Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
^^ tää on niin mulle.
En osaa sanoa mikä valvottaa, ajatukset vaan pyörii päässä, ja tulee kaikkia ideoita, jotka pitää sitten kirjoittaa muistiin, tai joita alan vatvomaan. Ja viikonlopun jälkeen on yleensä rytmit ihan sekaisin.
Olen perusluonteeltani yökukkuja, ja olen aamuisin pahimmillani. Yleensä.
Kärsitkö unettomuudesta?
En osaa sanoa mikä valvottaa, ajatukset vaan pyörii päässä, ja tulee kaikkia ideoita, jotka pitää sitten kirjoittaa muistiin, tai joita alan vatvomaan. Ja viikonlopun jälkeen on yleensä rytmit ihan sekaisin.
Olen perusluonteeltani yökukkuja, ja olen aamuisin pahimmillani. Yleensä.
Kärsitkö unettomuudesta?
PaulaDrew kirjoitti: Seuraavalla univaikeuksia ja millaisia?
Ei mitään vaikeuksia illalla nukkumaan menon kanssa (tai riippuu kyllä missä vuorossa töissä),aamulla vois kyllä nukkuu pidempään jos mahdollisuus,herää 6-7 välillä vaikka ei olis pakko tai jos käyn vaikka 2:n aikaan yöllä nukkumaan niin herään kuitenkin aamulla aikaisinABC kirjoitti: Vielä eteenpäin, kiinnostava kysymys.
Missä viettäisit joulusi mieluiten? (mummola,ulkomailla jne?)
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Huonosti.Maybrick kirjoitti:Miten suhtaudut kaupoissa soiviin joulurenkutuksiin?
Sama...
Maybrick kirjoitti:Miten suhtaudut kaupoissa soiviin joulurenkutuksiin?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Piti ihan tarkistaa omat viimejouluiset postaukset... pelkästään tähän ketjuun (tai siis no 2:een) kahdeksan postausta ajalla 21.-26.12
Eli tottakai vietän osan joulustani rakkaitten minfolaisten kanssa
Oletko koskaan ollut sankarihautausmaalla jouluyönä aamuyöstä?
Eli tottakai vietän osan joulustani rakkaitten minfolaisten kanssa
Oletko koskaan ollut sankarihautausmaalla jouluyönä aamuyöstä?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Ehkä osavuosierakoksi. Mulla on aivan ihana mökki saaressa, sinne ei eksy ketään. Saa olla juurikin niin yksin,kun haluaa.
Joskus oon miettinyt,että kun meidän äiti kuolee, mulle ei jää oikeastaan ketään. paitsi kaverit, mutta eiköhän nekin perusta omat perheensä ja sillain. Sitten voisin harkita alkavani kissamummoksi jonnekin yksinäni
Joskus oon miettinyt,että kun meidän äiti kuolee, mulle ei jää oikeastaan ketään. paitsi kaverit, mutta eiköhän nekin perusta omat perheensä ja sillain. Sitten voisin harkita alkavani kissamummoksi jonnekin yksinäni