HÄKE 'nauha' (ketju 2)
Re: HÄKE 'nauha' (ketju 2)
Linkki on edellisessä viestissä. Paina "suodatus"-sanaa ja sulje SoundCloud-sivustolle avautuva kirjautumislaatikko oikean yläkulman rastista (jos sellainen ilmaantuu). Suodatuksen voi kuunnella ilman kirjautumista.
Samaa höperyyttä ja samanlainen pöljäke kuin sinäkin! Aivan nolla tason juttuja, mutta ilmavoimalle siitä propsit, että ei kouluta täällä ihmisiä, toisin kuin sinä omassa mahtavuuden kuplassa. Viestit pystyy ohittaa toki aina halutessaan, kun osuu teidän nimimerkit viestikenttiin.nihilistinahalisti kirjoitti: Ti Loka 14, 2025 12:27 pmEikö ns. Kapellimestari/ikiteekkari uskalla laittaa väännöksiään kuultavaksi?Ilmavoima kirjoitti: Ti Loka 14, 2025 12:16 pm Uusi suodatus tuomioistuimessa kuullusta hätäkeskustallenteesta. Menetelmä on jokseenkin sama kuin aiemmin (AVS Audio Editor, Effects - Pitch Shift 50(%) ja 59(%) - Equalizer, Settings: 20 bands - 2 K ja 2.8 K [Frequency] Gain 10 dB - Auto Correction, Equalizer [20 bands] ~250-710 [Frequency] nousevana kaarena, Gain 5-10 dB - Auto Correction)
1:54 Anneli Auer: ”Sä teit sen!...Katkase!”
2:28 Anneli Aer: ”Aa…Sinne se jättää viel askeljäljiä se kai….”
3:30 Miesääni: ”Ai sä olet se tappaja”
Kertoisipa miesääni meillekin, kuka se (miesäänen puhuttelema) tappaja on.
Paino-arvonne asiaan on -(miinus)100%.
Vie hyvä pöljäke väännöksenne poliisille, mitä täällä esittelet aikaan saannoksianne?
-
MrEhtivä
Re: Youtuben videot rekonstruktioista
Nauhalla ei ole yhtään selkeää ulkopuolisen miehen ääntä, jonka perusteella ainakaan voidaan todistaa ulkopuolinen tekijä / identifioimaan joku henkilö.nihilistinahalisti kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 1:05 pmAhaa, ulkopuolisen sanomat ei siis häketallenteella ei osoita ulkopuolisen paikallaoloa?MrEhtivä kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 12:56 pmHäke-tallenne ja mitkään jäljet Ulvilan- tapauksessa, eivät kerro varmuudella ulkopuolisesta tekijästä.nihilistinahalisti kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 12:14 pm
Olen jo tänne kertonut yhteen ketjuun kirjoittaen kuinka tuo kulku on tapahtunut.
Se selviää helposti jäljistä, että vaatteiden paikoista, että muiden tavaroiden sijainneista.
Muovinen, jopa 250kg karhun painon kestävää tuolia on käytetty sisään menoon, niin että oikealla jalalla on asuttu tuolille, vasen jalka viety ikkuna-aukkoon ja oikea jalka vedetty sisään ja sen varaan tultu sisään.
Sama toisin päin, mutta asuttu sängyn päädyssä olleen arkun päälle, jolloin ja oikea jalkaa nostettaessa on vedetty jalalla farkut (jonka lahkeessa on verinen anturan jälki) ja osa vaatteista samalla lattialle ja vasemmassa kädessä ollut sorkkarauta sivuttain varsi iskenyt selkeän jäljen oviaukon nurkkalaudan kulmaan.
So simble IS tuhat.
Häketallenne ja jäljet kertoo kiistatta ulkopuolisen murhaajan olleen paikalla, muita todisteita ei tarvita. Poliisien itsensä tekemät NS. tekorekonstruktiot ovat turhia ja pilipalisia, oikeammin testejä pääseekö ja yritetty todistaa, mutta pirun vaikeaa ja hidasta, joten joku muu on syyllinen.
- Tallenne ja jäljet, antavat uskottavat todisteet että sisälle/ ulos on kuljettu rikotusta ikkunasta ja sisällä kävelty Jukan veren päällä.
