Markja vs. naiset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

vandt kirjoitti:Niinpä. Ei kai lautamiehissäkään mitä tahansa saa kirjoittaa.
Yhyhyhyhyhyy. Vedä ittes sinäkin kuule kiikkuun itkupilli ja lue ne foorumin ohjeet.
Joko tuo menee kunnianloukkaukseksi? En ole lakiasioista niin kovasti perillä.
Nimimerkin kunniaa ei voi loukata mitenkään. Hahahahaha!
Onko tämä asia tosiaan viety ylläpidolle jo monesti, mutta mitään ei tapahdu? Miksi?
Koska ylläpito on tällä palstalla itse asiassa melko hyvin tehtäviensä tasalla ja toimii järkevästi ylipäätään. Siksi.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

markja kirjoitti: Nimimerkin kunniaa ei voi loukata mitenkään. Hahahahaha!
Olet varmaan oppinut tuon niistä lukuisista tutkintapyynnöistä, mitkä olet tehnyt poliisille, eivätkä ne johtaneet mihinkään.
vandt
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vandt »

markja kirjoitti:
vandt kirjoitti:Niinpä. Ei kai lautamiehissäkään mitä tahansa saa kirjoittaa.
Yhyhyhyhyhyy. Vedä ittes sinäkin kuule kiikkuun itkupilli ja lue ne foorumin ohjeet.
Ai nämä?
*17 §* Keskustelu ylläpidosta, moderoinnista ja rangaistuksista
on sallittua Lautamiehissä. Myös muille kuittailut sallitaan tässä osiossa.
Täällä sallitaan kovakin kielenkäyttö, mutta terve järki käteen.
Ylilyönneistä rangaistaan täälläkin.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

markja kirjoitti: Sinä kuvittelet, että naisten parinmuodostukseen ei liity tiedostamattomia tekijöitä. Liittyy. Helvetisti. Itse asiassa suurinosa siitä kaikesta on tiedostamatonta toimintaa ja viettiä, järjellä on aika vähän tekemistä esim. rakastumisen kanssa. Harmittaako sinua noin paljon ajatella, että et itse asiassa tajua yhtään miksi toimit niinkuin toimit? Haluatko elää fantasiassa, että kaikki toimintasi on järjen sanelemaa ja loogista?
Öö...?
Totta helvetissä parinmuodostukseen liittyy tiedostamattomia tekijöitä, minun mielestäni siihen ei muita liitykään. Ja sen takia sanonkin, että rahalla ei asian kanssa ole mitään tekemistä. Mikäli itse on pienituloinen, järkeväähän olisi ehdottomasti etsiä itselleen äkkiä rikas puoliso. Mutta jostain syystä sitä mieluummin on onnellinen siivoojan kanssa kuin väkisin naimisissa rahan kanssa. Luonteenpiirteet painavat viimekädessä kaikista eniten ja niitä ei rahalla voi muokata. Tosin tätä on ymmärrettävän vaikea ymmärtää, mikäli parisuhdekokemuksia ei itsellä ole.
Eivät köyhät miehet nautikkaan minkäänlaista suosiota naisten keskuudessa. Korkeintaan pelimiehet, jotka esittävät rikasta/vaikutusvaltaista pahista.
Siis mistä helkkarista revit näitä käsityksiä??? Desperate Housewivesistä?
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

^Mä ainakin olen suhteellisen köyhä mutta olen aina nauttinut suosiota naisväen keskuudessa. Buu.
markja
Adrian Monk
Viesti:

joey kirjoitti:Totta helvetissä parinmuodostukseen liittyy tiedostamattomia tekijöitä, minun mielestäni siihen ei muita liitykään. Ja sen takia sanonkin, että rahalla ei asian kanssa ole mitään tekemistä.
Mistä tiedät, jos se on tiedostamaton tekijä?!?!?!?!?!? Tiedostomaton on juurikin tiedostamaton, eli et tiedosta etkä tiedä sitä.

Just tuollaisia aivopieruja sinä ja kaverisi suollatte tänne jatkuvasti. Ette tajua mitään. Olette epäloogisia idiootteja.
joey
Angus MacGyver

markja kirjoitti:
joey kirjoitti:Totta helvetissä parinmuodostukseen liittyy tiedostamattomia tekijöitä, minun mielestäni siihen ei muita liitykään. Ja sen takia sanonkin, että rahalla ei asian kanssa ole mitään tekemistä.
Mistä tiedät, jos se on tiedostamaton tekijä?!?!?!?!?!? Tiedostomaton on juurikin tiedostamaton, eli et tiedosta etkä tiedä sitä.
Mutta sinä sen sijaan tiedät tästä tiedostamattomasta josta ei voi tietää?
ubuntus
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja ubuntus »

