Jaana Kavonius

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
Squeeky
Nikke Knatterton
Viesti:

Re: Jaana Kavonius

Viesti Kirjoittaja Squeeky »

Jahas, ajojahti jatkuu. Mun tykönä käyny poliisit tässä kuussa laskujeni mukaan 5krt, ehkä avaimilla useamminkin kun löysin omat avaimeni takapihalta "huoltomiehen" tehtyä paskaa työtä, ei edes rännejä puhdistanut. Tässähän ei ole kiinteistöhoitoa vaan oma tontti on itse hoidettava :roll:
Gravel is bicycle. Gravity is music. 24 years of composing. 6 years without drugs. Profession as Caretaker.
jekkumaisteri
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja jekkumaisteri »

Emanon kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 1:48 pm Tyttönimeltään Uotila. Täys sekopää.
Joo ihan täysin skitsofreenikko koko ämmä. Hullujen huoneelle kuuluu eliniäksi.
haral76
Lauri Hanhivaara

Re: Jaana Kavonius - Convoy miekkarin Prinsessa Leiasta häkkilinnuksi

Viesti Kirjoittaja haral76 »

Stonedar kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 11:59 am Kauanhan tuo jaksoi poliisia vältellä. On ollut vissiin leppoisa ja mukavaa aikaa.
Tuli mieleen, että onko etsintäkuulutettu oikeutettu yhteiskunnallisiin tukirahoihin? Ts.millä se Kavonius on elänyt nämä vuodet? Vai jäikö ex-ammattista jonkun verran säästöä jemmaan?
Stonedar
Axel Foley

Re: Jaana Kavonius - Convoy miekkarin Prinsessa Leiasta häkkilinnuksi

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

haral76 kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 7:22 pm
Stonedar kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 11:59 am Kauanhan tuo jaksoi poliisia vältellä. On ollut vissiin leppoisa ja mukavaa aikaa.
Tuli mieleen, että onko etsintäkuulutettu oikeutettu yhteiskunnallisiin tukirahoihin? Ts.millä se Kavonius on elänyt nämä vuodet? Vai jäikö ex-ammattista jonkun verran säästöä jemmaan?
En osaa sanoa. Voi olla että sukulaiset tai kulttilaiset auttoivat.
haral76
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja haral76 »

– Tämä johtuu siitä, että minua Suomessa uhkaa kidutus, vaino ja muunkinlainen epäinhimillinen ja ihmisarvoani loukkaava kohtelu, Kavonius väitti tuolloin

Odottelen kovasti sitä hetkeä, kun pääsee puhuman toimittajille kuinka on joutunut elämään luteita vilisevä pienessä kopissa, pidetty valveilla, annettu pilaantunutta ruokaa, pakko riisutettu miespuolisten vartijoiden edessä, painostettu ja uhkailtu tunnustumaan jne.
Emanon
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Emanon »

Iltalehden tietojen mukaan Jaana Kavoniuksen kiinniotto tapahtui eilen tiistaina illalla hänen asuntonsa lähistöllä. Paikalla ollut henkilö tunnisti Kavoniuksen ja esti häntä sivullisten avustuksella poistumasta paikalta ennen poliisien tuloa.

Hätäkeskukseen oli tehty useita ilmoituksia Kavoniuksesta.

Kavoniuksen Lohjalla sijaitsevaan asuntoon on tehty parin vuoden aikana turhaan useita kotietsintöjä hänen tavoittamisekseen. Iltalehden tietojen mukaan etsintäkuulutetusta Kavoniuksesta on saatu lukuisia havaintoja ja niistä on ilmoitettu poliisille, mutta poliisi ei ole käynyt läheskään aina tarkistamassa vihjeitä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b171 ... 8655fcf04f
Inkaa
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Inkaa »

Jaana Kavoniuksen entisellä miehellä Petteri Kavoniuksella on muuten yhteinen asianajotoimisto Kari Uotin kanssa.
Stonedar
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

Emanon kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 7:36 pm
Iltalehden tietojen mukaan Jaana Kavoniuksen kiinniotto tapahtui eilen tiistaina illalla hänen asuntonsa lähistöllä. Paikalla ollut henkilö tunnisti Kavoniuksen ja esti häntä sivullisten avustuksella poistumasta paikalta ennen poliisien tuloa.

