En mä ainakaan ajattelis niin. Prätkäpoliisit on mun mielestä poliiseista asiallisimpia, niiden kanssa mulla on eniten yhteistäkin.Kalapaliikki kirjoitti: Su Elo 31, 2025 7:21 pmJos et ymmärrä yhteyttä, luulen että sitä on turha selittää. Yritetään. Vasuriporukalle hienointa mitä elämässä voi tapahtua, on poliisin loukkaantuminen koska kyttä on natsisika ja hakkaa pasin kolme kertaa vuorokaudessa syyttä suotta. Harrastuksen voi toki haukkua jos siltä tuntuu, tässä tapauksessa se tosin on onnettomuuden kohteen työ.Stonedar kirjoitti: Su Elo 31, 2025 7:15 pmMiten tämä liittyy mihinkään?Kalapaliikki kirjoitti: Su Elo 31, 2025 6:31 pm Ei mene kauaa kun suomen hakatuin pasi ja muut arhinmäet tulevat ilakoimaan tällaisesta poliisin kohtaamasta onnettomuudesta. Sitten voikin mennä muihin ketjuihin parkumaan öyhötyksestä, rasismista yms.![]()
Itse olisin luullut että joku tulee taas haukkumaan moottoripyöräilyn harrastuksena.
Autoilija törmäsi moottoripyöräpoliisiin Turussa, 31.8.25
Re: Autoilija törmäsi moottoripyöräpoliisiin Turussa, 31.8.25
-
Kalapaliikki
- Roger Murtaugh
Kyllä! Tulkitsin ilmeisesti viestisi väärin, pahoittelut siitä. Mulla on myös ihan hyviä kokemuksia prätkäpoliiseista, ei valituksen sanaa. Tosin eipä ole poliisit elämääni kauheasti vaikuttaneet muutenkaan, korkeintaan positiivisessa mielessä.Stonedar kirjoitti: Su Elo 31, 2025 9:47 pm
En mä ainakaan ajattelis niin. Prätkäpoliisit on mun mielestä poliiseista asiallisimpia, niiden kanssa mulla on eniten yhteistäkin.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Vihdoin löysin tuon IS:n videolla olevan kolaripaikan Google mapsista. Videolla näkyvä valkoinen maalattu nuoli on Kupittaan Citymarketin sisäänajo Kunnallissairaalantieltä. Kuvaaja seisoo Cittarin parkkipaikka-alueella.
Polliisimopo kuultavasti tullut Kunnallissairaalantietä vasemmalta oikealle ja vastakkaisesta suunnasta tullut pieni valkoinen auto on kääntynyt mopon eteen matkallaan Cittarille.
Käsittääkseni tuossa on neljänkympin rajoitus. Kysymys kuuluu kuinka lujaa on poliisimopo kulkenut jos kerran molemmat kulkuneuvot niin ruttuun menivät kuin silminnäkijät sanovat. Autoilijan vika se todennäköisesti on, mutta auto on tuossa 90 asteen käännöksessään tuskin kulkenut kovinkaan lujaa.
Oheisessa kuvassa Kunnallissairaalantietä mopopoliisin näkövinkkelistä. Kuvan valkoinen auto on kääntymässä Cittarille.
Polliisimopo kuultavasti tullut Kunnallissairaalantietä vasemmalta oikealle ja vastakkaisesta suunnasta tullut pieni valkoinen auto on kääntynyt mopon eteen matkallaan Cittarille.
Käsittääkseni tuossa on neljänkympin rajoitus. Kysymys kuuluu kuinka lujaa on poliisimopo kulkenut jos kerran molemmat kulkuneuvot niin ruttuun menivät kuin silminnäkijät sanovat. Autoilijan vika se todennäköisesti on, mutta auto on tuossa 90 asteen käännöksessään tuskin kulkenut kovinkaan lujaa.
Oheisessa kuvassa Kunnallissairaalantietä mopopoliisin näkövinkkelistä. Kuvan valkoinen auto on kääntymässä Cittarille.