Maasta poismuutto ja miten se tehdään
Re: Maasta poismuutto ja miten se tehdään
*Poistettu palstan säännöissä kiellettyä henkilöspekulaatiota*tm
-
Make69
Anteeksi kun olen utelias mutta pakko kysyä, mihin olet lähdössä?Stonedar kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 9:20 am Tämähän on juuri aitoisänmaallista toimintaa, että epäkelvot yksilöt itse tajuavat lähteä ns. vittuun täältä.
- Jarkallas
- Martin Beck
*pltmtxtvp*tm
-jarkko, white nigger
immigrants are like sperm
millions get in only one works
immigrants are like sperm
millions get in only one works
-
siiantaika
- Vic Mackey
Puola oli myös todella rauhallinen maa ainakin vielä kymmenen vuotta sitten. Sai rauhassa kävellä Varsovan kaduilla yöaikaan eikä näkynyt nistejä tai ryöstäjiä missään. Joku tyyppi tuli jotain kysymään, varmaan tupakkaa, mutta lähti matkoihinsa kun kävi selväksi etten osaa puolan kieltä. Palkkataso on kyllä matala. Ei ole varaa lennellä Suomeenkaan koko ajan, jos pitää paikalliseen tulotasoon tyytyä.jotunheimen kirjoitti: Ma Loka 13, 2025 8:41 pm Mitähän samaa Puolassa ja Valko-Venäjässä on? Suosittelen Puolaa, talous kasvaa siellä mukavasti, eikä tosiaan ole islamisteja eikä pakkosyöttöä sateenkaarisonnsta.
Omat havainnot lähimenneisyydestä on, että se on ainoa käymistäni Euroopan maista, missä olen törmännyt nuoreen aikuiseen, joka ei ymmärrä yhtään englantia. Ranskalaisiin ja italialaisiin olen kans törmännyt, ketkä ei puhu sanaakaan englantia, mutta ne on ollu vähän vanhempia. Kaikkialla muualla nuoret on puhuneet jollain tavalla englantia.siiantaika kirjoitti: To Loka 16, 2025 12:43 pm Joku tyyppi tuli jotain kysymään, varmaan tupakkaa, mutta lähti matkoihinsa kun kävi selväksi etten osaa puolan kieltä.
Miksi ei kukaan halua muuttaa Amerikkaan? Make maga great again jne.
- Wildchild79
- Rico Tubbs
Kukas sitten sun fattarahat maksaa veroina kun ei ole duunareita? Ei ne muhamettit ainakaan.Stonedar kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 9:20 am Tämähän on juuri aitoisänmaallista toimintaa, että epäkelvot yksilöt itse tajuavat lähteä ns. vittuun täältä.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Kyl mä työelämässä oon, vaikka ei nettikirjoituksia tietenkään tarvi kenenkään todeksi uskoa. Nytkö ne onkin duunarit jotka täällä isosti veroja maksaa?Wildchild79 kirjoitti: To Loka 23, 2025 7:49 amKukas sitten sun fattarahat maksaa veroina kun ei ole duunareita? Ei ne muhamettit ainakaan.Stonedar kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 9:20 am Tämähän on juuri aitoisänmaallista toimintaa, että epäkelvot yksilöt itse tajuavat lähteä ns. vittuun täältä.
- Wildchild79
- Rico Tubbs
Mistä ne verorahat tulee jos ei duunareilta?Stonedar kirjoitti: To Loka 23, 2025 9:49 amKyl mä työelämässä oon, vaikka ei nettikirjoituksia tietenkään tarvi kenenkään todeksi uskoa. Nytkö ne onkin duunarit jotka täällä isosti veroja maksaa?Wildchild79 kirjoitti: To Loka 23, 2025 7:49 amKukas sitten sun fattarahat maksaa veroina kun ei ole duunareita? Ei ne muhamettit ainakaan.Stonedar kirjoitti: Ke Loka 15, 2025 9:20 am Tämähän on juuri aitoisänmaallista toimintaa, että epäkelvot yksilöt itse tajuavat lähteä ns. vittuun täältä.
Vähänkään fiksummat massiministerit kikkailee omaisuudellaan täysipäiväisesti vältelläkseen veroja, alveja, tessejä, tasseja sekä tv-lupaa.
Eihän verosuunnittelu väärin ole mutta ihan turha itkeä ja ulista kun Suomi taantuu kehitysmaaksi, väestöhän jo kohta on luku- ja kirjoitustaidotonta yön timoa täynnä.
Olet työelämässä ja haluat silti ottaa tänne ja elättää rikollisia hiekkaneekereitä verorahoillasi ja toivot että omilla aivoilla ajattelevat suomalaiset muuttavat pois?
Taitaa olla hyvä liksa sulla vai nautitko verottomasta taksiedusta ja itse määrätystä sekä joka vuosi korotettavasta palkkiosta?
Lähetä vaan palkkasi/palkkiosi suoraan savannille niin me muut päästään helpommalla.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
tuli mieleen Fäärit eli Färsaaret mutta eipä ole käryä miten siellä yhteiskunta pyörii ja varmaan mamuja vähän. Ruotsin kielellä luulis norjassa pärjäävän kun sukulaiskieliä mutta taitotasosta varmaan kiinni!. sveitsissä ranskan ja saksan kielen voi opetella maassaJarkallas kirjoitti: Ma Loka 13, 2025 8:07 pm Jos karu ilmasto ei häiritse suosittelen Islantia. Norjassa taas pitäis ainakin palkkojen olla kohdillaan, tosin hintataso on tietenkin myös sen mukainen. Sveitsi vois myös olla melko hyvä paikka ihmisen elää. Jos arvostaa lämpöä eikä haittaa lähteä oikeesti kauas harkitse Australiaa.
