Nämä on kaikki aivan totta. Ennen murhaa T.J oli yleinen uhka epävakaudellaan näissä nistipiireissä. Joskus taisi kiertää kuva myös M.J päästä kun T.J repi siltä hiukset päästä niin ettei suurinosa kasva enään takas? Semmosen kuvan ja tarinan muistan joskus kuulleeni. Tämän aseella uhkaamisen olen myös joskus kuullut. Tuomion sai samoilla käräjillä myös törkeästä pahoinpitelystä kun puukotti toista paikallista nistiä olkapäähän kaksi kertaa. Tästä taitaa ihan tuomio ja kuvat löytyä multa vielämukana kirjoitti: Ma Syys 15, 2025 3:45 pm T.j:n syyttömyydestä tai syyllisyydestä en tiedä, en ollut paikalla. Kuulusteluissa näyttää jokainen olleen vaihtaneensa kertomusta enemmän kun sen viis kertaa. No valanvannoneista moni puhunu paskaa oikeudessa ja moni myös totta. Kaikkia ei oikeudessa kuultu... t.j tainnu avovaimonsa pahoinpidellä aikoinaan, itseltää hengen riistää, puukottanut toista, antanut tappouhkauksia ja ex-vaimonsa uhannut tappaa ampumalla, osoittanut aseella päähän tai näin ainakin M.J olet itse kertonut asiasta muille...
Mies kidutettiin hengiltä Salon Kiikalassa 11.1.2024 - neljä tuomiolla, yhdelle elinkautinen
-
Angelfelss
- Alibin satunnaislukija
Re: Mies kidutettiin hengiltä Salon Kiikalassa 11.1.2024 - neljä tuomiolla, yhdelle elinkautinen
-
Kulkuri Jan
- Alokas
Re: Mies kidutettiin hengiltä Salon Kiikalassa 11.1.2024 - neljä tuomiolla, yhdelle elinkautinen
Eikö tämä puukotus liittynyt tilanteeseen jossa Luca soitti Tonille ja pyysi tulemaan apuun, kun hänen ovensa takana oli porukka sorkkaraudan kanssa menossa sisään asuntoon perimään huumevelkoja ja antamaan Lucalle kunnon opetustunti siitä miten asiat hoidetaan. Seuraavana päivänä Luca muutti pois. Oli piilossa jossain ja häntä etsittiin. Myöhemmin selvisi että oli ollut Suomusjärvellä Jeren asunnolla kuukauden päivät ja usein hänellä oli ollut turvanaan tämä kyseinen ase, josta Roopekin luodin sai. Myös se toinen ase 9mm oli hänellä välillä. Tämän tiedän siitä, koska tunnen erittäin hyvin puukotuksen uhrin. Eikä hänellä ole Tonia mitään vastaan, tiesi että Luca oli kaiken tämän takana. Ei ole Lucaa Salossa näkynyt sen jälkeen.
-
Angelfelss
- Alibin satunnaislukija
Kyllä, sama tilanne. L.J ei tosin pyytänyt Tonia satuttamaan ketään. Poliisit oli soitettu paikalle ennen Tonia, tämä selvinnee myös etpk. Mun käsittääkseni Tonille soitettu kun poliiseilla kesti ilmeisen kauan? Asuu muualla nykyään ja elää normaalia elämää. Tunnen hänet ja pari muuta tähän tapaukseen liittyen.Kulkuri Jan kirjoitti: Ti Syys 16, 2025 1:43 pm Eikö tämä puukotus liittynyt tilanteeseen jossa Luca soitti Tonille ja pyysi tulemaan apuun, kun hänen ovensa takana oli porukka sorkkaraudan kanssa menossa sisään asuntoon perimään huumevelkoja ja antamaan Lucalle kunnon opetustunti siitä miten asiat hoidetaan. Seuraavana päivänä Luca muutti pois. Oli piilossa jossain ja häntä etsittiin. Myöhemmin selvisi että oli ollut Suomusjärvellä Jeren asunnolla kuukauden päivät ja usein hänellä oli ollut turvanaan tämä kyseinen ase, josta Roopekin luodin sai. Myös se toinen ase 9mm oli hänellä välillä. Tämän tiedän siitä, koska tunnen erittäin hyvin puukotuksen uhrin. Eikä hänellä ole Tonia mitään vastaan, tiesi että Luca oli kaiken tämän takana. Ei ole Lucaa Salossa näkynyt sen jälkeen.
