Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Tiinas kirjoitti: La Syys 06, 2025 1:14 pm Kylläpäs tuo yksi kommunisti nyt ulisee. Taisi mennä arvostelut tunteisiin.

Ota vodkaa luuseri ja hyväksy, että olet pieni vähemmistö mielipiteinesi, edustat muutamaa prosenttia kansasta vaikka kuvittelet omassa pikku päässäsi edustavasi suurempaakin joukkoa. Huomaa, että tälläkin palstalla ulinaasi ja aatettasi kannattaa vain muutama. Kirjoittajia on kuitenkin tuhansia.

Vihervassarin ulina on musiikkia korville.
Häh
Antifa Free Palestina
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Kumisilmä kirjoitti: La Syys 06, 2025 9:48 pm
Tiinas kirjoitti: La Syys 06, 2025 1:14 pm Kylläpäs tuo yksi kommunisti nyt ulisee. Taisi mennä arvostelut tunteisiin.

Ota vodkaa luuseri ja hyväksy, että olet pieni vähemmistö mielipiteinesi, edustat muutamaa prosenttia kansasta vaikka kuvittelet omassa pikku päässäsi edustavasi suurempaakin joukkoa. Huomaa, että tälläkin palstalla ulinaasi ja aatettasi kannattaa vain muutama. Kirjoittajia on kuitenkin tuhansia.

Häh
vitu kommuxnisti
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

JanitaSlim kirjoitti: Su Syys 07, 2025 10:17 am
Kumisilmä kirjoitti: La Syys 06, 2025 9:48 pm

Häh
vitu kommuxnisti
En ooo eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :x
Antifa Free Palestina
Reggin

Viesti Kirjoittaja Reggin »

Siinä mielessä pisteet tälle paskamahanistille että olet saanut oman sammakkokuvan ylilaudan kamerusten toimesta :)

Kuva

ps. joko se narkkaamasi käsi toimii vai tippuiko jo mädätessään?
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

ei se koskaan entiselleen tule niin paljon lihaa ja jännettä sun muuta joutuivat poistamaan.

tuolla twitterissä joku väittää et mulla on ollu lyhyet bannit tässä jossain välissä.
onko näin ja mistä ne tuli.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

tän teki joku nainen joka selitti et on kokeillut tulla ihan mun lähelle ja että sillä puukko sitä varten että tulee mut tappamaan.
toinen kuva on piffin näkemys musta ja se on kyl aika yks yhteen

Kuva

Kuva
Antifa Free Palestina
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Kumisilmä kirjoitti: Pe Loka 03, 2025 1:31 am tän teki joku nainen joka selitti et on kokeillut tulla ihan mun lähelle ja että sillä puukko sitä varten että tulee mut tappamaan.

Kuva

Kuva
Moi. Minun retkikirves jäi vissiin sinun reppuun, kun kävin Alkossa? Jos pystyt, niin tule huomenna käymään ja tuo se tullessasi. Poltetaan bongisavut ja otetaan taas vähän savuviskiä. Jos viitit, niin käy pöllimässä tullessasi semmoinen 1,2 kg Tammisen suolalapa ja laitetaan se uuniin.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

RL11/6 kirjoitti: Pe Loka 03, 2025 1:37 am
Kumisilmä kirjoitti: Pe Loka 03, 2025 1:31 am tän teki joku nainen joka selitti et on kokeillut tulla ihan mun lähelle ja että sillä puukko sitä varten että tulee mut tappamaan.

Kuva

Kuva
Moi. Minun retkikirves jäi vissiin sinun reppuun, kun kävin Alkossa? Jos pystyt, niin tule huomenna käymään ja tuo se tullessasi. Poltetaan bongisavut ja otetaan taas vähän savuviskiä. Jos viitit, niin käy pöllimässä tullessasi semmoinen 1,2 kg Tammisen suolalapa ja laitetaan se uuniin.
:lol: :lol: :lol:
Antifa Free Palestina
RL11/6
Watson itse

Kumisilmä kirjoitti: Pe Loka 03, 2025 1:40 am
RL11/6 kirjoitti: Pe Loka 03, 2025 1:37 am

