Markja vs. naiset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

Nyt on pakko pistää väliin hieman OT:tä, mutta hieman hämää tämä Lonelinessin vääntäminen usean viestin voimin täällä keskustelussa, joka on otsikoitu selkeällä Suomenkielellä markja vs naiset..

Toisaalta Loneliness väittää olevansa mies, mutta ilmeisesti kuitenkin tuntee sismmässään olevansa nainen.

Vai johtuuko väkinäisen omainen joka keskusteluun puuttuminen vain tahdosta saada maximaalisesti postauksia aikaan?

Siltä näyttää ainakin ko.henkilön palstalle kirjautumis päivämäärän ja viestimäärän ennätysmäinen suhde..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Minkän hiton takia pitää kytätä kuka kirjottanu ja monta viestiä?
Ja minusta Lonelinessin kirjoitukset olleet asiallisia,on ne sitten kirjottanu mies tai nainen niin mitä sitten?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Chopper
Perry Mason

Niin ei millään pahalla mutta kun alkaa jo ärsyttää ku jokainen kyttää jotain ja riitaa syntyy joka ketjussa melkein :? Joulutressiäkö jo ilmassa?
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

otus kirjoitti:Nyt on pakko pistää väliin hieman OT:tä, mutta hieman hämää tämä Lonelinessin vääntäminen usean viestin voimin täällä keskustelussa, joka on otsikoitu selkeällä Suomenkielellä markja vs naiset..

Toisaalta Loneliness väittää olevansa mies, mutta ilmeisesti kuitenkin tuntee sismmässään olevansa nainen.

Vai johtuuko väkinäisen omainen joka keskusteluun puuttuminen vain tahdosta saada maximaalisesti postauksia aikaan?

Siltä näyttää ainakin ko.henkilön palstalle kirjautumis päivämäärän ja viestimäärän ennätysmäinen suhde..
Heh otus. Jos et ole huomannut, niin täällä vääntää myös muita ihmisiä kuin markja ja naiset silloin tällöin. Täällä on tiettyjä asioita tässä ketjussa ollut, mistä olen ollut eri mieltä ja olen kantani halunnut tuoda ilmi (niitä on ollut useitakin).

En kyllä tunne sisimmässäni olevani nainen, jos tällaisen johtopäätöksen vedit siitä, että olen tässä ketjussa. Osoittaa sinulla olevan melkoisesti loogista päättelyä. Väkinäisen omainen. En todellakaan väännä väkinäisesti joka ketjussa. Sinulla tuota ilmenee mielestäni minua enemmän. Tavoitteeni ei ole mikään maximaalinen postaus, mutta täällä lautamiehissä on tullut tuon ketskun kanssa väännettyä paljonkin. Sinun ei tarvitse tähän ketjuun pakonomaisesti tulla, mikäli se sinua kovasti häiritsee. Viestimääräni, mikä sinua tässä tapauksessa nyt kovasti kiinnostaa, on karttunut lähinnä kesän aikana, jolloin oli paljon aikaa. Lisäksi omat höpöhöpöpostaukseni kohdistuvat lähinnä vapaan keskustelun yms. aiheeltaan rennompien keskustelujen piiriin, toisin kuin sinun kirjoituksesi vakavampiinkin ketjuihin ilman mitään ideaa.

En halua sanoa mitään ilkeää tässä, koska vaikutat jollain tavalla ymmärtämättömältä ihmiseltä, joka on kykenemätön itsekritiikkiin. Jatka vanhalla hyvällä tavalla, minkä olet kokenut hyväksi.

