa on.
Chopper
Perry Mason

ketsku kirjoitti:
1. Sinä olit väärässä väittäessäsi, että lautapelaaminen on sitä ja tätä. Se ei ole mielipidekysymys vaan lautapeliharrastajissa on enemmän miehiä kun naisia, se on fakta. Silti et koskaan myöntänyt olleesi väärässä.

2. Sinä väität, että tiedät paremmin voiko zyban ja tramal aiheuttaa oikein otettuna kuoleman vaikka ihan selkeästi sulla ei käsitystä asiasta ole. Käsitystä siitä miksi zyban lisää kouristusriskiä ja KUINKA VAKAVA riski tosiasiassa on.
1. Lautapelaamisessa voi olla sun tiedottamisen mukaan vaikka kaikki miehiä,en ole kiistänyt sitä mutta olen SITÄ MIELTÄ että lautapelaaminen on koko perheen harrastus aivan kuten oli sanottu myös lautapelaamisen harrastussivuilla. Jos sun mielestä lautapelaaminen on pelkästään miesten harrastus ja lautapelaamista ei ole Afrikan tähti tai joku muu lautapelaaminen niin sitten olet sitä mieltä,minä oon toista mieltä.

2. En väittänyt missään kohtaa tietäväni paremmin,heitin vain faktaa ja sanoin ettet edes sinä voi ennustaa miten kenenkin ruumis reagoi vaikka lääkkeet otettaisiin annostuksen mukaisesti.
ketsku
Christopher Lorenzo

Chopper kirjoitti:
ketsku kirjoitti:

1. Lautapelaamisessa voi olla sun tiedottamisen mukaan vaikka kaikki miehiä,en ole kiistänyt sitä mutta olen SITÄ MIELTÄ että lautapelaaminen on koko perheen harrastus aivan kuten oli sanottu myös lautapelaamisen harrastussivuilla. Jos sun mielestä lautapelaaminen on pelkästään miesten harrastus ja lautapelaamista ei ole Afrikan tähti tai joku muu lautapelaaminen niin sitten olet sitä mieltä,minä oon toista mieltä.
Lautapelaaminen on koko perheen harrastus mutta varsinaisena HARRASTUKSENA näin aikuisten pelejä pelatessa se on miesvoittoinen ja minä harrastan sitä "sillä tasolla", että sitä voi kutsua harrastukseksi. Tietenkin jos tykkää luetella harrastukseksi lasten kanssa pelaamisen, lukemisen, ruoanlaiton ym. tavallisen elämän niin voihan sen noinkin mieltää. Joka tapauksessa lautapeliharrastus on ihan oma maailmansa eikä se liity siihen, että perheen kesken pelataan afrikan tähteä vaan niillä on ero. Perheen kesken pelaaminen on yhteisen ajan viettämistä, varsinainen aikuisen lautapeliharrastaminen on taas jotain ihan muuta. Mielestäni suhtautuminen asiaan oli sulta aliarvioivaa ja loukkaavaa.
2. En väittänyt missään kohtaa tietäväni paremmin,heitin vain faktaa ja sanoin ettet edes sinä voi ennustaa miten kenenkin ruumis reagoi vaikka lääkkeet otettaisiin annostuksen mukaisesti.
No en voi ennustaa mutta koska tiedän lääkkeiden lupahakumenettelyistä, lääkelupien myöntämisistä, haittavaikutusrekistereistä ja niiden toimimisesta niin voin päätellä 100% varmasti, että Mia ei kuollut tramadolin ja zybanin yhteisvaikutukseen oikealla annostuksella. Sen sijaan en epäile yhtään etteikö kuollut yliannostukseen tai sitten taustalla on voinut olla masennuslääke ja tappava yhteisvaikutus on syntynyt niistä?
Chopper
Perry Mason

ketsku kirjoitti:Mielestäni suhtautuminen asiaan oli sulta aliarvioivaa ja loukkaavaa.

Sille minä en voi mitään jos pidät sitä loukkaavana,ei kuitenkaan muuta mun mielipidettäni.

No en voi ennustaa mutta koska tiedän lääkkeiden lupahakumenettelyistä, lääkelupien myöntämisistä, haittavaikutusrekistereistä ja niiden toimimisesta niin voin päätellä 100% varmasti, että Mia ei kuollut tramadolin ja zybanin yhteisvaikutukseen oikealla annostuksella. Sen sijaan en epäile yhtään etteikö kuollut yliannostukseen tai sitten taustalla on voinut olla masennuslääke ja tappava yhteisvaikutus on syntynyt niistä?
1.Sille minä en voi mitään jos pidät sitä loukkaavana,ei kuitenkaan muuta mun mielipidettäni.