Hätäkeskukseen oli tehty useita ilmoituksia Kavoniuksesta.

Kavoniuksen Lohjalla sijaitsevaan asuntoon on tehty parin vuoden aikana turhaan useita kotietsintöjä hänen tavoittamisekseen. Iltalehden tietojen mukaan etsintäkuulutetusta Kavoniuksesta on saatu lukuisia havaintoja ja niistä on ilmoitettu poliisille, mutta poliisi ei ole käynyt läheskään aina tarkistamassa vihjeitä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b171 ... 8655fcf04f
Jotenkin tuntuu että poliisi ei ole tässä hoitanut hommiaan kovin hyvin. Veikkaan että ei ole kaukana ollut, nimittäin.
Edit: lieneekö niin inhottava akka, että eivät ole halunneet sekaantua millään tavalla, jos sen vain voi välttää, ja nyt ei voinut?
Emanon
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Emanon »

Inkaa kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 8:05 pm Jaana Kavoniuksen entisellä miehellä Petteri Kavoniuksella on muuten yhteinen asianajotoimisto Kari Uotin kanssa.
Petter Kavonius
Puntari
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Puntari »

Vainoaminen ei tietääkseni ollut mitään kevyttä huutelua. Kunhan nyt saadaan ensin oikeuteen niin selviää tarkemmin.
Bonus on ollut läheinen suhde Venäjän infovaikuttajiin ja reissussa on oltu Unkarin, Slovenian ja Italian aatetoverien luona.
Muistelisin hänen touhunneen jotain WinCapita-huijauksen tiimoilla, joten massi lienee ollut kunnossa maailmalla ja tukiryhmää löytyneen.

Laitaoikeiston ryhmittymät lisääntyvät jakautumalla milloin miksikin valta kuuluu kremlille, vapaus ja totuus vain venäjällä porukoiksi. Hyöty on ollut, että perussuomalaisilla on näyttää, että on vielä heitäkin oudompia ja kahjoimista hankkiudutaan eroon.
RL11/6
Watson itse

Re: Suomalaisnainen hakee turvapaikkaa Venäjältä - oli menossa naimisiin mustan miehen kanssa

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Confusius kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 2:12 pm
RL11/6 kirjoitti: Ti Helmi 11, 2025 3:19 am Epärehellisyys on piirre, joka löytyy jokaisesta ihmisestä. Minäkin peruskoulussa kavalsin koululuokan keksimyynneistä saadut rahat, jotka oli tarkoitettu johonkin leirikouluun. En muista tarkkaa markkamäärää. Naurattaa vieläkin, kun rillipäiset homot eivät päässeetkään Itäkeskuksen megazoneen.
Suurin osa epärehellisyydestä ja rikollisuudesta tulee resurssivajeen muodostamasta ahdingosta ja metafyysisestä konditioimisesta. Harvemmin kuitenkaan näkee ihmisiä oikeuttamassa itselleen peruskoulun keksien myynnistä tehtyjen voittojen pöllimistä. Ehkä teikäläisellä on vielä toivoa. :lol:
Keksit eivät ole mitään muuta kuin pohjimmiltaan vehnäjauhoa ja sokeria. Semmoisen tuotteen myymisen katson rikolliseksi ja rinnastan huumekauppaan. Sokeri on yhtä haitallista terveydelle kuin aitoa oikea huume, heroiini. Käyttötarkoituskin on sokerilla ja heroiinilla sama. Vehnäjauho sen sijaan on WHO:nkin julistuksen mukaan tärkeimpiä ihmisen elossa pitäviä elintarvikkeita ja raaka-aineita. Vehnäjauho on terveysvaikutuksiltaan parasta mahdollista ravintoa. Tästä syystä en tuomitse keksien myyjiä. Mutta kyllä ne keksirahat kuuluivat tosiasiallisesti minulle.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Inkaa
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Inkaa »

Puntari kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 8:45 pm Vainoaminen ei tietääkseni ollut mitään kevyttä huutelua. Kunhan nyt saadaan ensin oikeuteen niin selviää tarkemmin.
Bonus on ollut läheinen suhde Venäjän infovaikuttajiin ja reissussa on oltu Unkarin, Slovenian ja Italian aatetoverien luona.
Muistelisin hänen touhunneen jotain WinCapita-huijauksen tiimoilla, joten massi lienee ollut kunnossa maailmalla ja tukiryhmää löytyneen.