Edit. Annetaan nyt tämän kerran anteeksi sun OT :lol: Tunnetko sinä muuten nyt olevasi nainen kun täällä postailet?
Viimeksi muokannut loneliness, Su Marras 23, 2008 6:42 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

loneliness kirjoitti:
Ketsku ei hämmennäkään joka ketjussa, mutta markja on myös itse oman tyylinsä vankina ehkä lähes jokaisen hampaissa, vaikka hän kirjoittaisi asiaakin ja asiallisesti. Siinä on vaikea pysyä tyynenä, kun jatkuvasti tartutaan pienimpäänkin mahdollisuuteen iskeä jos markjalla on joku epäloogisuus tekstissä. Ketskuun ei tartuta läheskään yhtä tiukasti, eikä hän ole monien vihaama kuten markja on.
Joku epäloogisuus? Siis tuo juuri on asia, jota en markjassa ymmärrä. Hän on varustettu kuitenkin älynlahjoilla, kykenee halutessaan laatuartikulointiin, mutta pilaa kaiken sillä, että pomppii asiasta toiseen mahdollisimman epäloogisesti,sekä käyttäytyy toisia kohtaan tahallisen loukkaavasti.
Ketsku varmaan tekee samaa kuin itsekin teen, eli vaatii sitä logiikkaa markjalta, jotta kaverinkin kanta tulisi ymmärrettyä. Jota taas ei ymmärrä mitenkään, kun markja sotkee joka keskustelun milloin vaihtamalla mielipiteensä (tarkasti lukien huomaat viimeistään), milloin keskittymällä itse asian sijaan johonkin täysin epäolennaiseen. Markjan viha ei tasan varmasti synny tästä foorumista tai sen jäsenistöstä. Sen alkupiste on hänen henkilökohtaisessa elämässään.

loneliness kirjoitti:

Ehkä ketsku ei härnää provotarkoituksessa tahallaan...en oikein tiedä. Hänellä on vain vanhanaikainen mies- ja naiskuva, jotka hänessä ovat niin syvällä, että aiheuttavat hämmennystä ihmisissä. Hänen kirjoituksiaan lukiessaan ei usein voi uskoa, että hän elää 2000-luvulla. Hänen yltiöfeministinen linjansa saa aikaan sellaisen vaikutelman, ettei hänen tavoitteensa ole tasa-arvo, vaan päinvastoin naisten ylivalta. Hänen maailmassaan myös nainen on lähes poikkeuksetta uhri, eikä hän minun näkemykseni mukaan oikein ymmärrä naisten potentiaalista pahuutta.
En ole lukenut ketskun teksteistä tuollaista. Faktoissa on pysynyt hyvin. Se, että näet ketskun (vihjasit toisessa ketjussa myös minuun) kirjoituksissa pyrkimystä alistaa koko miessukukuntaa, on väärin luettu. Mielestäni hän tarttuu ainakin enimmäkseen niihin asioihin, joissa tasa- arvo ei ole vielä toteutunut, vaikka sitten ollaan 2000- luvulla. Meillä jokaisella tietysti on aina se oma kulmamme, josta maailmaa tarkastellaan.

Korjattu lainaukset omiin laatikoihinsa :oops:
Viimeksi muokannut Juliet Jones, Su Marras 23, 2008 6:43 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
otus
Axel Foley

Chopper kirjoitti:Minkän hiton takia pitää kytätä kuka kirjottanu ja monta viestiä?
Ja minusta Lonelinessin kirjoitukset olleet asiallisia,on ne sitten kirjottanu mies tai nainen niin mitä sitten?
Voin laittaa tänne linkin siitä kuka on tämän kyttäämisen ja viestien laskemisen meidän välillä aloittanut, niin voit Chopper lopettaa samantien mulle räyhäämisen.., mutta edellisen viestin pääpointti ei ollut se vaan juurikin tämän markja vs naiset todennäköinen alkuperäis idea eli Markus vääntää täällä naisia vastaan ja toiste päin, mitä helvettiä jotkut muut karvaperseet tulee tänne postailemaan sata viestiä ja puollustelemaan sitä sun tätä, jos muut äijät vääntää täällä alati, niin se vesittää koko viestiketjun idean..itse olen muistaaksi yhdellä viestillä tänne vastannut, kun jotain piti faktalla naisten puolesta todistella, niin postasin silloin sitä..
loneliness
Jessica Fletcher

