Onkohan tämä se sama BMW, mikä kaahaa usein miten sattuu Prismalta Kontiolahteen päin tai toiste perin?*Luca* kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 11:54 am Messenger_creation_B61A2380-E67C-4C58-9718-92D08F0B2553.jpeg
Ilomantsista ois kuulema kotosin tuo bensalenkkari.
Joensuussa kuolemaan johtanut liikenneonnettomuus, 23.10.25
Re: Joensuussa kuolemaan johtanut liikenneonnettomuus, 23.10.25
Kuulemma on, mut ei oo varmaa tietoa.laydee kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 5:15 pm
Onkohan tämä se sama BMW, mikä kaahaa usein miten sattuu Prismalta Kontiolahteen päin tai toiste perin?
Ihan oikeasti, jos ei ole mitään muuta annettavaa keskusteluun kuin nämä iänikuiset mamujutut, kannattaa olla vain hiljaa. Asun itse Joensuussa ja täällä ehdottomasti isoin ongelma on valkoiset kantasuomalaiset nuoret miehet. Liikenteessä, yöelämässä ja kaikessa muussakin. Mitä mamuja olen täällä nähnyt niin valtaosa on ihan työssäolevia kunnon ihmisiä. Ankkahuulisista ig-sutturoista en osaa sanoa, mutta tuskin sekoilevat autoilla ja vittuilevat kaikille, ahdistelevat naisia ja hakkaavat ihmisiä huvikseen. Ne on vaan ja ainoastaan ne nuoret kantasuomalaiset miehet.
-
Paikallaviivahattu
- Watson itse
Se vaan sattuu olemaan sellainen juttu, että jos ihminen kuolee, kyse ei ole mistään "hölmöilystä", ja neekereillä ja ählämeillä ei ole tämän asian kanssa yhtään mitään tekemistä. Yritit esittää kovinkin tietävää mutta vituiksi meni. Hyväksy, että olit ihan hakoteillä ja jatka matkaa. Ne, jotka Pohjois-Karjalan meiningistä oikeasti jotain tietävät, pystyivät heti sanomaan, että ei siellä ole mikään neekeri ollut ratissa vaan ihan pottunokkainen kantis. Ainoa avoin kysymys oli, että mistä maalaispitäjästä se kantis on sinne tullut ja yllättyneitä ei varsinaisesti ollut kun paljastui, että todennäköisesti Ilomantsista.ed_gein kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 3:39 pm Lippa vinossa ajaminen ei tee kenestäkään yhteiskuntakelvotonta joita neekerit ja ählämit ovat. Nuorten hölmöily jää parissa vuodessa pois, neekereillä ja ählämeillä ei koskaan.
Positiivista että siellä on sentään asiat vielä hyvin.jayroot kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 6:54 pmIhan oikeasti, jos ei ole mitään muuta annettavaa keskusteluun kuin nämä iänikuiset mamujutut, kannattaa olla vain hiljaa. Asun itse Joensuussa ja täällä ehdottomasti isoin ongelma on valkoiset kantasuomalaiset nuoret miehet. Liikenteessä, yöelämässä ja kaikessa muussakin. Mitä mamuja olen täällä nähnyt niin valtaosa on ihan työssäolevia kunnon ihmisiä. Ankkahuulisista ig-sutturoista en osaa sanoa, mutta tuskin sekoilevat autoilla ja vittuilevat kaikille, ahdistelevat naisia ja hakkaavat ihmisiä huvikseen. Ne on vaan ja ainoastaan ne nuoret kantasuomalaiset miehet.
Facebookin kommenttiosiossa törmäsin väitteeseen, että kuski olisi tänään ilmoittautunut poliisille. Poliisi varmaan tiedottaa lähipäivinä jos pitää paikkansa.
Mulla edelleen epäröivä olo siitä, että auto olisi muka ollut lainassa. Jos se Pesonen on ite syyllinen ja yrittää syyttää jotain muuta niin sit alkaa tulla samat vibat kuin Pyhtään murhaajasta, eli täysin narsistinen ja vastuunottoon kykenemätön psykopaatti.
