Nerous on tuosta kusetuksesta helvetin kaukana, näillä kusettajilla on vaan käynyt alkujaan hirveä tsägä tän naisen kanssa, 99% Suomalaisista nauraa tuollaisille kusetus yrityksille heti ensi kättelyssä..Solmu kirjoitti:Niin no, no niin. Joskus idiotismin ja nerouden raja on kyllä aika häilyvä.otus kirjoitti:NoControl kirjoitti:Tyhmähän tässä jutussa on toi nainen, ei suinkaan se "vedättäjä"
Juu ihan yhtä idiootti on moinen huijari.
En toki hyväksy tuollaista kusetusta.
Mutta olishan tuo vedätys voinut onnistuakin.
(K) Törkeä nettihuijaus: Koiranpentu maksoi 4500 euroa
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Jees. Muuten on kusetus ollut aika nerokasta, mutta olisi luullut kaupan loppuvan heti alkuunsa, kun noin halvalla lähtee rotukoira toiselle omistajalle. Säälittää kyllä vähän tämän huijatuksi tulleen puolesta. Mahtaa tuntua pahalta rahojen takia ja sitten vielä hävettää oma hyväuskoisuus varmasti.Wallabi kirjoitti:Tarinan opetus: ei rotukoirat ole halpoja. Kukaan tervejärkinen ihminen ei kuvittele saavansa puhdasta, paperillista ja asiallisesti hoidettua rotukoiraa 150 eurolla.
Ihminen on ahne ja usein, kun tarjotaan tilaisuus "osta kaksi maksa vain yksi" niin ihminen ostaa sen enempiä ajattelematta.
Ei noi vedätykset muuten läpi menisi.... Ja tuokin on toteutettu niin siihen malliin kuin mitä ne afrikkalaiset rahankerjäyskirjeet missä luvattiin, että jos sun pankkitilisi kautta saadaan kuljettaa miljoonia niin jää sullekin pesämunaa sinne.
Ja sitten alkaa niitä lisäkuluja tulemaan, jota ihminen hyväuskoisuuttaan ja ahneuksissaan maksaa ja lopulta ehkäpä vain sen takia, että toivoo, että kaikki kääntyykin paremmin suin.
Ja sitten alkaa niitä lisäkuluja tulemaan, jota ihminen hyväuskoisuuttaan ja ahneuksissaan maksaa ja lopulta ehkäpä vain sen takia, että toivoo, että kaikki kääntyykin paremmin suin.
Miten sitä aina löytyykin puolustelijoita kun hölmöä huijataan, kun kuitenkaan juuri kukaan ei hyväksy, tai ainakaan tunnusta hyväksyvänsä, vaikkapa dementoituneen vanhuksen/ vanhuksen yleensä tai kehitysvammaisen vedättämistä?
Minä ainakin olen elänyt siinä uskossa että ihmiset jakautuvat älyllisten lahjojensa puolesta jatkuvalle kuvaajalle (joka on mielikuvissani vieläpä normaalijakautunut), saatan olla tietenkin myös väärässä...
Minä ainakin olen elänyt siinä uskossa että ihmiset jakautuvat älyllisten lahjojensa puolesta jatkuvalle kuvaajalle (joka on mielikuvissani vieläpä normaalijakautunut), saatan olla tietenkin myös väärässä...
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Näitä koirahuijareita tuntuu olevan netti pullollaan. Espoon suunnassa, kuulemma, eräs mies myy täältä Eestistä rotukoiria edullisesti. Ja rotukoiriahan ostajat saavatkin. Niissä todella on rotuja. Ei tosin samoja. Itse tiedän kolme tältä sedältä koiran ostanutta.
Näin reilun kahdenkymmenen koiraharrastusvuoden jälkeen en kyllä itse yhtään ihmettele, että jotkut lankeavat "halpa-ansaan".
Rotukoirien hinnat on ihan järkyttäviä nykyisin. Koiria joiden hinnat olivat vielä ennen euroa 4000-5000 markkaa, myydään puolentoista tonnin euro hintaan. Ihan uskomattomia hintoja.
Näin reilun kahdenkymmenen koiraharrastusvuoden jälkeen en kyllä itse yhtään ihmettele, että jotkut lankeavat "halpa-ansaan".
Rotukoirien hinnat on ihan järkyttäviä nykyisin. Koiria joiden hinnat olivat vielä ennen euroa 4000-5000 markkaa, myydään puolentoista tonnin euro hintaan. Ihan uskomattomia hintoja.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Niin siis totta on, että nämä pentutehtailijat tekevät aivan uskomatonta tiliä eläin raukkojen kustannuksella, eläimiä ristisiitetään, jätetään rokottamatta,vieroitetaan liian aikaisin emosta yms. Ja koirista saadut myynti rahat vedetään tietty pimeenä pöytään verottajan ohi..Blues kirjoitti:Näitä koirahuijareita tuntuu olevan netti pullollaan. Espoon suunnassa, kuulemma, eräs mies myy täältä Eestistä rotukoiria edullisesti. Ja rotukoiriahan ostajat saavatkin. Niissä todella on rotuja. Ei tosin samoja. Itse tiedän kolme tältä sedältä koiran ostanutta.
Keltaisessä pörssissä on tälläkin hetkellä useita erillisiä ilmoituksia useasta eri koirarodusta saman henkilön myymänä. Nyt on tullut muotiin pienikokoiset koirat, joita mahtuu pieneenkin asuntoon tukkumyyntiin monta kerrallaan.
