Koska palstan nekrurakastajat hyytyy?
Nannannanannannatuplananna, Knobster ja ketä näitä on? AIDS noilla on varmasti, toivottavasti iskee pian :)
Palstaan nekrunrakastajat ja HIV-tilanne?
-
Pulha-Meltti
- Remington Steele
Re: Palstaan nekrunrakastajat ja HIV-tilanne?
Jos neekeriä noin haluttaa niin kannattaa mennä grinderiin, sieltä se Tynkkynenkin löysi mustaa nakkia
Free PalestinaAnti-Antifa
tunnen noin 50 hiv tartunnan kantajaa kaikki kantasuomalaisia miehiä ja naisia ikä haitari 40-60 vuotta ja kaikki saanut tartunnan suonensisäisten huumeiden käytöstä suurin osa ysärillä.eli eiköhän tässäkin kohtaa mamujen syyttäminen aiheesta oo vähän sama ku pureskelis omia peräpukamiaan vaikeeta lähes mahdotonta ja jos sattuu osumaan ni paskan maku jää silti omaan suuhun.
syyllinen on huumeiden kieltolaki mikä pakotti käyttää samoja neuloja muiden kanssa koska puhtaita ei saanut.
syyllinen on huumeiden kieltolaki mikä pakotti käyttää samoja neuloja muiden kanssa koska puhtaita ei saanut.
Antifa Free Palestina
-
Georgie Davis
Eihän se rajoitu Aidsiin. Nuohan levittävät apinaruttoa, tuberkuloosia, kuppaa sun muuta.
He tartuttavat myös älyllistä vajaavuutta, kuten suvakkien järjenjuoksusta voimme päätellä.
He tartuttavat myös älyllistä vajaavuutta, kuten suvakkien järjenjuoksusta voimme päätellä.
-
Pulha-Meltti
- Remington Steele
ainahan syy vihervassuleilla on yhteiskunta.Kumisilmä kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 11:16 am tunnen noin 50 hiv tartunnan kantajaa kaikki kantasuomalaisia miehiä ja naisia ikä haitari 40-60 vuotta ja kaikki saanut tartunnan suonensisäisten huumeiden käytöstä suurin osa ysärillä.eli eiköhän tässäkin kohtaa mamujen syyttäminen aiheesta oo vähän sama ku pureskelis omia peräpukamiaan vaikeeta lähes mahdotonta ja jos sattuu osumaan ni paskan maku jää silti omaan suuhun.
voishan sitä vihervassulit joskus katsoa peiliin ja myöntää, ettei ollut mitään pakkoa, tai tarvetta ensinnäkään vetää huumeita. ja toiseksi vieläpä niin, että vetää huumeita likaisten neulojen kanssa jakaen kaverille myös tauteja.
mutta joo sovitaan, että yhteiskunta, joka rahoittaa ne huumeet ja neulat on ihan paska.
Free PalestinaAnti-Antifa
kyllä mä ihan itse aloitin mut yhteiskunnan valinta oli kieltää meiltä puhtaat välineet.apteekit ei myynyt vinkki vasta idea tasolla jne...poliisi+terveydenhuolto tiesi et hiv ja c-hepatiitti leviää ku kulovalkea stadissa silti estivät puhtaiden välineiden saamisen.Pulha-Meltti kirjoitti: La Loka 25, 2025 12:52 pmainahan syy vihervassuleilla on yhteiskunta.Kumisilmä kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 11:16 am tunnen noin 50 hiv tartunnan kantajaa kaikki kantasuomalaisia miehiä ja naisia ikä haitari 40-60 vuotta ja kaikki saanut tartunnan suonensisäisten huumeiden käytöstä suurin osa ysärillä.eli eiköhän tässäkin kohtaa mamujen syyttäminen aiheesta oo vähän sama ku pureskelis omia peräpukamiaan vaikeeta lähes mahdotonta ja jos sattuu osumaan ni paskan maku jää silti omaan suuhun.