otus kirjoitti:
Voin laittaa tänne linkin siitä kuka on tämän kyttäämisen ja viestien laskemisen meidän välillä aloittanut, niin voit Chopper lopettaa samantien mulle räyhäämisen.., mutta edellisen viestin pääpointti ei ollut se vaan juurikin tämän markja vs naiset todennäköinen alkuperäis idea eli Markus vääntää täällä naisia vastaan ja toiste päin, mitä helvettiä jotkut muut karvaperseet tulee tänne postailemaan sata viestiä ja puollustelemaan sitä sun tätä, jos muut äijät vääntää täällä alati, niin se vesittää koko viestiketjun idean..itse olen muistaaksi yhdellä viestillä tänne vastannut, kun jotain piti faktalla todistella, niin postasin silloin sitä..
Se on hyvä, että sinä huolehdit siitä, mikä on oikein ja mikä ei missäkin ketjussa. Kiitoksia vinkistä, ehkä jonain päivänä opin olemaan vesittämättä joitakin ketjuja. Sinä olet siinä perin etevä.
otus
Axel Foley

loneliness kirjoitti:
otus kirjoitti:
Voin laittaa tänne linkin siitä kuka on tämän kyttäämisen ja viestien laskemisen meidän välillä aloittanut, niin voit Chopper lopettaa samantien mulle räyhäämisen.., mutta edellisen viestin pääpointti ei ollut se vaan juurikin tämän markja vs naiset todennäköinen alkuperäis idea eli Markus vääntää täällä naisia vastaan ja toiste päin, mitä helvettiä jotkut muut karvaperseet tulee tänne postailemaan sata viestiä ja puollustelemaan sitä sun tätä, jos muut äijät vääntää täällä alati, niin se vesittää koko viestiketjun idean..itse olen muistaaksi yhdellä viestillä tänne vastannut, kun jotain piti faktalla todistella, niin postasin silloin sitä..
Se on hyvä, että sinä huolehdit siitä, mikä on oikein ja mikä ei missäkin ketjussa. Kiitoksia vinkistä, ehkä jonain päivänä opin olemaan vesittämättä joitakin ketjuja. Sinä olet siinä perin etevä.
Täytyy kyllä myöntää, että sinulle asioista vinkkaaminen on yhtä tyhjän kanssa, kun pää on kerran umpiluuta, niin minkäs teet, ei voi mitään, kun et tajua asioita hyvällä, etkä edes pahalla..

Kiitos kysymyksestä, Täytyykin nyt lopettaa tänne keskusteluun postaaminen tähän viestiin, koska alkaa todellakin tulemaan aikas naisellinen olo, tuntuu ihan että munat surkastuu..
Sua ei voi varmastikkaan enää auttaa, kun ovat todennäköisesti jo niin näivettyneet ja irti pudonneet, joten jatka vaan sitten rauhassa postaamista tänne, siis vaikkakin et synnynnäinen nainen olekkaan, mutta aika ämmämäisiähän noi sun kommettis kyllä kauttalinjan ovatkin, eli sitä vaan sitten.
loneliness
Jessica Fletcher

otus kirjoitti:
Täytyy kyllä myöntää, että sinulle asioista vinkkaaminen on yhtä tyhjän kanssa, kun pää on kerran umpiluuta, niin minkäs teet, ei voi mitään, kun et tajua asioita hyvällä, etkä edes pahalla..

