damfin kirjoitti: La Loka 11, 2025 11:45 amYmmärrätkö itse lainkaan sitä että jos mielessään yhdistää naisen ja miehen välisen anaaliseksin homoiluun, se on selkeä merkki siitä että on itse piilohomo joka tukahduttaa mielihalunsa julkisesti, mutta ei saa pyyhittyä pois aivoistaan sitä että anaaliseksiä ajatellessaan mieleen tule aina homotBirch Tree Headland kirjoitti: La Loka 11, 2025 11:16 amTämä !Georgie Davis kirjoitti: La Loka 11, 2025 10:36 am Täällä vaikuttaisi monilla olevan varsin affektiivinen kiintymys anaaliseksiä kohtaan, mikä saa pakkomielteisiä piirteitä.![]()
Aivan hillitöntä, täytyy hakea lisää popcornia![]()
Muutama tullut kaapista niin rytinällä saranat niskassa, eivät vain itse sitä hahmota. Melkoista viihdettä tämä himo homoiluun![]()
Vanha sanonta "siitä puhe mistä puute" pitää hyvin paikkansa tässäkin tilanteessa![]()
Duoda duoda ... jätettäköön tämä minfoyhteisön arvioitavaksi kenellä on pakottava tarve sinne peräsuoleen päästä, se selviää tätä ketjua lukemalla
On ilmeisesti kova paikka kun et saa puolisolta suostumusta. Olisi ihan mielenkiintoista tietää, millä sanoin on kieltäytynyt - on luultavasti osunut naulan kantaan.
Noh, sitten kun kamppailusi päättyy niin maksullisen ransun saat tarvittaessa nopeastikin.