Silmitöntä väkivaltaa Alajärven ABC:llä – Taustalla sukuriita: ”Laitan sut isäs viereen lepäämään”
Re: Silmitöntä väkivaltaa Alajärven ABC:llä – Taustalla sukuriita: ”Laitan sut isäs viereen lepäämään”
Sille lienee määrätty passituspäivä jonnekin tulevaisuuteen. Nää pitäis laittaa kyllä aina suoraan istumaan. Nähtiin lopputulos Porissakin kun tappajan annettiin hillua vapaalla.
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Re: Silmitöntä väkivaltaa Alajärven ABC:llä – Taustalla sukuriita: ”Laitan sut isäs viereen lepäämään”
Ei taida video olla enää nähtävissä?BLOFELD007 kirjoitti: La Elo 30, 2025 6:45 pmSepäs oli oikein hyvänmielen video leiffiltämilloin tuo video julkaistu?
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
Leif koivisto:
"Te runkkarit ku halusitte vetää hovioikeuden kautta oon tulos 16.02 vaasan hovioikeutee siellä nähää "
"Te runkkarit ku halusitte vetää hovioikeuden kautta oon tulos 16.02 vaasan hovioikeutee siellä nähää "
-
Peltokallo
- Lauri Hanhivaara
Ottaako komija Leiffi ravintolakartiinin mukaan?nilpertti kirjoitti: Ti Tammi 27, 2026 11:08 pm Leif koivisto: