Kissaihminen kirjoitti: To Loka 16, 2025 9:55 pm
MrEhtivä kirjoitti: Kännyköissä on varavirtaa 112 numeroon soittamista varten, vaikka tavalliseen soittamiseen akunvirta ei riittäisi. En tiedä oliko tämä toiminto mahdollista 2006? Ainakaan asiasta ei nähtävästi ole Annelin ja Jukan kotona ollut puhetta, koska Anneli ei toiminut näin Jukan puhelimen kanssa.]
Älä kiitos välitä väärää informaatiota! Kännyköissä ei ole varavirtaa eli kun kännykän akku on tyhjä, sillä ei voi soittaa yhtään mihinkään.
Jukan puhelin oli Nokia communicator ja jostain ihmeeen kumman syystä Anneli valitsi sen sijaan lankapuhelimen hätäpuheluun. Todella epäilyttävää, miksi ei soittanut Jukan puhelimella?
commicator2005.jpg
koetettaisiko katsoa sitä talon pohjapiirrosta, niin mihin laitat takkahuoneessa nokiacommunicatorin?
Anneli oli päivät kotona ja käytti tietokonetta että lankapuhelinta, muita puhelimia ei talossa ollut Lahden ollessa töissä.
Oliko nokia olohuoneessa jossain, Auerin ns. työhuoneessa, keittiössä vaiko missä? Oliko communicator latauksessa?
Hmm, olen Anneli nyt. "Oih, iski mua, nyt pitää saada apua nopeasti, missä puhelin, Jukka missä sun puhelin on, täytyy löytää se nopeesti, "aiiih, oih, en mä, aaaaii, ehdi nyt, aaii, elä lyö, olohuoneess, aaaii. Anneli, "en mä löydä, missä se on", NÄINKÖ OLISI PITÄNYT? Sheeellväää.
Ei vaan kun Anneli sai veitsestä keuhkopussin läpäisseen iskun rintaan, oli ensimmäinen reaktio pakoon ja lapset hereille, tehtyään tämän, apua pitää saada, soitan hätäkeskukseen, äkkiä puhelimeen eli keittiön lankapuhelimeen jota käytän aina.
Eli Aueri teki ihan oikein, nopein toiminta paras.
Ei veneellä pääse eteen päin, jos liikuttaa airoja ilmassa, eikä veden alla

Huopaajat menee ympyrää ja peesaajat pitää perää

Kun et kirjoita mitään, et voi kirjoittaa väärinkään