Gustafssonin vammojen aiheuttaja

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:
Takaraivoon itseään kyllä pystyy potkaisemaan sellainen, joka on voimistelua harrastanut.

Otsaan potkiminen voisi olla sitten jo aika vaikeaa, muttei sekään ihan mahdotonta olisi, kun on katsellut noita Jenkkilän Talent ohjelmia.
Tuohan on Hessu ystäväiseni mieleniintoista, vaikuttaako Talentin katselu sinuun niin että arvelet pystyväsi potkaiseman itseäsi otsaan?

Mene ihmeessä siihen Suomen Talentiin, kun se seuraavan kerran järjestetään.

Otsikko esityksellesi: " Mies joka oppi potkaisemaan itseään otsaan katselemalla televisiota"

Onnea ja menestystä!
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No mutta parahin papillon, enhän minä itsestäni kirjoittanut, vaan Jenkkilän Talet ohjelmassa olleista ihmisistä, jossa muun muassa eräs kaveri oli tunkenut itsensä pikkuiseen laatikkoon josta "purkautui" ulos.

Sitten tuo "hyväkäs" käveli käsillään ympäri lavaa jalat takakautta kainaloitten alta "pujotettuna" jotenkin niin, että siinä olisi hyvinkin voinut itseään potkaista otsaan.

Eiköhän tuokin juttu ole päätynyt You Tubeen?

Varsinainen "käärmeihminen" siis, lopuksi hän ahtautui ihan ilman vaikeuksia takaisin siihen laatikkoon, jonka avustajat sitten veivät pois.

Kirjoitanko jotenkin vaikeasti ymmärrettävää tekstiä, kun juuri sinä, parahin papillon, et tunnu ymmärtävän niitä?

Eli palataan nyt itse aiheeseen ja Gussen vammoihin, joden uskon olleen paljon lievemmät, kuin mitä on annettu ymmärtää.

Kun olen lukenut bodom.kerrostalo.huone sivustoista noista Gussen toipumisista, niin jotenkin ihmeelliseltä vaikuttaa hänen parantumisensa mm. tasapainoelimen vaurioitumisen jälkeen kävelykuntoon noinkin pian.

Samoin nuo "ruhjevammat" päässä, eihän niistä ole juurikaan mitään jälkeä enää, kun Gusse on "kotiutettu osaavasta" sairaalasta, joten ei niissäkään mitään vakavaa sitten tainnut, Sariolan vastakkaisista väitteistä huolimatta, olla.
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Hessu52 kirjoitti:Takaraivoon itseään kyllä pystyy potkaisemaan sellainen, joka on voimistelua harrastanut.

.....
Tuo on tyypillinen Hessun mielipide. Siinäkin mielessä, että se ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Minäkin olen voimistelua harrastanut, mutta en kykene potkaisemaan itseäni takaraivoon - ei sinne päinkään. Tämä on fakta. Samoin se, että Hessu puhuu "perättömiä".

Joku toinen kirjoittaja kirjoitti, että "kaikki tietävät Bodomin syyllisen". Tämä menee samaan nippuun tuo Hessun väitteen kanssa. Onhan hyvin tunnettu tosiasia, että esim. lääkärit Palo, ja Stenbäck vain epäilivät, että tekijä olisi ollut HA. Tiedosta ei voi puhua. Tuhannet muut ihmiset vain epäilevät jotakin henkilöä tekijäksi, mutta eivät suinkaan tiedä varmuudella. Lisäksi nämä epäilytkin suuntautuvat hyvin moniin eri henkilöihin. Siis kaikki eivät tiedä Bodomin syyllistä. Hyvin harvat voivat tietää, tosin sekin on epävarmaa.

Espoon käräjäoikeuskaan ei tiennyt syyllistä, ainoastaan vihjaili johonkin ulkopuoliseen. Asia jäi hämärän peittoon sielläkin.
Hessu52
Watson itse

No no Sariola, katsopa joskus naisvoimistelijoita, jotka kekkuloivat permannolla, etteikö muka jalka taivu?

Entäpä nämä taitoluistelijattaret, jotka nostavat jalan takakautta paljon korkeammalle, missä heidän takaraivonsa sijaitsee, piruettien aikana.

Siinä jos missä ei saa tasapainoelin "streikata", tai saattaa Brillen hematooma iskeä.

