Anna Kontula

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Private dick
Javier Pena

Re: Oikeuspsykologi pitää Anna Kontulan ulostuloja seksityöstä 16-vuotiaana vastuuttomina

Viesti Kirjoittaja Private dick »

JanitaSlim kirjoitti: Su Syys 07, 2025 10:29 am
laitatko tännekkin Annan kuvia 16-vuotiaana?
En tiedä minkä ikäinen tässä kuvassa mutta on 80-luvulta.
Kuva
Nokus
Martin Beck

Re: Oikeuspsykologi pitää Anna Kontulan ulostuloja seksityöstä 16-vuotiaana vastuuttomina

Viesti Kirjoittaja Nokus »

Kai anna kannattaa bordelleja Suomeen... Kun on alan kokemusta.
Valkoinen Suomi
Make69

Viesti Kirjoittaja Make69 »

Mikisu kirjoitti: Su Syys 07, 2025 12:01 pm Nostan hattua kaikille naisille, jotka 1) pystyvät satunnaisseksiin monien eri miesten kanssa ja jopa nauttivat siitä sekä 2) ymmärtävät rahastaa tällä kyvyllään. Rahastaisin itsekin, jos olisi tuo kyky.

Kontula on autismin kirjolla ja siksi älykäs ja säälimättömän rehellinen.
Kerron omaa kokemustani tässä, tiedän että naiset rahastavat / käyvät kauppaa piirakalla. Tiesin tämän jo nuorena miehenä, ensimmäinen vakavammin otettava tyttöystäväni alkoi pikkuhiljaa säännöstelemään, ettei nyt, ei jaksa, ehkä huomenna. Linkosin neidin pihalle samatien, en miettinyt hetkeäkään.
On ollut matkan varrella muutamia tai oikeastaan useampia naisia jotka treffeillä yrittivät maksattaa ruokansa ja juomansa minulla, ei onnistunut. Pihalle samantien.
Nykyinen vaimo on ymmärtänyt asian laidan jo yli 30 vuotta, asia mistä sanoin jo heti alkuun että minä en ala pihistelyä katsomaan. Nyt on alkanut tulemaan muutamia kertoja ettei p**lua ole tullut kuten pitää, onneksi itsellänikin on sarvi sen verran rauhoittunut ettei jokainen ei ole lopputilin paikka, sen kyllä teen että jos en saa silloin kun pitää jätän asian muistiin ja pihtaan kun sen aika tulee. On pari kertaa tullutkin ja onhan sitä tuhinaa tullut toisinkin päin. Pihtaaminen pihtaamisesta, selvä peli.
Koskaan en ole toosasta rahalla maksanut suoraan, vaimoa olen vienyt matkoille yms. koska onhan hän lasteni äiti.
Siitä olen ylpeä että jo aikoinaan tunnistin naisten pelin ja millä pyrkivät kiristämään, epäonnistuivat ja pahasti.
Käteenkin voi vetää ettei tarvitse alistua kerjäämään.
Unhola
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Unhola »

Jotenkin tuntuu epäreilulta, että täysi-ikäinen saa harrastaa seksiä 16-vuotiaan kanssa vain jos ei maksa siitä.
ChingShih
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ChingShih »

Make69 kirjoitti: Su Syys 07, 2025 5:05 pm
Mikisu kirjoitti: Su Syys 07, 2025 12:01 pm Nostan hattua kaikille naisille, jotka 1) pystyvät satunnaisseksiin monien eri miesten kanssa ja jopa nauttivat siitä sekä 2) ymmärtävät rahastaa tällä kyvyllään. Rahastaisin itsekin, jos olisi tuo kyky.

