BODOM: Poikien moottoripyörät

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti:Ei saa selvää, on niin hämärää.
Aha, se on vaimo taas kieltänyt kertomasta. No ei se mitään, ei täällä kukaan tosissaan uskonutkaan, että sulla olis ne paperit.

Kjäh
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

Kenties pitäisi AKE-sta hommata uudet paprut, kun monisteessa alkaa muste just siitä kohtaa olemaan jo haaleaa.

Sitähän se oli jo alunperinkin, mutta nyt aika on tehnyt tepposensa.

Sinähän konsta joutilaana voisit uudet paprut hankkia, kun sinua tuo tuntuu kiinnostavan.

Itsellä on päivisin niin kiirettä, etten millään jouda.

Niin ja mistä saisitkaan kasööriltäsi ne sadat eurot tähän tarkoitukseen.

Ehkä on rahakirsatunvartijalle, kuten häntä kuvailit, jo selvinnyt että puhuit pehmoisia viimeksi otteiden hinnasta.

Mutta muutama euro...mitäs jos otat siitä valtaisasta nettikirjan tuotosta pikku siivun tähän tarkoitukseen?

Nyt nimittäin näyttää siltä että tuo Nils ei olisikaan se valehtelija tässä jutussa, vai mitä? :lol:
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Tuossa ihmetyttää, että AJS-350 kcm, olisi liikahtanut tasaisella ainoastaan 120 kilsaa / h, sillä kyllähän ne nyt sen 140-150 saattoivat alamäkeen, myötätuuleen ja aurinko selän takana ollessa liikkuvan.

Tuskin tuosta Gussen prätkästä kukaan siihen aikaan nyt niin huirveän kateellinen olisi ollut, tai en minä ainakaan, sillä kunnon prätkä oli silloin BMW, jollainen systerin miehelläkin oli, 500 kcm.

BMW otti kevyesti sen 150 km / h, eikä tarvinnut myötätuulta, aurinkoa, sen enempää kuin alamäkeäkään.

Olihan tuolla systerin ukolla myös AVO vm. 52 350 kcm merkkinen pyörä, muttei se sillä kovin paljon kehdannut ajella, silloin 58-61, jolloin noita prätkiä piti.

AVO oli meillä autotalissa osina johonkin -90 luvun loppuun, jolloin sen eräs, kuinkas ollakaan, bussikuski sai viedä itselleen ja kaiketi sitten sen entisöi.

AVO: sta sen verran, että se oli kardaanivetoinen, kuten BMW: kin.
papillon
Perry Mason

Asia tuli selväksi, olit ehkä systerin ukolle kateellinen, ymmärrän.

Mutta se valehteluasia, onko siihen mitään valastusta? :lol:
papillon
Perry Mason

Kenties pitäisi AKE-sta hommata uudet paprut, kun monisteessa alkaa muste just siitä kohtaa olemaan jo haaleaa.

Sitähän se oli jo alunperinkin, mutta nyt aika on tehnyt tepposensa.
Askarruttaa tässä monisteasiassa se, että onko sulla käytössä ns. vanhankansanmiehenä vielä semmoinen 60-70 luvulla käytössä ollut, ainakin kouluissa käytössä ollut kopiomasina, josta tuli spriille haisevia sinertäviä kopioita?

Jos sulla on semmoinen, oisko käynyt niin että olisit mennyt juomaan kuormasta,pannut vettä tilalle ja näin sitten tulee haaleita kopioita?

Tämä nyt vain yksi selitys, sillä olisi tosiaankin mielenkiintoista saada selvyys tuohon Nilsin paskanpuhumiseen, minkä kerroit tapahtuneen Palon kirjassa.

Sen kun saisi tuolla hallussasi olevalla rekisteriotteella näytetyksi, se osaltaan taas kertoisi mikä Nilssi on miehiään, paskanpuhuja vai sitten tolkun miäs.

No muttajos saisit sen tänne scannattua, olisi se mainio asia? Onnistuuko?
Hessu52
Watson itse

Olenko papillon kenties tehnyt sinulle joskus tietämättäni pahaa, vai mistä johtuu jokaisessa kirjoituksessasi jonkinlainen valehtelu henkilöstäni, kuten tuossa edellisessä jonkin pirtun juomisesta monistekoneesta?

Toivoisin ylläpidon jo puuttuvan noihin tahallisiin vääristelyihin henkilöäni kohtaan, jotka todellakin ovat perättömiä, sekä jatkuviin provoyrtyksiin, että saisin ylläpidolta bannia.

Jos papillonilla on alkoholiongelma, niin ei se sitä merkitse, että kaikilla muillakin kirjottajilla sellainen olisi, joten juokoon papillon omista masiinoistaan tenunsa, sillä meillä on viinakaapissamme kyllä omiksi tarpeiksemme aina kunnollista laatujuotavaa, joista riittää myös vieraille, tai kylässä muuten vaan käville ystävillemme tarjottaviksi.

Joten lopeta jo nuo provoyrityksesi, Papillon.
papillon
Perry Mason

Hessu52 kirjoitti:Olenko papillon kenties tehnyt sinulle joskus tietämättäni pahaa, vai mistä johtuu jokaisessa kirjoituksessasi jonkinlainen valehtelu henkilöstäni, kuten tuossa edellisessä jonkin pirtun juomisesta monistekoneesta?

