Ei liene poliisin logiikka esittämäsi. Ei se mene edes niin, että vihjeen perusteella henkilö kuultaisiin asiaan liittyen.Toto Riina kirjoitti: Ma Syys 15, 2025 12:22 pm VB:sta vielä, poliisin logiikka lienee se, että vaikka minä voisin nyt mennä sanomaan poliisille että "juu, nyt muistankin että la 16.10.1999 näin puolilta öin hotelli Tammerin edessä Terttu Törrösen ja nuoremman naisen kulkevan kohti Armonkalliota" niin silloin poliisille muodostuu epäilys siitä että Terttu Törrösellä on jotakin osuutta katoamiseen. Sitten kun Terttu Törröstä kuullaan tai kuulustellaan, voidaan todeta tällä joko olevan jotakin tekemistä katoamisen kanssa tai sitten ei ole. Sitten jos Terttu Törröstä ei koskaan tavoiteta, epäily jää voimaan kun siitä on nimetty havainto mutta kyseistä henkilöä ei voida kuulla. En tietenkään tiedä onko tässä vuosikymmenten aikana Buttin lisäksi nimellä nimetty muita henkilöistä joista olisi näköhavainto tuolta illalta Räisäsen kanssa, mutta ei sellaisia ainakaan ole Buttin lisäksi muita julkisuuteen asti tullut.
Minun on hyvin vaikea uskoa silminnäkijän pystyvän 17 vuoden jälkeen nimeämään naispariksi juuri Räisäsen ja Buttin. Tätä tukee sekin fakta että näillä kahdella on 4 senttiä pituuseroa eikä "huomattavaa" pituuseroa kuten on julkisuudessa toistuvasti kerrottu.
VB sopii tekijäprofiiliin, ja sen lisäksi naisparilinjasta on useita eri toisistaan riippumattomia silminnäkijähavaintoja. Samoin musiikon kertoma VB:stä irtonaisen nuoren naisen pään kanssa antaa olettaa, että VB olisi sekaantunut Räisäsen katoamiseen.
En tosin itse usko, että VB on sekaantunut Räisäsen katoamiseen. En lähtökohtaisesti usko näitä todistajia, jotka ilmoittavat tiedoistaan vasta todella monen vuoden jälkeen.