Niitä vainajiako sitten kuvattiin ? Ei kai sentään.
Sariolan sanoin, joskus on aivoruhje ja joskus ei - vai miten se oli ?
Pöljä, mihin ihneen maailmanaikaan? Ilmeisesti puhut 1800-luvusta, jolloin päävammat todettiin vain ulkopäin. Kuinka vanha haahka sä oikein olet, Awa?awa kirjoitti:Kyllä vaan ja tuohon maailman aikaan aivoruhjeesta kuolleisuus oli likimain 80% ja "jollakin lailla" henkiin jäi siis n. 20 %![]()
Niitä vainajiako sitten kuvattiin ? Ei kai sentään.
Sariolan sanoin, joskus on aivoruhje ja joskus ei - vai miten se oli ?
Minä olen kouluni käynyt. Mikäli Sariola olet ollut poissa tunneilta juuri silloin, kun näitä asioita käsiteltiin, en voi sille mitään - valitettavasti. Olen puolestasi hyvin pahoillani.Sariola kirjoitti:Ei ole erityisesti mainittu aivoruhjeita, mutta ne sisältyvät noihin "aivovammoihin".
Joo, mutta millä vuosisadalla? Okei, tämä on sinulle ehkä tuttua tekstiä:awa kirjoitti:
Minä olen kouluni käynyt.
- awa -
Sitä vain en käsitä, että tuot täysin irrallisia väitteitä keskusteluun, pelkästään mielipiteenohjaustarkoituksessa. Onko sinulla tosiaankin toimeksianto, jota jo muutkin ovat täällä epäilleet, vai oletko vain sillä tavalla sekaisin, että asiallesi ovat kaikki keinot hyväksyttäjä?Mitä syvemmin tajuttomana potilas tulee sairaalaan ja mitä kauemmin tajuttomuus lestää, sitä huonompi ennuste on. Toisen maailmansodan aikana vakavien aivovammojen kuolleisuus oli 80%, nykyhoidolla se on 20%. Lapset kestävät aivovaurion paremmin kuin vanhukset. Lapsi voi toipua lähes normaaliin elämään viikkojen tajuttomuuden jälkeen.
Ei ole toimeksiantoa ei (konsta, tämän tiedon voit välittää kaikille nikeillesi), on vain oikeudenmukaisuus periaatteena ja vääristelyiden poistaminen palstalta tavoitteena.konsta kirjoitti: Sitä vain en käsitä, että tuot täysin irrallisia väitteitä keskusteluun, pelkästään mielipiteenohjaustarkoituksessa. Onko sinulla tosiaankin toimeksianto, jota jo muutkin ovat täällä epäilleet, vai oletko vain sillä tavalla sekaisin, että asiallesi ovat kaikki keinot hyväksyttäjä?
Siinä tutkimuksessa taisi yksi tapaus olla, että oli kadonnut 6. päivänä vamman saamisesta ja toinen 7 kuukautta vamman saamisen jälkeen molemmat MR tutkimuksessa. Tämän esitän kyllä muistin varaisesti, mutta on se silti faktatietoa. Voihan awa tarkistaa sieltä alkuperäisestä tutkimuksesta. Jos puhutaan vain aivovammoista yleensä, niin tuo ajan mukana MR-tutkimuksen havaintokentästä katoaminen on hyvin yleinen ilmiö. Jos rajataan vain aivoruhjeisiin, niin tutkimuksen näkökentästä kadonneiden aivoruhjeiden määrä on huomattavasti pienempi, mutta on se kuitenkin olemassa. Periaatteellisena asiana kannattaa huomioida. Se on tuon tutkimuksen mukaan faktatietoa. Ei tuon faktan myöntäminen pitäisi olla niin vaikeaa. Viimeisin lainaukseni oli hyvin pätevästä lähteestä ja siitä asia ilmeni oikein selvästi. Aika tekee tehtävänsä. Aivovamman aiheuttamat oireet kyllä saattavat säilyä, eli aivovamma ei aina parane, vaikka sitä ei enää näkyisi kuvattaessa. Tämäkin asia selviää hyvin tuosta lainaamastani kohdasta. Tämä on ehdottomasti faktatietoa.awa kirjoitti:[Voin toistaa toistamisestani päästyäni, että 80% aivoruhjeen saaneista kuolee ... -> juuri noilla samoilla perusteilla joilla Sariola väittää, aivoruhjeen kadonneen parissa päivässä - josta todisteena -> (villi arvaus) Sariolalta yli kymmenen postausta aiheesta.
.....