Cannonball MC

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
volkanunsal
Harjunpää

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja volkanunsal »

Excriminal kirjoitti: Ti Syys 16, 2025 2:31 pm Sakari alkaa varmasti kirjailijaksi, niinkuin muutkin entiset veljensä. Ainoa millä vois erottua tuossa skensessä voisi olla rehellisyys tietyissä asioissa. Mm. Lasten äidin ja muidenkin exien pahoinpitely ja vainoaminen kannattaisi tuoda reilusti esille ja pyytää heitä kertomaan omin sanoin kokemaansa. Muutenkin terve itsekritiikki ja reflektointi voisivat olla avain menestyskirjaan. Tuskin vaan sakaristakaan on moiseen.
minfolaiset voisi toimia rossin kirjan haamukirjoittajina niin ei tulisi kaunisteltua esim lähestymiskieltoa minkä hänen exänsä haki kun Rossi oli soitellut riksusta pireissään ja uhkaillut muijaa omalla kerhollaan :D :D Akan hakkaamiset on kännäreille tuttua juttua toisaalta..
Samassa kirjassa voitais kertoa totuus siitäkin että Rossi aiheutti kännäreiden tuhon eikä Hampunen.
Rossi oli kateellinen Hampuselle alvrahoista ja Hampusen asemasta...
Riksusta käsin puhelimessa (jotka puhelut oli tallennettu ja löytyy Turun päästä pöytäkirjoista) Rossi vänkäsi itselleen Turussa vaikuttaneen pressan kanssa national asekessun liivit jotka päällä ja heti Riksusta päästyään alkoi "selvittelemään" alvijuttua ja väänsi sen Hampusen huijaukseksi... :D :D k
un Hampunen oli kerhosta pihalla ja Rossi pressa määräsi hän jengin myymään huumeita jotka sai ostaa vain häneltä ja hommassa piti käyttää Fbin kuuntelemia anom-luureja :D :D :D Kun porukka jäi kiinni Rossi ei halunnutkaan olla pressa ja kun pääsi vapaaksi jätti muut lusimaan ja lähti itse väärillä henkkareilla Turkkiin ja Irakiin... :D :D :D
Free Veijo Baltzar

Hermostomentori
Excriminal
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Excriminal »

Mikähän idea näillä Rosseilla, Hampusilla ym on näissä nimen vaihdoissa? Ymmärtäsin edes jotenkin, jos nimen vaihdon yhteydessä muutettaisiin elämäntapakin ns. Parempaan suuntaan ja aloitettas puhtaalta pöydältä, mut näillä jatkuu sama meno ja monesti vielä alhaisempi rikollisuus uudella nimellä. Naurettavampaa on ainoastaan vaihtaa Isberg Soldieriksi, jonka tosin voi jotenkin ymmärtää, koska kukapa nyt haluis olla manne nimeä myöten.
8) 8) 8)
volkanunsal
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja volkanunsal »

Excriminal kirjoitti: Ti Syys 16, 2025 4:07 pm Mikähän idea näillä Rosseilla, Hampusilla ym on näissä nimen vaihdoissa? Ymmärtäsin edes jotenkin, jos nimen vaihdon yhteydessä muutettaisiin elämäntapakin ns. Parempaan suuntaan ja aloitettas puhtaalta pöydältä, mut näillä jatkuu sama meno ja monesti vielä alhaisempi rikollisuus uudella nimellä. Naurettavampaa on ainoastaan vaihtaa Isberg Soldieriksi, jonka tosin voi jotenkin ymmärtää, koska kukapa nyt haluis olla manne nimeä myöten.
Rossin idea oli kuulemma "vittuilu"... jossakin pohjoisen huumejutussa mistä sai useita vuosia linnaa oli hänen syyttäjän nimi Esko Eklund :D
Free Veijo Baltzar

Hermostomentori
Excriminal
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Excriminal »

No olipahan melkoinen vittuilu ja kosto😂 mahtaa syyttäjä olla vittuuntunut , kun joku klovni ottaa sanan nimen🤣🤣
Viimeksi muokannut Excriminal, Ti Syys 16, 2025 4:37 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
8) 8) 8)
Wildchild79
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Excriminal kirjoitti: Ti Syys 16, 2025 4:34 pm No olipahan melkoinen vittuilu ja kosto😂 mahtaa syyttäjä olla vittuuntunut , kun joku klovni ottaa sanan nimen🤣🤣
Kyllä mua ainakin vituttaisi jos joku jammusetä tai mäkkäriesa ottaisi identtisen nimen mun kanssa.
Nää on näitä mielipideasioita. 🤷🏼‍♂️
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Carl Adenauer
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

Ehkä häiritsevää, kun ottaa toisen pitkän linjan tekijän nimen käytännössä kokonaan myös itselleen? Helppo sekoittaa, sama duuni...
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Esivalta....lääkkeet!!!
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
nilpertti
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja nilpertti »

Lentonen päässy hullujen huoneelta viikoksi ulos kunnes kyyti tulee taas.. Oli mukana myös LoggedIn sarjassa sekä lukusia kertoja ylilaudalla sekoillu.

