Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Oulun_Kungas
Theo Kojak

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

Inkaa kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 10:12 pm
Rescuer kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 9:23 pm Naurattaa kun trollaava multinikki naureskelee toisten kirjoitusvirheille kirjoitusvirheitä sisältävällä viestillä.
Hyvä kun naurattaa. Selvästi olen päässyt pääsi sisään, kun asiaan tartuit.

Minulta kyllä lähes anteeksiantamaton kirjoitusvirhe. Olen vittuilun ansainnut, ei siinä mitään.
parempi että raikaavat suomen kieltä kuin groomaavat lapsia. sentään eivät sitä kaikki tee, jotka peruskoulusta pudonneet ja nyt äänestäväät persuleit
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Oulun_Kungas kirjoitti: To Loka 16, 2025 10:37 am
Inkaa kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 10:12 pm
Rescuer kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 9:23 pm Naurattaa kun trollaava multinikki naureskelee toisten kirjoitusvirheille kirjoitusvirheitä sisältävällä viestillä.
Hyvä kun naurattaa. Selvästi olen päässyt pääsi sisään, kun asiaan tartuit.

Minulta kyllä lähes anteeksiantamaton kirjoitusvirhe. Olen vittuilun ansainnut, ei siinä mitään.
parempi että raikaavat suomen kieltä kuin groomaavat lapsia. sentään eivät sitä kaikki tee, jotka peruskoulusta pudonneet ja nyt äänestäväät persuleit
Oulun_Kungas raikaamassa:

Re: Jaana Kavonius

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas » To Loka 16, 2025 12:21 am

tasoitan verot, filtterit ja faktat,
ja katon vierestä kun joku huutaa,
että vain hän tietää totuuden.

Mut totuus ei näy algoritmeissa,
se hukkuu linkkeihin ja lämpötiloihin.
Joku tekee videoita,
mä teen sisältöä,
ero on siinä, että mä poistan virheet
ne jättää ne profiiliin.

Totuuden twerkkaajat,
ne tanssii väärien väitteiden varjoissa,
jakaa nimiä kuin arvontoja,
ja vannoo, että tämä on kansan palvelus.
Mut kansa huokaa,
ja moderaattori huutaa,
että rikosilmoitus on uusi trendi.

Syyttäjä droppaa biitin,
käräjäsali on uusi klubikeikka.
Micissä on todistaja,
ja DJ:nä toimii laki itse.
Oikeus soi kuin vanha bassolinja,
kylmä, hidas, mutta painava.

Ja mä mietin,
miksi totuus pitää aina huutaa?
Eikö se kuiskaus riittäis,
jos se on oikea?
Jos tarvitsee mikin ja megafonin,
ehkä kyse ei ookaan totuudesta,
vaan seuraajista.

Netti on kuin savusauna:
ensin lämmin, sit musta,
ja kun tulet ulos,
et oo varma onko tää puhdistautumista
vai palovamma.

Joku sanoo,
että heillä on missio pelastaa maailma.
Mut maailma ei kaipaa pelastusta,
se kaipaa tauon.
Ja ehkä vähemmän videoita,
joissa nimi ja maine
on käytetty kuin klemmari
moneen kertaan, väärinpäin.

Niin mä twerkkaan totuuden tahdissa,
en sen varjolla.
Mä myönnän virheet,
enkä tee niistä ohjelmasarjaa.
Jos sä huudat “minä olen totuus”,
mä sanon vaan:
tarkista lähteet,
ja ota vettä väliin.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Paskaräppi minfosta puuttuikin. Onko taas tekoälyn tekemä.
aivoriihi
David Starsky

URSA kirjoitti: To Loka 16, 2025 12:35 pm Paskaräppi minfosta puuttuikin. Onko taas tekoälyn tekemä.
Oi, ei oo eka kerta. Tässä toinen taidonnäyte (olisikohan saman kirjoittajan tuotos, en mene väittämään suuntaan, enkä toiseen 8))

Kirjoittaja SuoMiko » Pe Loka 10, 2025 5:25 pm

Onneksi Lönnrot ei rollaa Kalevala pysyy rauhassa,
mun rima on online, teidän piikki kaulassa.
Murha-Pertin myötähäpeä? Se on uusi filtteri,
mun flow on HD, teidän kohina hissi.

Te ette ole mittari, enemmänkin mittaamaton mitta,
kuin tyhjä status paljon ääntä, vähän hittii, nolla kittaa.
Kieputan kielen kuin kannel, annan punchit, en pyytele,
teidän varjoklubit sammuu mun valo ei kysele.

Jos runo hävettää, pistä notifikaatiot pois,
mun säe juoksee kevyesti kun lapsivesi ois.
Elias on offline, mun punchline on primal,
kommenttikuoro koettaa, mut ei yllä mun.

