Kalifornian kuvernööri on demokraatti Gavin Newsom, josta on kaavailtu myös demokraattien presidenttiehdokasta. Eli Trumpille käy mainiosti, että Kalifornia kärsii. Saapa taas yhden aiheen syyttää demokraatteja maan alasajosta.Kriminaalitango kirjoitti: Ti Loka 07, 2025 8:36 pm Ja kun maassa on niin sairas ja kateellinen presidentti etta hieroo kasiaan jos ja kun USA:n kruununjalokivi, maailman neljanneksi suurin talousalue Kalifornia karsii ollaan oudon aarella.
Suomalaismatun karut kokemukset karkotuskeskuksessa USA:ssa
Re: Suomalaismatun karut kokemukset karkotuskeskuksessa USA:ssa
-
Puheenjohtaja
- Olivia Benson
Ja hanki itsellesi HIV.ed_gein kirjoitti: Ke Loka 08, 2025 12:22 pm
Pane joskus venäläistä naista (tai pane ylipäätään) niin mielesi muuttuu. .
-
Puheenjohtaja
- Olivia Benson
En epäile yhtään, että russofiilin maailma on samankaltainen kuin iivanoilla.ed_gein kirjoitti: Ke Loka 08, 2025 12:29 pm
Venäläisten kanssa olen tehnyt töitä teknologiafirmoissa, harrastanut samoja asioita, muutenkin maailma on samankaltainen.
kyllähän nuo aika usein laittomasti tulevat Schengen-alueelle. Harva on mitään kiintiöpakolaisia. He ovat lähteneet kotimaistaan tietoisesti pyrkimyksenään jäädä kohdemaahan, ylittävät rajan salaa ja sanovat yht'äkkiä olevansa vainottuja. Kyllä siinä jonkinlaisesta tunkeutumisesta on kysymys.Rousku kirjoitti: Ke Loka 08, 2025 1:53 pm
Turvapaikanhakija niin kauan kuin ei ole saanut kielteistä turvapaikkapäätöstä on maassa ihan laillisesti. Ja jos valittaa kielteisestä päätöksestä, ilmeisesti on myös valituksen käsittelyajan. Silti näitäkin toisinaan kutsutaan maahantunkeutujiksi.
Ei ole pakko huoria panna. Venäläiset naiset ovat ihan tavallisia suurimmalta osin.Puheenjohtaja kirjoitti: Ke Loka 08, 2025 3:10 pmJa hanki itsellesi HIV.ed_gein kirjoitti: Ke Loka 08, 2025 12:22 pm
Pane joskus venäläistä naista (tai pane ylipäätään) niin mielesi muuttuu. .
En ole russofiili, taidat olla itse afrofiili.Puheenjohtaja kirjoitti: Ke Loka 08, 2025 3:12 pmEn epäile yhtään, että russofiilin maailma on samankaltainen kuin iivanoilla.ed_gein kirjoitti: Ke Loka 08, 2025 12:29 pm
Venäläisten kanssa olen tehnyt töitä teknologiafirmoissa, harrastanut samoja asioita, muutenkin maailma on samankaltainen.
Kiintiöpakolainen ja turvapaikanhakija ovatkineri asia. Jos on kiintiöpakolainen niin ei mitään turvapaikkaa enää tarvitse hakea.B€st kirjoitti: Ke Loka 08, 2025 3:25 pmkyllähän nuo aika usein laittomasti tulevat Schengen-alueelle. Harva on mitään kiintiöpakolaisia. He ovat lähteneet kotimaistaan tietoisesti pyrkimyksenään jäädä kohdemaahan, ylittävät rajan salaa ja sanovat yht'äkkiä olevansa vainottuja. Kyllä siinä jonkinlaisesta tunkeutumisesta on kysymys.Rousku kirjoitti: Ke Loka 08, 2025 1:53 pm
Turvapaikanhakija niin kauan kuin ei ole saanut kielteistä turvapaikkapäätöstä on maassa ihan laillisesti. Ja jos valittaa kielteisestä päätöksestä, ilmeisesti on myös valituksen käsittelyajan. Silti näitäkin toisinaan kutsutaan maahantunkeutujiksi.