"Ylen Logged in -sarjassa mukana ollut Henri Lentonen toipuu päihdeongelmastaan entisen Paiholan sairaalan tiloissa, Tervassalon päihdeklinikalla."

"Ilmeisesti kyseessä on Henri Lentonen niminen kaveri joka on tunnettu siitä miten myönsi raiskanneensa koiransa"
ÄläVingu
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja ÄläVingu »

Esivalta kirjoitti: Ma Loka 27, 2025 8:03 pm Ulkotuvassa ja partiointi odottamassa mua ns turvallisuuspäällikkö kävelee ohitse kenelle Pakarinen jakaa videokamerat talosta ja siellä kaveriensa kanssa olohuoneen screeniltä salakuvaavat ja katselevat kotirauhan piiriä ja ties ketä kts Poikkitie 2 google street view niin oon siel kans kuvattuna huhu oon globaali julkkis

Original video: https://files.catbox.moe/i8pvx7.mp4

Kuva
Mitkä sulla on päällä? No vainot..
JamesBotgugelgga
Alokas

Viesti Kirjoittaja JamesBotgugelgga »

Kuuntelin juuri Immun uusimman kirjan ja mitäpä siitä oikein sanoisi....ihan ok mutta alkaa nuo samat läpät olla kuunneltu sataan kertaan niin ei Immun elämästä oikein enempää materiaalia saa aikaan. Voisi keskittyä vain enemmän äänikirjojen lukemiseen. Nyt se on sitten ilmeisesti keksinyt, että voisi hakea mukaan politiikkaan. Ainoa mitä hänellä olisi annettavaa politiikassa, olisi toimia esim. PS ääniharavana vähän kuten Tony Halme aikanaan. Annettavaa ei ollut Halmeellakaan mitään.

Mutta vielä hirveämpää kuunneltavaa oli Tora Korpelan äänikirja. Tuli mieleen lähinnä amiksen röökipaikalla teinien uhoaminen.
Kirjan voi tiivistää about näin:
"Vittu me oltiin vittu Jartsan kanssa dokaamassa vittu viinaa ja sitten siihen vittu tuli vittu jotain jannuja vittu selittää meille vittu jotain. Sit Jartsa vittu sanoi että vedä Tora vittu noita vittu pataan vittu. Sit mä vittu vedin niitä kaikkia päähän vittu oikea vasen yhdistelmällä vittu ja ammuin vittu polvet paskaksi vittu mun ysimillisellä. Sitten vittu mä menin yks päivä kerholle ja vittu siellä oli Gönä ja Dönä ja vittu mä vedin vasen oikealla ne molemmat vittu unille. Sit vittu Nacci tuli siihen Jartsan kanssa ja vittu mä lähin vittuun sieltä kun en jaksanut hakata Gönää ja Dönää ihan vittu paskaksi.
Vittu mulla oli tykkejä vittu enemmän kuin koko vitun Natolla ja vittu jos joku sanoi mulle jotain vastaan niin vittu mä ammuin heti mun ysimillisellä. Sit mä menin illalla baariin ja joku vitun apina kaatoi olutta mun päälle ja vittu mä tiputin sen vasen oikealla vittu lattialle ja jatkoin vittu juomista."

Suhteellisen raskasta kuunneltavaa ja lähinnä myötähäpeä tuli päällimmäisenä mieleeni. Mutta kaipa kaikille kirjoille oma fanikuntansa löytyy, makuasioista ei voi kiistellä.
Como
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Como »

Sehän nyt oli jo eittämättä selvää että hyvää ei heilu kun Kirka astu puikkoihin subutexeinee.
Como
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Como »

Meni väärää laarii.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Como kirjoitti: To Loka 30, 2025 1:01 pm Sehän nyt oli jo eittämättä selvää että hyvää ei heilu kun Kirka astu puikkoihin subutexeinee.
Kirka? Cannonball? Häh?
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Carl Adenauer
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

Niin.., historian tulkintaa..
Sigmanen
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Sigmanen »

kuka toi "manteli" on ? josta Immu ja tony hakala puhuvat videolla?
Vastaa Viestiin