Mies kuoli poliisitehtävän yhteydessä Vaajakosken keskustassa
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Re: Mies kuoli poliisitehtävän yhteydessä Vaajakosken keskustassa
Ankeeta paskaa. Tutkittiinkohan poliisin toimintaa kunnolla?
Eihän poliisi erehtynyt muusta kuin kohteesta. Huonoa tuuria Ramin kannalta, että etsitty tyyppi näytti samalta. Toki ei oikeuta vastustamaan poliisia väkivaltaisesti.
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
-
TucoRamirez
- Neuvoja-Jack
Miten niin vai oletko sekaisin? Rami oli yksi ja ainut kohde sen jälkeen kun löi poliisia.Pesukarhu kirjoitti: La Syys 20, 2025 4:58 pm Eihän poliisi erehtynyt muusta kuin kohteesta. Huonoa tuuria Ramin kannalta, että etsitty tyyppi näytti samalta. Toki ei oikeuta vastustamaan poliisia väkivaltaisesti.
Siten niin että se tyyppi kenestä oli häkeen ilmoitettu ei ollut Rami, kuten Ylen jutusta käy ilmi.TucoRamirez kirjoitti: La Syys 20, 2025 9:00 pmMiten niin vai oletko sekaisin? Rami oli yksi ja ainut kohde sen jälkeen kun löi poliisia.Pesukarhu kirjoitti: La Syys 20, 2025 4:58 pm Eihän poliisi erehtynyt muusta kuin kohteesta. Huonoa tuuria Ramin kannalta, että etsitty tyyppi näytti samalta. Toki ei oikeuta vastustamaan poliisia väkivaltaisesti.
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
-
L.Salander
Tässä tapauksessa on paljon mennyt pieleen! Eri asia, mikä kaikki on mennyt pieleen.
- poliisit erehtyivät ihmisestä
-millaista oli poliisien voimankäyttö? Sitä voimme vain arvailla, sillä todisteita ei ole. Millaisella asenteella poliisit ovat kohdanneet tämän VÄÄRÄN ihmisen?
-KILPIRUSTON MURTUMINEN! on vaikea uskoa, että kilpirusto murtuu käsi- ja nilkkarautoja laitettaessa…
- onko esitutkinta julkinen? Se pitäisi tarkistaa julkisesti, sillä tässä tapauksessa on niiiin paljon epäselvää. Syyttäjä päätti jättää asian sikseen. Ketä nämä poliisit olivat? Jos vaikka vain toinen poliisi on kohdistanut liiallista väkivaltaa, toinen poliisi suojelee vai eikö nähnyt?
Sen verran minäkin kiltti-ihminen olen sivusta nähnyt Jyväskylässä poliisien elvytyksen aloittamisen hidastelua, etten luota täysin poliisiin. Näin kun kiinniotettu kuoli sähkölamautinta käytettäessä, ja poliisien elvytyksen aloitus oli kuin hidastetussa filmissä. Se elämä päättyi siihen.
Kyllähän Sipoonkorpeenkin eräs partio jätti miehen. Onneksi saivat edes tuomion.
Arvostan poliisien työtä. Niitä, jotka tekevät kunnolla ja omantuntonsa kautta tuota tärkeää työtä. Kiitos. Kuitenkin poliisien joukossa on myös mätämunia, jotka toimivat vastoin lakia ja haluavat käyttää valtaa / voimaa väärin. Se on niin surullista.
-millaista oli poliisien voimankäyttö? Sitä voimme vain arvailla, sillä todisteita ei ole. Millaisella asenteella poliisit ovat kohdanneet tämän VÄÄRÄN ihmisen?
-KILPIRUSTON MURTUMINEN! on vaikea uskoa, että kilpirusto murtuu käsi- ja nilkkarautoja laitettaessa…
- onko esitutkinta julkinen? Se pitäisi tarkistaa julkisesti, sillä tässä tapauksessa on niiiin paljon epäselvää. Syyttäjä päätti jättää asian sikseen. Ketä nämä poliisit olivat? Jos vaikka vain toinen poliisi on kohdistanut liiallista väkivaltaa, toinen poliisi suojelee vai eikö nähnyt?