Yhteen paikalliseen keskusteluun ilmestyi anonyymi, joka kovasti syytti alle jäänyttä mummoa ja uhosi että auto löytyy, paitsi epäselväksi jää kuka ajoi. Ja tää oli siis ennen kuin poliisi tiedotti kuljettajasta olleen epäselvyyttä. Aika moni epäili, ettei itse ajaja ois tullut rallattelemaan linjoille.
Mulla edelleen epäröivä olo siitä, että auto olisi muka ollut lainassa. Jos se Pesonen on ite syyllinen ja yrittää syyttää jotain muuta niin sit alkaa tulla samat vibat kuin Pyhtään murhaajasta, eli täysin narsistinen ja vastuunottoon kykenemätön psykopaatti.
Yhteen paikalliseen keskusteluun ilmestyi anonyymi, joka kovasti syytti alle jäänyttä mummoa ja uhosi että auto löytyy, paitsi epäselväksi jää kuka ajoi. Ja tää oli siis ennen kuin poliisi tiedotti kuljettajasta olleen epäselvyyttä. Aika moni epäili, ettei itse ajaja ois tullut rallattelemaan linjoille.
Joensuussa, Kuopiossa, jne. on kyllä katukuvassa melkoisesti jos jonkinlaista kehitysmaalaista. Nuoret suomalaiset miehet saattavat nuorena hölmöillä, mutta se jää pois pian. On aivan sama asuuko irakilainen tai kongolainen Joensuussa tai Vantaalla, yhtä turha ja turvallisuusuhka se on.jayroot kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 6:54 pmIhan oikeasti, jos ei ole mitään muuta annettavaa keskusteluun kuin nämä iänikuiset mamujutut, kannattaa olla vain hiljaa. Asun itse Joensuussa ja täällä ehdottomasti isoin ongelma on valkoiset kantasuomalaiset nuoret miehet. Liikenteessä, yöelämässä ja kaikessa muussakin. Mitä mamuja olen täällä nähnyt niin valtaosa on ihan työssäolevia kunnon ihmisiä. Ankkahuulisista ig-sutturoista en osaa sanoa, mutta tuskin sekoilevat autoilla ja vittuilevat kaikille, ahdistelevat naisia ja hakkaavat ihmisiä huvikseen. Ne on vaan ja ainoastaan ne nuoret kantasuomalaiset miehet.
Mikä hyvänsä rikos tapahtuu, niin kannattaa aina veikata mamua, ei kovin usein mene pieleen.viivahattu kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 8:48 pmSe vaan sattuu olemaan sellainen juttu, että jos ihminen kuolee, kyse ei ole mistään "hölmöilystä", ja neekereillä ja ählämeillä ei ole tämän asian kanssa yhtään mitään tekemistä. Yritit esittää kovinkin tietävää mutta vituiksi meni. Hyväksy, että olit ihan hakoteillä ja jatka matkaa. Ne, jotka Pohjois-Karjalan meiningistä oikeasti jotain tietävät, pystyivät heti sanomaan, että ei siellä ole mikään neekeri ollut ratissa vaan ihan pottunokkainen kantis. Ainoa avoin kysymys oli, että mistä maalaispitäjästä se kantis on sinne tullut ja yllättyneitä ei varsinaisesti ollut kun paljastui, että todennäköisesti Ilomantsista.ed_gein kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 3:39 pm Lippa vinossa ajaminen ei tee kenestäkään yhteiskuntakelvotonta joita neekerit ja ählämit ovat. Nuorten hölmöily jää parissa vuodessa pois, neekereillä ja ählämeillä ei koskaan.
