Joensuussa kuolemaan johtanut liikenneonnettomuus, 23.10.25

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Jonessa11
Remington Steele

Re: Joensuussa kuolemaan johtanut liikenneonnettomuus, 23.10.25

Viesti Kirjoittaja Jonessa11 »

Liipolaman kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 12:15 pm Tuttu poliisi kertoi hyvän vinkin kun kyselevät missä kukin on liikkunut ja missä ei, suurimmalla osalla ihmisistä on Google tili puhelimessa ja sieltä löytyy apista aikajana joka kertoo jokaisen liikkeen minkä oot tehny ja missä käynyt :D

Sanoi ettei suurin osa edes tajua että sellainen sieltä löytyy..

Minulla ei näkynyt siellä yhtään mitään koska se ei ole päällä? En edes tiennyt tuollaisen olemassaolosta. Oletusasetus on "ei päällä", joten se kai pitäisi itse laittaa aktiiviseksi.
Amy
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Amy »

*Luca* kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 11:54 am Messenger_creation_B61A2380-E67C-4C58-9718-92D08F0B2553.jpeg
Ilomantsista ois kuulema kotosin tuo bensalenkkari.
Kyllähän tuo näyttää aika identtinen olevan tänne vinkatun Pesosen auton kanssa. Ja tämä just alleviivaa sitä, että tuolta tuppukylistä tulee suuri osa Joensuun bemaripelleistä, en ole yllättynyt että kyseessä on Ilomantsin vahvistus.
Jarkallas
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Jarkallas »

Liipolaman kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 12:15 pm Tuttu poliisi kertoi hyvän vinkin kun kyselevät missä kukin on liikkunut ja missä ei, suurimmalla osalla ihmisistä on Google tili puhelimessa ja sieltä löytyy apista aikajana joka kertoo jokaisen liikkeen minkä oot tehny ja missä käynyt :D

Sanoi ettei suurin osa edes tajua että sellainen sieltä löytyy..
Kuka helvetin idiootti ei tuota tajua vuonna 2025? Varmaan niitä samoja ihmisiä jotka antavat pankkitunnuksiaan puhelimessa "vakuutusyhtiöille" tai lähettelevät satumaisia summia ulkomaille unelmiensa prinsseille tai prinsessoille. Kyllä on huijareiden elämä helppoa kun osa ihmisistä on vieläkin niin typeriä.
-jarkko, white nigger

immigrants are like sperm
millions get in only one works
ed_gein
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ed_gein »

viivahattu kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 11:58 am
ed_gein kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 11:34 am
viivahattu kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 11:26 am

Kasvukeskuksissa ehkä. Pohjois-Karjalassa näin ei todellakaan ole, vaan siellä päättömästi bimmereillään kaahailevat kusipäät ovat lähes poikkeuksetta juurikin Räsäsiä ja Turusia jostain vitun Tohmajärveltä tai Uimaharjusta. Sitä paitsi täällä on jo kuvakin jaettu ja ihan persjalkainen pohjoiskarjalainen taikinanaama se epäilty kuljettaja on, aivan kuten kaikki sinua lukuun ottamatta ounastelivatkin.
On se vain kumma, että sitä pohjoiskarjalaista taikinanaamaa syytetään heti kun mahdollista, mutta mamuja vasta sitten kun ei ole enää muita vaihtoehtoja.
Minä olen itse sukujuuriltani sataprosenttinen pohjoiskarjalainen. Olen asunut siellä vuosikausia, enkä todellakaan Joensuussa vaan juurikin siellä Syvä joki -maaseudulla. Satun tietämään ihan omasta kokemuksesta, millaista meno siellä on. Neekerit ja ählämit saavat kyllä osansa silloin kun sille on aihetta, mutta jos tuunattu bimmeri kaahaa jalankulkijan hengiltä Joensuussa käännyttyään Kajaanintieltä Käpykankaan suuntaan, on suurinpiirtein yhtä todennäköistä että kuski on neekeri kuin että ruotsinlaivan kimpparaiskaajat ovat möttösiä ja turakaisia.
Miksi haukkua omia maanmiehiä, niitä joilla on velvollisuus sinuakin puolustaa joiksikin sukusiitoksen tuloksiksi? Olen itsekin maaseudulta ja ihmiset ovat hyvin rehellisiä yksinkertaisine arvoineen. Mitä Syvään jokeen tulee, niin arabit ovat itse serkkujen jälkeläisiä ja tätä on tapahtunut kymmeniä sukupolvia. Mustat eivät edes saa toimivaa yhteiskuntaa aikaan.
Hattu
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Hattu »