Kiitos kysymyksestä, Täytyykin nyt lopettaa tänne keskusteluun postaaminen tähän viestiin, koska alkaa todellakin tulemaan aikas naisellinen olo, tuntuu ihan että munat surkastuu..
Sua ei voi varmastikkaan enää auttaa, kun ovat todennäköisesti jo niin näivettyneet ja irti pudonneet, joten jatka vaan sitten rauhassa postaamista tänne, siis vaikkakin et synnynnäinen nainen olekkaan, mutta aika ämmämäisiähän noi sun kommettis kyllä kauttalinjan ovatkin, eli sitä vaan sitten.
Joo on ne siinä mielessä ämmämäisiä ainakin pääsääntöisesti suhun verrattuna, että ne sisältää enemmän kuin yhden rivin. Olet skarpannut muuten huomattavasti ainakin tässä ketjussa. Sanoja satelee ihan moneen kappaleeseen riittäviksi postauksiksi. Mitä muuten meinaat tehä tänään, hengata minfossa vai :wink: Jos tarvetta ilmenee, niin jatketaan tuossa omassa keskusteluhuoneessa Otus vs muut.
Ingrid
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

Nyt on kyllä poikien aamumuroihin joku kussut oikein kunnon satsin :D Ei voi olla noin vakavaa tämä postaus!
Chopper
Perry Mason

otus kirjoitti:
Chopper kirjoitti:Minkän hiton takia pitää kytätä kuka kirjottanu ja monta viestiä?
Voin laittaa tänne linkin siitä kuka on tämän kyttäämisen ja viestien laskemisen meidän välillä aloittanut, niin voit Chopper lopettaa samantien mulle räyhäämisen.., mutta edellisen viestin pääpointti ei ollut se vaan juurikin tämän markja vs naiset todennäköinen alkuperäis idea eli Markus vääntää täällä naisia vastaan ja toiste päin, mitä helvettiä jotkut muut karvaperseet tulee tänne postailemaan sata viestiä ja puollustelemaan sitä sun tätä, jos muut äijät vääntää täällä alati, niin se vesittää koko viestiketjun idean..itse olen muistaaksi yhdellä viestillä tänne vastannut, kun jotain piti faktalla naisten puolesta todistella, niin postasin silloin sitä..
Joo,olen jo ilmoittanut oman mielipiteeni toisessa ketjussa tästä kyttäämisestä,en nyt räyhää sulle yksinomaan mitenkään että älä ota itseesi,jooko,ja kuten postasin tossa aikaisemmin --->
Chopper kirjoitti:Niin ei millään pahalla mutta kun alkaa jo ärsyttää ku jokainen kyttää jotain ja riitaa syntyy joka ketjussa melkein :? Joulutressiäkö jo ilmassa?
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Ketsku ei hämmennäkään joka ketjussa, mutta markja on myös itse oman tyylinsä vankina ehkä lähes jokaisen hampaissa, vaikka hän kirjoittaisi asiaakin ja asiallisesti. Siinä on vaikea pysyä tyynenä, kun jatkuvasti tartutaan pienimpäänkin mahdollisuuteen iskeä jos markjalla on joku epäloogisuus tekstissä. Ketskuun ei tartuta läheskään yhtä tiukasti, eikä hän ole monien vihaama kuten markja on.
Disagree. Kaikille annetaan mahdollisuus jos he sitä mokailunsa jälkeen pyytävät. Markja ei ole pyytänyt vaan jatkaa samaa linjaa joten miksi ihmeessä muut eivät reagoisi hänen kirjoituksiin varsinkin kun tyyli on lähestulkoon aina provosoiva? Ei Markja halua mitään kivaa chattia, se haluaa tapella ja väitellä ja kuten JJ sanoi niin se juontaa juurensa lapsuuteen.
Ehkä ketsku ei härnää provotarkoituksessa tahallaan...en oikein tiedä. Hänellä on vain vanhanaikainen mies- ja naiskuva, jotka hänessä ovat niin syvällä, että aiheuttavat hämmennystä ihmisissä. Hänen kirjoituksiaan lukiessaan ei usein voi uskoa, että hän elää 2000-luvulla. Hänen yltiöfeministinen linjansa saa aikaan sellaisen vaikutelman, ettei hänen tavoitteensa ole tasa-arvo, vaan päinvastoin naisten ylivalta. Hänen maailmassaan myös nainen on lähes poikkeuksetta uhri, eikä hän minun näkemykseni mukaan oikein ymmärrä naisten potentiaalista pahuutta.
No enköhän minä itse millainen olen parhaiten? Minä en ole yltiöfeministi enkä EDES tavallinen feministi. Miehet ja naiset on molemmat tarpeellisia. Enkä mä mitään naisten ylivaltaa kaipaa myöskään. Nainen on usein uhri väkivallassa, minkäs teet. Kyllä minä ymmärrän naisten pahuuden hyvinkin, sä olet kyllä tulkinnut ihan omias. Mielestäni mun maailmankuva ei ole muuten yhtään vanhanaikainen :roll: Eikös vanhaan aikaan nimenomaan naisten asema ollut huonompi kun nyt? Ristiriitaista höpinää sulta nyt taas vaihteeksi. Kritisoisit joskus itseäsi. Mitä se kertoo sinusta, että väität mun tekstien yleensä ottaen olevan loukkaavampia kun markjan? Mielestäni koko ajatus on ihan kieroutunut koska pidän itseäni huomattavasti keskustelukykyisempänä ja empaattisempana ihmisenä. Sinä taidat jotenkin olla sen markjan lumoissa?