Olen minä itsekin aikoinaani voimistelua harrastanut ja Tapiolan yhteiskoulussa voimistelunumeroni oli 10, samoin kuin urheilunkin, jotka vielä silloin arvosteltiin erikseen.
Viimeksi muokannut Hessu52, To Marras 20, 2008 7:49 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Hessu52 kirjoitti:No no Sariola, katsopa joskus naisvoimistelijoita, jotka kekkuloivat permannolla, etteikö muka jalka taivu?

Entäpä nämä taitoluistelijattaret, jotka nostavat jalan takakutta paljon korkeammalle, missä heidän takaraivonsa sijaitsee, piruettien aikana.

Siinä jos missä ei saa tasapainoelin "streikata", tai saattaa Brillen hematooma iskeä.

Olen minä itsekin aikoinaani voimistelua harrastanut ja Tapiolan yhteiskoulussa voimistelunumeroni oli 10, samoin kuin urheilunkin, jotka vielä silloin arvosteltiin erikseen.
Täytyy laittaa oma topicci tälle potkuasialle.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

kukkuu kirjoitti:Täytyy laittaa oma topicci tälle potkuasialle.
Sille kyllä on jo oma topicci: melkein neroja: Bodomin hauskimmat selitykset. Ja taas punakone jyrää.
:o)

Viesti Kirjoittaja :o) »

papillon kirjoitti:" Mies joka oppi potkaisemaan itseään otsaan
Mutta mitä tulee tähän Bodominjärven kolmoismurhatapaukseen, niin olisko vaikeaa hyväksyä sellainen aivan hyvin mahdollinen seikka, että paikalta hengissälöytynyt olisi aiheuttanut osan "vammoistaan" itse...?
Naurattaisiko sellainen versio, että laskuhumalassa ja hirmupaniikissa koohottava sankari kopsauttaa itseäänkin kivellä päähän?
Matlock
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Matlock »

:o) kirjoitti:[
Naurattaisiko sellainen versio, että laskuhumalassa ja hirmupaniikissa koohottava sankari kopsauttaa itseäänkin kivellä päähän?
Naurattaisi :lol: .
Pasilan mies.

Matlock kirjoitti:
Eipä sitten muuta, kuin alat käkättää... :lol: ellet sitten naura omalle typeryydellesi, kun et tullut moista vaihtoehtoa ajatelleeksi... ja jos noin on, niin kyllä se oikeastaan olisi itkun paikka - kun tarkemmin ajattelet.

Eeeei, mitä mä puhun: ihan kuin sinä kykenisit ajattelemaankin.. oh-hoh, jopas minä nyt... :oops:
Sariola
Horatio Caine

:o) kirjoitti:
Matlock kirjoitti:
Eipä sitten muuta, kuin alat käkättää... :lol: ellet sitten naura omalle typeryydellesi, kun et tullut moista vaihtoehtoa ajatelleeksi... ja jos noin on, niin kyllä se oikeastaan olisi itkun paikka - kun tarkemmin ajattelet.

Eeeei, mitä mä puhun: ihan kuin sinä kykenisit ajattelemaankin.. oh-hoh, jopas minä nyt... :oops:
Naurattaisi minuakin. 8) Senvuoksi, että joku pitää tuota todennäköisenä. Onhan isku ollut kuitenkin sikäli tukeva, että tuon iskun saanut on suurella todennäköisyydellä ottanut lukua, eli menettänyt tajuntansa joksikin aikaa. Lisäksi tuossa on ollut hengenmenon vaarakin suuri, sekä teoriassa että käytännössä. Ja kuka sitten hävitti sen kiven? Siihen kiveen olisi jäänyt todennäköisesti jäämiä hiuksista tai muusta. Sellainen kivi olisi ollut arvokas todiste. Ennemminkin näyttää siltä, että kyseinen kivi tai muu lyöntiväline on huolellisesti otettu talteen ja viety kauas pois. Ja lisäksi todennäköistä on, että sen teki se sama henkilö, joka iskun suoritti, eikä se ollut NG itse. Tällainen näyttää todennäköisemmältä. Tämä ei enää naurata. Niin, kyllä tämä nimimerkki kykenee ajattelemaan, mutta millä tasolla, se jää hämäräksi.

