Hakiksen jengi

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.
alatuuhonen
Armas Tammelin

Hakiksen jengi

Viesti Kirjoittaja alatuuhonen »

Katoin tänään dokkarin nimeltä hakiksen jengi,erittäin tutun näköinen kaveri nimeltä Jarkko oli toinen pääosassa olevista kavereista.Tietääkö kukaan hänen koko nimeään ja hänen vankilatuomioistaan?
Medborgare
Neuvoja-Jack

Re: Hakiksen jengi

Viesti Kirjoittaja Medborgare »

https://areena.yle.fi/1-604841

Mielenkiitoinen dokkari.
Itse olin enemmän steissin jengiä.
En muista rokkarit vs punkkarit tms tappeluita, mutta taisin olla viitisen vuotta noita nuorempi.
Maan tavan mukaan asialla ovat nimettömät sankarit, jotka ovat erityisen aktiivisia murha.info -sivustolla ja Iltalehden keskustelusivuilla, jotka ovat suomenkielisen netin surkeimmat likaviemärit.

http://www.mikkoniskasaari.fi/node/181
Rundi
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Rundi »

alatuuhonen kirjoitti: Ti Elo 26, 2025 4:21 pm Katoin tänään dokkarin nimeltä hakiksen jengi,erittäin tutun näköinen kaveri nimeltä Jarkko oli toinen pääosassa olevista kavereista.Tietääkö kukaan hänen koko nimeään ja hänen vankilatuomioistaan?
Jarkko Haimi. Syntynyt 1966 - Kuollut 2024 vain 58 vuotiaana. Että alamäki jatkui 2007 dokkarin jälkeen, vaikka nousujakin oli. Mutta ote ei pitänyt...
HAIMI JARKKO JUHANI
1966 - 2024
Helsingin seurakuntayhtymä, Maunulan uurnalehto
Syntymävuosi 1966
Kuolinvuosi 2024
Hautausmaa Maunulan uurnalehto
Pirkkolantie 22
00630 Helsinki
On kalteriverhot muisto vain, muisto vain... https://www.google.com/search?client=fi ... uisto+vain
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Medborgare kirjoitti: Ti Elo 26, 2025 9:57 pm https://areena.yle.fi/1-604841

Mielenkiitoinen dokkari.
Itse olin enemmän steissin jengiä.
En muista rokkarit vs punkkarit tms tappeluita, mutta taisin olla viitisen vuotta noita nuorempi.
steissin punkkeja minä vuodesta 85 alkaen ja ei kyllä enää ollu mitään riitoja mut vanhemmat punkit kerto kyl et ennen skinejä oli just rokkareiden kanssa eniten myllyjä.
Antifa Free Palestina
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Rundi kirjoitti: Ma Syys 01, 2025 9:15 pm
alatuuhonen kirjoitti: Ti Elo 26, 2025 4:21 pm Katoin tänään dokkarin nimeltä hakiksen jengi,erittäin tutun näköinen kaveri nimeltä Jarkko oli toinen pääosassa olevista kavereista.Tietääkö kukaan hänen koko nimeään ja hänen vankilatuomioistaan?
Jarkko Haimi. Syntynyt 1966 - Kuollut 2024 vain 58 vuotiaana. Että alamäki jatkui 2007 dokkarin jälkeen, vaikka nousujakin oli. Mutta ote ei pitänyt...
HAIMI JARKKO JUHANI
1966 - 2024
Helsingin seurakuntayhtymä, Maunulan uurnalehto
Syntymävuosi 1966
Kuolinvuosi 2024
Hautausmaa Maunulan uurnalehto
Pirkkolantie 22
00630 Helsinki
Lusiminen on ehkä terveellisintä mitä alakulttuurit voi tarjota niin tämä meni sitten kuolemaan noinkin aikaisin. Mikähän miehen vei. Oli mukavan oloinen kaveri.

Mitä tulee Hakaniemeen niin nuoriso on aina ollut siellä se ei-valtaa pitävä porukka. Hakaniemeä hallitsi aikoinaan rappioalkoholistit, todelliset punkkarit. Itse en voi sietää rokkareita, enkä muitakaan juntteja. Vaikka steampunkilla ei ole mitään tekemistä punkin kanssa, on siinä mielestäni enemmän punkkarimeininkiä kuin jossakin vitun Pelle Miljoonassa ja muissa kulahtaneissa variksenpelättimissä. Kaikki suomalaiset punk- ja rockmuusikot ovat täysiä spedejä. Etunenässä Antti Hulkko lapin kairalta, joka alkoi itkemään kuin vanha leskeksi jäänyt ämmä, kun ei psyyke kestänyt aitoa narkomaniaa, jonka vain heroiini voi tuottaa. Hulkon jutut puolestaan on sitä luokkaa, että on ottanut 0,2 vetoja, vaikka todellisuudessa ehkä kuitenkin 0,02 ja nimenomaan pirinä. Vaikea uskoa, että räkäinen lappalainen osaisi kyhätä kynttilän päällä ruokalusikassa sitruunaa katalyyttinä käyttäen riisipeltojen viljelijöiden taikalientä.

Punkkarius on mielestäni sitä samaa heroiinistä eksentriikkaa mitä Poliisiopisto -elokuvissa esitetään yhden punkkarikonstaapelin toimesta. Ehkä nykyään poliisin punkkarius on tyyliltään enemmänkin poliisi Ellaa, jossa on sopivasti (paljon) Sanna Sillanpäämäistä vivahdetta, jolloin kukaan ei uskalla alkaa varsinkaan vittuilemaan. Poliisin ammatti on siitä hyvä, että siinä saa aseen ja se taitaakin olla ainoa syy, miksi joku menee poliisiksi. Jos haluaa päästä ampumaan ihmisiä, hakeutuu poliisiksi.

Tietyllä tapaa arvostan poliisia, koska siinä ammatissa on toiminut ehdottomasti parhaat sarjamurhaajat, jotka putsasivat katuja tauteja levittävistä huorista. Vielä 15 vuotta sitten Helsingin poliisilla oli joukkosurmaamista silmällä pitäen varastoituna käyttöä varten Maxim-konekiväärejä ja satoja panosvöitä. Siinä oli mielestäni oikeaa meininkiä. Nimittäin yhdellä vyöllä lähtee koko jono Rodoksen lomalle passeja hakevia mummeleita ja irvinaamaisia eläke-Jormia. Botenkin pidän Robocoppia teennäisenä, koska jos kehitettäisiin Heidi Foxelista tappajarobottipoliisi, hänen suorittamisensa olisi kuin terminaattorilla.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Vastaa Viestiin