Ja vielä siitä inttiasiasta: En mä edes aio kommentoida jos joku lähipiiristä menee sivariin mutta jos joku rupeaa kyselemään niin kyllä mä voin aina mielipiteeni kertoa. Etkö sä ymmärrä eroa sillä mistä täällä netissä keskustelee kiihkeästi ja mistä IRL? Tuskin joeykaan puhuu kaikkien vastaantulevien kanssa naisten parinhankintakriteereistä vaikka täällä niistä puhuukin. Yksinkertaisesti minä ja mun kaverit ja sukulaiset emme keskustele intistä keskenämme koska asia ei kiinnosta mua. Täällä netissäkään se ei kiinnostaisi mua ellen kokisi tarvetta panna markjan idioottiväitteille kapuloita rattaisiin.

IRL minä en myöskään keskustele tasa-arvosta tai miesten ja naisten rooleista. Mielestäni markjan ajatukset ovat sovinistisia, järkyttäviä, puusilmäisiä ja loukkaavia mitä tulee naisiin. Miksi sä jatkuvasti puolustat sitä? Siis sun mielestä oikeesti joku sivarin arvosteleminen on pahempi asia kun markjan kehotukset tappaa itsensä ja markjan töykeät kommentit siitä kuinka sinäkään imbesilli et osaa sitoa kengännauhoja ym. ym? Jos näin on niin lopetan sun kanssa keskustelun kokonaan koska haluat vain riidellä. Toisekseen nuo ajatuksesi ovat loukkaavia...
loneliness
Jessica Fletcher

ketsku kirjoitti: Disagree. Kaikille annetaan mahdollisuus jos he sitä mokailunsa jälkeen pyytävät. Markja ei ole pyytänyt vaan jatkaa samaa linjaa joten miksi ihmeessä muut eivät reagoisi hänen kirjoituksiin varsinkin kun tyyli on lähestulkoon aina provosoiva? Ei Markja halua mitään kivaa chattia, se haluaa tapella ja väitellä ja kuten JJ sanoi niin se juontaa juurensa lapsuuteen.
Ei markja chattia haluakaan, se tuo radikaalilla tyylillä omat ajatuksensa julki. Sillä vaikuttaa olevan virtuaalisesti lyhyt pinna, mutta ei kaikkea kannata ottaa henkilökohtaisesti, varsinkin jos hän tekee sitä samaa monille muillekin.