Sariola kirjoitti: Sellainen kivi olisi ollut arvokas todiste. Ennemminkin näyttää siltä, että kyseinen kivi tai muu lyöntiväline on huolellisesti otettu talteen ja viety kauas pois. Ja lisäksi todennäköistä on, että sen teki se sama henkilö, joka iskun suoritti.
Nythän tässä alkaa jo minuakin naurattaa... :lol: ei siis riitä, että murhaaja kanniskeli ensin kenkiä, ja kenkien jemmaamisen jälkeen kiveäkin - oikein huolellisesti vieläpä, ja kauas kauas pois! :lol:
Ei Gustu itseään vahingoittamalla joutunut lukua ottamaan, ja selvennykseksi sanottakoon vielä, että osa vahingoittumisesta on voinut tapahtua myös jo aiemmin turvalleen köntsähtämällä - kaatuileehan sitä kukkopoikakin, kun horaisee koko porukan viinat yksin kitaansa...
Murhakivi on tietenkin järvessä.
Iskemällä kivellä poskeensa hampaita vasten saa kyllä helpostikin moisen reiän syntymään, ja tuo paljon mölytty murtuma ei tunnu missään, kun on kokovartalo-Salmisaari -puudutus päällä...
Siinä olen tämän palstojen Bubi Walleniuksen eli Sariolan kanssa samaa mieltä, että sen kiven hävitti sama sälli, joka sillä kopsutteli Gustua, eli Gustu itse.
Hessu52
Watson itse

Ihmettelen tuollaista lapsenomaista uskoa, että joku muka veisi tappokaluna käytetyn kiven mennessään, kun vieressä on paras jemma, joka huuhtoo todisteen puhtaaksi ihan itsekseen ja antaa myös mukavan näkösuojan, eli tämä Bodomjärvi!

Samaa paikkaa veikkaan jemmaksi myös lopuille romuille ja ennen kuin papillon kerkiää mitään sanomaan, niin odotellaan edelleenkin otollisisa kelejä, jolloin ainakin se ratkeaa, olisiko tavarat jonkassa ja jotenkin vielä nostettavissa.

Tuollaiseen myräkkään ei "peijoonakaan" mene.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Sariola, sun kiviteoria yltää huvittavuudessaan Musse ruskan lautan tasolle!! :lol: Että kiilusilmä on kantanut murikan mukanaan pois niemeltä? Nyt, nyt pojat. Nyt olen kuullut kaiken.
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:Ihmettelen tuollaista lapsenomaista uskoa, että joku muka veisi tappokaluna käytetyn kiven mennessään, kun vieressä on paras jemma, joka huuhtoo todisteen puhtaaksi ihan itsekseen ja antaa myös mukavan näkösuojan, eli tämä Bodomjärvi!

Samaa paikkaa veikkaan jemmaksi myös lopuille romuille ja ennen kuin papillon kerkiää mitään sanomaan, niin odotellaan edelleenkin otollisisa kelejä, jolloin ainakin se ratkeaa, olisiko tavarat jonkassa ja jotenkin vielä nostettavissa.

Tuollaiseen myräkkään ei "peijoonakaan" mene.
Tuskin koskaan tulee sopivaa keliä. Aina on jokin vialla. :shock:
Sariola
Horatio Caine

Loka kirjoitti:Sariola, sun kiviteoria yltää huvittavuudessaan Musse ruskan lautan tasolle!! :lol: Että kiilusilmä on kantanut murikan mukanaan pois niemeltä? Nyt, nyt pojat. Nyt olen kuullut kaiken.
Juuri niin! Hyvinkin on voitu viedä pois. En kyllä ole varma siitä, että lyöntiväline olisi ollut nimenomaan kivi. Tutkijatkin puhuvat kovapintaisesta esineestä. Kadonneita tavaroita ja välineitä ei ole löydetty tähän päivään mennessä. Ei kukaan voi olla varma, että mikäli lyöntivälineenä olisi ollut kivi, se olisi nyt nimenomaan järvessä. Todistuskappaleet on hävitetty - minä oletan, että ne on hyvin huolellisesti ja todennäköisesti viety pois ja kauas. Hävitetty niin, että niitä ei varmasti löydetä. En tiennytkään, että "Lokan" ajatus on noin urautunut. Että lyöntiväline olisi varmasti kivi, ja että sitä ei nimenomaan olisi viety pois alueelta. Tuollaista tietoa ei ole missään - jaa no tekijällä voi olla, mutta en usko, että "lokalla" on niin läheiset suhteet tekijään.
Itse pidän todennäköisempänä, että lyöntiväline oli muu kuin kivi. 8) :shock: :D
Vastaa Viestiin