Siirrän tänne, ehkä paremmin sopii aiheeseen täällä...
Minulla on käytössä kaikki viralliset asiapaperit, tosin osaa en pysty lukemaan, ne on salattu.
Olen perehtynyt jokseenkin kaikkeen muuhun murhan materiaaliin paitsi murhasta kirjoitettuihin kirjoihin tai vastaaviin.
Olen aikaisemmin jo kirjoittanut tästä... naakan kirja ei ole mikään Ulvilan tai Jukan murhasta kertova "Raamattu" johon useat Annelia syyttömänä pitävät vetoavat.
Arvostan naakan kovaa työtä tutkia ja kirjoittaa, laittaa asiat kansien väliin.
naakan oma lopputulos tutkittuaan asiaa on ollut... Anneli on syytön (näin olen käsittänyt)
Miksi en lue kirjaa ja miksi olen erimieltä tapahtumista ja Annelia syyttömänä pitävien kanssa...
Faktat, todisteet ja olettamukset minä näen eritavalla, tulkitsen ne eritavalla tai uskon asioiden tapahtuneen eritavalla.
Miksi näin uskon ja oletan... On todella paljon faktoissa ja todisteissa liikkuma varaa, niissä on tulkinnan varaa.
Ne eivät ole todisteena 100% - varmoja puolesta tai vastaan.
En pysty "allekirjoittamaan" etteikö Anneli olisi vähintään osallinen Jukan murhaan.
Ei ole todisteita joilla voidaan sanoa 100% -varmaksi tekijä oli ulkopuolinen ja Anneli ei mitenkään osallistunut Jukan kuolemaan johtaneeseen murhaan.
Haluan omalla pyynnöllä "haastaa" Annelia syyttömänä pitävät ja pyytänyt niitä faktoja ja 100% -todisteita.
Mainitsin että ainakin osa on väittänyt että Anneli on 100% -syytön ja että se olisi fakta.
Annelin syyttömyyden voi tietää vain murhaaja ja murha yönä paikalla ollut. Olettaen ettei murhaaja ole asiasta kenellekään kertonut.
(Nykyiset tiedossa olevat todisteet eivät pysty pois sulkemaan kumpaakaan vaihtoehtoa... syytön vai syyllinen)
Tässäkin minulle esitelmöidään pitkiä juttuja ja pyydetään lukemaan sitä ja tätä.
Annelia syyttömänä pitävät käyttää paljon energiaa näihin omiin väitteisiin ja toisella tavalla ajattelevien syyllistämiseen etc.
Pienellä vaivalla voisitte laittaa edes alkuun, 5 ehkä 10 todistetta mitkä 100% - varmuudella, ilman tulkinnan mahdollisuutta todistaa ettei Anneli ole voinut osallistua Jukan murhaan mitenkään.
Mikään näistä sinun esille tuovista asioista Hermione, ei todista Annelin syyttömyyttä 100% - varmuudella, se on vain fakta!
- Jos uskot hyvä näin ja kunnioitan sitä mielipidettä.
- Jos väität todisteiden osoittavan Annelin syyttömäksi varmasti ja 100% - varmuudella... siihen sinulla on oikeus.
(Ihmettelen tosin arviointi kykyäsi, jos et erota tosiasiaa) Verijäljet, hajujäljet etc. eivät pois sulje ketään tai todista ketään tekijäksi.
Minäkin olen myöntänyt... Annelia ei olisi ikinä pitänyt näillä todisteilla syyttää Jukan murhasta ja lapsia kohdeltiin myös hyvin arveluttavasti jopa huonosti paikoin.
Silti olen sitä mieltä, ettei nämä todisteet voi pois sulkea etteikö Anneli voisi olla vähintään osa-syyllinen Jukan murhaan.
Pienellä energialla siis osoittakaa nämä 100% todisteet ettei Anneli ole syyllinen ja tekijä on ulkopuolinen... tai älkää väittäkö asioita varmaksi tai 100% - varmaksi. Teiltä katoaa uskottavuus jos tällaisia väitätte ettekä pysty todistamaan sanojanne.
Jos taas sanotte näiden todisteiden valossa uskotte Annelin syyttömyyteen ja olette siitä itse varma että Anneli on syyllinen.. ihan ok, se on teidän mielipide. (Ette siis väitä että todisteet osoittavat varmasti ja 100% - varmuudella Annelin syyttömäksi) Uskokaa nyt, ne todisteet ei teidän sanomana eikä Syyttäjän/ Poliisin/ Tuomarin sanomana osoita Annelia varmuudella syyttömäksi.
Tiedossa oleviin todisteisiin, tapahtumiin ja kadoksissa oleviin tekovälineisiin kun löydetään faktaa ja todisteita+ tunnustus. Tiedämme varmuudella kuka on syyllinen ja (ehkä) onko Anneli syyllinen mitenkään Jukan murhaan.
Annelin syyllisyydestä on olemassa varteenotettava epäilys ja ulkopuolisen tekijän olemassaolosta on varteenotettava epäilys... Tämä on tällä hetkellä faktaa ja se ei millään väitteillä mihinkään muutu, ennen kuin tiedämme enemmän asiasta!
Jos nämä eräät Annelia syyttömänä pitävät "eivät jaksa" esittää niitä "faktoja ja 100% asioita" Annelin syyttömyydestä.
En enää rupea leikkimään tätä väittelyä... ohitan juttunne nauraen ja menen seuraavaan kirjoitukseen.
Siihen asti, kiitos ja hyvää yötä