Niin jatkan: rivi, rima, rytmi
te ette ole mitään mä oon koko mood, koko ring.
Täällä ei homostella, täällä nostetaan taso,
ja kun te tiputte kyydistä, se on vain luonnonlaki el pasoo.
----
https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... 2#p1882702

:lol: :lol: :lol:
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
aivoriihi
David Starsky

Tässä raiskattiin tekoälyn voimin Kalevalaa:

Kirjoittaja SuoMiko » Pe Loka 10, 2025 9:39 am

Olenpa ylen otettu, oi veikkoset ja siskoset,
kun sanain säkehet pyysitte, kuin pärein iltaset.
Kiel kultainen kun helkkää, miel kyntää kynnöstä,
niin laulan lauseen lennokkaan, teillepä nyt tässä.

Käyn kanteleeni virittämään, sointuun somerikkoon,
ja nostan nopsat nokkelaulut pilkkehin ja tikkoon.
Mi mieltä kaiverteli, jääkön jo taakse illan,
sill huumor hoi ja hymy hoi, se parhain voiteh sillan.

Te sanotte: “Ketju auk, ja kielen koukku lauk!”
Ma vastaan: “Kyllä kansa kuulee, kun henki heimon hauk.”
Jos putsarin maneerit kurkkivat nurkan takaa,
niin annas tulla, sanan sulka sukkelasti hakkaa.

Ma kiitän nöyrin nyökkäyksin, kumarran kuin muinoin,
ja ripustanpa riimin teille naurun helkkyvin huoin.
Ken trollin tavat tunnistaa, se nostakohon maljan
mut lempeys, loihtu lempeä, on paras peitsi kaljan.

Loppusana, ystäväiset: en levitä panetusta,
en nimeä tosi-ihmistä perättömän hanatusta.
Niinpä lausuin toisin päin, varokeinoin, ilman riesaa:
varo huhun halpamaista se tarttuu kuin syyskylmä liejuiesa.
----
https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... &start=870

:shock: :shock: :shock:
Pamela Anderson
Oulun_Kungas
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

kyllähän se naurattamaan pistää, kun oikeistohiirulaisia ahdistaa taide, jota he eivät itse osaa :wink:
aivoriihi
David Starsky

^
Naurattaa se, että vihervasemmistolaiset kuvittelevat, että tekoälyn avulla luodaan "taidetta".
Pamela Anderson
Salmari
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Tällä keskustelualueella voi ottaa käyttöön uusien nikkien viestien ennakkotarkastuksen. Ainakin muilla samaan softaan perustuvilla voi. Kannattaa ottaa käyttöön jos mahdollsita!

Rutsarilla on maaninen vaihe ja suoltaa uusia nikkejä pelkästään trollaustarkoitukseen. Vitun rasittavaa.
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Inkaa
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Inkaa »

Tämä on naurataa ketju. Ei ärsyttää ketju. Minua naurattaa vajakit jotka antavat mennä jonkun kirjoittajan ihonsa alle niin, että siitä tulee heille pakkomielle. Eikö voi vain ingnoorata?
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Inkaa kirjoitti: To Loka 16, 2025 7:32 pm Tämä on naurataa ketju. Ei ärsyttää ketju. Minua naurattaa vajakit jotka antavat mennä jonkun kirjoittajan ihonsa alle niin, että siitä tulee heille pakkomielle. Eikö voi vain ingnoorata?
On se hyvä, että osaat nauraa itsellesi, itselleen on aina terveellistä nauraa. Ilmeisesti moni kirjottaja on päässyt ihosi alle, kun jokaisella nimimerkilläsi eksyt välittömästi lautamiehiin kommentoimaan yleensä vielä aina samojen kirjoittajien tekstejä.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Inkaa
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Inkaa »

Rescuer kirjoitti: To Loka 16, 2025 8:42 pm
Inkaa kirjoitti: To Loka 16, 2025 7:32 pm Tämä on naurataa ketju. Ei ärsyttää ketju. Minua naurattaa vajakit jotka antavat mennä jonkun kirjoittajan ihonsa alle niin, että siitä tulee heille pakkomielle. Eikö voi vain ingnoorata?
On se hyvä, että osaat nauraa itsellesi, itselleen on aina terveellistä nauraa. Ilmeisesti moni kirjottaja on päässyt ihosi alle, kun jokaisella nimimerkilläsi eksyt välittömästi lautamiehiin kommentoimaan yleensä vielä aina samojen kirjoittajien tekstejä.
Eikö sinua hävetä yhtään? Olet minun pieni fanipoikani. :mrgreen:
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Trollin lopullinen 'käsikirja' — tai miten et koskaan muuta maailmaa, vaikka luulet muuttavasi sitä.

Johdanto — Suuruudenhulluuden anatomia
Onnea! Olet löytänyt tiensä netin valtakuntaan, jossa anonyymius on uskonto ja huomio on valuuttaa. Muista: todellinen tavoite ei ole ymmärtää muita, vaan kerätä kommentteja, jotka todistavat — lähinnä itsellesi — että olet olemassa.