- Mikään todiste ei varmuudella kerro, onko Jukka ollut jo kuollut tai kuolemaisillaan kun ikkunasta on kuljettu sisään/ ulos.
- Annelin syyllisyydestä vapautti tallenne, verijäljet ja rikottuikkuna + Poliisin heikko tutkinta.
Näiden takia todettiin oikeudessa... ulkopuolisesta tekijästä jää varteenotettava epäilys ja tämä pitää laskea Annelin eduksi kun arvioidaan Annelin syyllisyyttä.
Annelia ei ole voitu yhdistää Jukan murhaan tekijänä, kuten ei myöskään todistamaan että Jukan olisi varmuudella tappanut joku ulkopuolinen tunkeutujakaan.
Ahaa, erittäin mielenkiintoista.
Eli kun nauhoittaa pelkän ääni tallenteen seminaarista, seminaarin puhuja ei ole paikalla vaikka ääni kuuluu tallenteella,
Sheellväää, tämäpä asia onkin selkeä fakta, ketään ei ollu, ketään en oo lyönyt, ketään en ole ryöstänyt, sheeeiväää
Spekuloidaan hieman tilannetta... mahdollinen (itse en kuule ulkopuolisen miehen ääniä... huh huh onneksi
Tekijä/ avustaja on voinut ennen ikkunan rikkomista tulla sisään (päästetty sisään) kolmesta eri ovesta mitä talossa on.
Ovenikkuna on voitu rikkoa heti alussa kun Jukkaa tapettu tai vasta ihan lopussa ja terassin-jäljet on voitu myös näin ollen lavastaa.
Mahdollisuuksia tapahtumienkulusta ja murhaajasta on useita koska... tekijästä/ tekijöistä ei ole olemassa mitään varmaa todistetta, millä voidaan joku/ jotkut henkilöt identifioida.
-
nihilistinahalisti
- Martin Beck
Re: Youtuben videot rekonstruktioista
Ahaa, eli kun olet itse paikalla ja näet, on tapahtunut aivan varma asia, koska minun tulee olla paikalla, huonon kuulon vuoksi, olen myöskin puolisokea (näen sumuisesti) ja kaiken tämän vuoksi liikun huonosti , niin ei pääse muutkaan kuin ainoastaan oven avaamalla.MrEhtivä kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 1:18 pmNauhalla ei ole yhtään selkeää ulkopuolisen miehen ääntä, jonka perusteella ainakaan voidaan todistaa ulkopuolinen tekijä / identifioimaan joku henkilö.nihilistinahalisti kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 1:05 pmAhaa, ulkopuolisen sanomat ei siis häketallenteella ei osoita ulkopuolisen paikallaoloa?MrEhtivä kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 12:56 pm
Häke-tallenne ja mitkään jäljet Ulvilan- tapauksessa, eivät kerro varmuudella ulkopuolisesta tekijästä.
- Tallenne ja jäljet, antavat uskottavat todisteet että sisälle/ ulos on kuljettu rikotusta ikkunasta ja sisällä kävelty Jukan veren päällä.
- Mikään todiste ei varmuudella kerro, onko Jukka ollut jo kuollut tai kuolemaisillaan kun ikkunasta on kuljettu sisään/ ulos.
- Annelin syyllisyydestä vapautti tallenne, verijäljet ja rikottuikkuna + Poliisin heikko tutkinta.
Näiden takia todettiin oikeudessa... ulkopuolisesta tekijästä jää varteenotettava epäilys ja tämä pitää laskea Annelin eduksi kun arvioidaan Annelin syyllisyyttä.
Annelia ei ole voitu yhdistää Jukan murhaan tekijänä, kuten ei myöskään todistamaan että Jukan olisi varmuudella tappanut joku ulkopuolinen tunkeutujakaan.
Ahaa, erittäin mielenkiintoista.