ketsku kirjoitti: Ristiriitaista höpinää sulta nyt taas vaihteeksi. Kritisoisit joskus itseäsi. Mitä se kertoo sinusta, että väität mun tekstien yleensä ottaen olevan loukkaavampia kun markjan? Mielestäni koko ajatus on ihan kieroutunut koska pidän itseäni huomattavasti keskustelukykyisempänä ja empaattisempana ihmisenä. Sinä taidat jotenkin olla sen markjan lumoissa?
Sinä voit pitää ihan vapaasti omia kirjoituksiasi sellaisina, jotka eivät ketään loukkaa, mutta sitähän sinä et tiedä. Jos minä olisin ollut niitä ihmisryhmiä, joita sinä olet dissannut, niin olisin saattanut loukkaantuakin, mutta nyt ne ovat vain vanhanaikaisia mielipiteitä, joita ihmettelen. Onko tosiaan niin, että on vähemmän loukkaavaa vihjata naista huonoksi äidiksi, kuin sanoa idiootiksi? Ymmärrätkö käsitteen vittuilu ja henkilökohtaisuuksiin menemisen rajan? Ne ovat hieman eri asia. Kerro sinä minulle mitä tuo sitten kertoo minusta? Hienoa, että koet olevasi keskustelukykyinen ja empaattinen. Ne ovat hienoja piirteitä ihmisessä, joka nuo ominaisuudet omaa.

Ai markjan lumoissa? Jos olen parista asiasta markjan kanssa samaa mieltä, niin tarkoittaako se, että olen hänen lumoissaan? Hei ketsku oikeesti c´mon...
ketsku kirjoitti:
Ja vielä siitä inttiasiasta: En mä edes aio kommentoida jos joku lähipiiristä menee sivariin mutta jos joku rupeaa kyselemään niin kyllä mä voin aina mielipiteeni kertoa. Etkö sä ymmärrä eroa sillä mistä täällä netissä keskustelee kiihkeästi ja mistä IRL? Tuskin joeykaan puhuu kaikkien vastaantulevien kanssa naisten parinhankintakriteereistä vaikka täällä niistä puhuukin. Yksinkertaisesti minä ja mun kaverit ja sukulaiset emme keskustele intistä keskenämme koska asia ei kiinnosta mua. Täällä netissäkään se ei kiinnostaisi mua ellen kokisi tarvetta panna markjan idioottiväitteille kapuloita rattaisiin.
Niin siis jos miehesi olisi sanonut sinulle, että hän menee sivariin, niin olisit sanonut että homma on ihan jees vai? Oon vissiin käsittänyt tässä asiassa sinut ihan väärin vai? Eli veljesi tai miehesi kanssa ei olisi asiasta tullut keskustelua, elleivät he olisi kysyneet sinun mielipidettäsi? Olisit ollut samalla lailla ylpeä miehestäsi kuin nytkin? Puhutko vähän ristiin nyt? Miehesi olisi siis silti kova jätkä sivarina, mutta jos minä olisin mennyt sivariin niin olisin sivarinössö ja tasa-arvokitisijä?
ketsku kirjoitti: IRL minä en myöskään keskustele tasa-arvosta tai miesten ja naisten rooleista. Mielestäni markjan ajatukset ovat sovinistisia, järkyttäviä, puusilmäisiä ja loukkaavia mitä tulee naisiin. Miksi sä jatkuvasti puolustat sitä? Siis sun mielestä oikeesti joku sivarin arvosteleminen on pahempi asia kun markjan kehotukset tappaa itsensä ja markjan töykeät kommentit siitä kuinka sinäkään imbesilli et osaa sitoa kengännauhoja ym. ym? Jos näin on niin lopetan sun kanssa keskustelun kokonaan koska haluat vain riidellä. Toisekseen nuo ajatuksesi ovat loukkaavia...
Mitkä mun ajatukset nyt on ollut loukkaavia? Ja kuten jo edellä sanoin, markjalla on radikaali tyyli, enkä allekirjoita hänen kaikkia mielipiteitään, mutta parista asiasta olen samaa mieltä. Aika loukkaavaa sinulta sanoa että olen markjan lumoissa. Ja kyllä, minun mielestäni on loukkaavampaa se jos pidät jotain sivaria vähemmän miehenä kuin varusmiestä. Imbesilli on sellaista sanahelinää jota heitetään kiukuspäissään. Jos osaat sitoa kengännauhasi (uskon että osaat) niin ei luulisi tuntuvan kovin pahalta.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Juliet Jones kirjoitti:Hän on varustettu kuitenkin älynlahjoilla, kykenee halutessaan laatuartikulointiin, mutta pilaa kaiken sillä, että pomppii asiasta toiseen mahdollisimman epäloogisesti
1) Kuten missä, mitä ja millä perusteella?
2) Vaikka pomppisinkin, miten se muuttaa epätodeksi mitään, mitä olen sanonut aikaisemmin?
markja sotkee joka keskustelun milloin vaihtamalla mielipiteensä (tarkasti lukien huomaat viimeistään),
HAISTA VITTU SAATANAN VALEHTELEVA KUSIPÄÄ!
Sinä esität faktana, että minä vaihtelen keskusteluissa mielipiteitäni jatkuvasti. Tämä on vale. Etkä tietenkään osoita mitään todisteita väitteesi tueksi, koska niitä ei ole.