-
Paikallaviivahattu
- Watson itse
Menee pieleen sata kertaa sadasta, jos kyseessä on jalankulkijan kuoliaaksi kolaaminen tuunatulla bemarilla Joensuussa. Mutta riittäköön tämä nyt tästä, vinkkinä kuitenkin että seuraavan kerran kun käyt Pohjois-Karjalassa niin piipahda jossain muuallakin kuin Joensuun keskustassa.ed_gein kirjoitti: La Loka 25, 2025 9:40 amMikä hyvänsä rikos tapahtuu, niin kannattaa aina veikata mamua, ei kovin usein mene pieleen.viivahattu kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 8:48 pmSe vaan sattuu olemaan sellainen juttu, että jos ihminen kuolee, kyse ei ole mistään "hölmöilystä", ja neekereillä ja ählämeillä ei ole tämän asian kanssa yhtään mitään tekemistä. Yritit esittää kovinkin tietävää mutta vituiksi meni. Hyväksy, että olit ihan hakoteillä ja jatka matkaa. Ne, jotka Pohjois-Karjalan meiningistä oikeasti jotain tietävät, pystyivät heti sanomaan, että ei siellä ole mikään neekeri ollut ratissa vaan ihan pottunokkainen kantis. Ainoa avoin kysymys oli, että mistä maalaispitäjästä se kantis on sinne tullut ja yllättyneitä ei varsinaisesti ollut kun paljastui, että todennäköisesti Ilomantsista.ed_gein kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 3:39 pm Lippa vinossa ajaminen ei tee kenestäkään yhteiskuntakelvotonta joita neekerit ja ählämit ovat. Nuorten hölmöily jää parissa vuodessa pois, neekereillä ja ählämeillä ei koskaan.
Ei ole Pohjois-Karjala minulle outo kuten ei muukaan maaseutu. Teoriasi hurjista lippalakkipäisistä suurrikollisista on täysin päätön. Suomalaisia poikia on asunut maaseuduilla aina ja mopoilu ja autoilu on aina ollut osa tätä kulttuuria. Rikolliset tulee tuomita ja rangaistuksia kiristää, mutta suomalainen kylänraitti nuorine poikineen ei ole mikään turvallisuusuhka.viivahattu kirjoitti: La Loka 25, 2025 11:52 amMenee pieleen sata kertaa sadasta, jos kyseessä on jalankulkijan kuoliaaksi kolaaminen tuunatulla bemarilla Joensuussa. Mutta riittäköön tämä nyt tästä, vinkkinä kuitenkin että seuraavan kerran kun käyt Pohjois-Karjalassa niin piipahda jossain muuallakin kuin Joensuun keskustassa.ed_gein kirjoitti: La Loka 25, 2025 9:40 amMikä hyvänsä rikos tapahtuu, niin kannattaa aina veikata mamua, ei kovin usein mene pieleen.viivahattu kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 8:48 pm
Se vaan sattuu olemaan sellainen juttu, että jos ihminen kuolee, kyse ei ole mistään "hölmöilystä", ja neekereillä ja ählämeillä ei ole tämän asian kanssa yhtään mitään tekemistä. Yritit esittää kovinkin tietävää mutta vituiksi meni. Hyväksy, että olit ihan hakoteillä ja jatka matkaa. Ne, jotka Pohjois-Karjalan meiningistä oikeasti jotain tietävät, pystyivät heti sanomaan, että ei siellä ole mikään neekeri ollut ratissa vaan ihan pottunokkainen kantis. Ainoa avoin kysymys oli, että mistä maalaispitäjästä se kantis on sinne tullut ja yllättyneitä ei varsinaisesti ollut kun paljastui, että todennäköisesti Ilomantsista.
Täytyy kyllä joensuulaisena sanoa, että meillä ne ongelmia aiheuttavat ihmiset on 99% tapauksista päihdeongelmaisia kantiksia. Mamut täällä on lähinnä korkeakouluopiskelijoita tai sitten ihan työelämässä olevia normaaleja ihmisiä. Jos sinulla ei ole minkäänlaista paikallistietoa, vaan haluat huudella öykkämöykkääsi, niin kokeile mennä vaikka Hommaforumille tai vastaavalle alustalle. Täällä kommenttisi ovat aiheen kannalta epärelevantteja.ed_gein kirjoitti: La Loka 25, 2025 9:39 amJoensuussa, Kuopiossa, jne. on kyllä katukuvassa melkoisesti jos jonkinlaista kehitysmaalaista. Nuoret suomalaiset miehet saattavat nuorena hölmöillä, mutta se jää pois pian. On aivan sama asuuko irakilainen tai kongolainen Joensuussa tai Vantaalla, yhtä turha ja turvallisuusuhka se on.jayroot kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 6:54 pmIhan oikeasti, jos ei ole mitään muuta annettavaa keskusteluun kuin nämä iänikuiset mamujutut, kannattaa olla vain hiljaa. Asun itse Joensuussa ja täällä ehdottomasti isoin ongelma on valkoiset kantasuomalaiset nuoret miehet. Liikenteessä, yöelämässä ja kaikessa muussakin. Mitä mamuja olen täällä nähnyt niin valtaosa on ihan työssäolevia kunnon ihmisiä. Ankkahuulisista ig-sutturoista en osaa sanoa, mutta tuskin sekoilevat autoilla ja vittuilevat kaikille, ahdistelevat naisia ja hakkaavat ihmisiä huvikseen. Ne on vaan ja ainoastaan ne nuoret kantasuomalaiset miehet.
