Epsteinkin sai Charlie Kirkiltä kyytiä
Israelin propagandakoneisto on somessa laitettu täyteen vauhtiin yrittämään kiistää Kirkin lausumat tosiasiat.
Vasemmisto itse loi tämän nykyisen cancel kulttuurin ja nyt oikeisto vain pakottaa sen pelisäännöt koskemaan myös vasemmistoa.Knobster kirjoitti: Ti Syys 16, 2025 3:27 pmTämäpäs se. Nämä oikeistohullut ovat mielenkiintoisia olentoja.Päiväkahvittelija kirjoitti: Ti Syys 16, 2025 3:22 pmPotkut mielipiteiden esittämisen vuoksi. Uunit lämpenee ja sitä kai te toivotte tajuamatta, että voitte olla itse ensimäisten joukossa uunitettavia.Picaro kirjoitti: Ti Syys 16, 2025 3:10 pm Tuhansia potkuja on jo jaettu nenärenkaille jotka ilakoivat netissä Kirkin murhasta ja tahti sen kun kiihtyy.
Se on se cancel viddumaista kun osuukin omalle kohdalle !
Karma puree![]()
Turussa joo, raju keissi. Siihen vaikutti ainakin mustasukkaisuus ja kaman (piri ym) veto.Picaro kirjoitti: Ke Syys 17, 2025 2:59 am Eikös näitä turremurhia ole sattunut suomessakin ? Onko turreilussa joku oire joka altistaa väkivaltaisuuteen vai onko turreilu väkivaltaisen ja tasapainottoman yksilön yksi piirre ?
Itse olen aina uskonut siihen, että oikeiston pitää pakottaa vasemmiston elää heidän omiensa sääntöjen & arvojensa mukaan.OJ's Glove kirjoitti: Ti Syys 16, 2025 3:53 pmSe on myös hieno esimerkki kaksinaismoralismista. Ei oikeasti uskota mihinkään mistä paasataan.Anom kirjoitti: Ti Syys 16, 2025 3:37 pmidiootit ihmiset vain saivat maistaa omaa lääkettään ja sitä oikeaa karmaa. Kyllä se cancelointi itketyttää, kun se osuu omalle kohdalle.Päiväkahvittelija kirjoitti: Ti Syys 16, 2025 3:22 pm Potkut mielipiteiden esittämisen vuoksi. Uunit lämpenee ja sitä kai te toivotte tajuamatta, että voitte olla itse ensimäisten joukossa uunitettavia.![]()
Tuommoisella toisen ihmisen kuolemalla juhlivalla ihmisellä ei pitäisi olla mitään asiaa toimia esimerkiksi lääkärinä, tai hoitajana.
Jep. On se kumma kun ei vassukoille cancelointi maistu.Vapaus johtaa kansaa kirjoitti: Ke Syys 17, 2025 3:15 am Itse olen aina uskonut siihen, että oikeiston pitää pakottaa vasemmiston elää heidän omiensa sääntöjen & arvojensa mukaan.
Sitten he näkevät, että kuinka sekopäinen heidän oma arvomaailmansa oikein.
Edelleenkään et ole yhtään todistetta tuosta Charlien vihasta esittänyt.Päiväkahvittelija kirjoitti: Ti Syys 16, 2025 9:36 pm Mielestäni Kirk oli aika heikoilla korteilla pelaava vihapopulisti, joka pääasiassa keskittyi teinien kanssa väittelyyn.
Pad kirjoitti: Ke Syys 17, 2025 7:26 am Alussa mielestäni näytti siltä että tämä oli ammattimainen teko. Nyt kun tästä on enemmän tullut seurattua, kallistun epäammattimaisuuteen. Ampujaksi itsensä tunnustanut ei ollut ammattilainen vaikka osasi käyttää asetta hyvin. Kaikki muu on aika juosten kustu, myös FBI:n toiminta johtajansa Patelin alaisuudessa.
Ampuja kertoi motiiviksi että oli saanut tarpeeksi Kirkin masinoimasta vihasta. Ampuja tunsi vihaa Kirkiä kohtaan, koska hänen mielestään Kirk itse viljeli vihaa puheissaan. Ihmiskunta ei tunnu oppivan koskaan. Viha synnyttää lisää vihaa.
Vasemmistoaktivisti? Missä?qurqo kirjoitti: Ke Syys 17, 2025 7:32 amPad kirjoitti: Ke Syys 17, 2025 7:26 am Alussa mielestäni näytti siltä että tämä oli ammattimainen teko. Nyt kun tästä on enemmän tullut seurattua, kallistun epäammattimaisuuteen. Ampujaksi itsensä tunnustanut ei ollut ammattilainen vaikka osasi käyttää asetta hyvin. Kaikki muu on aika juosten kustu, myös FBI:n toiminta johtajansa Patelin alaisuudessa.
Ampuja kertoi motiiviksi että oli saanut tarpeeksi Kirkin masinoimasta vihasta. Ampuja tunsi vihaa Kirkiä kohtaan, koska hänen mielestään Kirk itse viljeli vihaa puheissaan. Ihmiskunta ei tunnu oppivan koskaan. Viha synnyttää lisää vihaa.
*pltmtxtvp*tm
Kash on hoitanut homman erittäin mallikkaasti. Jos olisi korruptoitunut edeltäjänsä ollut hommissa, niin asia olisi jo lakaistu maton alle ja syytetty Magaa teosta.
Kaivapa yksikin esimerkki Kirkin levittämästä vihasta?
Sinun mielestäsi on siis oikein, että kun vastapuoli ei jaa äärivasemmistolaista ideologiaasi on oikein tappaa väärinajattelijat?
Teikäläisillä onneksi ei toteutus ole aina sitä mitä ammattilaisilla olisi ja teette amatöörivirheitä ja jäätte helposti kiinni.
Ei pitäisi. Ei Kirkiä ammuttu edes päähän.DEEPFAKE kirjoitti: Ti Syys 16, 2025 10:21 pm Täytyi tulla vielä kommentoimaan sen verran että mikäli Kirk nyt ammuttiin väitetyllä aseella niin jäljen tulisi näyttää jotakuinkin samalta kuin tässä.
Kenties FBI:llä oli oikea henkilö jo kiinniotettuna koska itse olen melko varma että nyt FBI:llä on väärä henkilö kiinni. En sano etteikö tämä jotenkin olisi voinut asiaan liittyä mutta ampujaa tästä on vaikea kyllä leipoa ilman luoteja mutta nähtäväksihän tämä jää.Patel on kyllä hoitanut hommansa aivan päin vittua tässä asiassa. Hän on X:ssä julistanut että ampuja oli kiinniotettuna vaikka kyseessä oli väärä henkilö.