Eivät todellakaan ihannoi. Ihmisellä on sisäsyntyinen itsesuojeluvaisto ja pyrkimys pysyä elossa. Päinvastoin, tuo kuolemantapaus saa lapset ja nuorison halveksumaan rappioelämää. Älkää pitäkö lapsia ja nuoria tyhminä, kun eivät sitä ole. Rappiosome välittää juuri sitä tietoa, mikä saattaa estää nuorison keskuudessa huumekokeiluja. Rappiosome riisuu siitä kaiken kuvitellun glamourin.Täytekakku Koskinen kirjoitti: Su Loka 19, 2025 9:11 pmMoni herkässä iässä oleva nuori varmasti seurasi ja ihannoi tätä herraa ja hänen roolimalliaan. Tämän kontentin katseleminen tuskin loppuu Ismon kuolemaan. Eli kyllä tästä vaan on haittaa, vaikka ei minulle tai Jaggelle olekaan.Jaguaari2 kirjoitti: Su Loka 19, 2025 8:17 pmMinulle ei todellakaan, mutta varmasti monelle lapselle ja nuorelle oli. Siis oliko tämä narkki muurari vai joku wannabe rap-artisti?Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Loka 19, 2025 6:38 pm
Voihan sen noinkin ajatella. En tosin usko, että kyseisestä rapparista oli eläessään mitään vaki haittaa sulle(kaan). Wai quis on?![]()
![]()
Ismo "Laitela" Tauriainen on kuollut 18.10.25 Helsinki
-
wonderland
- Neuvoja-Jack
Re: Ismo "Laitela" Tauriainen on kuollut 18.10.25 Helsinki
" Heikoin lenkki, hänen sydämensä, petti. Se oli ajan kysymys." - Laiho oikeudessa
Aivan varmasti osa ihannoi. Lopeta se tiktokin katseleminen, niin saisit ehkä vähän realismiakin ajatusmaailmaasi.wonderland kirjoitti: Ma Loka 20, 2025 9:51 am Eivät todellakaan ihannoi. Ihmisellä on sisäsyntyinen itsesuojeluvaisto ja pyrkimys pysyä elossa. Päinvastoin, tuo kuolemantapaus saa lapset ja nuorison halveksumaan rappioelämää. Älkää pitäkö lapsia ja nuoria tyhminä, kun eivät sitä ole. Rappiosome välittää juuri sitä tietoa, mikä saattaa estää nuorison keskuudessa huumekokeiluja. Rappiosome riisuu siitä kaiken kuvitellun glamourin.
Ikinä kuullutkaan tästä tyypistä, mutta kertoo jotain nyky-yhteiskunnan rappiosta, että on näinkin tunnettu.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
-
wonderland
- Neuvoja-Jack
Voi kuule, minä olen nähnyt päihteidenkäyttäjien elämää jo syntymästä saakka ja siis kymmeniä vuosia ennen tik tokia tai mitään somekanavia. Tämä johtuu siitä, että niitä vaan aina on ollut lähipiirissä tai ympäristössä ennen kuin somea oli olemassakaan. Ehkä nykyisille nuorille aikuisille tuo päihdeongelma on uusi asia. Minä ja kaikki mun sisarukset eletään raitista elämää, eikä meistä ole tullut spurguja, vaikka päästiin näkemään päihteidenkäyttäjien elämää vierestä jo lapsuudessa. Tunnen monta rappiospurgun jälkeläistä, joista tuli absolutisteja. Kun lukee somekommentointia, nuorempi sukupolvi kuvittelee noiden rappiolivettäjien päihdeongelmien olevan somen luomus, mutta kun ei vaan ole ja sen lisäksi kaikkea sellaista on nähty ennenkin. Kyllä ne rappiolliset yhteisöt olivat olemassa jo Antiikin Roomasssa hyvät ihmiset ja silti ihmiskunta on selviytynyt. Pojasta polvi paranee, sanoo sananlaskukin. Ei minusta tullut spurgua, vaikka lapsena sain nähdä spurgujen elämää.Anom kirjoitti: Ma Loka 20, 2025 10:09 amAivan varmasti osa ihannoi. Lopeta se tiktokin katseleminen, niin saisit ehkä vähän realismiakin ajatusmaailmaasi.wonderland kirjoitti: Ma Loka 20, 2025 9:51 am Eivät todellakaan ihannoi. Ihmisellä on sisäsyntyinen itsesuojeluvaisto ja pyrkimys pysyä elossa. Päinvastoin, tuo kuolemantapaus saa lapset ja nuorison halveksumaan rappioelämää. Älkää pitäkö lapsia ja nuoria tyhminä, kun eivät sitä ole. Rappiosome välittää juuri sitä tietoa, mikä saattaa estää nuorison keskuudessa huumekokeiluja. Rappiosome riisuu siitä kaiken kuvitellun glamourin.