Toivoisin ylläpidon jo puuttuvan noihin tahallisiin vääristelyihin henkilöäni kohtaan, jotka todellakin ovat perättömiä, sekä jatkuviin provoyrtyksiin, että saisin ylläpidolta bannia.

Jos papillonilla on alkoholiongelma, niin ei se sitä merkitse, että kaikilla muillakin kirjottajilla sellainen olisi, joten juokoon papillon omista masiinoistaan tenunsa, sillä meillä on viinakaapissamme kyllä omiksi tarpeiksemme aina kunnollista laatujuotavaa, joista riittää myös vieraille, tai kylässä muuten vaan käville ystävillemme tarjottaviksi.

Joten lopeta jo nuo provoyrityksesi, Papillon.
Hessu ystäväiseni, nyt ei kiinnosta baarikaappisi sisältö vaan tuo pyörien merkit.

Eli se nyt kiinnostaa onko NG tässä asiassa valehtelija, kuten väität, vai kuka se on.

Eli selittelysi kopiosi haalistumisesta on lapsellista. Jos sinulla on näyttöä niin asia on selvä.

Onko sitä?
Hessu52
Watson itse

Ota itse selvää, AKE:n tiedostot ovat kaikkien käytössä!
papillon
Perry Mason

Hessu52 kirjoitti:Ota itse selvää, AKE:n tiedostot ovat kaikkien käytössä!
Miksen voisi ottaakin, eikä se maksaisi kertomaasi satoja euroja.

Mutta näin hyvän yhteistyön merkeissä ajattelin että voisit tänne toimittaa itselläsi olevan kopion, mutta siinähän on se haalistumisongelma.

Mutta jos kumminkin scannaisit sen, niin katsotaan jos ei siitä saa tolkkua?

Täh? :shock:
Hessu52
Watson itse

Kyllä nuo sinun provoyrityksesi ja valehtelusi ovat lapselisia, papillon.

Missä kohden olen kirjoittanut, että olisin ollut systerin ukon prätkästä hänelle kateellinen.

Kyytiin pääsin, kun pyysin, ei se sen kummempaa ollut.

Toki ihmiset ihastelivat pyörää, joka oli siihen aikaan tosi harvinaisuus, eikä pekästään sen kalleuden takia.

Pyörä oli myös sen ajan nopeimpia maantiepyöriä, ja taisi olla niin, että vain poliisien 600 kcm BMW:t olivat sitä nopeampia.
papillon
Perry Mason

Eikös tuota prätkätietoa nyt sitten muualla ole?

Sitäpaitsi, mitäpä hyötyä tuosta hessun " haiskahtavasta " kopiosta on, sehän voi olla väärästä pyörästäkin, vai onko siihen merkattu " Bodom fillari "

No ajankohta tietenkin vaikuttaa, jotain. :lol: Eikä nilssillä varmaan muutakaan pyörää ollut.

Sivuvaunullisia suunnittelivat seuraaviksi, mutta oli ekonominen ongelma. :lol:
papillon
Perry Mason

Hessu52 kirjoitti: Missä kohden olen kirjoittanut, että olisin ollut systerin ukon prätkästä hänelle kateellinen.

Kyytiin pääsin, kun pyysin, ei se sen kummempaa ollut.
En tiedä, siksi kirjoitinkin " ehkä " . Mutta hyvä että kyytiä riitti. :lol:
Hessu52
Watson itse

Käsittääkseni kyse on ollut Sepin pyörästä, jota Palo väitti kirjassaan MZ-pyöräksi.

Minä luulisin, että ne haalistuneet kirjaimet otteessa eivät ole MZ, vaan siinä otteessa olisi kolme kirjainta ja ensimmäinen olisi B.

Kukapa tietää, mutta asia ei minua kuitenkaan niin paljon kiinnosta, että viitsisin tilata uudet "prujut" vanhojen tilalle.

Sen verran voin sinulle papillon vinkkiä antaa, että AKE:n sivustolta löytyy kaavake, jolla voit tilata otteet kotiisi, joten ei se sen kummempaa ole, kunhan suoritat ensin maksun.
papillon
Perry Mason

Hessu52 kirjoitti:Käsittääkseni kyse on ollut Sepin pyörästä, jota Palo väitti kirjassaan MZ-pyöräksi.

Minä luulisin, että ne haalistuneet kirjaimet otteessa eivät ole MZ, vaan siinä otteessa olisi kolme kirjainta ja ensimmäinen olisi B.

Kukapa tietää, mutta asia ei minua kuitenkaan niin paljon kiinnosta, että viitsisin tilata uudet "prujut" vanhojen tilalle.

Sen verran voin sinulle papillon vinkkiä antaa, että AKE:n sivustolta löytyy kaavake, jolla voit tilata otteet kotiisi, joten ei se sen kummempaa ole, kunhan suoritat ensin maksun.
Sen verran Hessu voin taas sinulle vinkkiä antaa, että saan ne tasan yhdellä soitolla jos haluan, sillä sipuli.

Nyt on kyse sinun dokumenteistasi, joista olet kertonut.

Esitä ne, jos niitä on. Niihin olet väitteesi pohjannut siitä että Nils valehtelee Bodomin Varjo kirjassa.

Siitä tässä on kysymys, vain siitä.
papillon
Perry Mason

Tiedä sitten, puhuuko nilssi omiaaan vai ei, mutta tämä nyt löytyi, tässä Saloniuksen haastattelussa puhuu samoin kuin Palon eepoksessa.

Lähde KRP/ETP
Lukittu