Itse lainasin kyseisen dokumentin muutama vuosi sitten kirjastosta DVD:nä.ParisGirl kirjoitti: Ma Syys 22, 2025 4:56 pm Ehdottomasti tämä pitäisi saada nyt näkyväksi ihmisille kun tämä oikeudenkäyntikin on aluillaan. Muistan että olen tuon joskus katsonut youtubesta, mutta sieltäkään sitä ei ole aikoihin löytynyt. Olen tätä joskus etsinyt eri alustoilta, turhaan.
Pitäisiköhän tuonne Ylelle laittaa jotain viestiä ja kysyä asiasta?
Ulvilan tapauksesta tulossa dokumenttielokuva
Re: Ulvilan tapauksesta tulossa dokumenttielokuva
- Pieni liekki
- James Bond (George Lazenby)
Itseltäni tuo elokuva löytyy muistaakseni Hymy-lehden mukana tulleelta DVD-levyltä. Innostuin kuitenkin laittamaan Ylelle viestiä asiasta ja, jos muutkin sen tekevät niin, ehkä sen voisi saada suurelle yleisölle uudelleen näytettäväksi. Oheisesta linkistä löytyy Ylen kotisivuilta "Kerro ohjelmatoive"-kohta, jonne välitin omat perusteluni Ulvilan murhamysteeri -dokumenttielokuvan esittämisen tarpeellisuudesta:ParisGirl kirjoitti: Ma Syys 22, 2025 4:56 pm ...
Ehdottomasti tämä pitäisi saada nyt näkyväksi ihmisille kun tämä oikeudenkäyntikin on aluillaan. Muistan että olen tuon joskus katsonut youtubesta, mutta sieltäkään sitä ei ole aikoihin löytynyt. Olen tätä joskus etsinyt eri alustoilta, turhaan.
Pitäisiköhän tuonne Ylelle laittaa jotain viestiä ja kysyä asiasta?
https://asiakaspalvelu.yle.fi/csp?lang=fi
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Laitettu toivetta Ylelle, kiitos linkistä.
The truth is out there.
"Ei ole olemassa syyttömiä ihmisiä. On vain huonosti kuulusteltuja." - Josef Stalin.