Tällä kysymyksellä tarkoitin, jos ymmärrät miksi joku ei suoraan tuolta kuulee samoja asioita. Jos ei pysty ja osaa korjata taajuuksia.nihilistinahalisti kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 11:32 pmKuulin kyllä, mutten tarpeeksi hyvin, eli en kuullu tarkkaan sanoja, alun ei sanomisen kyllä ja jumalauto.MrEhtivä kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 11:10 pmKuulitko ulkopuolisen äänet taustalta ennen kuin säädit taajuuksia?nihilistinahalisti kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 11:06 pm
En tulkitse koskaan mitään, en suodattele, en muuta bitchiä, en nopeanna tai edes hidasta, ainoa mitä käytän on eqvalisaattori, eli alshetzisten desibeliä lisään joa korkeiden yli 500hrz taajuuksia matalennan.
Puhetta vain liikaa, muuta kuulee kyllä selkeästi ulkopuolisen paikalla olon.
En ala todisteleen kenellekkään ja jos ei kuule, niin ei se ole meikän migreeni.
En kenenkään kuulolle voi mitään.
Sitä ennen olin lukenut kyllä sen TN litteroinnin ja kun kuuntelin ekan kerran ja huomasin litteroinnin ihan pilipaliksi, niin aloin paranteleen.
Pitäisi löytyä tekstiä kun haet käyttäjä Nihlist, sillä olin aikaisemmin.
Ei siis pidä syyllistää toisen arviota tapahtumista tai ettei kuule samoja asioita nauhalta.
Anneliakin syytettiin Jukan murhasta, eikä Poliisi etc. kuullut nauhalta ulkopuolista tukevia ääniä. Tutkijoiden motiivista voidaan olla erimieltä, mutta ei Poliisikaan jätä huomioimatta noin selkeää asiaa kun sanot kuulevasi.
Oletetaan että asia on kuten sanot... oletko ollut Poliisiin yhteydessä (älä vastaa, otat vain yhteyttä KRP. asia ei minulle siitä sen enempää kuulu, siksi jätin kysymyksestä ?- pois)