qurqo kirjoitti: La Syys 13, 2025 6:06 am
OnyxPhoenix kirjoitti: Pe Syys 12, 2025 11:28 pm
qurqo kirjoitti: Pe Syys 12, 2025 11:10 pm
Demokraatit on lietsonut vihaa konservatiiveja vastaan vuosikaudet ja nyt se kostautui pahemman kerran, kun puolueesta alkoi joukkopako.
Ihan vaan mielenkiinnosta, onko se jotenkin pahempi ja enemmän väkivaltaan kannustavaa kutsua jotain ryhmää fasisteiksi, natseiksi ja rasisteiksi (joka on menettänyt täysin merkityksensä koska kaikki ovat "natseja" ja rasisteja pienimmästäkin syystä), kuin että toista ryhmää kutsutaan terroristeiksi, satanisteiksi ja ties miksi demoneiksi?
Kiinnostaisi vain tietää.
Kun ainakin minun silmiini tuo jatkuva syyttely varsinkin jenkeissä on aivan molemminpuoleista. Toisaalta mielestäni terroristeiksi ja demoneiksi kutsuminen minun mutu mielipiteeni mukaan on enemmän väkivaltaan kiihottavaa kuin fasisti, rasisti tai natsi jotka ovat täysin kärsineet inflaation haukkumasanoina.
Tuli vain mieleen kun näin Trumpin lähipiirissä olevan Laura Loomerin
sanovan: "The Left are terrorists", ja sehän on aika selvä mitä terroristeille pitäisi tehdä... Terroristien kanssa ei neuvotella. Terroristit tapetaan.
Sinä elätkin omassa vasemmistokuplassasi, etkä näe, kuin omiesi propagandan.
Siis mitä vittua "omassa vasemmistokuplassani"?
Kirjaimellisesti minun algoritmifiidi on selkeästi oikeisto-painotteinen, kuten nyt vaikka esimerkkinä tuo feediini ilmestynyt Laura Loomer postauksineen (varsin radikaali kajahtanut akka mielestäni), mutta se ei tarkoita että olisin samaa mieltä kaikkien ylilyöntien kanssa.
Minua kyllä kiinnostaa ihmisten kaikenlaiset mielipiteet eli pyrin aktiivisesti pois kuplaantumisesta.
Ja olen kaikkea muuta kuin vasemmistolainen. Minun tykkäyksistäni tai seuratuista ei löydy yhtäkään vasemmistopoliitikkoa, mutta minut on kyllä bannattu joidenkin vasemmistolaisten toimesta "natsina", koska olen kritisoinut haittamaahanmuuton järjettömyyksiä. Edes SDP:tä en ole ikinä elämässäni äänestänyt, saatika sitten vasemmistoliittoa tai vihreitä.
Toisaalta en mene näihin toisenkaan laidan juttuihin aivottomasti täysin mukaan kuten sinä. Koitan säilyttää jonkinlaista maalaisjärjellistä ei-kiihkoista "moderate" perspektiiviä, mutta tämähän ei sinun kaltaistesi joukossa käy, vaan silloin on automaattisesti vasemmistokuplassa elävä vasemmistolainen.
Poikkeuksena lähinnä ryssä, jonka toiminnasta ei aina jaksa olla niin kiihkoton.