voishan sitä vihervassulit joskus katsoa peiliin ja myöntää, ettei ollut mitään pakkoa, tai tarvetta ensinnäkään vetää huumeita. ja toiseksi vieläpä niin, että vetää huumeita likaisten neulojen kanssa jakaen kaverille myös tauteja.
mutta joo sovitaan, että yhteiskunta, joka rahoittaa ne huumeet ja neulat on ihan paska.![]()
ootko tavannut monta alkoholistia joka kieltäytyy juomasta kossu pullosta jos siitä on jo joku toinen juonut.eihän nuori osannut edes pelätä eli ne kellä tieto miten siinä käy vastuussa asiasta ja sehän alko leviämään seksin välityksellä käyttäjiltä taviksille ni sillon vasta alko pikkusen helpottuu värkkien puhtaiden saanti. 1992 kytät veti turpaan ja tekivät kotietsinnän jos oli värkit hallussa 2025 saan jokainen kuukausi 100 puhdasta neulaa.ruiskua.klikkikuppia.putsilappua.steriililappuja kortsuja liukkaria ja steriilifilttereitä koska on tajuttu ettei ainoastaan kuppanen nisti kuten minä kuole hiviin vaan myös mun mahdolliset kumppanit jos en tajua suojata toista.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä kirjoitti: La Loka 25, 2025 3:03 pmkyllä mä ihan itse aloitin mut yhteiskunnan valinta oli kieltää meiltä puhtaat välineet.apteekit ei myynyt vinkki vasta idea tasolla jne...poliisi+terveydenhuolto tiesi et hiv ja c-hepatiitti leviää ku kulovalkea stadissa silti estivät puhtaiden välineiden saamisen.Pulha-Meltti kirjoitti: La Loka 25, 2025 12:52 pmainahan syy vihervassuleilla on yhteiskunta.Kumisilmä kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 11:16 am tunnen noin 50 hiv tartunnan kantajaa kaikki kantasuomalaisia miehiä ja naisia ikä haitari 40-60 vuotta ja kaikki saanut tartunnan suonensisäisten huumeiden käytöstä suurin osa ysärillä.eli eiköhän tässäkin kohtaa mamujen syyttäminen aiheesta oo vähän sama ku pureskelis omia peräpukamiaan vaikeeta lähes mahdotonta ja jos sattuu osumaan ni paskan maku jää silti omaan suuhun.
mutta joo sovitaan, että yhteiskunta, joka rahoittaa ne huumeet ja neulat on ihan paska.![]()
ootko tavannut monta alkoholistia joka kieltäytyy juomasta kossu pullosta jos siitä on jo joku toinen juonut.eihän nuori osannut edes pelätä eli ne kellä tieto miten siinä käy vastuussa asiasta ja sehän alko leviämään seksin välityksellä käyttäjiltä taviksille ni sillon vasta alko pikkusen helpottuu värkkien puhtaiden saanti. 1992 kytät veti turpaan ja tekivät kotietsinnän jos oli värkit hallussa 2025 saan jokainen kuukausi 100 puhdasta neulaa.ruiskua.klikkikuppia.putsilappua.steriililappuja kortsuja liukkaria ja steriilifilttereitä koska on tajuttu ettei ainoastaan kuppanen nisti kuten minä kuole hiviin vaan myös mun mahdolliset kumppanit jos en tajua suojata toista.mulla muuten edelleen aktiivisena hoitamattomana 92 saatu c-hepatiitti multa kolmesti kielletty siihen hoito ja koko ajan vinkin lääkärin mukaan mun hepatiitti on ollu tarttuva ja se on multa testattu aina labrojen yhteydessä ilmoittamatta sitä mulle.eli suomeksi terveydenhuolto on tietoisesti antanut mun nussia tuolla kaikkea liikkuvaa koirista kuu-ukkoon tietäen että tartutan hepatiittiä joka johtaa maksa syöpään.
Antifa Free Palestina