Vihdoin selvisi minullekin, missä ne raketti-insinöörit asuu.seuraaja kirjoitti: La Loka 25, 2025 4:13 pm Mamut täällä on lähinnä korkeakouluopiskelijoita tai sitten ihan työelämässä olevia normaaleja ihmisiä.
Kun kaikki rötöstelevät ja Kela-tuilla elävät matut lähetetään täältä kotimaahansa, kummasti rasismikin vähenee.
Minä tunnen vaikka kuinka paljon korkeakouluopiskelijoita tai niistä valmistuneita, kuin myös työelämässä olevia normaaleja ihmisiä, mutta eivät ne ole synonyymi raketti-insinöörille. Sellaista en tunne yhtäkään.
Kyllä niitä varmaan joitakin on. En sitä kiellä. Heitä voitaisiin kutsua vaikka nykyajan prosenttijengiksi.Stonedar kirjoitti: La Loka 25, 2025 4:23 pmMinä tunnen vaikka kuinka paljon korkeakouluopiskelijoita tai niistä valmistuneita, kuin myös työelämässä olevia normaaleja ihmisiä, mutta eivät ne ole synonyymi raketti-insinöörille. Sellaista en tunne yhtäkään.
Kun kaikki rötöstelevät ja Kela-tuilla elävät matut lähetetään täältä kotimaahansa, kummasti rasismikin vähenee.
-
Esko Mörkö
- Armas Tammelin
Niitä korkeakouluopistoja taidetaan suorittaa Ison Myyn tiloissa etänä.seuraaja kirjoitti: La Loka 25, 2025 4:13 pmTäytyy kyllä joensuulaisena sanoa, että meillä ne ongelmia aiheuttavat ihmiset on 99% tapauksista päihdeongelmaisia kantiksia. Mamut täällä on lähinnä korkeakouluopiskelijoita tai sitten ihan työelämässä olevia normaaleja ihmisiä. Jos sinulla ei ole minkäänlaista paikallistietoa, vaan haluat huudella öykkämöykkääsi, niin kokeile mennä vaikka Hommaforumille tai vastaavalle alustalle. Täällä kommenttisi ovat aiheen kannalta epärelevantteja.ed_gein kirjoitti: La Loka 25, 2025 9:39 amJoensuussa, Kuopiossa, jne. on kyllä katukuvassa melkoisesti jos jonkinlaista kehitysmaalaista. Nuoret suomalaiset miehet saattavat nuorena hölmöillä, mutta se jää pois pian. On aivan sama asuuko irakilainen tai kongolainen Joensuussa tai Vantaalla, yhtä turha ja turvallisuusuhka se on.jayroot kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 6:54 pm
Ihan oikeasti, jos ei ole mitään muuta annettavaa keskusteluun kuin nämä iänikuiset mamujutut, kannattaa olla vain hiljaa. Asun itse Joensuussa ja täällä ehdottomasti isoin ongelma on valkoiset kantasuomalaiset nuoret miehet. Liikenteessä, yöelämässä ja kaikessa muussakin. Mitä mamuja olen täällä nähnyt niin valtaosa on ihan työssäolevia kunnon ihmisiä. Ankkahuulisista ig-sutturoista en osaa sanoa, mutta tuskin sekoilevat autoilla ja vittuilevat kaikille, ahdistelevat naisia ja hakkaavat ihmisiä huvikseen. Ne on vaan ja ainoastaan ne nuoret kantasuomalaiset miehet.