-
Enkerr0123
- Aloitteleva Besserwisser
Eikö syyttömät olet jo syyttömäksi todettu jo vuosi sitten eiköhän anneta heidän olla. Totta on että tämä joka murhasta jo todettu syylliseksi on myös monia muita riksoksia tehnyt. Heikkohan se on joka puukottaa ns aseetonta ihmistä. Pöytäkirjoissa mainitaan kyllä että poliisit paikalle soitettu ja samassa myös tulee ilmi että tämä T.J on aseen antanut eteenpäin ja lippaan 18-vuotiaalle tytölle, eikö kerro ihmisestä?Kulkuri Jan kirjoitti: Ti Syys 16, 2025 1:43 pm Eikö tämä puukotus liittynyt tilanteeseen jossa Luca soitti Tonille ja pyysi tulemaan apuun, kun hänen ovensa takana oli porukka sorkkaraudan kanssa menossa sisään asuntoon perimään huumevelkoja ja antamaan Lucalle kunnon opetustunti siitä miten asiat hoidetaan. Seuraavana päivänä Luca muutti pois. Oli piilossa jossain ja häntä etsittiin. Myöhemmin selvisi että oli ollut Suomusjärvellä Jeren asunnolla kuukauden päivät ja usein hänellä oli ollut turvanaan tämä kyseinen ase, josta Roopekin luodin sai. Myös se toinen ase 9mm oli hänellä välillä. Tämän tiedän siitä, koska tunnen erittäin hyvin puukotuksen uhrin. Eikä hänellä ole Tonia mitään vastaan, tiesi että Luca oli kaiken tämän takana. Ei ole Lucaa Salossa näkynyt sen jälkeen.
-
Tietäjä1234
- Alokas
Onks jollai tietoo millai hovi meni?
-
Angelfelss
- Alibin satunnaislukija
Ei tietoa miten itse käsittely meni mutta yhdeltä paikanpäällä olleelta kuulin että Toni on vaihtanut asianjajaa. Ei tosin tainnut vaihto mennä ihan nappiin kun on L.J käynyt antamassa tälle googlessa 1/5 arvostelun ja huonon palautteen juuri tähän murhaan liittyen
-
RobertPeeeli
- Alokas
Angelfelss kirjoitti: Pe Syys 19, 2025 9:45 amEi tietoa miten itse käsittely meni mutta yhdeltä paikanpäällä olleelta kuulin että Toni on vaihtanut asianjajaa. Ei tosin tainnut vaihto mennä ihan nappiin kun on L.J käynyt antamassa tälle googlessa 1/5 arvostelun ja huonon palautteen juuri tähän murhaan liittyenkyseessä siis AA Joni Brander
*Poistettu palstan säännöissä kiellettyä henkkilöspekulaatiota*tm
L.J. Näin hänet itsekin eilen Hovioikeuden käytävällä. Kova poika huutelemaan keskustelu palstoilla nimimerkin takaa, omalla nimellä tai päin naamaa ei sano mitään. Tälläkään ei myönnä olevansa hän. Oli pyytänyt viestillä entistä tyttöystävää tekemään hänelle seksuaalisia tekoja hovioikeuden vessassa. Hän ei siihen suostunut, eikä ollut edes samaan aikaan paikalla. Törkee jätkä. Törkeetä tästä tekee se, että kyseessä tosiaan hovioikeuden vessa.
Mutta joo, se miksi laitan tämän nimimerkki homman tänne, niin saatte uutta näkökulmaa näihin viesteihin. Mä voin itse ainakin myöntää, että olen M.J.
-
Angelfelss
- Alibin satunnaislukija
Oot sä melkonen tyyppi kyllä. Mutta nyt oot kyllä hieman hukassazRobertPeeeli kirjoitti: Pe Syys 19, 2025 1:16 pmL.J. Näin hänet itsekin eilen Hovioikeuden käytävällä. Kova poika huutelemaan keskustelu palstoilla nimimerkin takaa, omalla nimellä tai päin naamaa ei sano mitään. Tälläkään ei myönnä olevansa hän. Oli pyytänyt viestillä entistä tyttöystävää tekemään hänelle seksuaalisia tekoja hovioikeuden vessassa. Hän ei siihen suostunut, eikä ollut edes samaan aikaan paikalla. Törkee jätkä. Törkeetä tästä tekee se, että kyseessä tosiaan hovioikeuden vessa.Angelfelss kirjoitti: Pe Syys 19, 2025 9:45 amEi tietoa miten itse käsittely meni mutta yhdeltä paikanpäällä olleelta kuulin että Toni on vaihtanut asianjajaa. Ei tosin tainnut vaihto mennä ihan nappiin kun on L.J käynyt antamassa tälle googlessa 1/5 arvostelun ja huonon palautteen juuri tähän murhaan liittyenkyseessä siis AA Joni Brander
Mutta joo, se miksi laitan tämän nimimerkki homman tänne, niin saatte uutta näkökulmaa näihin viesteihin. Mä voin itse ainakin myöntää, että olen M.J.