Turvapaikkaa taas on jokaisella oikeus hakea riippumatta siitä, miten on saapunut maahan. Heti kun lausuu taikasanan "asylum", muuttuu oleskelu lailliseksi.
(Tiedoksi niille, joilla on vaikeuksia ymmärtää lukemaansa: Kerron vain, miten asiat ovat. En ota kantaa siihen, miten niiden tulisi olla.)
- Wildchild79
- Rico Tubbs
Kuinka voi ihminen olla noin tietämätön? Katsotko uutisia tai ikkunasta ulos koskaan? Viikottain matuneekerit puukottaa/ampuu ympäri kyliä joko khat- tai ilokaasupäissään tai nöyryyttää veetiä ja villeä koulussa ja vie niiden vaatteet.Puheenjohtaja kirjoitti: Ti Loka 07, 2025 2:05 pmNäinhän suurin osa maahanmuuttajista tekee myös Suomessa. Silti heitä matutelllaan jopa toisessa polvessa murha.infossa.aivoriihi kirjoitti: Ti Loka 07, 2025 1:35 pm
Koivisto todellakaan ei ole mikään matu. Hän muutti 6-vuotiaana vanhempiensa mukana Yhdysvaltoihin, kävi koulunsa siellä, opiskeli ammatin, löysi vaimon, perusti perheen, teki töitä ja maksoi veronsa.
Suurin osa matuista on täysi-ikäisiä vajaaälyisiä miehiä paossa virkavaltaa tai omaa sukuaan koska kunnia on menetetty huumeilla tai viinalla.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
- Jarkallas
- Martin Beck
"– Minua pidettiin siellä vastoin oikeuksiani ja tahtoani. En edelleenkään tiedä, miksi minun piti odottaa karkotusta niin kauan, Koivisto sanoo."
Uliuli. Vittu mitä uhriutumista idiootilta joka itse oleili maassa 40(!!) vuotta laittomasti eli täysin ilman oikeutta. Miksi tuo artikkeli on kirjoitettu jotenkin siihen sävyyn että Koivisto olisi tässä jokin uhri?
Tuosta laittomasta oleilusta olis voinut saada jossain päin maailmaa aika vitusti pahemmat sanktiot, kuten vaikkapa aasian maissa saisi. Vammainen oli 40 vuotta laittomasti maassa. Helpolla pääsi ryssimisestään.
Uliuli. Vittu mitä uhriutumista idiootilta joka itse oleili maassa 40(!!) vuotta laittomasti eli täysin ilman oikeutta. Miksi tuo artikkeli on kirjoitettu jotenkin siihen sävyyn että Koivisto olisi tässä jokin uhri?
Tuosta laittomasta oleilusta olis voinut saada jossain päin maailmaa aika vitusti pahemmat sanktiot, kuten vaikkapa aasian maissa saisi. Vammainen oli 40 vuotta laittomasti maassa. Helpolla pääsi ryssimisestään.
-jarkko, white nigger
immigrants are like sperm
millions get in only one works
immigrants are like sperm
millions get in only one works
-
Puheenjohtaja
- Olivia Benson
Eli eivät erotu mitenkään muuten kuin ihonvärin perusteella rasistisesta valkoroskasta.Wildchild79 kirjoitti: Ke Loka 08, 2025 4:58 pm
Suurin osa matuista on täysi-ikäisiä vajaaälyisiä miehiä paossa virkavaltaa tai omaa sukuaan koska kunnia on menetetty huumeilla tai viinalla.