Itselläni ei ole tullut ikinä mieleenkään ostaa koiraa moisilta kusipäiltä..
Tämän päivän trendi on siirtynyt 90-luvun ja 2000 alun molosseista pienempiin rotuihin ja ihan kääpiökoiriin.
Aiemmin Baltianmaista sai edullisemmin, aivan hyvistä suvuista olevia, kääpiökoiria, huomattavasti edullisempaan hintaan kuin Suomesta. Nyt hinnat ovat pompsahtaneet Suomen tasolle.
Sen sijaan isoja koiria saa nyt edullisesti. Ihan aitoja ja paperillisia.
Aika jännää, että näissäkin asioissa trendit näin vaihtelee.
Itse olen etsinyt erään kääpiökoirarodun edustajaa nyt muutaman vuoden ja hinnat ovat todella uskomattomia. Melkein...siis melkein, tekisi itsekin mieli ottaa pentu joltain paperittomia kasvattavalta, sillä 1700 on hinta mitä en ikinä suostu maksamaan pennusta.
En sentään niin tyhmä ole, että alkaisin tuntemattomille rahaa laittamaan pennusta, jota en ole nähnyt, saati pennusta, jonka kasvattajasta en tiedä mitään.
Mutta tyhmiä on.
Tyhmiä pyytäjiä, tyhmiä huijaajia, mutta vielä tyhmempiä maksajia. Eli mielestäni ihan ansionsa mukaan on saanut tämäkin.
Aiemmin Baltianmaista sai edullisemmin, aivan hyvistä suvuista olevia, kääpiökoiria, huomattavasti edullisempaan hintaan kuin Suomesta. Nyt hinnat ovat pompsahtaneet Suomen tasolle.
Sen sijaan isoja koiria saa nyt edullisesti. Ihan aitoja ja paperillisia.
Aika jännää, että näissäkin asioissa trendit näin vaihtelee.
Itse olen etsinyt erään kääpiökoirarodun edustajaa nyt muutaman vuoden ja hinnat ovat todella uskomattomia. Melkein...siis melkein, tekisi itsekin mieli ottaa pentu joltain paperittomia kasvattavalta, sillä 1700 on hinta mitä en ikinä suostu maksamaan pennusta.
En sentään niin tyhmä ole, että alkaisin tuntemattomille rahaa laittamaan pennusta, jota en ole nähnyt, saati pennusta, jonka kasvattajasta en tiedä mitään.
Mutta tyhmiä on.
Tyhmiä pyytäjiä, tyhmiä huijaajia, mutta vielä tyhmempiä maksajia. Eli mielestäni ihan ansionsa mukaan on saanut tämäkin.
Uskoisin, että tämä nainen on katsonut koiraa Jenkkien suunnalta sen takia, että hän olisi nimenomaan saanut sieltä "aidon" rotukoiran puhtaalla sukupuulla hieman halvemmalla, kun katsos Euro on ollut huijauksen tapahtumisen aikaan vieläkin vahvempi, kuin nyt, mutta sitten onkin naiselle osunut silmiin jotain todella halpaa ja loppu onkin historiaa..Blues kirjoitti:Tyhmiä pyytäjiä, tyhmiä huijaajia, mutta vielä tyhmempiä maksajia. Eli mielestäni ihan ansionsa mukaan on saanut tämäkin.
Tiettyjen rotujen hakeminen jenkeistä ei ole mitenkään ihmeellistä juuri euron ja dollarin välisen kurssin takia ja sen takia, että tietyissä roduissa on jenkeissä paljon paremmat ja puhdaverisemmät sukupuut kuin euroopassa, venäjästä puhumattakaan.
Itseasiassa minä luulen, että kysymyksessä ovat nämä, lähes jokaiselta eläinfoorumilta löytyvät, googlen kanssa käännetyt ilmoitukset.
Niistäkin tiedän muutaman maksaneen jokusen sataeuroa, koska koiran saa ilmaiseksi jos sen matkan where everistä. Maksaa Suomeen.
Koiran hinnaksi on ilmoitettu joku ihan järjetön hinta ja kun ottaa ko. Meiliin yhteyttä saa tietää, että koirasta olisi nyt hyvä päästä eroon, saada se hyvään kotiin ja kaikki muut maksut unohdetaan, jos vain maksat koiran lennosta aiheutuneet kulut.
Ja niitähän sitten löytyy. Milloin koira on Arabi Emiraateissa, milloin Intiassa. Aina sama juttu.
Tästä huijauksesta uskoisin nytkin olevan kysymys.
Niistäkin tiedän muutaman maksaneen jokusen sataeuroa, koska koiran saa ilmaiseksi jos sen matkan where everistä. Maksaa Suomeen.
Koiran hinnaksi on ilmoitettu joku ihan järjetön hinta ja kun ottaa ko. Meiliin yhteyttä saa tietää, että koirasta olisi nyt hyvä päästä eroon, saada se hyvään kotiin ja kaikki muut maksut unohdetaan, jos vain maksat koiran lennosta aiheutuneet kulut.
Ja niitähän sitten löytyy. Milloin koira on Arabi Emiraateissa, milloin Intiassa. Aina sama juttu.
Tästä huijauksesta uskoisin nytkin olevan kysymys.