Eli kun nauhoittaa pelkän ääni tallenteen seminaarista, seminaarin puhuja ei ole paikalla vaikka ääni kuuluu tallenteella,
Sheellväää, tämäpä asia onkin selkeä fakta, ketään ei ollu, ketään en oo lyönyt, ketään en ole ryöstänyt, sheeeiväää
Spekuloidaan hieman tilannetta... mahdollinen (itse en kuule ulkopuolisen miehen ääniä... huh huh onneksi=hoitoon) ulkopuolisen miehen ääni tallenteen taustalla... ei vielä esimerkiksi todista hänen rikkoneen ovenikkunaa ja kulkeneen siitä ollenkaan.
Tekijä/ avustaja on voinut ennen ikkunan rikkomista tulla sisään (päästetty sisään) kolmesta eri ovesta mitä talossa on.
Ovenikkuna on voitu rikkoa heti alussa kun Jukkaa tapettu tai vasta ihan lopussa ja terassin-jäljet on voitu myös näin ollen lavastaa.
Mahdollisuuksia tapahtumienkulusta ja murhaajasta on useita koska... tekijästä/ tekijöistä ei ole olemassa mitään varmaa todistetta, millä voidaan joku/ jotkut henkilöt identifioida.
Kaikista pahinta tässä on, ettei järkeni Anna päätellä, saatikka edes havainnoida asioita, joten olen selkeän varma Auerin murhanneen miehensä, vaikken tiedä asioista yhtään mitään, mutta minulle on kerrottu näin
Sheeelvääää..
Ei veneellä pääse eteen päin, jos liikuttaa airoja ilmassa, eikä veden alla 
Huopaajat menee ympyrää ja peesaajat pitää perää
Kun et kirjoita mitään, et voi kirjoittaa väärinkään
-
MrEhtivä
On väitetty että häke-nauhalla kuuluu ulkopuolisen tekijän ääni/ ääniä.
Voisiko joku tallettaa tämän nauhan tänne suoraan linkkinä, missä ne äänet kuuluu? (ilman että pitää tallettaa ensin omalle koneelle, eikä tarvitse itse muokata nauhoitusta) Voitko myös kertoa miten itse sitä muokkasit, kun sait mahdollisen ulkopuolisen tekijän äänet esiin.
Voisiko joku tallettaa tämän nauhan tänne suoraan linkkinä, missä ne äänet kuuluu? (ilman että pitää tallettaa ensin omalle koneelle, eikä tarvitse itse muokata nauhoitusta) Voitko myös kertoa miten itse sitä muokkasit, kun sait mahdollisen ulkopuolisen tekijän äänet esiin.
-
nihilistinahalisti
- Martin Beck
On jo laitettu, jos vain viitsit mennä sivuja taaksepäin, etkä selaa koko ajan kohtaa, "mihin vois kirjoittaa jotain".MrEhtivä kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 6:10 pm On väitetty että häke-nauhalla kuuluu ulkopuolisen tekijän ääni/ ääniä.
-
nihilistinahalisti
- Martin Beck
Autetaan sen verran, sivu 769, linkki dropbox, voi kuunnella sielläMrEhtivä kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 6:10 pm On väitetty että häke-nauhalla kuuluu ulkopuolisen tekijän ääni/ ääniä.
-
MrEhtivä
Olen tuon jo silloin kuunnellut.nihilistinahalisti kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 9:23 pmAutetaan sen verran, sivu 769, linkki dropbox, voi kuunnella sielläMrEhtivä kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 6:10 pm On väitetty että häke-nauhalla kuuluu ulkopuolisen tekijän ääni/ ääniä.
En omista kuulokkeita mistä ehkä olisi apua kun tuota kuuntelee. Tuosta suoraan kun nauhoitteen kuuntelen, en saa kunnolla selvää tausta-äänistä, enkä siis erota ulkopuolisen ihmisen ääntä tai ääniä. Taitoa minulla ei ole ruveta editoimaan nauhaa ja poistamaan "epäolennaista" nauhoituksesta pois, jos hakee tausta-ääniä paremmin esiin.
Olen kuulokkeet päässä kuunnellut Youtuben suosituimman häketaltioinnin. Yhtä vähän sieltä taustalta minäkin saan irti. Minusta Jukan ääni kuulostaa siltä kuin olisi kuoleman kielissä apua Annulta pyytäessään, ei kovan tappelun keskellä. Krp:llä on kaiketi alkuperäinen/alkuperäisin taltiointi käytössään. Sitä tulisi ensi sijassa käyttää, jos ja kun sieltä yritetään vielä jotain uutta nyhtää. Suoraan sanoen ei käy kateeksi...