Laitaoikeiston ryhmittymät lisääntyvät jakautumalla milloin miksikin valta kuuluu kremlille, vapaus ja totuus vain venäjällä porukoiksi. Hyöty on ollut, että perussuomalaisilla on näyttää, että on vielä heitäkin oudompia ja kahjoimista hankkiudutaan eroon.
Se oli hänen ex-miehensä Petter Kavonius joka pyöri tuon Wincapitan ympärillä. Niillä oli jo edesmenneen rovaniemeläisen mielisairaanhoitajan Jarmo Juntusen kanssa EOK tms. joka auttoi "viranomaisvainon" uhreja. Yrittivät tehdä rahaa wincapitasta voittoja käärineiden avulla puolustamalla näitä "valtion vainoa" vastaan.
Oulun_Kungas
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

tasoitan verot, filtterit ja faktat,
ja katon vierestä kun joku huutaa,
että vain hän tietää totuuden.

Mut totuus ei näy algoritmeissa,
se hukkuu linkkeihin ja lämpötiloihin.
Joku tekee videoita,
mä teen sisältöä,
ero on siinä, että mä poistan virheet
ne jättää ne profiiliin.

Totuuden twerkkaajat,
ne tanssii väärien väitteiden varjoissa,
jakaa nimiä kuin arvontoja,
ja vannoo, että tämä on kansan palvelus.
Mut kansa huokaa,
ja moderaattori huutaa,
että rikosilmoitus on uusi trendi.

Syyttäjä droppaa biitin,
käräjäsali on uusi klubikeikka.
Micissä on todistaja,
ja DJ:nä toimii laki itse.
Oikeus soi kuin vanha bassolinja,
kylmä, hidas, mutta painava.

Ja mä mietin,
miksi totuus pitää aina huutaa?
Eikö se kuiskaus riittäis,
jos se on oikea?
Jos tarvitsee mikin ja megafonin,
ehkä kyse ei ookaan totuudesta,
vaan seuraajista.

Netti on kuin savusauna:
ensin lämmin, sit musta,
ja kun tulet ulos,
et oo varma onko tää puhdistautumista
vai palovamma.

Joku sanoo,
että heillä on missio pelastaa maailma.
Mut maailma ei kaipaa pelastusta,
se kaipaa tauon.
Ja ehkä vähemmän videoita,
joissa nimi ja maine
on käytetty kuin klemmari
moneen kertaan, väärinpäin.

Niin mä twerkkaan totuuden tahdissa,
en sen varjolla.
Mä myönnän virheet,
enkä tee niistä ohjelmasarjaa.
Jos sä huudat “minä olen totuus”,
mä sanon vaan:
tarkista lähteet,
ja ota vettä väliin.
jekkumaisteri
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja jekkumaisteri »

haral76 kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 7:31 pm – Tämä johtuu siitä, että minua Suomessa uhkaa kidutus, vaino ja muunkinlainen epäinhimillinen ja ihmisarvoani loukkaava kohtelu, Kavonius väitti tuolloin

Odottelen kovasti sitä hetkeä, kun pääsee puhuman toimittajille kuinka on joutunut elämään luteita vilisevä pienessä kopissa, pidetty valveilla, annettu pilaantunutta ruokaa, pakko riisutettu miespuolisten vartijoiden edessä, painostettu ja uhkailtu tunnustumaan jne.
Ei hyvä päivää mikä vilkas mielikuvitus tällä mielisairaalla Kavoniuksella on. Näkeehän tuon jo turvasta että ämmä on mielisairaan näköinen. Ihmisarvoa tuo ei edes ansaitse.
Solttuetsivä
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Solttuetsivä »

Onko tarkempaa tietoa kiinniotosta?

Oliko mahdollisesti "kansalaiskiinniotto" jokamiehen oikeuksilla?
Naapurusto ottanut kiinni ja pitäneet aloillaan kunnes poliisi noutanut etsintäkuulutetun.
Vastaa Viestiin