Sen verran minäkin kiltti-ihminen olen sivusta nähnyt Jyväskylässä poliisien elvytyksen aloittamisen hidastelua, etten luota täysin poliisiin. Näin kun kiinniotettu kuoli sähkölamautinta käytettäessä, ja poliisien elvytyksen aloitus oli kuin hidastetussa filmissä. Se elämä päättyi siihen.
Kyllähän Sipoonkorpeenkin eräs partio jätti miehen. Onneksi saivat edes tuomion.
Arvostan poliisien työtä. Niitä, jotka tekevät kunnolla ja omantuntonsa kautta tuota tärkeää työtä. Kiitos. Kuitenkin poliisien joukossa on myös mätämunia, jotka toimivat vastoin lakia ja haluavat käyttää valtaa / voimaa väärin. Se on niin surullista.
Kilpiruston murtuminen on esiselvityksessä ohittettu poliisien kertomusten perusteella. Ja poliisit olivat kuulemisissa tilanteessa jossa laki ei velvoita heitä puhumaan totta.L.Salander kirjoitti: La Syys 20, 2025 10:41 pm Tässä tapauksessa on paljon mennyt pieleen! Eri asia, mikä kaikki on mennyt pieleen.
Esitutkintapöytäkirjan voi pyytää kuka tahansa, niiden salaksi määrätyt kohdat tietty poliisi määrittelee itse..
Ei ole tietoa että olisi lyönyt nyrkillä poliisia. Mutta on tieto että kilpirusto oli mieheltä murtunut.TucoRamirez kirjoitti: La Syys 20, 2025 10:23 am Jos nyt katsoo läpi koko jutun, niin eihän tuossa ole mitään epäselvää poliisin toiminnassa. Jos lyöt nyrkillä poliisia, niin varma putkareissu. Ja jotain muuta päälle sen lisäksi. Ei poliisi ole missään erehtynyt.
Mielenterveyskuntoutujien asuntolan pihalla poliisit olivat nähneet kuvaukseen sopivan henkilön. Hän oli Rami Ritvanen. Toinen poliiseista oli lähestynyt häntä.
– Kysyin nimellä, onko hän etsimämme henkilö, poliisi kertoi myöhemmin.
– Hän vastasi että ei ja saman tien löi minua nyrkillä ylävartaloon. Lyönti osui minua vasemmalle puolen rintaan.
Poliisi oli vienyt Ramin maahan partioauton viereen. Toinen poliiseista oli juossut paikalle, ja Ramille oli pantu käsiraudat. Poliisit olivat yrittäneet saada Ramin työnnetyksi kuljetustilaan.
-
L.Salander
Juuri näin! Mitään faktaa nyrkiniskusta ei ole.Verinuoli kirjoitti: Ke Syys 24, 2025 9:51 pmEi ole tietoa että olisi lyönyt nyrkillä poliisia. Mutta on tieto että kilpirusto oli mieheltä murtunut.TucoRamirez kirjoitti: La Syys 20, 2025 10:23 am Jos nyt katsoo läpi koko jutun, niin eihän tuossa ole mitään epäselvää poliisin toiminnassa. Jos lyöt nyrkillä poliisia, niin varma putkareissu. Ja jotain muuta päälle sen lisäksi. Ei poliisi ole missään erehtynyt.
Mielenterveyskuntoutujien asuntolan pihalla poliisit olivat nähneet kuvaukseen sopivan henkilön. Hän oli Rami Ritvanen. Toinen poliiseista oli lähestynyt häntä.
– Kysyin nimellä, onko hän etsimämme henkilö, poliisi kertoi myöhemmin.
– Hän vastasi että ei ja saman tien löi minua nyrkillä ylävartaloon. Lyönti osui minua vasemmalle puolen rintaan.
Poliisi oli vienyt Ramin maahan partioauton viereen. Toinen poliiseista oli juossut paikalle, ja Ramille oli pantu käsiraudat. Poliisit olivat yrittäneet saada Ramin työnnetyksi kuljetustilaan.