Ylipitkien lainauksien tekijät ketjuissa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

LeaSommer
Jack Bauer

Ylipitkien lainauksien tekijät ketjuissa

Viesti Kirjoittaja LeaSommer »

Amy kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 8:56 am Voisko Pulha-Meltti lyhennellä lainauksia? Aika pitkät lainaukset ja yhden lauseen kommentti, tekee taas langasta raskaan lukea. Kiitos!
Pulha-Meltti kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 8:59 am En. Ei ole pakko lukea.
Olen Amyn kanssa samaa mieltä ja palsta on aika ajoin s44tanan raskas lukea, kun tätä s44tanan ketjun paskomista on välistä paljonkin. Jos on liian laiska lyhentämään sitä s44tanan lainattua tekstiä, niin miten s44tana jaksaa kuitenkin kirjoittaa?

Otetaan tästä ihan oma s44tanan ketju lautamiehiin, niin saa valittaa oikein kunnolla. S44tana.

Tägään tähän vielä pari muuta, jotka ainakin tuossa kyseisessä ketjussa harjoittaneet noita s44tanan ylipitkiä lainauksia lyhyin kuittauksin. Ymmärtääkseni palstan pykälä 16 jo sanoo, ettei näitä s44tanan ylipitkiä lainauksia kuittailla muutamalla lauseella ja aika usein näkee, että ylläpito kaataa ne s44tanan lainaustornit käyttäen sitä s44tanan punakynää.
PeppiTyttö kirjoitti: To Loka 23, 2025 10:07 pm Spekulaatiota..........
Greyline kirjoitti: To Loka 23, 2025 9:09 pm Kyllähän......
Ellallaa kirjoitti: To Loka 23, 2025 11:00 pm Aika erikoinen näkökulma..........
Ellallaa
Aloitteleva Besserwisser

Re: Ylipitkien lainauksien tekijät ketjuissa

Viesti Kirjoittaja Ellallaa »

Sori, mä oon aika uusi täällä, niin en tätä tajunnut 🙏🏻 vain yhden kommentin oon minfoon kirjoitellut ennen tuota ketjua, mistä mut tägäsit, ja enemmän vaan taustalla lueskellut juttuja, mutta otan asian nyt huomioon. Kiitos siis tägäyksestä.
Pulha-Meltti
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Pulha-Meltti »

Pulha-Meltti kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 7:31 pm
Amy kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 10:44 am

Et osaa? Voidaan opettaa. Pitänee sit vaan ruveta hakkaa ilmiantonappia.

Samaa mieltä monien kanssa, että sääliksi käy perhettä, jos ovat kuitenkin parhaansa yrittäneet. Harmi kun tyttöä ei ole saatu pois huonosta seurasta. Vauvahan oli kuitenkin Tinkan vanhemmille lapsenlapsi, vaikka eivät varmaan ehtineet vauvaa tavatakaan.
Feministipaske ei tykkää miten lainaan ja purkaa kiukkuaan :D
Free PalestinaAnti-Antifa
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

Ellallaa kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 4:07 pm Sori, mä oon aika uusi täällä, niin en tätä tajunnut 🙏🏻 vain yhden kommentin oon minfoon kirjoitellut ennen tuota ketjua, mistä mut tägäsit, ja enemmän vaan taustalla lueskellut juttuja, mutta otan asian nyt huomioon. Kiitos siis tägäyksestä.
Oli vähän epäreilua ottaa sinut esimerkiksi. Sinulla oli tätä ennen seitsemän viestiä ja viestit ovat kuitenkin ihan asiaa. Tervetuloa palstalle ilmaisemaan omia mielipiteitä.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Pulha-Meltti
Remington Steele

Ellallaa kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 4:07 pm Sori, mä oon aika uusi täällä, niin en tätä tajunnut 🙏🏻 vain yhden kommentin oon minfoon kirjoitellut ennen tuota ketjua, mistä mut tägäsit, ja enemmän vaan taustalla lueskellut juttuja, mutta otan asian nyt huomioon. Kiitos siis tägäyksestä.
Elä välitä viherfeministipaskeista.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Pulha-Meltti kirjoitti: La Loka 25, 2025 12:53 pm
Elä välitä viherfeministipaskeista.
Nohh nohh...!!
Ei ne oo kuule pelkät "vi-fe-pa"t, joita kiusaa vitullisen pitkät lainaukset, yhdellä pieraisulla kuitattuna.