2.Olen sitä mieltä että kyseessä voi olla vahinko tai itsemurha,en ole varma kummastakaan 100%:sti koska en tiedä kaikkia faktoja aivan kuten et tiedä sinäkään muuta kuin sen mitä lehdissä on julkaistu.Sen takia minusta on turha väittää olevansa varma.
ketsku
Christopher Lorenzo

Chopper kirjoitti:
ketsku kirjoitti:Mielestäni suhtautuminen asiaan oli sulta aliarvioivaa ja loukkaavaa.

Sille minä en voi mitään jos pidät sitä loukkaavana,ei kuitenkaan muuta mun mielipidettäni.

1.Sille minä en voi mitään jos pidät sitä loukkaavana,ei kuitenkaan muuta mun mielipidettäni.

2.Olen sitä mieltä että kyseessä voi olla vahinko tai itsemurha,en ole varma kummastakaan 100%:sti koska en tiedä kaikkia faktoja aivan kuten et tiedä sinäkään muuta kuin sen mitä lehdissä on julkaistu.Sen takia minusta on turha väittää olevansa varma.
Itse asiassa nyt huomasin vasta, että kyseessähän oli siis jopa Mian äidinkin mukaan yliannostus: Tieto Mia Permannon kuolinsyystä selvisi vasta viisi kuukautta hänen kuolemansa jälkeen. Idols-laulaja kuoli, koska hän oli ottanut yliannostuksen kahta toisiinsa sopimatonta lääkettä, toista selkävaivaan ja toista tupakanvieroitukseen.

Eli siis yliannostus oli kuolinsyy jolloin kiistanalaiseksi jää enää se ottiko Mia ne tahallaan vai tietämättään. Sitähän me emme koskaan saa tietää ja se on mielipidekysymys. Selvisi siis tämäkin eli se, että Mia ei kuollut oikein otetun kahden lääkkeen yhteisvaikutukseen vaan yliannostukseen. Olis pitänyt lukea huolellisemmin.
Chopper
Perry Mason

ketsku kirjoitti:Olis pitänyt lukea huolellisemmin.
Samaa mieltä omalta osalta.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Nylonköysi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Nylonköysi »

ketsku kirjoitti:
Ingrid kirjoitti:Minua myös kiinnostaisi kovasti psykologinen näkemys itsestäni (olenko ehkä narsisti?) :D. Tulee hemmetin paljon halvemmaksi täällä kuin oikealla liirumlaarumkäynnillä 8)
Tuskin olet, en tiedä. Sen sijaan jos viitsit paneutua markjan teksteihin niin voit ihan itsekin huomata narsistisia piirteitä.
Vaikka nykyään jokaisella keskustelupalstalla pitää olla vähintään yksi psykopaatti, vähintään yksi skitsofreenikko, vähintään yksi narsisti ja vähintään yksi stupid spoiled whore, toisen mielenterveyttä ei voi millään tavalla päätellä nettikirjoitusten perusteella.

Jopa psykologisessa/psykiatrisessa asiakaskontaktissa diagnostiikka on haastavaa, ja virhediagnooseja tulee paljon. Psykiatrinen diagnostiikka ei ole eksaktia tiedettä. Verikokeiden raja-arvojen avulla ei voida päätellä onko jollain joku mielen tauti. Lisäksi netissä ei voi tietää, kuka provoaa ja kuka ei. Tiedän täysin täysjärkisiä ihmisiä, jotka kirjoittelevat erinäisille keskustelupalstoille vain ja ainoastaan provokaatiotarkoituksessa, ovatpa jopa luoneet ihan "nettipersoonan" tätä pöytäkirjailijataipumustaan toteuttamaan. Hulluilla - tai tässä tapauksessa tavallisilla työssäkäyvillä ihmisillä - on halvat huvit.

Tietenkin netissä, kuten missä tahansa muuallakin, on ihmisiä joilla on persoonallisuushäiriöitä tai muita mielenterveydellisiä ongelmia. Diagnostiikkaan ei kuitenkaan kannata edes psykiatrin tutkinnolla lähteä. Tai ei varsinkaan sillä, siinä menee äkkiä maine.

Vielä pikkaisen... Narsistinen persoonallisuushäiriö ei ole ollenkaan niin tavallinen kun telkkarista voisi päätellä. Se ei ole todennäköisin persoonallisuushäiriödiagnoosi, ei edes silloin kun kyseessä on persoonallisuushäiriö, jonka piirteet muistuttavat maallikosta narsismia.