Osoita ylivertaisuutta (itsellesi)
Kun joku on eri mieltä, älä pahastu — älä koskaan anna ajatukselle mahdollisuutta muuttaa mielipidettäsi. Käytä huomiota kerätäksesi pisteitä: pilkka, vähättely, sarkasmi ja arkaainen provosointi ovat suosittuja valintoja. Muista kirjoittaa kuin sinulla olisi lopullinen totuus — vaikka olisit pohtinut vain 30 sekuntia.

Sivuraiteet ja argumenttien kato
Kun argumentit loppuvat, vaihda aihetta. Tämä on tehokas keino pitää huomio itsessäsi ja estää keskustelua kehitymästä. Bonuspisteet, jos siirrät keskustelun aiheeseen, joka saa muut vaikuttamaan vielä järjettömämmiltä kuin sinä.

Naamioitumisen taide (ilman käytännön ohjeita)
Jos toimintasi kohtaa seurauksia, voit aina esittää yllättyneitä tunteita ja aloittaa alusta. Historia on täynnä sankaritarinoita ihmistyypeistä, jotka luulevat, että uusi nimimerkki tarkoittaa uudenlaista viisautta. Muista kuitenkin: nimimerkit unohtuvat nopeasti — teot eivät.

Moderaattorit: Kertomus kohtalon väistäjistä
Moderaattorit ovat tarinan ikäviä sankareita, jotka muistuttavat sinua rajoista. Heidän tehtävänsä ei ole satuttaa sinua henkilökohtaisesti, vaan suojella muita. Jos joku poistaa tekstisi, se ei ole sinun arvonmittasi.

Moraali ja loppusanat

Trollauksen todellinen saavutus on ei-mikään. Se ei muuta mielipiteitä, se ei kasvata keskustelua, eikä se tee maailmasta parempaa. Jos haluat todella vaikuttaa — ja jos haluat olla joku, jota muistetaan positiivisesti — kokeile seuraavaa näyttövaihtoehtoa: kuuntele. Kysy. Käytä aikaa oppimiseen. Kirjoita niin, että joku muu voi kasvaa lukiessaan.
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Quorthon kirjoitti: To Loka 02, 2025 3:57 pm
Ross Sullivan kirjoitti: To Loka 02, 2025 3:35 pm
Tampereen Tyttö kirjoitti: To Loka 02, 2025 12:00 am Tämä pipomies liikkui laivalla muovikassi kädessään ja jutteli itsekin ja käyttäytyi muutenkin huomiota herättävästi. Videolla hän puhui kuulustelijoille englantia. Jutteli esimerkiksi karjalanpiirakoista. Satamassa häntä ei poliisi enää tavoittanut.
Ja olen nähnyt sen videon, koska poliisi lähetti siitä kopion tuttavilleni, jotka olivat tuolloin laivalla ja olivat mieheen siellä kiinnittäneet huomionsa.
Poliisi toivoi, että videon näkeminen voisi tuoda vielä lisää muistikuvia tai tietoa tästä miehestä.
Joka siis taisi lopulta olla muuten vain poliisin mielestä riittävän erikoinen henkilö ja sopia tekijäksi.
Mutta nyt tiedämme ehkä enemmän.
Kyllä tiedämme. Ilmeistä on, että tekijä on tanskalainen kriminaali, joka tapahtuma-aikaan oli laivalla partiopoikana.
Noin 99,9% todennäköisyydellä tässä vaiheessa. Psykoottinen persoona, oudon paljon tietoa vammoista, myöhemmät tunnustukset ja myöhempi rikoshistoria... viimeisin temppu taisi olla massiivinen tuhopoltto hiljattain Tanskassa... on tuo selvä peli.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Tuollainen 99,9 prosentin varmuus riittäisi helposti henkirikostapauksessa syyksi lukevaan tuomioon. Ongelma on toki siinä, että vain hyvin huomattavat henkilöt voivat ymmärtää todisteiksi sellaisia seikkoja, joilla päästään 99,9 prosentin varmuuteen.

Totean taas, että onpa onni, ettei vakavasti mielisairailla henkilöillä ole käytännössä mahdollisuutta saada käsiinsä tuomiovaltaa oikeusvaltiossa.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Sulfaa
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Sulfaa »

Georgie Davis kirjoitti: Pe Loka 17, 2025 10:59 pm
Ja huomiota saikin, kuten niin monet muutkin naiset tänä päivänä.
Milloin naisista tuli noin itsekkäitä? Vai ovatko olleet sitä aina? Nyt sitä huomiota saa vaan helpommin, välineet ja keinot muuttuneet.
Incel inisee. :mrgreen:
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

Wannabe sakkovanki hellsingistä naurattaa :D Paljastui vihreäksi kettutytöksi :lol:
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Vastaa Viestiin