Tuollainen selittely on hyvinkin tyypillistä ihmisille jotka ovat ihan itse sotkeneet asiansa. Rikollisissa se näkyy ehkä kaikkein selvimmin. Vika on aina muissa. Ei koskaan itsessä tai omassa toiminnassa.Jarkallas kirjoitti: Ke Loka 08, 2025 7:28 pm "– Minua pidettiin siellä vastoin oikeuksiani ja tahtoani. En edelleenkään tiedä, miksi minun piti odottaa karkotusta niin kauan, Koivisto sanoo."
Tässähän ei sinänsä ole mitään ihmeellistä. Mutta se vähän ihmetyttää kun monet ihan normaalilta aluksi vaikuttavat lähtevät mukaan ulinakuoroon ja esimerkiksi syyttämään viranomaisia.
-
perusporilaine
- Neuvoja-Jack
Hyvin erottuvat muutenkin. Somaliählämiälämölöä ymmärrät tuskin itsekäänPuheenjohtaja kirjoitti: Ke Loka 08, 2025 8:23 pm Eli eivät erotu mitenkään muuten kuin ihonvärin perusteella rasistisesta valkoroskasta.
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Kyllä, kyseessä on visa overstay. Jos on liian pitkään, niin muuttuu laittomaksi. Uskomattomin tarina Suomesta on sellainen, jossa nigerialainen sai viisumin, tuli Suomeen ja jäi ja tämän jälkeen haki turvapaikkaa eri nimellä (sormenjälkiä ei ilmeisesti silloin otettu) en ihan tarkkaan muista miten meni, mutta sai jäädä maahan ja vasta kansalaisuushakemuksen yhteydessä huomattiin, että Bwangasta olikin tullut Bwungu.Rousku kirjoitti: Ke Loka 08, 2025 1:53 pmOlisiko kuitenkin niin, että jos tulee laillisesti, mutta jää sen jälkeen oleskelemaan laittomasti, on maahantunkeutuja myös?Jannes kirjoitti: Ti Loka 07, 2025 8:12 pm Tämä ei ole mitenkään hankalaa, jos tulee laillisesti on maahanmuuttaja, jos tulee laittomasti niin on maahantunkeutuja, ihan selkeää.
Eri valtioilla on tietysti erilaiset määräykset. Ei ole koskaan houkuttanut Jenkkilään muuttaminen niin en ole niin tarkkaan perehtynyt sikäläisiin, mutta eikös se ole niin, että jos tulee vaikka turistina, tulee ihan laillisesti. Mutta jos jää pidemmäksi aikaa oleskelemaan ja luvatta ryhtyy työskentelemään, niin homma muuttuu laittomaksi. Korjatkaa jos olen väärässä (saatan hyvin olla).
Ja olihan se Sierra Leonelaisten jalkapallojoukkue:
https://yle.fi/a/3-5958213
Tuollaisten vuoksi afrikkalaisille ei usein myönnetä viisumia, koska maahan jäämisen vaara on suuri.
No, useimmat ihmiset eivät ajattele koko kansalaisuusasiaa koko elämänsä aikana. Varsinkin USA:ssa. Joskus 25 vuotta sitten vain 10% USA:n kansalaisista oli voimassa oleva passi.Jarkallas kirjoitti: Ke Loka 08, 2025 7:28 pm "– Minua pidettiin siellä vastoin oikeuksiani ja tahtoani. En edelleenkään tiedä, miksi minun piti odottaa karkotusta niin kauan, Koivisto sanoo."
Koiviston vanhemmat ovat mokanneet, ei hän itse.
Se valkoroska sentään joutuu sinuakin sodassa puolustamaan, valkoroskan kanssa tiedetään miten he toimivat. Joku sanktio tehoaa, jne. Oikea valkoroska on vasemmiston ja vihreiden kannattajat.Puheenjohtaja kirjoitti: Ke Loka 08, 2025 8:23 pmEli eivät erotu mitenkään muuten kuin ihonvärin perusteella rasistisesta valkoroskasta.Wildchild79 kirjoitti: Ke Loka 08, 2025 4:58 pm