Yksi teoria kuskin pakoiluun vois tosiaan olla päihteet. Nyt ollaan sen aikaa jemmassa, ettei enää voida todentaa huumejäämiä. Kokonaistuomioon se varmaan ei juurikaan vaikuta onko selvinpäin vai ei, kun tässä tulee syytteitä vakavammistakin asioista, mutta maine. Etenkin isänsä silmissä jos antanut/ostanut auton pojan käyttöön.
Paikalla
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

ed_gein kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 1:04 pm Miksi haukkua omia maanmiehiä, niitä joilla on velvollisuus sinuakin puolustaa joiksikin sukusiitoksen tuloksiksi? Olen itsekin maaseudulta ja ihmiset ovat hyvin rehellisiä yksinkertaisine arvoineen. Mitä Syvään jokeen tulee, niin arabit ovat itse serkkujen jälkeläisiä ja tätä on tapahtunut kymmeniä sukupolvia. Mustat eivät edes saa toimivaa yhteiskuntaa aikaan.
Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että minä tiedän, minkälaista se meno siellä pahimmillaan on. Suurin osa pohjoiskarjalaisista on mukavaa ja sydämellistä porukkaa, mutta siitä nyt vaan ei pääse mihinkään, että niitä lippa vinossa kaljapäissään kaahailevia urpoja on ihan joka kylällä riesaksi asti. Toisekseen neekerit ja ählämit tekevät kyllä ihan tarpeeksi rikoksia ansaitakseen huonon maineensa, ei niiden niskaan tarvitse sysätä ilmiselviä kantaväestön kupruja, jollainen tämä alusta saakka oli. Ja sen sinäkin tietäisit, jos sitä seutukuntaa yhtään tuntisit.
Hellämietonen
Alokas

Viesti Kirjoittaja Hellämietonen »

Jos Ilomantsista niin se selittää. On Pohjois-Karjalan oudoin paikka
Cotleri
Alokas

Viesti Kirjoittaja Cotleri »

Joo Ilomantsilaiset on kauheita, hädin tuskin ihmisiä.
This is a world where nothing is solved. Someone once told me, 'Time is a flat circle.'
aavikkoralli
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja aavikkoralli »

vanhellsing kirjoitti: To Loka 23, 2025 6:39 pm Pahus, en keksinyt mitään millä laittaisi pyöräilijän tyhmyyteen tämän.
No voi harmi. Ehkä niitä jäisi vähemmän autojen alle jos turhan syyttelyn sijaan kunnioittaisi sitä kevyttä liikennettä.
Käsittämätöntä miten aikuiset ihmiset lopettaa käyttäytymisen kun ne on auton sisällä turvassa...
Onko persevaossa hiekkaa vai mikä kaikkia vaivaa? Jos se pyöräilijäkin voi matkustaa 20 km/h, niin voi autoilijakin hidastaa ja katsoa ympärilleen, vai mihin on kiire?

Niin paljon apinoita liikenteessä, että nämä tapaukset ei varmasti vähene.
*Luca*
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja *Luca* »