-
Angelfelss
- Alibin satunnaislukija
Pitäiskös sulla Marika antaa myös jotain tukea näille sun syytöksille? Aika katkeraa settiä vaikuttaa olevanRobertPeeeli kirjoitti: Pe Syys 19, 2025 1:16 pmL.J. Näin hänet itsekin eilen Hovioikeuden käytävällä. Kova poika huutelemaan keskustelu palstoilla nimimerkin takaa, omalla nimellä tai päin naamaa ei sano mitään. Tälläkään ei myönnä olevansa hän. Oli pyytänyt viestillä entistä tyttöystävää tekemään hänelle seksuaalisia tekoja hovioikeuden vessassa. Hän ei siihen suostunut, eikä ollut edes samaan aikaan paikalla. Törkee jätkä. Törkeetä tästä tekee se, että kyseessä tosiaan hovioikeuden vessa.Angelfelss kirjoitti: Pe Syys 19, 2025 9:45 amEi tietoa miten itse käsittely meni mutta yhdeltä paikanpäällä olleelta kuulin että Toni on vaihtanut asianjajaa. Ei tosin tainnut vaihto mennä ihan nappiin kun on L.J käynyt antamassa tälle googlessa 1/5 arvostelun ja huonon palautteen juuri tähän murhaan liittyenkyseessä siis AA Joni Brander
-
Tietäjä1234
- Alokas
Jamikin päässyt pois kivitalosta taas hetkeksi? Vai oliko se siellä edes vai oliko se täällä arvailua. Mielenkiinnolla odotan tuomioita. Täällä meidän hyvinvointivaltiossa siihenkin menee varmaan vuosi…
Mikäs se sinun nimi sitten on kun huutelet täällä nimimerkin takaa,mj eli? Sano nyt sitten koko nimi kun aloit niistä huuteleen, niin saadaan googlehakuihin sinutki kun täällä huutelet ja syyttelet seksihommista muita. Tuostaki viestistä näkee että olet täysverinen vasikka,huutelet täällä toisten yksityisiä viestejä mitkä ei sulle mitenkään kuulu eikä ole ollut edes rikos ehdottaa jotain.RobertPeeeli kirjoitti: Pe Syys 19, 2025 1:16 pm
L.J. Näin hänet itsekin eilen Hovioikeuden käytävällä. Kova poika huutelemaan keskustelu palstoilla nimimerkin takaa, omalla nimellä tai päin naamaa ei sano mitään. Tälläkään ei myönnä olevansa hän. Oli pyytänyt viestillä entistä tyttöystävää tekemään hänelle seksuaalisia tekoja hovioikeuden vessassa. Hän ei siihen suostunut, eikä ollut edes samaan aikaan paikalla. Törkee jätkä. Törkeetä tästä tekee se, että kyseessä tosiaan hovioikeuden vessa.
Oot siis tuo eräänlainen puhelinvasikka joka nauhottelee puheluja,leikkaa niistä itselle sopivia ja laittaa youtubeen ?(tosin millä ei ole murhatuomion kannalta mitään merkitystä kun eivät ole siellä edes olleetkaan paitsi leikatun puhelun alun mies eli olet idioottikin vielä kaiken lisäksi? Se nainen joka on koko elämänsä vain maannut,ollu paksuna ja käyttänyt huumeita kuten etpk kerrot?
Laittelet yksityisia puheluja tubeen ja tänne,syytät täällä seksuaalirikolliseksi jne ihmisiä joita ei edes epäillä rikoksesta?
Hyi vittu mikä juudas Marika on,Aivan täysverinen vasikka ja kalvi. Mee takas maate polttaan pilveä 10 vuodeksi.
*Poistettu palstan säännöissä kiellettyä henkilöspekulaatiota*tm
*Poistettu palstan säännöissä kiellettyä henkilöspekulaatiota*tm
Nooh mut nää kaks todisti eripäivänä niinRobertPeeeli kirjoitti: Pe Syys 19, 2025 1:16 pmAngelfelss kirjoitti: Pe Syys 19, 2025 9:45 amEi tietoa miten itse käsittely meni mutta yhdeltä paikanpäällä olleelta kuulin että Toni on vaihtanut asianjajaa. Ei tosin tainnut vaihto mennä ihan nappiin kun on L.J käynyt antamassa tälle googlessa 1/5 arvostelun ja huonon palautteen juuri tähän murhaan liittyenkyseessä siis AA Joni Brander
*Poistettu palstan säännöissä kiellettyä henkkilöspekulaatiota*tm
Eli ei siis mitään uutta tietoa hovista?