Kuva

Kuva
:lol: :lol: :lol:
Iiro Viinanen ja yksi toinen 90-luvun lamaministeri käski sanoa myöskin terveiset. Eivät pääse huomenna Stadiin, mutta käskivät nekrufrendien käydä Alkossa reputtaa muutaman flindan vanhojen hyvien aikojen muistoksi, kun Somaleita viimein saatiin Suomeen silloisen Neuvostoliiton kautta. Otin tänään gramman kaulavedot pevekkiä. Luulin ratikassa, että potkin maihareilla jotakin Lotta Svärdin natsihuoraa, mutta se olikin vain joku Jari Tervon näköinen kulahtanut hintti. Luulin jo, että pää lähti irti, mutta se olikin vain peruukki. Itse käytän omassa irokeesissa ureraania, että pysyy pystyssä. Salee oli käynyt HUS:issa päänvaihtoleikkauksessa, kun siinä peruukissa oli pieniä styroxpalloja. Muistaakseni HUS käyttää myöskin styroxpäitä, jos koko pää on mennyt paskaksi skuuttionnettomuudessa. Leikkasin eilen yhden päänvaihtoleikkauksen ja vaihdoin samalla haiman. Ei ollut suoraan uutta haimaa niin kävin Vuorimiehenkadun alepasta ostamassa Kariniemen hunajamarinoiduttuja kanansiipiä. Irrotin yhdestä raakana luut ja huuhtelin kraanan alla. Painoa ja kokoa oli saman verran kuin oikeellakin haimalla. Hyvin sopi paikalleen. Vedin karhulangalla kiinni ja puristin sappikiviä varmaan miltein kymmenen ulos. Leikkaus meni kokonaisuudessaan hyvin. Tämä styroxpää oli hevosmallia, eli katalogista löytyy nimellä "Innanen". Tämä päivä on ollut puheharjoittelua potilaan kanssa. Vähän on otettu anestesiasta ylijäänyttä suomiviinaa. Osaa jo sanoa styroxisesti hirnahdellen: "ihahahaaaaa".
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Seuraavassa Ice Cagessa Kumisilmä vastaan Torniainen?
Mitä te dorkat dorkailette?
RL11/6
Watson itse

Tykkään kotikokkailusta. Pitkällisen suunnittelun ja tuotekehittelyn lopputuloksena syntyi Lakulle nimikkotuote: "punkkariviini"

Tarvitset:

Turkinpippureita pussillisen
3 greippiä
Ananaksen
500 grammaa fariinisokeria
1 kg sokeria
Vettä 10 litraa
10 grammaa turbohiivaa

Keitä vesi ja liuota sinne turkinpippurit, sokerit. Anna seoksen jäähtyä käymisastiassa. Kuori grepit, kuori ananas ja poista siitä kota. Mehusta ananas ja greipit mehukoneessa. Kun seos on noin huoneenlämpöistä, lisää ananasgreippimehu ja hiiva. Laita käymisastian kansi kiinni, asenna vesilukko ja anna porista 7 vrk.

Seuraava vaihe on tärkeä; kaada juoma 10 litran Plastexin hanalliseen vesiastiaan. Nosta astia jääkaappiin ja anna seisahtua noin 3 vrk. Tässä ajassa sakka kerkeää laskeutumaan ja jää hanan alapuolelle juomaa laskiessa.

Maku on erityisen modernin punkkarimainen, mutta sopivan viinimäinen hedelmien ansiosta. Oman makusäväyksen tuo turkinpippuri ja simasta tuttu fariinisokeri. Sitruksinen greippi luo ananaksen kanssa hieman lonkeromaisuutta.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Loka 03, 2025 4:35 pm Seuraavassa Ice Cagessa Kumisilmä vastaan Torniainen?
Tää ois hyvä. Dopingtestejä tuskin kummallekaan tarvitaan.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Loka 03, 2025 6:18 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Loka 03, 2025 4:35 pm Seuraavassa Ice Cagessa Kumisilmä vastaan Torniainen?
Tää ois hyvä. Dopingtestejä tuskin kummallekaan tarvitaan.
mä voin ottaa myllyä sen kanssa kädet sidottuna ni saadaan kuitattua se ruotsalainen palikka joka tuli mun maahan huutelee sieg heiliä.
ku vielä kädestä puuttuu jänteitä jne..ja kytät puhko silmän ni eiköhän Eppu minuutin pysy hereillä :mrgreen:
Antifa Free Palestina
RL11/6
Watson itse

Tehtiin nekrujengin kanssa sovinto Yellow Cap -katujengin kanssa. Neuvotteluissa oli mukana Iiro Viinanen. Sopimuksen mukaan Steissi kuuluu meille ja Hakaniemi YC:lle. Soita, jos sitä suolalapaa löytyy. Savuviskiä on.
RL11/6
Watson itse

Ps. Sinun musta huppari löytyi. En toisaalta tiedä kumman se on? Spiguja ei ollut taskuissa, joten tuskin kummankaan. Muilutettiin joku landespede Lahden junaan niin voi olla jäänyt siltä "voitonmerkiksi".
Vastaa Viestiin