Ikinä kuullutkaan tästä tyypistä, mutta kertoo jotain nyky-yhteiskunnan rappiosta, että on näinkin tunnettu.
" Heikoin lenkki, hänen sydämensä, petti. Se oli ajan kysymys." - Laiho oikeudessa
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Vähän turhan usein vaan ihan perhetasolla esiintynyt rappiosome-tyyppinen roolimalli periytyy lapsille.wonderland kirjoitti: Ma Loka 20, 2025 9:51 amEivät todellakaan ihannoi. Ihmisellä on sisäsyntyinen itsesuojeluvaisto ja pyrkimys pysyä elossa. Päinvastoin, tuo kuolemantapaus saa lapset ja nuorison halveksumaan rappioelämää. Älkää pitäkö lapsia ja nuoria tyhminä, kun eivät sitä ole. Rappiosome välittää juuri sitä tietoa, mikä saattaa estää nuorison keskuudessa huumekokeiluja. Rappiosome riisuu siitä kaiken kuvitellun glamourin.Täytekakku Koskinen kirjoitti: Su Loka 19, 2025 9:11 pmMoni herkässä iässä oleva nuori varmasti seurasi ja ihannoi tätä herraa ja hänen roolimalliaan. Tämän kontentin katseleminen tuskin loppuu Ismon kuolemaan. Eli kyllä tästä vaan on haittaa, vaikka ei minulle tai Jaggelle olekaan.Jaguaari2 kirjoitti: Su Loka 19, 2025 8:17 pm
Minulle ei todellakaan, mutta varmasti monelle lapselle ja nuorelle oli. Siis oliko tämä narkki muurari vai joku wannabe rap-artisti?![]()
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
- Private dick
- Javier Pena
Sama täällä, ikinä kuulutkaan tämmöisestä enkä muutenkaan tiktokkia katso. Kaikkea paskaa ne ihmisetkin seuraa, taitavat itse olla alkoholisteja kun kiinnostaa alkoholistin striimaukset. Minä en jaksa pubissakaan kuunnella kenenkään juttuja, haluan istua rauhassa omissa ajatuksissa ja nauttia oluesta. Vituttaa kun joku yrittää änkeä viereen ja jutella. En mene pubiin juopumaan, ne ajat jäivät 30 vuotta sitten.Anom kirjoitti: Ma Loka 20, 2025 10:09 am
Muistaakseni tällä Latelalla oli joku tv ohjelmakin. En ole koskaan käyttänyt tiktokia, mutta nimi on tuttu.Private dick kirjoitti: Ma Loka 20, 2025 1:08 pmSama täällä, ikinä kuulutkaan tämmöisestä enkä muutenkaan tiktokkia katso. Kaikkea paskaa ne ihmisetkin seuraa, taitavat itse olla alkoholisteja kun kiinnostaa alkoholistin striimaukset. Minä en jaksa pubissakaan kuunnella kenenkään juttuja, haluan istua rauhassa omissa ajatuksissa ja nauttia oluesta. Vituttaa kun joku yrittää änkeä viereen ja jutella. En mene pubiin juopumaan, ne ajat jäivät 30 vuotta sitten.Anom kirjoitti: Ma Loka 20, 2025 10:09 am
Aivan varmasti tavis päihdeongelmaisella oli on tv-ohjelma,juonsi myös kymppiuutisia ja ajo taksia heti uutisten perään illallaB€st kirjoitti: Ma Loka 20, 2025 1:23 pmMuistaakseni tällä Latelalla oli joku tv ohjelmakin. En ole koskaan käyttänyt tiktokia, mutta nimi on tuttu.
