Enkä minäkään, eli komps.Donald McRonald kirjoitti: Ti Loka 01, 2024 12:31 am![]()
Enkä edelleenkään klikkaile mitään ryssätelegramin linkkejä.
Eiku...mähän olinkin sinä. Vai olitko sinä minä?
Enkä minäkään, eli komps.Donald McRonald kirjoitti: Ti Loka 01, 2024 12:31 am![]()
Enkä edelleenkään klikkaile mitään ryssätelegramin linkkejä.
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Elo 04, 2025 1:40 amAi silleen, että ei saisi vastata viestiin, jossa haukutaan vähä-älyiseksi? Oletko lukenut muita viestejä tai toisia ketjuja lainkaan? Sinulla on typerä tapa leikkiä kansalaispoliisia perehtymättä yksityiskohtiin.AlsSie kirjoitti: Ma Elo 04, 2025 1:28 am Ette nyt haukkuisi ihmisiä täällä. Ross, nyt järki käteen. Tää voisi olla oikeasti hyväntuulinen "mikä naurattaa Minfossa"- ketju eikä mikään haukkumisketju.
AlsSie kirjoitti: Ma Elo 04, 2025 1:48 am Ross, en ole kauheasti lukenut niitä - olen aika pihalla näistä, että ketkä ovat keidenkin kanssa riidoissa ja mitä on sanottu (varmaan hyvä näin). Ymmärrän halun vastata noihin, itselläkin oppia siitä niin, että jos vain pystyy (aina ei pysty) - ei kannata lähteä vastaamaan, kun itse tiedät ettet ole vähäjärkinen ja sun tulee luottaa siihen, että muut tajuavat kyllä ettet ole imbesilli. En tiedä tuon jutun taustoja, mutta parasta saattaa olla vastaamattomuus. Miiten se yksi viidakon sanonta menee: leijona ei välitä hyttysten ininöistä, tai jotain sinnepäin. Tämä sanonta voi päteä itse kullekin, en siis sano että Ross on leijona ja muut hyttysiä, en ota puolia, kun en tiedä taustoja, vaan ehdotan mietintään tätä viidakon sanomaa. Itsekin koetan sen pitää mielessä, jos tulisi haukkumisia tai ininöitä vastaan - toivottavasti ei tule tarpeeseen. Olen ehdottanut Lautamiesosaston poistoakin eri ketjussa, kun ei siitä koidu kuin haukuntaa ja riitelyn jatkuntaa jne.
Pahoitteluni. En katsonutkaan sinun juttuasi vittuiluna, mutta otin viestisi mukaan lainaukseen sen asiayhteyden vuoksi.AlsSie kirjoitti: Ma Elo 04, 2025 2:00 am ^ Ok muistutus OT-vastailusta. MUTTA täysin väärä käsitys sinulla siitä, mihin ketjuun tuo lainaamasi viestittely sopii. Kyse ei ole vit*uilusta. Minä en vit*uillut vaan kirjoitin hyvää tarkoittavasti ilman niin minkäänlaista vittuilemisen aspektia. Jos vittuilen, teen sen kyllä selväksi ja siihen on syyt. Nyt oli yrityksenä riitelemisen stoppaaminen ja "Mikä naurattaa Minfossa"- ketjun herättely hyvänmieliseksi ketjuksi.
Ei siihen tekoälyä tarvitse, tuo lausehan on suomennettuna "vasemmistolaisen ideologian aivopesemä" eli aivopesty siellä internetin syvässä päässä ihan niin kuin sinutkinnipsunapsu kirjoitti: Su Syys 21, 2025 1:19 pm Kysäise sisältä tekoälyltä mitä tuo "indoctrinated with leftist ideology" tarkoittaa ja pitää sisällään, niin ymmärrät miksi niin on myös sanottu.
define a person who is deeply indoctrinated with leftist ideology.
****Don MC kirjoitti: Pe Elo 12, 2022 4:01 pmMistä nämä yksityiset henkilöt saavat tietonsa (ellei mediasta), ja mikä saa sinut uskomaan että heihin voi luottaa? Mistä esimerkiksi tiedät että tiedot on "varmistettu"? Anna esimerkkejä näistä useista tiedonlähteistäsi. Vaikeahan meidän on uskoa jos meille vain sanotaan, että ”uskottava se on, kun Viktor internetissä väitti niin”.VäärinMeni kirjoitti: Pe Elo 12, 2022 3:55 pm ^ Valitettavasti saan kymmeniä kysymyksiä tunnin sisään, joten jokaiseen en ehdi vastata. Lähinnä ammennan tietoni useista lähteistä varmistettuihin tietoihin, joita ei julkaise mikään mitään tahoa ajava media, vaan esimerkiksi yksityiset henkilöt. Ymmärrän myös vallan hyvin miten media toimii ja miten sitä käytetään hyväksi ihmisiä vastaan. Tämmöiset perusjutut tuntuu olevan hukassa monella palstalaisella. Mediasta voi poimia myös uutisia ja laskea 1+1 laskutoimituksia, joilla päästään vähintäänkin hyvin lähelle oikeaa totuutta.
Aika lujaa menee kyllä jos asian laita tosiaan on noin.
Tähän voisi todeta kuten niin moneen muuhunkin ketjuun täällä, että miksi antaa faktojen pilata hyvää tarinaa?NeroKatti kirjoitti: Ti Joulu 30, 2025 7:41 am
Esität varmaan liian vaikeita kysymyksiä hänelle. Jospa nämä erilaisten kasvikunnan tarjoamien "luontaistuotteiden" nauttimisen jälkeen ilmestyvät pienet miehet, jotka alituiseen ottavat häneen yhteyttä, eivät esittele itseään nimeltä kyseiselle nimimerkille?