Älä luule, että kaikki oikealle päin ajattelevat ovat yhtä välinpitämättömiä kuin mitä itse olet.
X X X X X
LeaSommer
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja LeaSommer »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: La Loka 25, 2025 3:40 pm Nohh nohh...!!
Ei ne oo kuule pelkät "vi-fe-pa"t, joita kiusaa vitullisen pitkät lainaukset, yhdellä pieraisulla kuitattuna.
Harvoin yhdyn keneenkään, mutta tällä kertaa yhdyn sinuun, Yrjö.
PeppiTyttö
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja PeppiTyttö »

Hienoa työtä!

Sun turhat viestit ketjuun ei oo ollenkaan enää niin turhia kun lähdit vittuilemaan lainauksista.
Eräs1
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Eräs1 »

Ymmärrän ylipitkät lainaukset siltä kannalta, että jos niiden tekijä ei ole joutunut tietokone-koodien kanssa tekemisiin, niin ei vielä oikein osaa hahmottaa, että mitä esim. sisäkkäiset quote-koodit tarkoittavat - mistä lainaus alkaa ja mihin päättyy.
Amy
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Amy »

Halleluja, kiitos tästä ketjusta! Nuo ylipitkät lainaustornit kuormittaa aina ketjuja ihan vitusti, mutta varsinkin silloin kun se on kuitattu jollain jonninjoutavalla one-linerilla. Mutta kuten tuon Pulha-minkä onkaan tyypin vastauksesta tässäkin ketjussa näkee, niin hän ei todennäköisesti vaan osaa! Luulen, että siinä on tapaus, jolla ei vaan taidot riitä. Toivottavasti ylläpito rupeaa puuttumaan asiaan!
Amy
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Amy »

Eräs1 kirjoitti: Su Loka 26, 2025 2:28 pm Ymmärrän ylipitkät lainaukset siltä kannalta, että jos niiden tekijä ei ole joutunut tietokone-koodien kanssa tekemisiin, niin ei vielä oikein osaa hahmottaa, että mitä esim. sisäkkäiset quote-koodit tarkoittavat - mistä lainaus alkaa ja mihin päättyy.
Selvästikään kaikki ei osaa, mutta kyse ei oo kuitenkaan mistään ydinreaktorin rakentamisesta, joten sen voi kyllä oppia.
Pulha-Meltti
Remington Steele

Amy kirjoitti: Ma Loka 27, 2025 1:23 pm Halleluja, kiitos tästä ketjusta! Nuo ylipitkät lainaustornit kuormittaa aina ketjuja ihan vitusti, mutta varsinkin silloin kun se on kuitattu jollain jonninjoutavalla one-linerilla. Mutta kuten tuon Pulha-minkä onkaan tyypin vastauksesta tässäkin ketjussa näkee, niin hän ei todennäköisesti vaan osaa! Luulen, että siinä on tapaus, jolla ei vaan taidot riitä. Toivottavasti ylläpito rupeaa puuttumaan asiaan!
Menisitkö vaikka omaan vittuusi vinkumaan.
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

Pulha-Meltti kirjoitti: Ma Loka 27, 2025 1:52 pm Menisitkö vaikka omaan vittuusi vinkumaan.
Jos osaat editoida niin mikset näyttänyt taitosi tässä lyhyessä lainauksessa ja jättänyt vaikka ensimmäien lauseen ja loput pois?
Mutta et näköjään sitten osaa muuta kuin vinkua.
Pulha-Meltti
Remington Steele

Private dick kirjoitti: Ma Loka 27, 2025 1:59 pm
Pulha-Meltti kirjoitti: Ma Loka 27, 2025 1:52 pm Menisitkö vaikka omaan vittuusi vinkumaan.
osaat taitosi ja loput pois?
kuin vinkua.
Mene sinä imemään mustaa makkaraa.
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

Pulha-Meltti kirjoitti: Ma Loka 27, 2025 2:06 pm Mene sinä imemään mustaa makkaraa.
Kyllä kiitos, mustamakkara on herkullista kunhan jättää puolukkahillon pois.
Vastaa Viestiin