Kuului huhuja, että ei ois ollu Pesonen ite ratissa vaan joku kaverinsa, joka ois nyt kiinni. Myös väite, että olis Enon hautausmaalta löytyny bemu.
ed_gein
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ed_gein »

viivahattu kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 1:45 pm
ed_gein kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 1:04 pm Miksi haukkua omia maanmiehiä, niitä joilla on velvollisuus sinuakin puolustaa joiksikin sukusiitoksen tuloksiksi? Olen itsekin maaseudulta ja ihmiset ovat hyvin rehellisiä yksinkertaisine arvoineen. Mitä Syvään jokeen tulee, niin arabit ovat itse serkkujen jälkeläisiä ja tätä on tapahtunut kymmeniä sukupolvia. Mustat eivät edes saa toimivaa yhteiskuntaa aikaan.
Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että minä tiedän, minkälaista se meno siellä pahimmillaan on. Suurin osa pohjoiskarjalaisista on mukavaa ja sydämellistä porukkaa, mutta siitä nyt vaan ei pääse mihinkään, että niitä lippa vinossa kaljapäissään kaahailevia urpoja on ihan joka kylällä riesaksi asti. Toisekseen neekerit ja ählämit tekevät kyllä ihan tarpeeksi rikoksia ansaitakseen huonon maineensa, ei niiden niskaan tarvitse sysätä ilmiselviä kantaväestön kupruja, jollainen tämä alusta saakka oli. Ja sen sinäkin tietäisit, jos sitä seutukuntaa yhtään tuntisit.
Lippa vinossa ajaminen ei tee kenestäkään yhteiskuntakelvotonta joita neekerit ja ählämit ovat. Nuorten hölmöily jää parissa vuodessa pois, neekereillä ja ählämeillä ei koskaan.
Hallah Ahrum
Alokas

Viesti Kirjoittaja Hallah Ahrum »

*Luca* kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 3:31 pm Kuului huhuja, että ei ois ollu Pesonen ite ratissa vaan joku kaverinsa, joka ois nyt kiinni. Myös väite, että olis Enon hautausmaalta löytyny bemu.
Onko tietoa oliko ahkerakin kaveri lainamaan autoaan "kavereille" ...eikä varmasti ollu ite ratissa, joopa joo ja rallalaa
Amy
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Amy »

*Luca* kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 3:31 pm Kuului huhuja, että ei ois ollu Pesonen ite ratissa vaan joku kaverinsa, joka ois nyt kiinni. Myös väite, että olis Enon hautausmaalta löytyny bemu.
Hmmm. 🤔 Lähtökohtaisesti vähän erikoiselta kuulostaa, että nuo jantterit (joille se oma auto on henki ja elämä), antais autonsa heti aamusta jonkun muun käyttöön. Voihan se olla tottakin, mutta en purematta niele.

Varsinkin kun tän näköinen auto on kuulemma tuttu kaahailuistaan teollisuusalueella ja Siihtalan ABClla. Tuskin on aina ollu kaverilla lainassa. Epäilyttää.

Mistä tieto, että joku ois kiinni?
Anoteus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Anoteus »

Amy kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 4:15 pm
Hmmm. 🤔 Lähtökohtaisesti vähän erikoiselta kuulostaa, että nuo jantterit (joille se oma auto on henki ja elämä), antais autonsa heti aamusta jonkun muun käyttöön. Voihan se olla tottakin, mutta en purematta niele.

Varsinkin kun tän näköinen auto on kuulemma tuttu kaahailuistaan teollisuusalueella ja Siihtalan ABClla. Tuskin on aina ollu kaverilla lainassa. Epäilyttää.

Mistä tieto, että joku ois kiinni?
Auton voi antaa toisen käyttöön vaikka "hakureissulle", jos pitää mitata kuka selvin ja yhdellä vain on auto, näitä on..

Ja siitä poliisin vinkistä, niin vaikka sulla ei ole google-tiliä, niin se puhelin ottaa säännöllisesti yhteyttä mastoihin, ellei puhelin ole suljettu tai lentskaritilassa, ja nämä tiedot poliisi saa myös verkonhaltijalta.
Jos haluat välttää kiinnijäämisen, niin älä kanna mitään elektronista mukanasi, kun teet rikoksia. Ja sekään ei oikein auta, kun kaikkialla alkaa olemaan kameroita, mikä on todella hyvä juttu. Tavallinen ihminen ei pelkää kameroita
sörsse
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja sörsse »

Onko tämä Pesonen niitä Loka-Pesosia?
Vastaa Viestiin