Ihan vain OT.
ketsku
Christopher Lorenzo

Nylonköysi kirjoitti:
ketsku kirjoitti:
Ingrid kirjoitti:Minua myös kiinnostaisi kovasti psykologinen näkemys itsestäni (olenko ehkä narsisti?) :D. Tulee hemmetin paljon halvemmaksi täällä kuin oikealla liirumlaarumkäynnillä 8)
Tuskin olet, en tiedä. Sen sijaan jos viitsit paneutua markjan teksteihin niin voit ihan itsekin huomata narsistisia piirteitä.
Vaikka nykyään jokaisella keskustelupalstalla pitää olla vähintään yksi psykopaatti, vähintään yksi skitsofreenikko, vähintään yksi narsisti ja vähintään yksi stupid spoiled whore, toisen mielenterveyttä ei voi millään tavalla päätellä nettikirjoitusten perusteella.

Jopa psykologisessa/psykiatrisessa asiakaskontaktissa diagnostiikka on haastavaa, ja virhediagnooseja tulee paljon. Psykiatrinen diagnostiikka ei ole eksaktia tiedettä. Verikokeiden raja-arvojen avulla ei voida päätellä onko jollain joku mielen tauti. Lisäksi netissä ei voi tietää, kuka provoaa ja kuka ei. Tiedän täysin täysjärkisiä ihmisiä, jotka kirjoittelevat erinäisille keskustelupalstoille vain ja ainoastaan provokaatiotarkoituksessa, ovatpa jopa luoneet ihan "nettipersoonan" tätä pöytäkirjailijataipumustaan toteuttamaan. Hulluilla - tai tässä tapauksessa tavallisilla työssäkäyvillä ihmisillä - on halvat huvit.

Tietenkin netissä, kuten missä tahansa muuallakin, on ihmisiä joilla on persoonallisuushäiriöitä tai muita mielenterveydellisiä ongelmia. Diagnostiikkaan ei kuitenkaan kannata edes psykiatrin tutkinnolla lähteä. Tai ei varsinkaan sillä, siinä menee äkkiä maine.

Vielä pikkaisen... Narsistinen persoonallisuushäiriö ei ole ollenkaan niin tavallinen kun telkkarista voisi päätellä. Se ei ole todennäköisin persoonallisuushäiriödiagnoosi, ei edes silloin kun kyseessä on persoonallisuushäiriö, jonka piirteet muistuttavat maallikosta narsismia.

Ihan vain OT.
No mulla on kokemusta psykiatriasta sen verran, että olen suht varma markjan kärsivän tästä narsistisesta persoonallisuushäiriöstä. Ja ennenkuin kukaan rupeaa sen enempää älähtämään niin varmahan ei voi olla kukaan paitsi diagnoosin tekevä psykiatri. Muuten voisin myös ajatella markjan olevan provo mutta ei se ole koska esiintyy omalla nimellään. Lisäksi ne sivut on ihan samaa sontaa täynnä mitä täälläkin suoltaa. Ihan tosissaan se on.

Tiedän vallan hyvin, että narsismista puhutaan paljon ilman, että sitä oikeasti on. Mutta kun on niitäkin joilla se oikeasti on ja markja täyttää kyllä ihan kaikki kriteerit. Eikö sun mielestäsi? Kyllä mä mielestäni ihan perustellusti olen sitä mieltä, että markjalla on narsistinen persoonallisuushäiriö. Kyse ei ole mistään diagnoosien heittelystä tai siitä, että kunhan pitää päästä läyskimään vaan ihan oikeasta epäilystä. Kyllä ne on kaikilla narsisteilla nuo tietyt piirteet ihan samat.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Noh noh ketsku. Voit toki olla sitä mieltä, että markjan minfopersoonalla, eli netti-identiteetillä on jotain persoonallisuushäiriöitä, mutta eikös sinun pitäisi tavata markja livenäkin tehdäksesi noin pitkälle meneviä johtopäätöksiä?
Paavo Arhinmäki on äijä!
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ihan vilpittömästi: ajattelitko jotenkin kuntouttaa tai jopa parantaa markjan tuosta nyt diagnostisoidusta narsistisuudesta täällä, netin kautta?

Vaikea tajuta miten kukaan jaksaa vängätä jonkun janssonin kanssa viikosta ja kuukaudesta toiseen. Ihan yksinkertainen asia kun on todettu jo aikaa sitten: kun ei noita ruoki niin ne kuihtuu.

Vaan jospa ketksun (ja muitten markjasta "nauttivien")nettipersoonalle tyypillistä onkin tarvis pitää markja elossa?

Ja ennen kuin älähdät minun nettipersoonalleni: tässä ei ole kysymys hyökkäyksestä vaan ihan vaan ihmetyksestä.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Pakko yhtyä tuohon Kyllin mielipiteeseen. Olisikohan nyt oikea aika päättää tää keskustelu, kun äänestyksen tuloskin on sopivasti fifty-fifty... kuusikymmentäkaksi äänestänyttä on jo kohtuullisen paljon huomiota kummallekin osapuolelle :shock: :roll: :?:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Vastaa Viestiin