-
nihilistinahalisti
- Martin Beck
Tässä vähän litteroituna, kännyssäni on tuosta linkittämästäni mielestäni parempi versio.MrEhtivä kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 9:36 pmOlen tuon jo silloin kuunnellut.nihilistinahalisti kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 9:23 pmAutetaan sen verran, sivu 769, linkki dropbox, voi kuunnella sielläMrEhtivä kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 6:10 pm On väitetty että häke-nauhalla kuuluu ulkopuolisen tekijän ääni/ ääniä.
En omista kuulokkeita mistä ehkä olisi apua kun tuota kuuntelee. Tuosta suoraan kun nauhoitteen kuuntelen, en saa kunnolla selvää tausta-äänistä, enkä siis erota ulkopuolisen ihmisen ääntä tai ääniä. Taitoa minulla ei ole ruveta editoimaan nauhaa ja poistamaan "epäolennaista" nauhoituksesta pois, jos hakee tausta-ääniä paremmin esiin.
Halutesssasi voin tehdä koko litteroinnin..
Kuten olen sanonut, ensimmäinen surmaajan sana on tuo vastaus "ei", Auerin kysymykseen, "Lähtik se tai lähtiks se mies jo".
Sitten mitä kuulen, otettu 4min 31s kestävästä tallenteesta
Lahti
00:31 aauu
00:33 jöi
00:35 jauu
00:51 euii
00:58 jaaii
01:02 tu joo
01:04 öh
01:05 ääh
01:06 heikko napsahdus, jokin tippuu ja heti jälkeen Lahden rrh äänne, heikko korahdusmainen
Sitgen heti tuleekin Auerin kysymys:"lähtiks se mies jo
01:13 tekijä vastasi "ei".
Tässä alku, ennen tuota 01:13 kuuluu sitä ennen lahden ääni kivun ilmaisu.
Tuo 01:13 sanottu "ei", jo itsessään todistaa ulkopuolisen paikalla olon ja sanottu hänen normi äänellä.
Lahti ehkä jollakin saa osumaa mieheen jonkun verran kun kuuluu "töh", "jumalauto", jotain 01:20 paikkeilla.
Lisäksi sieltä kuuluu, ulkopuolisen, "töh" ja heti sen jälkeen "jumalauto",, karjahdus "kuole", lisäksi "näih" ja "nui vaa".
Pitäis kuunella taas että muistaisi kaikki
-
nihilistinahalisti
- Martin Beck
Lahti on jo hiljennyt paljon ennen kuin Auer sanoo häkehenkilölle, "en tiedä, siel hiljeni", jotain suunnileen tekijän äänen ja sanomisen "nui vaa" paikkeilla, vähän sen jälkeen kuuluu kopsahduksia eli iskee sorkkaraudan tapaisella (jälki ulkopuolella ovinurkkalaudan kulmassa [poliisikuva jäljestä]) Lahtea kalloon ja kuuluu heikosti Lahden lallatusmainen ääni.Kyo_Saki2 kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 9:50 pm Olen kuulokkeet päässä kuunnellut Youtuben suosituimman häketaltioinnin. Yhtä vähän sieltä taustalta minäkin saan irti. Minusta Jukan ääni kuulostaa siltä kuin olisi kuoleman kielissä apua Annulta pyytäessään, ei kovan tappelun keskellä. Krp:llä on kaiketi alkuperäinen/alkuperäisin taltiointi käytössään. Sitä tulisi ensi sijassa käyttää, jos ja kun sieltä yritetään vielä jotain uutta nyhtää. Suoraan sanoen ei käy kateeksi...
Kopsahduksia kuuluu 4 tai viisi.