Edit. Lisätään listaan vielä Kanada.
Edit.2 Lisätään vielä vähän perusteluja mitä tiedän.
Islanti: edullisempi kun muut pohjoismaismaat, turvallinen ja rauhallinen -> ei paljoa ihmisiä, eikä niin paljon mamuja kuin muissa pohjoismaissa ja euroopassa yleensä.
Pieni markkina joten työmahdollisuudet rajallisempia. En tiedä kuinka hyvin englannilla pärjää eli kielimuuri voi olla. Uskon kuitenkin että enkulla pärjää aika hyvin.
Norja: hyvät palkat, korkee elintaso, kaunis luonto ja hyvä infra.
Korkeet elinkustannukset, ruotsilla ei pärjää mut englantia osataan hyvin.
Sveitsi: korkee elämänlaatu, kilpailukykyset palkat, teknologia ja teollisuus hyvää. Korkeet elinkustannukset, byrokratia ja mahdollinen kielimuuri (saksa, ranska) ?
Australia: lämmin ilmasto, rennompi elämäntapa kun täälä meillä, iso maa; löytyy työmahdollisuuksia, suhtaudutaan hyvin ulkomailta tulleisiin.
Kanada: samat ku australia mutta kylmempi, toisaalta super kaunis luonto ja erämaat ym jos tykkää sellasesta.
Vaikka ei noi kaikki mainitut maat niin häävejä olekaan, niin en mä silti toivoisi teitä niille riesaksi. Kai meidän täytyy omat ongelmamme hoitaa.
Itte kattelisin kyl ennemmin Aasiaa kun Eurooppaa. Toki tässä on tullut Euroopastakin hyviä vaihtoehtoja esiin, kuten Norja ja Islanti. Ruotsiin en muuttaisi missään nimessä: siellä on samat ongelmat kun täällä, mutta vähintään kymmenkertaisina. Toki toi ilmastokin kannattaa ottaa huomioon, tykkääkö siitä että talvella on kaks metriä lunta?
Kanada, Australia... Japani?
Kanada, Australia... Japani?
-
ViidakonCasanova
Jos olet valkoisesta menevä, suosittelen esim. Puola, Liettua.
Mukavia ihmisiä, kristittyjä, hyvin suoraselkäisiä. Yhteiskunta ei ihan yhtä byrokraattinen kuin Suomessa, ja perinteinen korruptio yleisempää, jos sen taitaa niin asiat sujuvat hyvin.
Kieli voi olla iso kynnys, mutta nykyään puolalaiset puhuvat hyvin englantia, ehkä jopa paremmin kuin suomalaiset tai lähellä samaa tasoa.
Ruotsalaiset tosiaan ovat jostain syystä rasistisia suomalaisia kohtaan, se on yksi harvoja ihmisryhmiä jonka taholta olen kohdannut rasismia, vaikka monen suomalaisen tapaan minullakin on ruotsalaisia sukujuuria.
Mukavia ihmisiä, kristittyjä, hyvin suoraselkäisiä. Yhteiskunta ei ihan yhtä byrokraattinen kuin Suomessa, ja perinteinen korruptio yleisempää, jos sen taitaa niin asiat sujuvat hyvin.
Kieli voi olla iso kynnys, mutta nykyään puolalaiset puhuvat hyvin englantia, ehkä jopa paremmin kuin suomalaiset tai lähellä samaa tasoa.
Ruotsalaiset tosiaan ovat jostain syystä rasistisia suomalaisia kohtaan, se on yksi harvoja ihmisryhmiä jonka taholta olen kohdannut rasismia, vaikka monen suomalaisen tapaan minullakin on ruotsalaisia sukujuuria.
- H.Moilanen
- Ainesta Watsoniksi
Kyllä mä olen puhunut norjalaisille (suomen)ruotsia ja ollaan ymmärretty toisiamme. Tosin tämä kikka toimii parhaiten pohjoisnorjalaisten kanssa sekä niiden norskien kanssa, jotka ovat tottuneempia kommunikoimaan ruotsalaisten tai muiden skandinaavien kanssa. Yleensä ottaen norjalaiset ja tanskalaisetkin ymmärtävät toisiaan, mutta yksilötasolta löytyy aina niitäkin, jotka eivät naapurinsa kieltä tajua. Sitä olen kyllä ihmetellyt, miksi tanskalaiset tuttuni eivät muka ymmärrä sanaakaan ruotsia. Heitä täytyy vaivata samanlainen ruotsinkielen ymmärtämisen haluttomuus, joka täällä Suomessakin on varsinainen kansantauti.Jarkallas kirjoitti: Ma Loka 13, 2025 8:07 pm Norja: hyvät palkat, korkee elintaso, kaunis luonto ja hyvä infra.
Korkeet elinkustannukset, ruotsilla ei pärjää mut englantia osataan hyvin.
* * * * *
Tässä mun maaehdotuksia tutkittavaksi, en ehdi perustella tarkemmin:
Norja (miel. keskinen tai pohjoinen, jopa Huippuvuoret)
Pohjois-Ruotsi
Saudit tai Emiraatit
Azerbaidzan
Venäjä
Egypti
Singapore
Uusi-Seelanti
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.
Aiheesta lisää täällä.