Ensimmäinen kunniajäsen Make 69
Kerron omaa kokemustani tässä, tiedän että naiset rahastavat / käyvät kauppaa piirakalla. Tiesin tämän jo nuorena miehenä, ensimmäinen vakavammin otettava tyttöystäväni alkoi pikkuhiljaa säännöstelemään, ettei nyt, ei jaksa, ehkä huomenna. Linkosin neidin pihalle samatien, en miettinyt hetkeäkään.
On ollut matkan varrella muutamia tai oikeastaan useampia naisia jotka treffeillä yrittivät maksattaa ruokansa ja juomansa minulla, ei onnistunut. Pihalle samantien.
Nykyinen vaimo on ymmärtänyt asian laidan jo yli 30 vuotta, asia mistä sanoin jo heti alkuun että minä en ala pihistelyä katsomaan. Nyt on alkanut tulemaan muutamia kertoja ettei p**lua ole tullut kuten pitää, onneksi itsellänikin on sarvi sen verran rauhoittunut ettei jokainen ei ole lopputilin paikka, sen kyllä teen että jos en saa silloin kun pitää jätän asian muistiin ja pihtaan kun sen aika tulee. On pari kertaa tullutkin ja onhan sitä tuhinaa tullut toisinkin päin. Pihtaaminen pihtaamisesta, selvä peli.
Koskaan en ole toosasta rahalla maksanut suoraan, vaimoa olen vienyt matkoille yms. koska onhan hän lasteni äiti.
Siitä olen ylpeä että jo aikoinaan tunnistin naisten pelin ja millä pyrkivät kiristämään, epäonnistuivat ja pahasti.
Käteenkin voi vetää ettei tarvitse alistua kerjäämään.
No jaa, on vaimolla omistusoikeus yhteiseen taloon josta olen maksanut noin 150000 euroa enemmän, sama asia kesämökin kanssa minä sen olen rakentanut ja ylläpidän ja huollan näitä, hyvin tuntuu kelpaavan.
Korjaan laitteet, huollatan autot, vaihdan renkaat, leikkaan nurmikot, vein ja hain lapsia kun tarve oli. Vaimo oli iltauninen ja halusi nukkua, minä valvoin ja kuskasin.
Olen kantanut yhteiseen pesään eemmän rahaa yli 30 vuotta, tehnyt kaiken perheeni eteen ja sinä sanot että oksettavaa kun haluan pillua, ainoaa asiaa mihin tarvitsen toisen apua kun minulla ei sellaista ole.
Tiedätkö mitä... Haista vittu!!