Kontula on autismin kirjolla ja siksi älykäs ja säälimättömän rehellinen.
Kerron omaa kokemustani tässä, tiedän että naiset rahastavat / käyvät kauppaa piirakalla. Tiesin tämän jo nuorena miehenä, ensimmäinen vakavammin otettava tyttöystäväni alkoi pikkuhiljaa säännöstelemään, ettei nyt, ei jaksa, ehkä huomenna. Linkosin neidin pihalle samatien, en miettinyt hetkeäkään.
On ollut matkan varrella muutamia tai oikeastaan useampia naisia jotka treffeillä yrittivät maksattaa ruokansa ja juomansa minulla, ei onnistunut. Pihalle samantien.
Nykyinen vaimo on ymmärtänyt asian laidan jo yli 30 vuotta, asia mistä sanoin jo heti alkuun että minä en ala pihistelyä katsomaan. Nyt on alkanut tulemaan muutamia kertoja ettei p**lua ole tullut kuten pitää, onneksi itsellänikin on sarvi sen verran rauhoittunut ettei jokainen ei ole lopputilin paikka, sen kyllä teen että jos en saa silloin kun pitää jätän asian muistiin ja pihtaan kun sen aika tulee. On pari kertaa tullutkin ja onhan sitä tuhinaa tullut toisinkin päin. Pihtaaminen pihtaamisesta, selvä peli.
Koskaan en ole toosasta rahalla maksanut suoraan, vaimoa olen vienyt matkoille yms. koska onhan hän lasteni äiti.
Siitä olen ylpeä että jo aikoinaan tunnistin naisten pelin ja millä pyrkivät kiristämään, epäonnistuivat ja pahasti.
Käteenkin voi vetää ettei tarvitse alistua kerjäämään.
Hyi helvetti mikä ajatusmaailma :shock:
"Minun pitää saada pillua aina just silloin kun haluan, toisen haluista viis." Oksettavaa. Onko koskaan käynyt mielessä, että se tyttöystävä tai vaimo ei tosiaan jaksa tai halua harrastaa seksiä juuri silloin? Ehkä huomenna olisi hänelle parempi hetki ja hänkin nauttisi? Silloin se olisi yhdessä kivempaa. Parisuhteessa ei ole yhtään mitään velvoitetta "antaa" silloin kun ei itse halua, parisuhde ei ole omistussuhde toisen kehoon millään tapaa.

Seksityöntekijältä tosiaan vaaditaan kykyä harrastaa seksiä tuntemattomien, ehkä ei-niin-haluttavien asiakkaiden kanssa, myös silloin, jos itseä ei niin kiinnostaisi; harva työ on kivaa ihan joka päivä. Surullista, että Kontula on noin nuorena rahan tarpeesta joutunut sitä työtä tekemään.
Make69

ChingShih kirjoitti: Su Syys 07, 2025 5:57 pm
"Minun pitää saada pillua aina just silloin kun haluan, toisen haluista viis." Oksettavaa. Onko koskaan käynyt mielessä, että se tyttöystävä tai vaimo ei tosiaan jaksa tai halua harrastaa seksiä juuri silloin? Ehkä huomenna olisi hänelle parempi hetki ja hänkin nauttisi? Silloin se olisi yhdessä kivempaa. Parisuhteessa ei ole yhtään mitään velvoitetta "antaa" silloin kun ei itse halua, parisuhde ei ole omistussuhde toisen kehoon millään tapaa.
No jaa, on vaimolla omistusoikeus yhteiseen taloon josta olen maksanut noin 150000 euroa enemmän, sama asia kesämökin kanssa minä sen olen rakentanut ja ylläpidän ja huollan näitä, hyvin tuntuu kelpaavan.
Korjaan laitteet, huollatan autot, vaihdan renkaat, leikkaan nurmikot, vein ja hain lapsia kun tarve oli. Vaimo oli iltauninen ja halusi nukkua, minä valvoin ja kuskasin.
Olen kantanut yhteiseen pesään eemmän rahaa yli 30 vuotta, tehnyt kaiken perheeni eteen ja sinä sanot että oksettavaa kun haluan pillua, ainoaa asiaa mihin tarvitsen toisen apua kun minulla ei sellaista ole.
Tiedätkö mitä... Haista vittu!!
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Private dick kirjoitti: Su Syys 07, 2025 4:21 pm
JanitaSlim kirjoitti: Su Syys 07, 2025 10:29 am
laitatko tännekkin Annan kuvia 16-vuotiaana?
En tiedä minkä ikäinen tässä kuvassa mutta on 80-luvulta.
Kuva
Tuo kuva tuskin on 80-luvulta tai sitten kuvassa ei ole se Anna Kontula joka on ollut 16-vuotias vuonna 1993.

Mutta siinä olen samaa mieltä että tuskin tuo Kontula ainakaan nuorempana mikään niin pahan näköinen on ollut.
ChingShih
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ChingShih »

Make69 kirjoitti: Su Syys 07, 2025 6:03 pm
ChingShih kirjoitti: Su Syys 07, 2025 5:57 pm
No jaa, on vaimolla omistusoikeus yhteiseen taloon josta olen maksanut noin 150000 euroa enemmän, sama asia kesämökin kanssa minä sen olen rakentanut ja ylläpidän ja huollan näitä, hyvin tuntuu kelpaavan.
Korjaan laitteet, huollatan autot, vaihdan renkaat, leikkaan nurmikot, vein ja hain lapsia kun tarve oli. Vaimo oli iltauninen ja halusi nukkua, minä valvoin ja kuskasin.
Olen kantanut yhteiseen pesään eemmän rahaa yli 30 vuotta, tehnyt kaiken perheeni eteen ja sinä sanot että oksettavaa kun haluan pillua, ainoaa asiaa mihin tarvitsen toisen apua kun minulla ei sellaista ole.
Tiedätkö mitä... Haista vittu!!
Pidät ihmisyyden mittarina sekä parisuhteeseen ja perheeseen panostamisena rahaa ja ruohonleikkuuta. Ei siis ihme, että vaimosi on sinulle pelkkä pillu. Ot ja lautamiesteksti nyt jatkossa sinne Lautamiehiin.
Purvis
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Purvis »

Panu Hörkkö puhui Tuomas Enbusken kanssa tekemässään podcastin yhdessä jaksossa eräästä kansanedustajasta, joka oli suunnitellut (vai peräti päässyt toteutukseen saakka, en muista enää) että rouva alkaa hu*raamaan ja kansanedustaja toimii parittajana. Loppujen lopuksi Seiskassa oltiin päädytty siihen että juttu haudataan, kun perheessä oli nuoria lapsia. Olikohan kyseessä parivaljakko Kontula-Kiljunen?
Make69

ChingShih kirjoitti: Su Syys 07, 2025 6:18 pm Pidät ihmisyyden mittarina sekä parisuhteeseen ja perheeseen panostamisena rahaa ja ruohonleikkuuta. Ei siis ihme, että vaimosi on sinulle pelkkä pillu. Ot ja lautamiesteksti nyt jatkossa sinne Lautamiehiin.
Tämä vielä sitten lopetan aiheesta. Naiset pitävät piparia kauppatavarana kuten tästäkin ketjusta on saanut lukea, se tuntuu olevan ihan ok. Mutta jollain käsittämättömällä tavalla rahaa ei saa käyttää samanlaisena välineenä, miksi? Jokainenhan pelaa niillä korteilla mitä on.
Lohisoppa
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Lohisoppa »

Make69 kirjoitti: Su Syys 07, 2025 6:26 pm
ChingShih kirjoitti: Su Syys 07, 2025 6:18 pm Pidät ihmisyyden mittarina sekä parisuhteeseen ja perheeseen panostamisena rahaa ja ruohonleikkuuta. Ei siis ihme, että vaimosi on sinulle pelkkä pillu. Ot ja lautamiesteksti nyt jatkossa sinne Lautamiehiin.
Tämä vielä sitten lopetan aiheesta. Naiset pitävät piparia kauppatavarana kuten tästäkin ketjusta on saanut lukea, se tuntuu olevan ihan ok. Mutta jollain käsittämättömällä tavalla rahaa ei saa käyttää samanlaisena välineenä, miksi? Jokainenhan pelaa niillä korteilla mitä on.
Hieno mies olet. Sinun ajatusmaailmassasi vaimosi on huora, jolle maksat talon omistuksella ja ruohonleikkuulla. Vau. On kyllä käsittämättömän naisvihamielinen ja vanhakantaisia junttimaisia asenteita heijasteleva tämä keskustelupalsta, uskomatonta suorastaan.
- Liemi kiehuu -
Private dick
Javier Pena

damfin kirjoitti: Su Syys 07, 2025 6:07 pm Tuo kuva tuskin on 80-luvulta tai sitten kuvassa ei ole se Anna Kontula joka on ollut 16-vuotias vuonna 1993.
Katso itse:
https://www.finna.fi/Record/werstas.we-138767
Naishenkilö nykytaiteen museon näyttelyssä. Nainen tutkimassa museon maalauksia. Kontula Anna. Tekijä: Seppänen, Veikko, valokuvaaja. Valmistus 1980-l.
Private dick
Javier Pena

Nokus kirjoitti: Su Syys 07, 2025 4:34 pm Kai anna kannattaa bordelleja Suomeen... Kun on alan kokemusta.
Miksei Suomessa voisi olla kun Saksassa on laillisia bordelleja.
Naiset maksaa veroja ja käyttävät terveydenhuoltoa.
Mikisu
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Mikisu »

Olisiko valokuvaajalle sattunut virhe. Kyllähän Kontula tuossa kuvassa on vähintään yläasteelainen. Jos kuva olisi otettu esimerkiksi vuonna 1989, niin hänen pitäisi olla vielä ala-asteella.
Rubiskreebeli
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Rubiskreebeli »

Anna Kontulallahan oli aikoinaan myös kunnon revityskuvia jollain alaston suomi tms sivustolla. En muista että siitä olisi mitään suurta kohua noussut, mutta siitä onkin varmaan 10+ vuotta aikaa.

Itse aiheesta en oikein ymmärrä jutun uutisarvoa. Kirjan myynti varmaan toki lisääntyy.
Vastaa Viestiin