22.30-->.
Tuleeko vielä jotaki muuta mieleen kun nyt tiktok nimimerkki laitela92 on vaihdettu sekopäissään täällä jo Latelaksi?
Siinä on vissi ero seuraatko lähiomais-spurgun vai jonkun satunnaisen netti-spurgun elämää, josta jälkimmäinen saa mahdollisesti vielä tulojakin.wonderland kirjoitti: Ma Loka 20, 2025 12:07 pm Voi kuule, minä olen nähnyt päihteidenkäyttäjien elämää jo syntymästä saakka ja siis kymmeniä vuosia ennen tik tokia tai mitään somekanavia. Tämä johtuu siitä, että niitä vaan aina on ollut lähipiirissä tai ympäristössä ennen kuin somea oli olemassakaan. Ehkä nykyisille nuorille aikuisille tuo päihdeongelma on uusi asia. Minä ja kaikki mun sisarukset eletään raitista elämää, eikä meistä ole tullut spurguja, vaikka päästiin näkemään päihteidenkäyttäjien elämää vierestä jo lapsuudessa. Tunnen monta rappiospurgun jälkeläistä, joista tuli absolutisteja. Kun lukee somekommentointia, nuorempi sukupolvi kuvittelee noiden rappiolivettäjien päihdeongelmien olevan somen luomus, mutta kun ei vaan ole ja sen lisäksi kaikkea sellaista on nähty ennenkin. Kyllä ne rappiolliset yhteisöt olivat olemassa jo Antiikin Roomasssa hyvät ihmiset ja silti ihmiskunta on selviytynyt. Pojasta polvi paranee, sanoo sananlaskukin. Ei minusta tullut spurgua, vaikka lapsena sain nähdä spurgujen elämää.
Kummasti niistä nuorista tulee rikollisiakin, kun yrittävät päästä helpon rahan ääreen ja varsinkin nykyaikana se some on yksi pahimmista vaikuttajista.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
-
ajokoiramies75
- Lauri Hanhivaara
Kyllä porukka on taas sekaisin
kuollut oli pari vuotta tiktokissa pyörinyt sekakäyttäjä naisten hakkaaja,käytti nimimerkkiä laitela92,ni miten joku tämän onnistui sekottamaan latelaan 
Kivinokkalaiset ry:n Facebook sivulle on ilmestynyt tällainen. Tutkintahommiksi meni
Jos kelluu niin ei ole hukkunut ja vetänyt keuhkoihin vettä vai mitä?
https://poliisi.fi/-/kivinokan-uimarann ... ja-vedesta
Kivinokan uimarannalta löytyi vainaja vedestä
Julkaisuajankohta 20.10.2025 14.53
Poliisi sai hätäkeskuksen kautta ilmoituksen mahdollisesta vainajasta vedessä perjantai-iltana 17. lokakuuta 2025 noin kello 17.40.
Helsingin poliisin mentyä paikalle partio löysi Kivinokan uimarannalta vedestä menehtyneen henkilön.
– Poliisi selvittää parhaillaan kuoleman olosuhteita sekä vainajan kuolinsyytä. Kuolemantapauksissa poliisi selvittää aina, onko tapauksessa syytä epäillä rikosta vai jatketaanko tapauksen tutkintaa normaalina kuolemansyyntutkintana, rikoskomisario Tuomas Lindholm kertoo.
Toivottavasti Pottunokka ei ole sekaantunut tapaukseen. Olisi todella kamalaa, jos toinenkin huippukontentin tuottaja poistuisi markkinoilta.
Kun kaikki rötöstelevät ja Kela-tuilla elävät matut lähetetään täältä kotimaahansa, kummasti rasismikin vähenee.
-
Henrietta Poirot
- Nikke Knatterton
-
wonderland
- Neuvoja-Jack
Ironian sävyjä. Kyllähän viikatemies niittää noita vielä vuoron perään, elleivät ryhdistäydy. Eipä siihen ulkopuolista tarvita, jos sisuskalut hajoaa.Haades kirjoitti: Ma Loka 20, 2025 3:26 pm Toivottavasti Pottunokka ei ole sekaantunut tapaukseen. Olisi todella kamalaa, jos toinenkin huippukontentin tuottaja poistuisi markkinoilta.