Juliet Jones on valehtelija.
Juliet Jones on leimaava valepukki.
Juliet Jones kertoo satuja toisista keskustelijoista.
Juliet Jones vääristelee ja valehtelee asiallisen keskustelun sijasta.

Olet taas jäänyt räikeästi kiinni valehtelemisesta, eikä se sinun menoasi edes hillitse. Valitettavasti palstalla on suuri joukko idiooteja, jotka eivät tajua, että sinulla noiden valheidesi ja perättömien syytöstesi vuoksi ei pitäisi olla mitään uskottavuutta missään asiassa. Olet valehtelija. Disinformaation levittäjä. Paskakasa. Et mitään muuta. Pelle.

VALEHTELIJA! VALEPUKKI! PELKURI!
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

markja kirjoitti: HAISTA VITTU SAATANAN VALEHTELEVA KUSIPÄÄ!
Sinä esität faktana, että minä vaihtelen keskusteluissa mielipiteitäni jatkuvasti. Tämä on vale. Etkä tietenkään osoita mitään todisteita väitteesi tueksi, koska niitä ei ole.

Juliet Jones on valehtelija.
Juliet Jones on leimaava valepukki.
Juliet Jones kertoo satuja toisista keskustelijoista.
Juliet Jones vääristelee ja valehtelee asiallisen keskustelun sijasta.

Olet taas jäänyt räikeästi kiinni valehtelemisesta, eikä se sinun menoasi edes hillitse. Valitettavasti palstalla on suuri joukko idiooteja, jotka eivät tajua, että sinulla noiden valheidesi ja perättömien syytöstesi vuoksi ei pitäisi olla mitään uskottavuutta missään asiassa. Olet valehtelija. Disinformaation levittäjä. Paskakasa. Et mitään muuta. Pelle.

VALEHTELIJA! VALEPUKKI! PELKURI!
Jahast, oletpa ollut touhukkaana viime yönä :lol: Senkin ajan olisit tietysti voinut käyttää johonkin järkevämpään, vaikkapa itsesi kehittämiseen tai nukkumiseen.

Mikäli mielipiteeni eroavat omistasi, se ei ole valehtelua.

Mikäli mielipiteitäni ilmaistessani syyllistyn tietämättäni asiavirheisiin, ei sekään tarkoita valehtelemista. Ja mikäli niitä asiavirheitä kirjoituksissani on, ne voi tarvittaessa kuka tahansa korjata.
Lukittu