joey kirjoitti:
markja kirjoitti:
Mutta sinä sen sijaan tiedät tästä tiedostamattomasta josta ei voi tietää?
Kyllä se markja on niin lahjakas :lol: . Taas vaikuttaisi markjan mopo keulineen melko pahasti, jospa oppisit ilmaisemaan itseäsi hieman paremmin niin saataisiin aikaan kunnon keskustelua.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Kai kaikki riippuu vähän sattumastakin?
Tavataan vaikkapa baarissa. Ensimmäisenä huomioidaan miellyttävä ulkonäkö. Sitten keskustellaan,josta selviää minkälainen persoona on kyseessä. Varallisuus ja terve kunnianhimo on plussaa, pakko myöntää, mutta epäseksikkäästä tosikosta olisi ainakin meikäläisen mahdoton kiinnostua.
(Ja tämä seksikkyys on katsojan silmässä. 8) )
Jos varallisuutta tai kunnianhimo puuttuu, niitä voi petrata myös nainen. Köyhästäkin miehestä voi tulla onnellinen ja kohtuullisesti toimeentuleva, kun näytetään oikea suunta. :wink:
Kenenkänn varakkaan kelkkaan ei ole tullut lähdettyä, vaikka tarjollakin olisi joskus joku ollut. Ei vaan tuntunut oikealta.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
markja
Adrian Monk
Viesti:

joey kirjoitti:Mutta sinä sen sijaan tiedät tästä tiedostamattomasta josta ei voi tietää?
Esittämäni tutkimukset osoittavat sen vaikutuksen, vaikka yksilö ei sen vaikutusta omassa elämässään suoranaisesti havaitsekkaan.

Koska kaltaisesi idiootti ei tätä tajua, vertaan tätä vaikkapa juomaveden fluoraukseen. Yksilö ei huomaa hampaiden terveydessään eroa, oli vesi fluorattua tai ei. Sen sijaan tutkimuksin voidaan todistaa aukottomasti, että veden fluoraus parantaa hampaiden terveyttä ihmisillä. Fluori suojelee hampaita. Naiset naivat rahasta.
joey
Angus MacGyver

markja kirjoitti:Fluori suojelee hampaita. Naiset naivat rahasta.
Näytä minulle tutkimus, joka aukottomasti todistaa että kyse ei ole niistä tekijöistä, jotka ovat varallisuuden mahdollistaneet.
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Hieman hämäävää ainakin Laasasen tutkimuksissa on myös se, että koko oletus perustuu tilastoon jonka mukaan hyvätuloiset ovat useammin naimisissa. Siitä hän vetää johtopäätöksen, että naiset preferoivat rikkaita miehiä muutenkin ja köyhemmät jäävät ilman seksiä. Toistaiseksi esimerkiksi pariskunnan, jossa toinen on pienipalkkaisessa työssä ja toinen työtön, ei ole kannattanut mennä naimisiin koska työtön olisi kenties menettänyt tulonsa kokonaan.

Köyhyys myös oikeasti aiheuttaa ongelmia ja ongelmat köyhyyttä. Mielenterveysongelmat, päihdeongelmat, yksinäisyys ja köyhyys nivoutuvat niin tiiviisti yhteen ettei niistä voi vetää suoraa johtopäätöstä mikä johtuu mistäkin.

Olen myös miettinyt omaa tuttavapiiriäni, johon kuuluu mm. paljon taiteilijoita ja valokuvaajia. Tuttavapiirini miehet ovat usein köyhiä kuin kirkonrotat mutta silti parisuhteissa tai muuten naisten suosiossa persoonallisuutensa vuoksi. Toisaalta myös tunnen erään aika pirun rikkaan miehen, joka on ansainnut omaisuutensa kusettamalla muita ja käyttäytyy aina limaisen ylimielisesti ja hallitsevasti. Hän ei ole parisuhteessa persoonallisuutensa vuoksi. (Hän ostaa seksiä huorilta.)
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Kuten useammastakin asiapitoisesta, selkeästi muotoillusta kirjoituksesta mahdollisine tutkimuksineen olemme saaneet lukea: Markjan kannattaisi siirtyä jonkun muun kuin Laasasen seurakuntaan. Ei siinä hänen tänne linkitetyssä tutkimuksessaan ole oikein minkäänlaista realismia, saati todisteita väitteestä naisen pariutumismetodien ja -tavoitteiden suhteen.
jamikki
Alokas

Viesti Kirjoittaja jamikki »

markja kirjoitti: Tietysti, mitäs opiskelevat "akateemisesti" naistutkijoiksi, suomen kielen ja kirjallisuuden osaajiksi ja muuksi hömppäpaskaksi, eivätkä vaikkapa rakennusmiehiksi, hitsareiksi jne. oikeisiin töihin kuten miehet.
Voisikohan miettiä, että markjan sairaanhoitajana (amk) olisi kannattanut kuunnella sitä suomen kielen ja kirjallisuuden FM:a, että olisi oppinut edes auttavasti referoimaan ja käyttämään lähdekritiikkiä. Kirjallisen viestinnän lisäksi muidenkin viestintätaitojen opiskeleminen ei olisi ollut pahasta, ellei sitten oman elämänsä huippupoliitikon mielestä kypsä argumentointi ole nimenomaisesti tätä hirttoköysidebiili-linjaa.
markja
Adrian Monk
Viesti:

joey kirjoitti:[Näytä minulle tutkimus, joka aukottomasti todistaa että kyse ei ole niistä tekijöistä, jotka ovat varallisuuden mahdollistaneet.
Käänteinen todistustaakka.
Lukittu