-
MrEhtivä
Olet varmasti näin kuullut tai näin tulkinnut, en osaa sanoa.nihilistinahalisti kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 9:51 pmTässä vähän litteroituna, kännyssäni on tuosta linkittämästäni mielestäni parempi versio.MrEhtivä kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 9:36 pmOlen tuon jo silloin kuunnellut.nihilistinahalisti kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 9:23 pm
Autetaan sen verran, sivu 769, linkki dropbox, voi kuunnella siellä
Kuten olen sanonut, ensimmäinen surmaajan sana on tuo vastaus "ei", Auerin kysymykseen, "Lähtik se tai lähtiks se mies jo".
Lahti
01:06 heikko napsahdus, jokin tippuu ja heti jälkeen Lahden rrh äänne, heikko korahdusmainen
Tuo 01:13 sanottu "ei", jo itsessään todistaa ulkopuolisen paikalla olon ja sanottu hänen normi äänellä.
Lahti ehkä jollakin saa osumaa mieheen jonkun verran kun kuuluu "töh", "jumalauto", jotain 01:20 paikkeilla.
Lisäksi sieltä kuuluu, ulkopuolisen, "töh" ja heti sen jälkeen "jumalauto",, karjahdus "kuole", lisäksi "näih" ja "nui vaa".
Häke-nauha on niin tärkeä todiste, se versio pitäisi itse kuulla jotta osaa antaa sille edes jotain painoarvoa.
-
nihilistinahalisti
- Martin Beck
En tulkitse koskaan mitään, en suodattele, en muuta bitchiä, en nopeanna tai edes hidasta, ainoa mitä käytän on eqvalisaattori, eli alshetzisten desibeliä lisään joa korkeiden yli 500hrz taajuuksia matalennan.MrEhtivä kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 10:01 pmOlet varmasti näin kuullut tai näin tulkinnut, en osaa sanoa.nihilistinahalisti kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 9:51 pmTässä vähän litteroituna, kännyssäni on tuosta linkittämästäni mielestäni parempi versio.MrEhtivä kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 9:36 pm
Olen tuon jo silloin kuunnellut.
Lahti
Häke-nauha on niin tärkeä todiste, se versio pitäisi itse kuulla jotta osaa antaa sille edes jotain painoarvoa.
Puhetta vain liikaa, muuta kuulee kyllä selkeästi ulkopuolisen paikalla olon.
En ala todisteleen kenellekkään ja jos ei kuule, niin ei se ole meikän migreeni.
En kenenkään kuulolle voi mitään.
-
MrEhtivä
Kuulitko ulkopuolisen äänet taustalta ennen kuin säädit taajuuksia?nihilistinahalisti kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 11:06 pmEn tulkitse koskaan mitään, en suodattele, en muuta bitchiä, en nopeanna tai edes hidasta, ainoa mitä käytän on eqvalisaattori, eli alshetzisten desibeliä lisään joa korkeiden yli 500hrz taajuuksia matalennan.MrEhtivä kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 10:01 pmOlet varmasti näin kuullut tai näin tulkinnut, en osaa sanoa.nihilistinahalisti kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 9:51 pm
Tässä vähän litteroituna, kännyssäni on tuosta linkittämästäni mielestäni parempi versio.
Lahti
En ala todisteleen kenellekkään ja jos ei kuule, niin ei se ole meikän migreeni.
-
nihilistinahalisti
- Martin Beck
Kuulin kyllä, mutten tarpeeksi hyvin, eli en kuullu tarkkaan sanoja, alun ei sanomisen kyllä ja jumalauto.MrEhtivä kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 11:10 pmKuulitko ulkopuolisen äänet taustalta ennen kuin säädit taajuuksia?nihilistinahalisti kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 11:06 pmEn tulkitse koskaan mitään, en suodattele, en muuta bitchiä, en nopeanna tai edes hidasta, ainoa mitä käytän on eqvalisaattori, eli alshetzisten desibeliä lisään joa korkeiden yli 500hrz taajuuksia matalennan.MrEhtivä kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 10:01 pm
Olet varmasti näin kuullut tai näin tulkinnut, en osaa sanoa.
Sitä ennen olin lukenut kyllä sen TN litteroinnin ja kun kuuntelin ekan kerran ja huomasin litteroinnin ihan pilipaliksi, niin aloin paranteleen.
Pitäisi löytyä tekstiä kun haet käyttäjä Nihlist, sillä olin aikaisemmin.